Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@John Mirra (23.05.2016 21:41): No tak, ona tam dělá v tý vrátnici, baví se tam s vlčákem a pak prohledávaj pokoje, tak kdyby ji sledoval, tak by na ní přišel dřív. Navíc ta scéna, kdy je vidí je taková, jakoby šel zrovna kolem a ona taková náhoda :D Prostě bych na něj uhodil za kterou ježibabou chodí na pokoj :D
@Fritol (21.12.2014 10:53): Jasně také jsem ho nemlátil. Ale procenta na konci hry mluví jasně. Většina ho mlátila. A přisuzuji tu z (velké) části, že prostě viděli QTE, tak ho plnili. Ale podané to bylo jasně, že si nezaslouží být zmlácen.

Ne hrát znovu. Ale zkoušet, co dělají která rozhodnutí. Právě proto, že bez přeskakování je to opakované hraní, tak se do toho nepustím.
@Hrdlodus (20.12.2014 22:56): Myslím, že to nebylo zas tak nejasně podané s tím Zvířetem. Sice to bylo QTE, ale Kráska tě ještě prosila ať to neděláš, což mě osobně zastavilo a další ránu jsem mu nedal.

Co se přeskakování dialogů týče, tak je imo blbost to hrát znovu. Přece jen udělals nějaké rozhodnutí a tím sis ovlivnil děj. Kdybys to hrál znovu, tak příjdeš o celý ten zážitek. To máš jak kdyby ti někdo vydával 5 stejných dílů serialu, kde hlavní hrdina dělá akorat jiná rozhodnutí. By byla přece blbost.. :D
Také bych ocenil, kdyby šly dialogy přeskakovat. Taková hra vyloženě láká ke znovuhraní a zkoušení různých přístupů. Ale to v tomto případě znamená poslouchat vše dokola.

A k příběhu: Potěšilo mě, že Sněhurka nepřišla o hlavu. Jestli to udělal Crane nebo někdo s jeho podobou? Nevím, jsem zmatený. Není to nijak jasné. Zatím jsou mí největší favorité Crane a Bluebeard.

Zatímco v první epizodě jsem byl velký zlý vlk, tentokrát jsem byl pejsánek a spíš jen z povinnosti jsem rozbil Georgiemu neonový poutač.
A na konci, když bylo hodnocení a jedno z nich bylo Zmlátili jste Zvíře? Nedivím se, že nás bylo málo, kdo mu nezatloukli obličej do podlahy. Když to byla QTE sekvence, hráč má tendenci dělat, co se mu nabízí. Tak ho mlátili proto, že jim to hra nabízela, i když by to někteří neudělali, kdyby měli jasný výběr mlátit/nemlátit.
Hmm, tak druha epizoda teda rozhodne slabsia ako ta prva. Hrala sa dobre, ale skoncila podstatne skor ako som cakal.
Mám z této hry rozporuplné pocity. Atmosféra je docela dobrá, ale nic pořádného se tam neděje. :-)
@LuccinyHry (06.02.2014 15:07): Ano, souhlas, by se jim žíly nezkrátily. A možná by mohli i zapracovat na pořádném save systému. Opakovat stejnou sekvenci 700x, protože mi do toho externě něco vlezlo (návštěva, potřeba číslo 2 xD), a musím tedy kapitolu ukončit předčasně. To taky naštve. Ohledně dialogů, nečiní mi problém je přetrpět celé znovu, pakliže má hra kvalitní scénář, rozhovory a dabing, což je tento případ. Každou větu, grimasu si od TTG užívám. :D Ale samozřejmě, ono by je za button "skip" neubylo. Šmarjá, tolik práce to není.
@účet smazán (06.02.2014 13:02): Tak ono by se dalo postěžovat i na to, že se nedají prokliknout dialogy - když to hraju podruhé, tak je to občas otrava poslouchat to vykecávání a titulky přečtu rychleji.

To mi zas ale připomíná jednu debatu, kdy někdo požadoval, aby se v Dragon Age daly zautomatizovat souboje a přeskočit kliknutím, protože napodruhé jsou otravné a zbytečně dlouhé - a někdo tam napsal, že by bylo nejlepší, kdyby u každé hry bylo tlačítko, které by tě hned přeskočilo až na konec, protože kdo by se s tím sral, že :)
@účet smazán (06.02.2014 13:02): V hrách od Telltale to teda podľa mňa nijak zásadne nevadí, lokácie sú menšie, postup lineárny a väčšinou je jasné, čo je potrebné k ďalšiemu postupu, V Cognition by som naopak privítal rýchlejší poklus :)
Co mě ještě dokáže nasrat, je to, když v adventuře nelze popoběhnout (dvojklik myši). Obvzlášť, když je cílová destinace, předmět, postava daleko. Cítím z toho zbytečné umělé natahování herní doby. Leze mi to na nervy v TWAU i TWD. Např. epizody Congition poklusy uměly, a nijak to neubralo "pocitově" na délce vyprávění.
... nebo tady spíš nikdo nechce vybočovat z řady a dát tomu příliš odlišné hodnocení od toho zástupu šesti lidí, co hodnotilo ;)
Ale je zaujímavé, že epizóda 2 v zahraničí nemá zase až tak zlé referencie a to ani u samotných hráčov. :)
@LuccinyHry (06.02.2014 08:26): Detektívnu zápletku by mali mať premyslenú dopredu. Samozrejme tie kľúčové fakty, aby mohli rozmiestňovať stopy, vrátane tých falošných. Pokiaľ náhodou nemajú, tak problém je v ich prístupe.
Podle mě u TWAU fakt došlo k záseku důsledkem toho, že to neměli dopředu kvalitně napsané. Vystavět detektivní zápletku není lehké - zvlášť udržet vraha jako "překvapení," ale překvapení, které se dá vypátrat a odůvodnit - a ten epizodní formát jim moc nepomáhá. Takže proto ta narychlo spíchnutá opožděná epizoda.

The Walking Dead II mi zatím přijde kvalitní.
JUCHŮŮ už to vyšlo! Moment bugy? Jako ty chyby v kodu hry nebo ta biologická havět? :D No bohužel se to dalo očekávat, TT nebude stíhat. Naložili si opravdu víc než dokážou unést. A to jsme na tu episodu čekali tak dlouho :(
Takže nielenže majú problém s pravidelným vydávaním a čoraz kratšou dĺžkou, ale už aj bugmi? Doteraz ten problém nemali, takže sa tomu celkom divím. Ale ako som písal už skôr, nabalili si toho na seba veľa a prestávajú to zvládať. Nie som bezmedzný fanúšik GOT, ten projekt ma však zaujíma, po tomto sa však začínam jemne obávať celkového výsledku. Stále to môže byť super ale ak budú jednotlivé epizódy trvať cca hodinu a niečo, tak "potěš kotě"
Spíš by mě zajímalo, proč je tu TWAU rozdělené na epizody (stejně jako walking dead). Podle mě nemá moc smysl hodnotit epizody jednotlivě, ale spíš celek (i když je pravda, že první epizodě jsem tam napálil celkem vysoké číslo :))

Jinak celkem zklamání po takové době no... snad vše je o řád slabší než v první epizodě (nejvíc mě štval místy naprosto dementní a nepřirozený střih),
Na hádanky rezignovali už dávno, ale u tohohle dílu zdá se i částečně na návaznost, scénář, spád děje, podle těch bugů i beta test ...
Tak mě to ukazuje 80 minut. Je to stále kratší a primitivnější, příště to bude na půl hodiny a nejtěžší hádanka bude použít klíč na dveře...
Tak dokončeno podruhé, krapet jinak, a uff, těch bugů.. Takže srážím hodnocení. Když si Georgie stěžuje u Cranea přes telefon v klubu, a vy dáte volbu "oko", Georgieho postava se vypaří, čumíte do zdi naproti. V momentě, kdy ze skrýše krom deníku vezmete všechny bankovky > mně zůstaly na ruce přilepený. :D I přesto, že veškeré peníze dáte Nerisse, stále zůstanou zabodnuté v dlani.. xD No za čtyři měsíce bych tedy očekávala svědomitější přístup. A čekat další 4měsíce na 1,5hodinovou epizodu? Srsly? Jde vidět, že si toho nabalili moc. Hry o Trůny a Borderlands měli nechat na později.

btw: všimli jste si?? (:
Že Crane zaplatil trollici, aby na sebe vzala podobu Sněhurky, mě nepřekvapilo, ale vrah to není. Nicméně podstatně slabší epizoda než jednička, skoro nic se tam nestalo, navíc naše volby z předchozího dílu neměly skoro žádný dopad...
Naprostá paráda. Také zastáváte názor: Crane a vrah? Trochu laciné, nemyslíte? Dle mého názoru, a cutséna to potvrzuje, kde se mu z kapsy vyvalila ta modla, mu někdo jeho identitu ukradl, přesně jako u Sněhurky. Takže origo Ichabod Crane zabijákem být nemůže. Sice je to kretén nejvyššího kalibru, co věčně peskuje, převážně Snow, ale tim to končí. Spíš se nás pravý vrah snaží svést na scestí. Opět. No nic, jdu to rozjet znovu. ;)
z fóra Telltale: "Ep 2 should be available the first week of February. We are working hard with all of our partners (Xbox, PlayStation, Steam, Apple) to coordinate everything, but we’re confident enough to announce that here. The episode is looking really good (as is the rest of the season!). We are very concerned about the long delay for this episode, but this is one of those occasions where several things conspired against us (not to mention the additional delays due to the holidays). I won't dive into the details, but it’s been an unusual and specific set of circumstances and we do not anticipate it happening again as we go forward with the rest of the season."
Vydání není ještě 100% potvrzené, na IGN a jinde se uvádí 4/5th February. Kdyžtak nahodím opravu. ;)