Příběh Tyranny začíná vítězstvím zlého vládce Kyrose ve velké válce. Hráč se chopí role jednoho z Kyrosových důstojníků a bude v jeho botách zemí rozsévat strach, odpor, nebo se naopak snažit přimět zbylou populaci k loajalitě.
Jednoduchou grafiku kompenzují bohaté herní mechanismy. Stav světa kolem vás generujete už v prvních minutách hraní, kdy na jednoduché strategické mapě volíte vaše akce během Kyrosovy invaze a ovlivňujete tak už v úvodu hry vaše vztahy s jednotlivými frakcemi. Poté se hra přepne do klasického izometrického pohledu, kde podobně jako v jiných titulech od Obsidian Entertainment utváříte družinu z několika dostupných společníků a vyrážíte vstříc dobrodružství. Už během prvních okamžiků v kůži důstojníka narážíte na dialogy i volby, které nemůžete učinit, kvůli odlišnému zaměření.
Hra tak slibuje bohatý a pestrý svět, který bude v závislosti na vašich akcích pokaždé o něco odlišný.
@Widl (21.05.2024 16:02): Ta relativní krátkost a přímočarost mi právě přišla docela vhod. Možná až trochu opadne zklamání a pocit promarněných hodin, ještě to zkusím :-) Co mi dost vadí je opravdu miniaturní UI a ikonky v inventáři a všude jinde. Nerozeznám ani meč od oštěpu. Zjišťování aktivních účinků vedle portrétu postavy už je regulérní pixelhunting. Ta nepřehlednost UI je problém u spousty novějších RPG - alespoň tedy pro mě.
Pro: Příběh, Edikty, Conquest (úvod hry), Postavy Archonů, Sirin (písně),
Proti: Řadové postavy jsou nevýrazné, Loot působí náhodně, Chce to pokračování