Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Lol všimol si niekto že dvakrát viac ľudí dohralo a hodnotilo túto hru ako akýkoľvek iný diel série?
Heal factor level Rambo.

Ja si každopádne počkám na zľavu, až tak strašne ma TR netrápi aby som išiel do pre-orderu.
Viděl tu někdo Revenanta s DiCapriem? Když popadesáté unikl jisté smrti (hlavně při pádu do vršku stromu) jsem vzpomínal na otlučenou Laru :)
Není.

Na to se ptáš špatného sokolíka, ale šance je na všechno, co spadá do Danova vkusu.

Btw - koupil jsem Draculu X a dost mě to překvapilo, oproti SotN je to skoro 1:1 první castlevania (pravda, dostal jsem se max k druhému bosu a pak toho nechal, protože mám rozehranou i první Cas.
@Bodkin (21.01.2016 19:41): Hmm, je v KCD taky nějaký vrak bitevní lodi, když už na to přišla řeč?

A čistě OT - pokud hypoteticky KCD vyjde, a bude hypoteticky úspěšné, je tu šance na něco jako FC3: Blood Dragon verze? .-) Klidně třeba ve stylu Vampire Hunter D (upíří vládci se prohání feudálně-westernovou postapo krajinou na svých kybernetických ořích)?
Ok, dorazil jsem na pláž, které vévodí vrak japonské bitevní lodi a vše je odpuštěno. Laro, už se na tebe nezlobím.
@Maximus (21.01.2016 14:16): Krámy je hrozný slovo :) no ne, jen mi to hlava nebere, toť vše. Nejedná se o nic na co by ses musel cítit, je to pár canců a dohledatelného infa navíc, tak kdybych to tu chtěl, tak to prostě přidám.
@Lukaskon (komentář): Naopak, Laru vidíme všichni stejně :) to je tak, když scénář píše ženská co se snaží vymyslet ženský charakter, ale pak tam ti game designéři stejně naserou armádu nepřátel.

Ale nevadilo mi to, zvyknul jsem si rychle. Já od Lary totiž vůbec nic nečekal, což je vždycky nejlepší :)
@Lukaskon (12.01.2016 06:38): Já nikdy TR nehrál, tudíž jsem kupoval Uncharted a tohle je přeci jen zajímavější.

@Walome (12.01.2016 08:29): Je to vtipné, já si právě představuju, že já jako hráč jsem její pud sebezáchovy, ta 'fight-or-flight' ozvěna jejího plazího mozku.

Takové jednoduché pravidlo: Pokud na tebe zničehonic vyskočí zmáčkni tlačítko, během chvíle zmizí, něco tě zabije a loaduješ (ideálně 10 minut starý save), tak je to debilní design. To je můj designový Rule of Thumb.

Pokud něco mačkáš jakože do něčeho bušíš, tak je to sice lame, ale jinak neškodné (pokud to není mučící minihra v MGS)
@HolyMeatball (12.01.2016 16:33): Tak to jsem si to asi nějak blbě zapamatoval, ale byl jsem si fakt jistý, že se to vypnout v menu dá. Hru už nemám nainstalovanou, tak nevím, ale na netu jsem to nikde nenašel, takže si to nejspíš s něčim pletu. Takže sorry =)
Pokud celou hru mám kameru za postavou a najednou je kamera stabilní a sleduje mě někde shora, tak mě to v ovládání zmate. Ještě lépe, když se kamer při tom posouvá. Příkladem je Arkham Origins - souboj s Firefly. Ale s Mad Hattem nebo Scarecrowem v prvních dvou dílech to takový problém není.

Jinak QTE mám rád a chtěl bych je ještě více - abych opravdu jen nesledoval filmeček, ale přímo ho hrál. Samozřejmě, když jsou QTE udělány logicky, je to dobré, ale nevšiml jsme si, že by mi to přišlo někde pitomé. (Běžím? mačkám AD, chci někoho kopnout, stisknu akční klávesu.)
Vybavují se mi Fahrenheit, Telltale, Arkham, Tomb Raider. Možná I Am Alive - tam to měli trošku jinak a to dobře.
@Walome (12.01.2016 11:22): Nejpříšernější fíčurku ze všech... představ si scénář.. postava utíká před něčím příšerným (boss, vrtulník), před ní se všechno bortí, musí obíhat překážky a přeskakovat díry. Ale aby to bylo víc user friendly, tak kamera zabírá hrdinu zepředu. Hráč tak nevidí absolutně nic, jámy si zapamatuje až poté, co do všech nejprve spadl a až pak je schopen je oběhnout.

"Boží" prvek.. :D