Hratelnost postavená na tradičním cover-based střílení u mě nikdy nepohoří a v tomhle ohledu Wanted funguje dobře. Specialitky jako ovlivňování dráhy kulek nebo prostě bullet-time jsou příjemným zpestřením. Škoda, že je hra tak lehoučká a do jejich používání jsem se ani moc nehrnul. Naplno využívat se dají (a musí) vlastně až v závěrečných dvou a podstatně delších kapitolách.
Wanted: Weapons of Fate není hra na dlouhé hodiny. Jak trefně poznamenal Jack_Dark, je to relaxační oddychovka na jedno dohrání a zapomenutí. Filmu hra ostudu rozhodně nedělá, za 4 až 5 hodin je hotovo a hádám, že za týden to vypustím stejně, jako ono kinematografické veledílo.
Pro: svižné a nenáročné a chytlavé, cutscénami prošpikované, mise v letadle
Proti: odfláknutá grafika, primitivní leveldesign, animace pohybu, bez větších ambicí