Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Uplay key: SC4-486W-0JC4-JPDV-4BUT

Kdyby měl někdo něco na výměnu na Steam, zlobit se nebudu :)
Kdybych měl originálku, vyzkoušel bych tu češtinu hned znovu, ale tohle je jediný Splinter Cell, který v originále nemám. Tehdy jsem ho měl půjčený od bráchy, který ho k nějaké hře dostal jako bonus.
@Fatality (29.07.2015 16:47): Já si nevím proč všechny stáhnuté češtiny nechávám na PC. Asi proto, že nezabírají moc místa na disku, a tak to nevadí. U DA to má necelých 500 MB, ale nechal jsem si ji taky. Hodim ji na leteckou poštu a postnu odkaz. Snad bude fungovat.
@Fatality (29.07.2015 12:20): Sorry, ale nemůžu to nikde najít. Možná to bylo z Uložto.cz, kde jich pár k mání je včetně jedné, co má přes 1 GB. Každopádně v době, kdy jsem to hrál, fungovala bezchybně.
Teda ta první mise je dost odstrašující, ale už pak v té věznici to je super :) Chybí ty titulky no.
Fajn, že když mne někam vedl některý člen JBA, bez ohledu na rychlost chůze jsem šel dva kroky za ním. Takže odpadlo předbíhání nebo popobíhání.
@Hrdlodus (30.12.2012 03:52): Hm, Steam tvrdí 7 hodin, aplikace, která sleduje provoz počítače, tvrdí 10,7 hodiny. Navíc mi Steam tvrdí, že jsem hru hrál naposledy včera, když to bylo 28. 12. Takže herní doba bude spíš těch 10 hodin.
@Hrdlodus (30.12.2012 03:52): Tak kromě těch bugů ta hra jako celek špatná vůbec není. Je jasné, že se ty bugy v celkovém hodnocení promítnou, ale možná až zbytečně moc. Samotný gameplay a rozhodování, jak s tím či oním úkolem naložím a koho zvýhodním a koho si naopak popudím proti sobě, je velice fajn věc, která se u těchto typů her zas tolik nevyskytuje.

Já měl teda anglickou verzi, u které mi přijde, že je na tom s těmi bugy o něco líp než ta česká, ale možná je to jen souhra náhod.
Dohráno. Nepřišlo mi to jako špatný díl. Mohl být delší a nemusely tam být takové bugy. Já měl štěstí - verze ze Steamu + patch 1.02a. Nějaké problémy se našly, ale nic hrozného. Kromě zmiňovaného zdolávání zámku trezoru, na což jsem si ještě předtím přečetl radu, a problémove mise v Kinshase - uložit jsem mohl, ale při zabití a pokusu o load hra spadla do Windows a musel jsem přetrpět všechny ty zdlouhavé loadovací obrazovky.
Hraní na dvě strany mohlo být udělané lépe, ale tohle rozhodně neurazilo.
Mise na základně JBA mi nepřišly nudné, právě naopak.
A závěrečná mise - už jsem myslel, že si to s Mossem ani nevyřídím.
Potěšily nové vychytávky a pohyby, také větší volnost.
A to jsem z toho měl obavy zpočátku. Zdlouhavé loady, příšerný vizuál v tréninku a úvod do příběhu byl až příliš stručný. (Pro mě je prasárna nepřeskočitelná loga po zapnutí hry.)
A ještě k titulkům - nejvíc mi chyběly ve videích, konkrétně v tom závěrečném. Pochopil jsem, co říkali, ale jen zhruba.
A za druhé, naučil jsem se za hry platit. Ale platit za překlad (dokonce víc než za samotnou hru) mi bylo proti srsti.
Herní doba: 7 hodin (včetně loadů).
Come on, vždyť je to skvělá hra...Pokud má člověk štěstí na konfiguraci PC, tak je Double Agent nejlepší ze série:).
@marwel (17.07.2012 16:26): Já si to právě pamatuji dost dobře, protože přenést se přes některé bugy byl opravdový adrenalin. :-) Musím říct, že se mi to v žádné z her ještě nestalo. A co jsem tak četl, měl jsem ještě docela velkou kliku, že jsem se vůbec přes ty bugy dostal.
@marwel (17.07.2012 16:13): Na to snad nikdo nezapomněl, jen DA všichni svorně ignorujeme :)

Já bych hodně překvapen nekvalitou téhle hry, po CT mi to úplně vyrazilo dech. Hlavně absence coopu pro mě byl nepochopitelný krok zpět.
Tohle je opravdu jedna z nejmizernejsich her, kterou jsem kdy hral. Odflakla, zabugovana (a to se tyka vseho, od zvuku pres grafiku az po nefunkcni prvky hratelnosti), na sest let starou hru neskutecne spatne optimalizovana a samozrejme totalne mimo serii. Podle stavu hry to nemohli vyvijet dele jak pul roku. My si ted stale stezujeme, jak Ubisoft zachazi s postavou Sama Fishera v Convictionu ci chystanem Blacklist, ale zapominame na to, ze Sam uz je mrtvy od vydani Double Agent.
neví někdo, jaká verze je DA na PS3? Oldgen verze byla jen pro PS2 a ještě něco? A ta next gen je PC, PS3, X360? Páč všude píší, že oldgen je pecka a totálně odlišná hra.
Proc nezacit Double Agent? Pokud ho to vylozene neodradi, tak pak bude mit z dalsich dilu jeste vetsi radost. Kdyz bude hrat jako posledni DA, tak ho pravdepodobne vubec nedohraje. Prvni dva dily se vyplati hrat pouze v pripade, ze mate sestavu, na ktere se zobrazuji stiny. Jinak je to ztrata casu (muj pripad).
však už je to za pár šušňů...touhle sérií neprohloupíš ;)
Hmm, tohle je jediný Splinter Cell který mám. Je to vhodný začátek? :)
Mně teda hraní za dvě strany přišlo jako jedno z největších pozitiv.
Bugy, výběr ze dvou stranou je jen marketingový kec, ale hlavně ubyly Samovy hlášky a sarkastické poznámky.
To rozhodně. Navíc ta oldgen verze měla vlastně 3 verze - GC/Wii, kde nebylo nic navíc, xbox, kde je v coopu úžasný easter egg, který hráči našli až po 4 letech od vydání a PS2 verze, která má 2 bonusové mise z doby, kdy Sam ještě nebyl u NSA (objevili se také v PSP verzi Essentials). Navíc u nextgen verzí je mezi PC a x360 také vcelku znatelný rozdíl - na PC chybí tutorial, jeden mod v MP, ukazatel náklonosti funguje jinak... Opravdu nechápu, co to s tou hrou vymýšleli :).
a jeste zajimavejsi na tom je presne to, co rikas, ze oldgen verzi delalo ubi montreal a "nextgen" shanghai, kdyz chaos theory byl vyplod montrealskeho studia. asi chteli dodrzet stridani tymu. kazdopadne je to skoda, tahle hra promrhala svuj potencial :) (v nextgen verzi). ale takovych uz bylo hodne, ze jo :).
Nejzvláštnější je, že původní obrázky a videa jsou z oldgen verze, ale poté začali tlačit do popředí verzi, kde si držel v ruce zbraň a rozhodoval o životě/smrti dané postavy, namísto tahání za nitky v pozadí (což mi osobně přišlo mnohem zajímavější). Velký problém je také s tím, že nextgen verze stojí na příběhu od Ubi Montrealu z oldgen verze, což znamená, že by se museli přesně držet jejich cesty, aby to dávalo smysl - a hádej co, oni se jí nedrželi, takže ten příběh v nextgen verzi má spoustu děr...
hodne zajimave... nerozumim tomu, proc to takhle rozdelili. navic evidentne spatne. :)
Je úplně odlišná, si přečti níže, co jsem psal, což je takový hodně stručný přehled, celý DA je vlastně vylepšený Chaos Theory.
T.L.Blade: k tomu se bohuzel nemam jak dostat, ale slysel sem, ze je to uplne odlisna verze :)
Chuck: no prvni dil byl urcite dobry, ale hodne misi sem tam jel systemem pokus/omyl, protoze sem nevidel bohuzel jine vychodisko. :)
Kovi81: S Chaos Theory máš určitě pravdu a jak tu kdysi někdo poznamenal, v těsném závěsu je z hlediska stealth kvality i úvodní díl, s čímž souhlasím.
Chuck: jo, nakonec sem to prekousl a restartoval misi, protoze ja hry proste dohravam. pri celkovem pohledu zpet to zase tak spatna hra nebyla, ale jednoznacne me ze serie bavila nejmene. celkem sem zvedavy na conviction, ktery si urcite v blizke dobe poridim.

abych ale rekl pravdu, od double agenta sem cekal mnohem vic. hlavne si pamatuju dobu, kdyz vysel a mne se strasne libily screenshoty ze hry a rikal sem si, ze konecne cela hra nebude ve tme. inu, prvni dojem byl omyl a jednoznacne nejlepsim dilem je pro me chaos theory. to je naproste spicka stealth zanru pro me a bavil sem se kralovsky :).
ja bych musel opakovat celou posledni misi na JBA Headquarters a to se mi vazne nechce. navic pokud by to nepomohlo, tak uz by me asi porazilo.
Já potkal na konci úrovně jeden bug (postava se zasekne v animaci mezi přechodem z přikrčení u zdi do normálního postoje) a jedinou možností jak to vyřešit, by byl restart levelu. Levelu, který mě děsně nudil (v té arabské zemi). Na to jsem v tom bugfestu už fakt neměl síly.
Chuck: ja mam prave taky tu anglickou verzi, jelikoz me stala pakatel na surtepu kdysi. co se da delat, clovek se prokousava tou hrou, protoze je zvedavy na konec a tvurci mi to takhle znemoznili.
Kovi81: Bohužel, je to tak. Já měl anglickou verzi, která pár bugů má, ale všechny se daly vyřešit. Ovšem jestli to je skutečně verzí, to se neodvážím tvrdit, ale tipoval bych, že je to jedno.
no jak tady pisete vsichni o tech problemech... taky me jich nemalo potkalo, ale vsechny se daly prekousnout... co neprekousnu je to, ze prave tedka sem deaktivoval bombu a melo by tam vbehnout swat komando, jenze ejhle... hra jakoby vytuhne a funguje jenom quick load... toto se mi stalo nekolikrat po sobe a totalne mi to tu hru znechutilo... se na konec dodivam na youtube, ale tohle je zatim jednoznacne nejhorsi splinter cell (conviction sem zatim nehral) a jedna z nejproblemovejsich her, ktere sem za posledni dobu hral.
Bohužel je to hodně divné, a když se mi poprvé dostala PS2 verze do rukou, tak jsem nevěřil vlastním očím. Opravdu by mě zajímalo, kdo dostal ten nápad, že verze od Shanghai bude ta propagovaná na x360, PS3 a PC.
Ostatně coop nabídl i pár nových pohybů - šplhání, kdy oba agenti jsou zapřeni o sebe zády, výslech ve dvou... Sakryš, dostávám na tu hru chuť.
S tím Mossem, to je dobrý. A absence COOP mě na DA hodně překvapila. A tak to jsou blbci, že to takhle předělali/podělali, to je fakt jejich blbost.