Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jsou to úplně jiné hry, které stojí na stejné kostře. Pokud Ti přišlo po první misi divné to video - Sam běžící do helikoptéry - tak je to vcelku logické, protože bylo děláno pro Oldgen verzi, kde pasovalo. Vězení je dlouhá mise, hodně dlouhá, zábavná a propracovaná. V jedné misi dokonce vidíš, jak vlastně JBA je schopna vše financovat - Ty jim získáš peníze. Všechno je naprosto jiné, včetně konce. Hra navíc obsahuje 3 coop mise (každá mise je rozdělena na cca 3-4 dosti dlouhé části), ve kterých hraješ opět za stejné SC jako v Chaos Theory a podporuješ Sama. Například napomáháš Samovi utéci z vězení - nabourání se do systémů, otevření věznic, aby nastal správný chaos... Doteď mi běhá mráz po zádech, když si vzpomenu, jak zdrzeným tónem říkal Ironside, [spoiler]že právě nechal zemřít několik tisíc lidí[spoiler]. A teď mě ještě napadá, že celé mise v HQ fungují úplně jinak - jsou v několika budovách v noci a nikdo si Sama nesmí všimnout a nezapomenutelná momentka je, když [spoiler]Sam chytne pod krkem Mosse a hodně zkresleným hlasem se s ním začne bavit a Moss mu vyhrožuje, že ho zabije, aniž by tušil, že ho drží pod krkem jeho "oblíbenec"[spoiler]. Kdyby si měl možnost, rozhodně oldgen verzi vyzkoušej - XBOX vypadá nejlépe a má v coopu jeden hodně vtipný a dlouhý easter egg, PS2 verze má 2 bonusové mise Ship a Bunker, které také obsáhla PSP hra Splinter Cell: Essentials.
Počkej, to je v tom fakt takovej rozdíl? Tak to je zajímavý... a teda taky hodně na prd. Každopádně já můžu prohlásit, že pc verze stojí za kulový.
Nedá mi to a pouze drobnost. Pro všechny, kteří by si náhodou mysleli, že příběh tohoto dílu mají na svědomí v Ubi Shanghai, tak se převelice pletou. Příběh a vše kolem je vytvořeno Ubi Montreal a Shanghai opět dělalo druhotnou verzi (dříve dělali PS2 verze SC1 a Chaos Theory), ale někde se stala chyba a z propagované hry, kterou měl na svědomí Montreal se staly druhé housle - hra vyšla na PS2,XBOX,GC a Wii - a verze od Shanghai se stala tou hlavní. Proč? Jediný možný důvod je, že si hraje více na efekt, protože v Montreal verzi hráč dělá mnoho (ne všechny) rozhodnutí tím, že hackne server či nějaký PC a podloží tam informace, které někoho mohou stát život a nebo někomu ten život zachrání... Proč jsou v Double Agentovi na PC takové díry v příběhu? Protože ta hra je na původní kostru násilně naroubována a moc se jí to nedaří... Ve verzi od Montrealu člověk alespoň cítí, že každé rozhodnutí má své následky, což bohužel v této verzi není...
Chuck: No kromě toho "trezorového", jsem zatím na žádný nenarazil, ale jelikož se dá odstranit otočením kolečka myši, jak jsem se zde dočetl, tak zatím vše de tak, jak má.
Chuck: Na jejím konci se rozhoduješ jestli necháš nebo nenecháš vybouchnout loď a pokud nenecháš Enrica umře, což jsem nemoh dopustit, tak jsem se nakonec podíval na pěknou světelnou show.
Tak jsem právě dohrál osmou misi a to rozhodování na konci bylo teda fakt těžký.
Chuck: Právě mi přišel Double Agent, kterýho jsem koupil na aukru za 50 Kč, takže ho asi přeci jen budu hrát už letos, v což jsem nedoufal.
Tak jsem se docela zapotil u krychlového rébusu ... až když jsem na to přišel, uvědomil jsem si, jak je to jednoduchý, ALE musel jsem si nakreslit vlastní plášť krychle, protože jinak si neumím představit, jak bych to vymyslel... ale jsem na sebe hrdej, ve hře na to máte 25 min, já to dělal celej dnešní marketing :-D
JohnCZ - díkybohu, že "pětka" není klasický SC - už u třetího dílu jsem si říkal "bylo toho moc". DA je trošku jiný díky přítomnosti osobnějšího děje. Na Conviction se velmi těším právě kvůli větší akčnosti (Sam konečně vypadá jako pravej drsňák) a nepolitickému příběhu... zatím se ale bavím u čtyřky.
JohnCZ: To, že už to, jak říkáš, není ten starý dobrý Splinter Cell, je dost škoda, ale pokud tam zbylo alespoň trochu té stealth akce, zřejmě to časem u mě ve sbírce skončí. ;-)
Chuck: Ne tak docela. DA je (alespoň pro mě) opravdu slabý díl, ale Conviction je výborný. Teda pokud se přeneseš přes to, že už to není klasický Splinter Cell. Pořád je to ale výborný mix akce a stealth akce. Jinak ale souhlasím, že vrcholem série je Chaos Theory.
Walome: Vypadá to, že Chaos Theory byl vrcholem série a pak už to šlo jen dolů.
Double Agent v LEVELu na DVD...

Jinak hra mě zatím baví, i když mi nejde na rozum umělá demence nepřátel a absence stínů, když předešlé tři díly v tomhle směru fungovaly báječně...
Zvláštní, že tu zabugovanost téměř v žádných českých recenzích tehda nezmiňovali...
Spíš záleží na systému a kombinaci HW. Dnes už vím, že NV GF8600GT je neuvěřitelný magnet na bugy a svou roli tedy u této hry určitě taky sehrála...
NateLogan: Tak ty bugy tam skutečně jsou, o tom není pochyb, otázkou spíš je, jestli opravdu nezáleží na verzi. Ale to je jen moje úvaha.
Chuck: Problém bugů je, že ne vždy se projeví a někdo pak může začít tvrdit, že tam žádné bugy nejsou a hru si pak idealizovat. Já jsem bohužel opačný extrém, kdy se mi projeví snad všechny možné i nemožné bugy a hru si s nimi zkrátka neužiji.
Pipboy: Smůla. Já s tímto dílem měl taky nehorázné problémy. Byla to česká verze. Chuck předtím říkal, že měl EN a jela mu relativně v pohodě. Jakou máš ty ?
Pipboy: Otevření dveří = tlačítko Akce, defaultně je snad na E. Pravda je, že poměrně dost funkcí v nastavení měnit nemůžeš, např. bodnutí nožem (levá myš), nebo omračující úder (pravá myš). Ale že by to zlobilo až takhle? Já mám anglickou originálku s údajně nejnovějším patchem a těch bugů jsem tam měl relativně málo.
NateLogan> nejsem si jisty, nevydrzel jsem to hrat moc dlouho :) No asi se pridam s hodnocenim do podobnych nizin :)
v nastaveni mam max rozliseni 1280 x něco , nemuzu nastavit ovladani na nektery klavesy, nemuzu hejbat se zvukem behem hrani, na herni obrazovce vifim jen objective, cele je to divne responzivni, pada to, at jsem mackal cokoliv, dvere jsem neotevrel a nakonec vlastne ani v nastaveni klaves odpovidajici polozku nezaznamenal.

Tohle je vsecko v SCDA normalni?
Chuck: Také jsem s tím měl problémy, dokud jsem ten návod nepotkal. Samozřejmě je zde možnost, se na to jako na vedlejší úkol vykašlat, ale já jsem puntičkář:-)
David199: Perfektní, moc díky, tohle už vypadá přece jen nadějněji! ;-)
I mně nic jiného nezbyde, popř. ten úkol vynechat, ale zdá se, že ty ostatní (na několika místech velitelství brát otisky) mi nenachají udělat, navíc, jak říkáš, do toho ten neúprosný čas, no fakt pakárna.

Nóó,...zatím mám dojem, že se brzy zrodí v pořadí třetí komentář bez zelené fajfky.
Co já si vzpomínám, tak jsem to hrál na X360 ovladači a problémy co se týče ovládání jsem neměl. Co takhle vyzkoušet gamepad?
Jo, koukám, že v další misi opět na trezor narazím, tak se mám na co těšit.
Tak až se příště dostaneš k trezoru, tak to kolečko vyzkoušej. Tohle je známej bug, kterej je v 95% tím kolečkem pohodlně řešitelnej.
JohnCZ: Po zhodnocení všech čtyř dílů (pokud nepočítám Conviction) mám na Chaos Theory stejný názor.
Mě Double Agent přišel jako nejzabugovanější AAA hra co jsem kdy hrál. Mě se objevily snad všechny bugy co jsem našel i na netu: padání hry, respawn nepřátel hned po jejich smrti, chybky s minihrami, blikání textur, zpočátku i blbnul zvuk. Hrůza děs. Jinak je Double Agent hra velmi zábavná ale stále u mně vítězí Chaos Theory.
USER47: Pravda, nezkoušel, i když jsem na klávesnici vyzkoušel plno různých i nemožných variant, takže možná mezi nimi byla. Budu doufat, že těch trezorů nebude v hlavních úkolech moc, i když mám dojem, že jejich výskyt bude u tohoto dílu asi častý.

Mimochodem, neliší se verze hry v častosti výskytu těch bugů? Já mám anglickou.
Na tu rtuť jsem se nakonec vykašlal, protože jsem prolezl celý pokoj a nikde ji neobjevil, stejně tak ty jeho poznámky, které byly patrně ve druhém trezoru, který také nešel otevřít. Takže když pro mě přiletěl vrtulník, neváhal jsem a bez splnění těch úkolů do něho naskočil. Sice jsem tím trochu přišel o důvěru, ale ono se tím zas tolik nemění.
Stále ale platí fakt, že pokud se někomu nějaký bug neprojeví, neznamená to, že tam není. A když má někdo vyloženě smůlu (já) narazí na tolik bugů, že i neopatchovaný Vampire mu přijde jako vyladěná hra :).