Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@včelka (09.02.2022 21:46): To je dobrá připomínka, protože já to tenkrát ze stejného popudu rozečetl, ale příliš daleko jsem se nedostal, přesto zanechalo dojem, doteď si pamatuji, jak využili schopnosti Šípkové Růženky při jedný vloupačce a taky jak neslavně končilo issue #9, hehe – možná bych se k tomu mohl ještě vrátit.
@BUMTARATA (09.02.2022 20:51): Achjo, to je ještě daleko. Když jsem tuhle hru dohrála, tak jsem si chtěla pořídit ten komiks, ale k tomu doposud nějak nedošlo. Tak uvidíme, jestli si dřív zahraju dvojku nebo přečtu komiks. :)
@Dorian (11.07.2015 06:11): Ten argument s vývojom postáv je pravda dosť zvláštny, časové obdobie je výrazne kratšie ako u The Walking Dead, tak ako žaner.

@Tulareanus (11.07.2015 01:37): Ľubovoľná káblovka by bola ok, AMC, Showtime... Ale je pravdou, že podobný seriál by som si veľmi želal aj ja. On vlastne aj bol vo vývoji, ale na niečom to stroskotalo. Ale údajne je vo vývoji filmová verzia a pracujú na nej zaujímavé mená. Som zvedavý, či z toho niečo bude.
Nevím jak by se měli postavy vyvíjet tak během krátkýho časovýho úseku jako je pět dní (bylo to pět dní že jo ?)
Ten inkriminovaný seriál sa volá Once upon a time a je pomerne úspešný. Fables z princípu nie je určený pre širokú verejnosť, ale na káblovke by to bol hit, o tom viacmenej nepochybujem. Už len preto, že hitový je aj samotný komiks. Ale to kaslikjochanan možno ani nevedel.
@kaslikjochanan (10.07.2015 16:31): No podobný seriál aj existuje, ale teraz si neviem spomenúť ako sa volá, Robert Carlyle tam hrá záporáka. Nechce sa mi to googliť.

No komiks v tomto štýle je práveže jedným z tých veľmi úspešných vydavateľstva Vertigo (v podstate čosi ako divízia DC pre dospelých). Osobne by som taký seriál uvítal. U Holly sa ukázalo, že hoci je to tvrďáčka, tak napriek tomu, čo je za bytosť je vo vnútri dobrá osoba. Snow sa minimálne u mňa počas epizód zvýšilo sebavedomie. Bigbyho chovanie si vlastne ovplyvňoval ty a menil sa dosť, buď agresor alebo rozumne uvažujúci a unavený z násilia alebo cynický mumák samotár, ktorý nikomu neverí a je flegmatický...

v "next time" sa mi tiež ukázali scénky, ktoré som tam nemal. Neviem či je to fail, lebo je to dané rozhodnutiami v tej epizóde, ak ti ukáže, že budeš bojovať s postavou xy v budúcej epizóde, ale ty sa v tej epizóde, keď ju budeš hrať tomu boju vyhneš, tak je to normálne. Hra nemôže predpovedať, ako sa rozhodneš.
Nevím. Bigby, Snow i Woody mi přišli stejní po celou hru. Máš pravdu, že Holly se změnila ve vztahu vůči Bigbymu, ale nezměnila se Holly samotná. Je to hodně povrchní. Když zase zabrousím na Kennyho z The Walking Dead, tak ten mi třeba zpočátku přišel jako úplný id**t. Ale ten jeho charakter se strašně změní a to právě kvůli tomu dění v příběhu. Žádný takovýhle vývin charakterů postav tady není.

Čekal jsem, že zmíníš Krásku a Zvíře. Je pravda, že u těch dvou mi přišlo, že by se takhle opravdu chovali. Ale jsou jediní.

Vlastně je mi úplně jedno, že to město bylo založený před nějakými stoletími. Ty charaktery by se minimálně měli vyvíjet v příběhu. K tomu nedojde.

Vlastně je ta hra hlavně interaktivní seriál. Tedy pokud by vyšel seriál, který by byl zpracovaný na tento způsob, myslím, že by propadl.

Mimochodem (a to jsem opomenul i v komentáři) se mi stalo, že na konci epizody (myslím, že třetí) se mi v tom "příště uvidíte" ukázala scéna, ke které vůbec nedošlo. To bych řekl, že byla velká hrubka.
@kaslikjochanan (10.07.2015 15:51): Walking Dead som nehral, takže neviem. Postavy sa menia podľa toho, aké rozhodnutia robíš v hre, mení sa Bigby, mení sa Snow. u mňa sa zmenil aj Woody. Holly sa zmenila voči Bigbymu atď...

Si zober Beauty and the beast, tie naplnili očakávania toho, že si žili v prepychu a nechceli sa toho vzdať. Myslím si, že zaujímavých príkladov je tam viac. Nehovoriac o tom, že určite sú aj slušné rozprávkové bytosti, ale oni nemali vlastne v príbehu čo robiť, keĎže sú slušné a netýka sa ich to. :D

btw: treba brať do úvahy, že Fabletown bol založený niekoľko storočí pred začiatkom hry, čiže postavy mali čas vykryštalizovať do súčasnej podoby.
Tak já chtěl hlavně vyjádřit pocity, ty špatné pocity. Kdybych měl být konkrétní, tak je z toho seminární práce.

Tak já chápu tu "lidskost" těch postav. Ale už to, jak se chovají. Podle mě by se pohádkové bytosti v našem světě chovali jinak. Vlk by pořád byl vlk a ne strážce zákona. Jedno ze tří prasátek by určitě nebydlelo s vlkem, který ho chtěl sežrat a princezny by nebyly *****. Chápu, že změna prostředí je změnila, ale i člověk má určitý charakter a vrámci toho se mění, ale v základu je stejný! A řekl bych, že pohádková bytost, ať už jakákoliv, má jasně definovaný charakter s jasně určenými mantinely. Jestli je princezna rozmazlená, pak by se chovala jako ***** i v reálném světě. Nebo jestli je vlk zabiják, byl by jím i tady.

A to je další věc. Ty postavy mají překopané charaktery, ale v rámci hry se nijak nevyvinou. Neříkám, že by se změnily úplně. To bych si i protiřečil. Ale alespoň nějaký vývin charakterů. Vezmi si, jak se vyvinuly některé postavy v The Walking Dead. Třeba Kenny je zářným příkladem. To tady prostě není. Na to se vývojáři vyprdli. I v seriálu Arabela se postavy vyvíjejí. A řekl bych, že tam je kontakt pohádkového a reálného světa popsán daleko lépe.
Prostě mi ta hra nesedla. Dost jsem se v ní zklamal. Po The Walking Dead, které mi přišlo skvělé.
@kaslikjochanan (09.07.2015 21:16): No je to pointa i hry, v zmysle toho settingu v ktorom sa to odohráva a na čom je vystavaný príbeh. Kontrast voči jemnosti rozprávok a ich vyjadrovania. Hlavne to ukazuje, že tie postavy už nie sú rozprávkovo čiernobiele rozdelené na tie dobré a tie zlé, ale pôsobia zrazu ľudsky, robia chyby, majú svoje neresti, dokážu sa polepšiť alebo zhoršiť. Jednoducho zrazu majú nejaký charakter, zatiaľ čo v samotných rozprávkach sú to v podstate častokrát kopírované (princezny, princovia, draci, vlk atď...) archetypy a symboly bez nejakej rozvinutej psychológie. Beriem, že to nemusí byť pre teba, keď to je celé takto noirovo bezútešne napísané, ale čo by si si tam potom predstavoval?

No hlavne by si mohol byť v komentári konkrétnejší. "Príbeh mi nesadol lebo xy" atď... potom sa vlastne človek z polovice komentára nedozvie, že prečo ti tie a tie veci nesadli.
@M.a.t.t. (09.07.2015 10:09): To máš pravdu. Ráno, když jsem to hodnotil, tak jsem byl dost rozespalý. Ještě se mrknu na to, jak jsem hodnotil jiné adventury a upravím to.

@Tulareanus (09.07.2015 13:32): Nedokážu posoudit, nakolik jde o pointu komiksu. Nečetl jsem ho. Nicméně, jestli je tohle pointa komiksu, tak díky, vyhnu se mu velkým obloukem. Teď ale vážně. Vždyť ten vlk v pohádkách žere lidi a jestli mám tu hru brát tak, že je citově surová, tak nemůžu spolknout to, že je z něj hlídač pořádku. Jedno ze tří prasátek - jů a bydlí s vlkem, který ho chtěl sežrat... a chlastá je líný jako, no jako prase, a stejně moralizuje. Několikrát za hru jsem se přistihl jak na to koukám s cynickým úšklebkem. To jsem myslel tím, že to působí až cynicky směšně.
Jo a tím, že mi to nesedlo, jsem myslel, že i přes dobře zpracovaný scénář. (Jinak nepřeháněj, sice to je drobet matoucí, ale je to tam jen jednou).

Záměrně jsem nepopisoval hru kladně. V různých recenzích i komentářích, nebo na fórech je hra popisována tak kladně, že se tomu dá jen těžko uvěřit. Tohle na závěr komentáře hned doplním. I když myslím, že jsem to tam naznačil dostatečně, ale tak pro ty méně chápavé...
@kaslikjochanan (komentář): Niektoré veci, ktoré uvádzaš popisuješ veľmi vágne. Kontrast drsného reálneho sveta, do ktorého sú rozprávkové bytosti vhodené a preto sú zlomené a niektoré aj vulgárne je vlastne pointa komiksu.

A tie klady v poslednej vete, to si fakt zabil. Inak asi trikrát v komentári píšeš, že niečo je spravené dobre, ale ti to nesadlo. To potom nemá veľkú výpovednú hodnotu.

btw: je fajn, že si si na konci uvedomil, že je koniec, ale čo to znamená, keď sú postavy cynicky smiešne?
Je pravda že první díl je ve směs od ostatních. Od druhé dílu totiž začínají docela dost jatka ( v jistém smyslu) :D
Hmmm, vzhledem k tomu, že jsem hru vůbec nehrál, takže nepomu porovnávat a velmi bych doporučoval nejříve si přečíst jeden a podle toho pokračovat.

Plus zatímco první díl šel na všechno zlehka (jediná vražda), další díly jsou pak o dost brutálnější a nějaké ty konspirace a podobně a Princ Charming je hrozivý kokot...
No podle mě je komiks jeden z nejlepších co tu kdy vyšel :D A hra mě doslova nebavila a štvala..a narozdíl od hry mě komiks nehorázně baví a přijde mi skvělý. Ale asi hodně hráčů by nemuselo zkousnout že se zaměřuje na různé postavy a v některých dílech Vlk ani není.
@účet smazán (27.02.2015 21:21): Hlavně si od toho neslibuj, že tě musí bavit komiks jen proto, že sis hru užila. Mně to přišlo úplně jiné (horší) a poměrně rychle jsem čtení zanechal. Možná by nebylo od věci do toho první nahlédnout.
Mám prvních pár. Není to žádný transmetropolitan, ale je to docela zajímavé. Furt lepší než spiderman & spol.
Vlastní někdo Mýty jako komiks? Zatim vidim, že je přeložených jen šest z asi 25ti, a další je na cestě. Neverending story jak Naruto xD

Nynější CZ sextalogie by mě vyšla na necelý dva tácy. Jestli má děj ultima grády, je zajímavý jako gamesa? Zda-li se vyplatí refreshnout ten časáko feeling.

btw. Posledními komiksy u mě byly, onehdá, digimoni a pokémoni, to ještě frčely trafiky. :)

@M.a.t.t. (07.02.2015 11:18): U mňa je hlavný príbeh, atmosféra a sympatické postavy a toto mal The Wolf Among Us 100% lepšie ako kopec klasických klikacích adventúr. Preto sa teším a nech už budú herné prvky akékoľvek (už v Game Of Thrones sú naozaj minimálne a skôr otravujú), dôležité sú tu naozaj iné veci - či bude zaujímavý príbeh, či to bude kvalitne napísané, či to bude mať atmosféru, zaujímavé voľby, postavy, hudbu a peknú grafickú štilizáciu. Tie adventúrne prvky u TT hier nikdy neboli ako hlavný ťahák - chodiace a klikacie pasáže boli vždy skôr otrava.
@Maximus (07.02.2015 11:12): Až na to, že toto nie je seriál, ale herná séria, v ktorej herné prvky čoraz viac ustupujú do úzadia a to mi už trochu vadí. Nové Telltale hry ma zaujímajú oveľa menej ako kedysi. Neviem presne čo som písal (je možné, že som to písal niekedy na začiatku a tiež je pravda, že finále mi prišlo po emocionálnej stránke rovnako zvládnuté ako v prvej sérii), ale v konečnom dôsledku mi druhá séria jemne zhodila aj tú prvú, nehovoriac o tom DLC, ktoré mi dosť pokazila. Fakt si neviem predstaviť hrať to niekedy znova. Ale ak sú chcú Telltale tvoriť seriál, som za všetkými desiatimi. :)

Ten otvoreno uzavretý záver mi práve príde výborný taký aký je.
@M.a.t.t. (07.02.2015 11:09): To už je trošku divný názor. Každopádne keď by sa nová séria nepodarila, stále je tu vydarená prvá a sám si minule písal, že TWD druhá séria Ta bavila viac ako tá prvá.

Od zaciatku sa pocitalo, ze druha seria bude, bola len otazkou casu, kedy to oznamia a sam som sa bal, ze sa na to vyseru. To, že sa oblúbení hrdinovia vrátia je len a len dobrá správa a neviem si predstaviť, že kto má rád prvú sériu, prečo by si neprial aby bola aj druhá. To je ako pri seriáloch, keď vznikne jedna séria a páči sa Ti, chceš automaticky druhú nie? A hlavne keď skončí tá prvá tak otvorene.
Tak vidím, že som asi jediný, kto sa skôr obáva toho, že si pokazí dobré dojmy z jednotky.
Tak to nezvládli. První epizoda navnadila, že to bude lepší než WD. Ale nakonec WD vyhrává.
Na konci jsem čekal něco velkého. Závěrečné rozhodnutí, co udělat s Křivákem tak silné nebylo. Pak jsem ale dostal naději při závěrečném rozhovoru a čekal jsem, že se budu rozhodovat, jestli vše ututláme nebo prásknu Nerrisu, že proti Křivákovi vlastně nemáme důkazy. K tomu mohli ještě přihodit větší obviňování Bigbyho.

1. sezóna WD neskutečně těžila z Lee + Clementine. Proto byl i závěr silný. Druhá sezóna byla horší právě kvůli Clementine, ale konec se jim neskutečně povedl. Tady nebyla žádná malá holčička ani nedošlo k nějakému silnému rozhodování na konci.

Taky mi to už trochu vadilo, že rozhodnutí nemají moc moc vliv na cokoliv. U WD to nebylo tak cítit, jelikož tam je méně možností - jen přežít.

Také mě trochu zklamaly souboje. Oproti soubojům v předchozích epizodách, tyhle neměly šťávu. A Wolf má zvláštní to své víceúrovňové metamorfózování, přičemž konečná forma vypadala divně.

A ta teorie o Faith a Nerrise. Mohlo by to tak být, ale je nesmysl, aby na to Wolf přišel způsobem, který byl prezentován (jak psal Daisy). NEbo by na pozadí musel být ještě nějaký další složitý scénář. I tohle ukazuje, že závěr Telltale nezvládli. Jak psal John - Fahrenheit.

Jinak Melissa Hutchison opět jako dítě.

Pak, já jsem Colina realtivně podržel, tak mě pohledem nesjel, naopak mrknul.
Dohrane. Najlepsia epizoda je podla mna 4 a najslabsia 3. Ale aj finale bolo dobre.

Cely Wolf Among Us bol velmi fajn. Graficky pekne, atmosfera funguje, hlavny hrdina ani nemohol byt lepsi, vedlajsie postavy su tiez fajn a hudba skvela. Pribeh obcas drhne, obcas je scenar divny, ale je to aj po tejto stranke dostacujuce.

Velmi chcem druhu seriu! Uz davno som ziadne pokracovanie niektorej hry tak velmi nechcel. Snad sa k tomu tvorcovia este vratia.

P.S.: Ma to krasne uvodne titulky. Velka skoda, ze to nema viac casti, ach jo :)
Když si Bigby spojoval v závěru informace, vypadalo to, že Nerissa je skutečně Faith. Jenže jedna věc mi tam stále nesedí. Georgie byl přesvědčen o tom, že zabíjí Faith.To znamená, že by v okamžiku smrti a ještě nějakou dobu byla Nerissa na ní přeměněná. Ale proč by to dělala? Můžete namítat, že tak mohla chtít odčinit, že jí s Lily práskla. Jenže ona doufala v odpuštění a pravděpodobně nečekala, že je G. bude chtít zabít.
Souhlas, že tady se jim ty volby/nevolby moc nevyvedly, třeba taky ten ústřední konflikt privilegované postavičky vs. neprivilegované vyzní dost naprázdno, protože ve finále je celkem jedno, jak se ke komu Bigby chová.

Ten konec, kdy si Bigby uvědomí, jak velkou roli v tom hrála ta holka se stužkou, na mě absolutně nezapůsobil, protože mě to jen zmátlo ;)
@Garret (komentář): Co vím, tak na mě Colin asi z vděku mrkl. Ale Toad mi jel na farmu i přes to, že sem mu dal peníze, to sem měl tak stejně nepochopitelné, možná to tak prostě má být, ať už je možnost jakákoliv.
Hele oni to nakonec zvládli vydat docela rychle (ty poslední tři epizody), já si ani nevšimla, že už je poslední :) Teď jestli jen nebyla rychlost na úkor kvalitě.
No tak teraz keď je to kompletné, tak to asi začnem hrať, aké je to v porovnaní s Walking Dead?
Mě hlavně udivuje, že Woody v první epizodě v pohodě rozchodí sekyru zaseknou v hlavě, ale Gorgiemu s kudlou v břiše už prostě není pomoci...

Nebo jak Crooked Man ve svém doupěti řekne po tom, co ho pošlete do háje (což asi jinak ani nejde) "nejsem dobrý vyjednavač, proč taky vyjednávat, když můžu nařizovat..." a očividně vás nechá svým lidem napospas, aby se vás zbavili... a pak říká, jak za nic nemůže, že to všechno jeho lidi. Huh.
Jestli druhá sezóna vůbec bude. Já doufám, že teda jo. A jestli jo, nemůže to trvat přeci dlouho, když ten konec byl tak obrovský cliffhanger.

Co se týče Collina, naprosto mi k němu sedí jeho výraz vděku na konci, to jeho mrknutí. :)

Je naprosto úžasné jaké Telltale vytváří hry. I TWD i TWAU má naprosto propracované charaktery a vůbec ne černobílé (vím, že to má předlohy, ale i tak). Takže jak tu padlo, že Sněhurka je hlavní mrcha, tak si myslím, že je furt spíše kladná, ale stále se můžem dozvědět něco, kvůli čeho na ní změníme názor. Už v první sérii mi přišla v hodně věcech moc chladná a nelítostná, ale podle ní pro dobro věci. Připomíná mi to Game of Thrones.
@účet smazán (10.07.2014 22:26): Mě zaujala též. Pro mě určitě nejzajímavější ženská postava v TWAS. Nevím co, ale něco mě na ní přitahuje. Mám asi jednoduše rád dábelský mrchy :D

Ani plechovku ti nedal zmetek. Taky bych očekával víc vděku. Ale ví bůh jak to celý bude. Podle mě je Sněhurka hlavní mrcha. A ta prostitutka určitě ukrývá pod sukní velké tajemnství. Docela by mě zajímalo kdy se dočkáme druhé řady. Hádám tak konec 2016 :)
Tak jak napovídala ta reklama na komiksy po konci hry, tak to vypadá, že druhá sezóna prostě nebude a ta první slouží jako prequel ke komiksům. Což je škoda, dal bych si i druhou sezónu.
Jinak já to po těch diskuzích tady chápu tak, že Faith na začátku EP1 byla prostě Faith a ta její mrtvola byla ve skutečnosti Nerrisa. Proto řekla na konci EP5 to samé. Když se nad tím hráč zamyslí, tak je to dobře vymyšlený příběh a hra si zaslouží druhou sérii.


Jo a taky by mě zajímalo, jestli šlo zabránit tomu, aby Toad a jeho syn opustili New York. Předtím sem jim dal peníze a stejně nic. Ale možná to tak mělo být, když je pokud vím jedna z možností odpovědí něco ve smyslu: Je mi to líto, snažil sem se pomoct.
@Tolister (10.07.2014 17:45): Ano, určitě se kouzlo sejmulo. Ale chvíli to trvá. Tělo se nenašlo a vidět hlavu podruhý už nikdo nepotřeboval.

Na konci tě to vybízí ke koupi komiksů, že to navazuje.


@pajmič (10.07.2014 17:52): S Mýty tu čest nemám. Ale fandové také věří verzi, že ta bitch nechcípla. Tak tady mi to ani neva, jako postava mě zaujala, a chci vidět víc.

Zvláštní, že Collinovi bylo dovoleno zůstat. U výtahu mě sjel pohledem. Bych očekávala víc vděku od něj. Jinak příště půjde na salámy. xD


@orromis (10.07.2014 18:04): wow efekt z full podoby wolfa ve slévárně se nedostavil. Trochu ledabyle zpracováno. To už to se mnou víc hnulo v uličce, kdy je Bigby rozmašírován brokárnou a dodělán Bloody Mary.

@Marty34 (10.07.2014 20:07): Právě se v tom ztrácim, jednou mluví za sebe [Faith]; jednou za Nerissino svědomí. Pak se v tom má prase vyznat. Asi to práskla, jelikož by z toho útěku měla hovno. Nemá ke komu by se vrátila, pro co žít. Pravá Faith má Lawrence, princátkový život, který ji stejně nebavil. a Lily měla ségru Holly. Závist asi. Pak si ale sypala popel na hlavu, když je začal Crooked Man lovit. Tím bonznutím si asi zajistila imunitu, druhou šanci.

"You're not as bad as everyone says you are." Význam tohoto sdělení si taky neumim vysvětlit, v podstatě je vysloveno dvěma osobami. Nerissa (jako Faith, EP1) a pravou Faith (jako Nerissa, EP5 ending).

Anebo Faith v EP1 byla fakticky ona, to by pak hláška seděla, a tobě by hned docvaklo, že jde pouze a jen o Faith. Převlečená Nerissa za Faith mohla být někde poblíž, někdo si odchytl a podřízl. Zřejmě šlo o záměr, aby se věci pohnuly. Zaplatit tím nejcennějším si zvolila Nerissa sama, jako pokání.




@účet smazán (10.07.2014 16:16): Hlavu pred jeho byt dala urcite Nerrisa, to mu tam sama na konci rikala, aby zaujala jeho pozornost. V podstate jak rikas. Faith a Lily chteli Puddin opustit, ale potrebovali paku, a to byly prave ty fotky Cranea co nasli. No a Croocked Man nechtel nechat sveho cloveka ve stychu a tak naridil Georgiemu aby je zabil. Nerrisa byla ta co praskla, ze ty fotky maji. Tady presne nechapu proc to praskla. (Nechtela ztratit kamaradky? Bala se o ne?) Kazdopadne se ji nelibilo, ze je Croocked Man zabil a chtela na to nejak upozornosti a proto dala hlavu pred prah Bigbymu. Takhle si myslim, ze to maji hraci chapat, ale jen do te doby nez Nerrisa prohlasi: "You're not as bad as everyone says you are." To jsem ztracen :)

Vubec si ale nevybavuju uz prvni episodu a zda jsem vubec nekdy potkal pravou Faith, coz by mohlo byt klicove. Komiks jsem nikdy necetl.
@orromis (10.07.2014 18:04): Chceš vidět co je žalostný? Pust jsi znova první epizodu WD nebo Jurský park. Časem se to značně zlepšilo, ale někdy to i tak působí nedokonale. viz ten závěrečný souboj.
Achjo...

Ta akční první polovina téhle epizody totálně zazdila celkem dobrý konec. Taky vám přišla ta první akční scéna (v tom Crooked Manovim bejváku) jak kdyby se tam mlátilo pár důchodců v senatoriu? Ten střih byl naprosto žalostný...
@účet smazán (10.07.2014 16:16): Pokud se TT drží těch pohádek věrně. Tak by Mary měla být stále živá. Jelikož ji není možné fyzicky zabít, protože je jen odrazem v zdcadle. Proto ten efekt rozbitého skla. Ona může umřít jen když je zrcadlo, ve kterém je zrovna její odraz zničené. Takže je ta mrcha alive..asi, možná.
Jinak nemám rád takový konce. Je to jako by ti najednou někdo vytrhl knížku z ruky. A ty savy mi taky nějak blbly. Taky jsem Toada nechtěl na farmu poslat. Ale myslím jsi, že to je jedna z těch iluzí "volby" která je v TT hrách běžná.
@účet smazán (10.07.2014 16:16): Ta první teorie je hodně dobře vymyšlená. To by mě snad ani nenapadlo. Ale když přece zemřela Lily v podobě Snow a pak se proměnila, nemohlo se to samé stát i Nerisse v podobě Faith?

Jo a ještě nepobírám jednu věc. To si jako tak obrovsky naběhlo na druhou sérii? Nebo ten příběh pokračuje v komiksech. Protože mám pocit, že sem někde četl, že hra je prequel ke komksu.
@Marty34 (10.07.2014 15:56): No já zatím čtu teorie a trochu se s ní ztotožňuji:, že si Nerissa vzala podobu Faith v první epizodě, kvůli nějakému skandálu s fotkou Cranea a Lily nebo že práskla, že Faith a Lily chtěj Puddin' and Pie opustit, tak nějak. Chtěla splatit dluh kamarádkám. Crooked Manovi noshledi si počíhají na Faith (Lily byla nezvěstná už několik týdnů, proto Faith), bohužel usmrtí Nerissu s ksichtem Faith (scéna kdy jí zapalujeme cigáro a ona si jde uličkou). Pravá Faith ten celej akt uvidí, sebere Nerissinu (ještě platí to kouzlo, takže vlastně Faithinu/svoji) hlavu a přinese před residenci. Lidi se domnívaj, i princ Lawrence, že je pravá Faith mrtvá, což není. Čehož využívá (čili proklouzne; tak nějak to říká i ta pohádka >oslí kožich=podoba Nerissy). Zmocní se Nerissiny podoby, a snaží se Bigbyho navádět.

Určitě nejde vyvrátit to, že pravá Faith byla strůjcem všeho. ;) Holt asi na svržení Fabletownovy zkaženosti, bylo potřeba jít přes mrtvoly. Dosáhla svého, je volná. Nikomu se nepodrobuje a nikdo po ní nebude pátrat, jelikož je "zesnulá" ve Fabletownové knize. Možná se vydala do "našeho" světa, poznávat svět.


Jiní zase, že vrahem je prostě Faith, nebo, že do událostí zasáhla i Bloody Mary svými self reduplikacemi (sralo jí poslouchat CM a chtěla vidět Bigbyho v jeho skutečné podobě). Vždyť v té slévárně jsme kousali jen do skleněných kopií. I tam poslední osoba nebyla ona, nebo jo?




Musím si dát repete + fóra, nepobírám to.
To už vyšlo?? Já myslel že to má vyjít až koncem měsíce! (psali to na Tiscali Games)
@účet smazán (10.07.2014 15:46): Mel jsem to podobne, u me na konci zili oba Tweedlove i kdyz jsem jednomu utrhl krk :). Kazdopadne prosim o vysvetleni toho posledniho dialogu. Podle te posledni vety to vypadalo ze to byla ona kdo mel na sobe podobu Faith v prvni episode.
Pořádnej maglajz v tom teď mám. :D WTF ten konec? Musim si sehnat podrobné vysvětlení. Nebo neusnu.

//btw: Nějak to mají rozbitý TTG, v savu jsem Aunty Greenleaf strom nezničila, jenže hra si usmyslela, že jo. + Toada stejnak poslali na farmu, byť jsem byla zásadně proti.