Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Chápu to tak, že tohle je prequel před New Order? Takže při repete nejdříve tohle a pak až NO? Navazuje to na sebe?
Tá údajne 8-10 hodinovú hernú dobu je potrebné brať s rezervou, hra je skutočne výrazne kratšia ako New Order. Špeciálne ak sa rozhodnete neplniť levely z pôvodného Wolfenstein 3D, ktoré sú aj tak len bonusom a nepreskúmavate vyložene každý kút. A keď ju budete brať podľa in-game štatistiky, tak sa dostanete ešte na nižšie číslo - hra zjavne neberie do úvahy ani loadingy, ani nevydarené pokusy, pri ktorých vás zabijú :)

Inak ma to bavilo len o niečo menej, ako New Order hlavne vďaka atmosferickej druhej časti a samotnému záveru, ale čo to preboha spravili s brokovnicou? Vyzerá to ako brokovnica, znie to ako vzduchovka a pocit zo streľby z nej je taký nijaký.
Tak co? bude čeština? je už někde? angličtina mi nevadí ale přesto bych si to chtěl vychutnat na plno a nelouskat některá slovíčka.
Čichám, čichám Soundtrack roku.

Bylo to super, ty neustále odkazy na Wolf 3D a RtCW paráda, a jako prolog k The New Order to taky skvěle funguje, hned bych si to dal znova :)
@Maximus (13.05.2015 14:36): Tak ono je to možná už 'jen' odkaz na předchozí díl, ale v těch lanovkách a prologu jsem viděl - Kam orli nelétají. Odkazy na Wolf 3D (a to nepočítám nightmare levely) a tak...
Na čo všetko sú tam vlastne odkazy? čo všetko ste našli? Okrem odkazov na starších Wolfensteinov som našiel raketomet z Quaka ako kľúčenku hneď na začiatku, helmu zo Skyrimu, hračku Cacodemona z Dooma a čo tam ešte všetko je?
Dohráno za 6h 50min. píše steam. Pro mě absolutně super, klasická fps s krásnou grafikou. To byla lahůdka. Škoda, že se toho nedělá víc, i z WWII.
Id tech 5....největší blábol, jaký kdy ID vytvořilo. Je jedno jakym vývojářům tu technologii dáte nebo jak dlouho na ni pracujou. Pořád ty samý problémy s framerate, doskakování textur a jiné laskominky. Od Rage se to vůbec nikam nepohnulo.
Nazi Grammar Nazi byl funny.

Btw - líbí se mi, jak ty Nightmare levely jasně ukazují rozdíl mezi tehdy a teď. Ty levely jsou 1:1, ale všechno je dlouhý a prázdný a BJ je pomalý i když sprintí a mačkat E abych sebral ty tuny pokladů je únavný a...

<3
Pořád přemýšlím, jestli se mám zítra zastavit v libereckém JRC a za to pětikilo to koupit. No, vzhledem k herní značce bych asi měl. ;-)
Dobrá, dobrá. Mortyr to sice nebyl, ale NA MĚ to bylo příliš bland a konzoloidní a po TNO nemám důvod se k tomu vracet.

A zbraně strašně nevyvážené, z těch 5 byly v podstatě 2 stejné.
@Bodkin (05.05.2015 17:25): Budu jedině rád, když se v daném žánru objeví čas od času něco vysoce originálního. Problém ale spočívá v tom, že celý žánr je posledních pár let největší provar ze všech. Jsem tak rád za každé FPS, které není jen předskriptovaný tunel, byť autoři "opisují" odjinud.

jj, v RtcW a TNO to autoři pojali řekněme klasicky, ale v 2009 tomu dali pro mě hlubší smysl (nebaví mě cíleně hledat secrety jen kvůli tomu, že se tak změní statistika na konci úrovně, ale bez dopadu na gameplay).
Wolfenstein 2009 bol fajn. Ako akcia to bavilo a to bolo hlavné. Pravdaže sa nejedná o nič extra nápadité a po skvelom RtCW to bolo tak trochu sklamanie, ale stále to bola zábavná FPS.

A Bodkin by už na tú hru mohol prestať kydať hnoj, keď to dostal ako darček zadarmo ;)
Nevím, asi budu vypadat za blázna, ale 2009 pro mě byla naprosto parádní hra, plno různých zbraní, upravování, hlavně hra šla krásně plynule ve smyslu žádné input lagy, fps dropy, sniper scope narozdíl od 90% her byl krásné plynulý a ovladatelný, což já hodně oceňuji a hlavně jsem se u té hry bavil .... nevím, prostě mě bavila víc než TNO ... howg
@Bodkin (05.05.2015 16:08): Polo-open byl v rámci série nový přístup (nepovažujeme-li za polo-open původní Wolfenstein 3D ;-) ). Nápad s Veil měl také něco do sebe (bylo občas díky tomu nutné i drobné přemýšlení, což ve FPS žánru vítám) a konečně mělo poprvé (nepočítám-li PS2 verzi RtcW) smysl sbírat poklady kvůli něčemu jinému než čísílku ve hře. A vzezření hlavního hrdiny ve FPS opravdu neřeším :-))

@Cobot (05.05.2015 13:22): Musíš to hrát na nejtěžší obtížnost jinak si nezvykneš, mě v tý dvojce hodně na začátku dělala problem ta kamera ale zvykl jsem si. RTCW jsem asi před měsícem dohrál na starý sestavě takže to budu mít kompltení, teda až na Wolfa 3D. :D

jo a taky mam pravidlo si vypínat zaměřovátko v každý hře ve které to jde, to umí pěkně zlepšit ten pocit tý obtížnosti.
@Gordon (05.05.2015 12:43): Já taky uvažuju projet 2009. Spousta lidí říká, že je to shit a já si to už nepamatuju. Ale nepřišlo mi to co vím tak špatné. Akorad dam asi i RCTW. Takže to typuju e měsíc květen věnuju boji proti nackum. Když máme těch 70 let od války. Tvl leti to jak blázen. Můj táta se ještě za války narodil.
To já si poctivě dohraju wolfa 2009 (dvojku) a pak dam novej řád a až pak se vrhnu na tohle. :)
Tak dneska to konečně vyšlo! Všichni fandové Wolfa mají svátek, letos snad ani žádné FPS nevychází.
Vypadá to hodně slibně, ale to původní hra taky a nakonec mě lehce zklamala. Každopádně jsem zvědavej, jestli to půjde dohrát bez střílení jenom s trubkou v ruce!