@BUMTARATA (01.10.2025 10:35): Tak... Cvičit si představivost není špatně. :)
Diskuze
@Paul (30.09.2025 23:47): Parádní odpovědi. Je vtipný, jak si lidi myslej, že ty světy žijou nad rámec toho, co o nich bylo napsáno, a tak bezelstně kladou otázky typu Kde jsou v Orthanku záchody?
@AlieN (01.10.2025 03:36): přesně :) A pobavilo to rozmrzení ze zaklínačských škol
@Paul (30.09.2025 23:47): tl:dr - Neptejte se mě na knihy, všechno podstatné je v nich, a co v nich není, to jsem do nich napsat nechtěl, takže ani teď vám to neřeknu :)
Sapkowskiho AMA na redditu je supr a naprosto Sapkowski-like :)
@Zoltan (14.09.2025 16:19): ok děkuju podívám se na mapu a všechny tabul Uze jsem nezkoušel tak ted to snad pujde dekuju. Uz jsem to upravil na vse a otazniky se objevily a s ukoly je to snad take v pohode. Dekuju moc.
@Johny59 (14.09.2025 12:12): Co se týče otazníků, když dáš mapu, máš tam nastavené VŠE? Viz vlevo dole tady.
Co se týče nástěnky, tak to nevím. Dělají to všechny? Ne všechny papíry na cedulích jsou questy, některé obohacují lore nebo odhalují právě otazníky v okolí.
Co se týče nástěnky, tak to nevím. Dělají to všechny? Ne všechny papíry na cedulích jsou questy, některé obohacují lore nebo odhalují právě otazníky v okolí.
@oleav (14.09.2025 12:00): Děkuju ale musím se omluvit nechápu to mohl by jste mi to prosím objasnit jasněji nějak konkrétněji a děkuju. A co mám dělat nebo konkrétněji jak to že se mi po sebrání papíru na ceduli nezapisují vedlejší úkoly do seznamu úkolu ? A děkuju za odpoved
@Johny59 (13.09.2025 14:41): Mapa může mít několik zobrazením, kde ve "Výchozím" otazníky vidět nejsou.
Zdravím chci se zeptat. Když jdu na úkolovou tabuli. Která je označena na mapě zlutě s žlutým vykřičníkem. Zmáčknu na klávesnici tlačítko E a takzvaně posbírám papírky cedulky. Snad je to srozumitelné. Tak se mi nenabídne skoro žádná možnost k přečtení tedy ani žádná možnost k zápisu úkolu do seznamu například vedlejších úkolů. Jen se mi zapíšou zakázky. Nevíte někdo co s tím ?? Moc prosím. Jen mě ještě k tomu napadá, je to tím že na té tabuli vedlejší úkoly nejsou nebo to prostě je těch úkolů méně a musím hledat jinde mimo úkolové tabule a to například tak, že půjdu k žlutému vykřičníku. A ještě jedna věc když jsem dříve hrál tak jsem s tímhle s těmi úkoly potíž neměl. Ještě mě napadá že se mi na mapě konkrétně v lokalitě Velenu nezobrazují otazníky. Místa kde jsou například zbojníci ghulové a tak. S těmi otazníky jsem dříve také problém neměl a normálně se mi na mapě zobrazovali. Mám nový pc takže jsem Witchera 3 musel znovu naistalovat tak snad to není nějaká chyba a děkuju Vám každému kdo mi poradí a děkuju moc... Víte někdo co s tím ?? Tohle se týká hlavního herního příběhu Divokého Honu. Zda se tohle týká i obou datadisků to nevím.
Jeden borec se rozhodl zadaptovat všechny povídky z Posledního Přání do herní podoby v enginu TW3, zatím je venku testovací verze Menšího Zla
https://www.youtube.com/watch?v=3Tv56M179V0
Kéž by se mu to podařilo skutečně (a kvalitně) dodělat.
https://www.youtube.com/watch?v=3Tv56M179V0
Kéž by se mu to podařilo skutečně (a kvalitně) dodělat.
@Tulareanus (05.06.2025 17:21): To by bylo cool.
@BUMTARATA (05.06.2025 15:48): jop, Kovir bude.
@MCZ (05.06.2025 12:16): "Experienced developers want higher salaries." To je ale překvapení. :)
Všechny IT firmy snižují náklady, nikoliv jen ty co dělají hry, experienced architect-technic-consultant-developer na sebe musí umět vydělat, jinak se s tebou rozloučí dříve, nebo později.
Do toho nás všechny straší AI, takže chápu proč se fa. vydávají cestou jakou se vydávají. Zlaté období IT skončilo.
Všechny IT firmy snižují náklady, nikoliv jen ty co dělají hry, experienced architect-technic-consultant-developer na sebe musí umět vydělat, jinak se s tebou rozloučí dříve, nebo později.
Do toho nás všechny straší AI, takže chápu proč se fa. vydávají cestou jakou se vydávají. Zlaté období IT skončilo.
V praxi to možno bude tak, že tu vidíme tie lokácie nahustené, ako keby išlo o nejaký skanzen. V reále možno tie jednotlivé miesta budp ďalej od seba a ešte vyplnené inými prekážkami alebo points of interest.
@Gordon (05.06.2025 15:24): Určitě to je lokace ze hry, by jinak s takovejma fanfárama neodhalovali Lan Exeter.
@Paul (05.06.2025 13:33): Bylo by fajn, kdyby to byla lokace, co opravdu dělají pro hru. Dělat tohle jen pro ukázku na jedné akci by bylo strašné plýtvání.
@MCZ (05.06.2025 12:16): jestli existuje developer, který se nebojí "WILL keep getting worse in terms of bugginess and performance", je to právě CDP :-)
Tím že je to techdemo je myšleno, že je to prostě separátní aplikace běžící na unrealu a využívající nějaký TW4 assety a technologie co CDP s Epicem vytvořili. Kousek světa, vizuálně vypolišovanej, ale neobsahující jakýkoliv mechaniky atd. Není to current build TW4. Ale imho bude TW4 vypadat celkem podobně, ikdyž pochybuju že na scéně budou mít běžně 300 postav a že tam bude plná simulace jako v KCD2 (ikdyž by to bylo supr). A bude to PS6 launch title :)
@MCZ (05.06.2025 12:16): A kolik lidí tedy v CDP vyhodili?
@Flowerpot (05.06.2025 11:29): Jenže nikdo netvrdil, že to je reálný gameplay, je to prostě jen tech demo a nejenom, že to několikrát říkali při ukázce, ale museli to i několikrát opakovat i potom... Jediný gameplay, co tam lze vidět je, když ciri jde městem, kde jen ovladá pohyb a kameru, nic víc.
@MCZ (05.06.2025 12:16): They will take our jobs!
@MCZ (05.06.2025 12:16): They will take our jobs!
Myslím, že je načase sdílet komentář z YT videa "The Unreal Engine Problem". Video samotné je hodně technické, většinu lidí asi bavit nebude, ale toto by si měli přečíst všichni, aspoň ten druhý odstavec (bottom line):
I'm gonna provide my perspective as an "industry insider":
The push for Unreal Engine comes from its focus on providing developers with shortcuts and ready-made solutions to common needs. It's the engine that makes it the easiest to approach realism due to its default settings being tuned towards that goal, and things such as free asset giveaways by Epic, or Nanite automating LOD are supposed to look attractive in terms of cutting development time.
The actual bottom line of that phenomenon - it's expensive to keep senior staff around. Experienced developers want higher salaries. If you make Unreal the engine students learn in universities and then suddenly all of the big studios post job openings for Unreal, you get to get the job done while keeping the costs to the minimum, because you're either taking fresh graduates or interns. And if they mature enough to start demanding higher salaries? Fire them and replace them with an another batch of newbies. Since the engine is industry standard, there's always enough semi-competent hands to go around.
I fully expect the industry to turn even more into a revolving door situation, experienced developer having a harder time finding jobs than ever before. I hope I'm wrong, but given the current state of the industry, that seems to be the direction things are going in.
Also, forgot to mention explicitly - if I'm right, games WILL keep getting worse in terms of bugginess and performance. If the goal is to get something out the door cheaply and make it look good in a trailer, all while leaning on intern labor AND rushing development - it's not gonna be pretty. (@notlunaticdancer4393)
Pokud je to pravda, CDP se vydal hodně špatnou cestou...
I'm gonna provide my perspective as an "industry insider":
The push for Unreal Engine comes from its focus on providing developers with shortcuts and ready-made solutions to common needs. It's the engine that makes it the easiest to approach realism due to its default settings being tuned towards that goal, and things such as free asset giveaways by Epic, or Nanite automating LOD are supposed to look attractive in terms of cutting development time.
The actual bottom line of that phenomenon - it's expensive to keep senior staff around. Experienced developers want higher salaries. If you make Unreal the engine students learn in universities and then suddenly all of the big studios post job openings for Unreal, you get to get the job done while keeping the costs to the minimum, because you're either taking fresh graduates or interns. And if they mature enough to start demanding higher salaries? Fire them and replace them with an another batch of newbies. Since the engine is industry standard, there's always enough semi-competent hands to go around.
I fully expect the industry to turn even more into a revolving door situation, experienced developer having a harder time finding jobs than ever before. I hope I'm wrong, but given the current state of the industry, that seems to be the direction things are going in.
Also, forgot to mention explicitly - if I'm right, games WILL keep getting worse in terms of bugginess and performance. If the goal is to get something out the door cheaply and make it look good in a trailer, all while leaning on intern labor AND rushing development - it's not gonna be pretty. (@notlunaticdancer4393)
Pokud je to pravda, CDP se vydal hodně špatnou cestou...
@Garret (04.06.2025 23:37): Jako tiež mi tento korporátny tríček, keď sa vydá niečo, čo vypadá a je rámovnaé ako reálny gameplay, aby sa potom jakože ukázalo, že pozor, to gameplay ale nie je, vyvoláva flashbacky zo všetkých Warcraftov 3 Reforged a trošku ma z toho mrazí.
@BUMTARATA (03.06.2025 16:45): to je to video, podle kterého potom budeme koukat na srovnání, jak to mělo být a jak to je :)
Witcher 4 „gameplay“ (PS5, 60fps).
EDIT: Resp. je to tech demo, takže potřeba brát s rezervou.
EDIT: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown wasn’t Witcher 4 gameplay, but a tech demo set in The Witcher 4 world.
“This is a tech demo, and a first look at the cutting-edge technology powering The Witcher 4 – but not The Witcher 4 itself,” a spokesperson told VGC.
“It showcases the powerful foundation we’re building in close collaboration with Epic Games to push open-world design further than ever before and the core systems and features we’re developing using Unreal Engine 5.
“We’re really proud of this early milestone and excited to give you a sneak peek at some of the cool tech like UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer and FastGeo Streaming that are helping shape the future of The Witcher.”
EDIT: Resp. je to tech demo, takže potřeba brát s rezervou.
EDIT: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown wasn’t Witcher 4 gameplay, but a tech demo set in The Witcher 4 world.
“This is a tech demo, and a first look at the cutting-edge technology powering The Witcher 4 – but not The Witcher 4 itself,” a spokesperson told VGC.
“It showcases the powerful foundation we’re building in close collaboration with Epic Games to push open-world design further than ever before and the core systems and features we’re developing using Unreal Engine 5.
“We’re really proud of this early milestone and excited to give you a sneak peek at some of the cool tech like UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer and FastGeo Streaming that are helping shape the future of The Witcher.”
Tak trojka za tu dekádu prodala 60 milionů kopií a vydělala (včetně datadisků) 640 milionů USD. Phantom Liberty pro Cyberpunk už prodalo 10 mega. Maj to dobře rozjetý. Ale stejně mě štve ten přechod na UE5.
@Jab (20.05.2025 14:47): Eh, samozřejmě, Witcher 4. Nějak mi to mezi editacemi vypadlo. :(
@MCZ (20.05.2025 13:04): Myslíš čtyřku? Tam mám obecně lehce omezená očekávání. Ale samozřejmě vždy budu vděčný za existenci trojky, neb srazila Baldur's Gate 2 z mého piedestalu top casual RPG.
@Paul (19.05.2025 23:15): Prý má skutečně v plánu napsat pokračování té poslední. Ta je o mladém Geraltovi jako začínajícím zaklínači, ale ještě jsem to nečetl, byť už to mám doma.
@Jab (19.05.2025 10:29): Obávám se, že podobně nadčasový nebude - kvůli Unreal Engine. Neskutečně pitomé korporátní rozhodnutí.
@Rapier (19.05.2025 21:44): to jo. Ale to už překládá Komárek, tak je divný psát že to píše Sapkowski když už to dopsal. Ledaže bys měl info o tom že už píše zase nějakou další :)
@Paul (19.05.2025 21:14): ano vím, ale překlad do CZ až koncem roku pokud se nepletu.
@Rapier (19.05.2025 20:27): Sapkowski vydal poslední román před půl rokem
@PRIVATE MARTIN (19.05.2025 20:04): a zapomněl jsem dodat "..a budu předstírat že seriál neexistuje" :)
@PRIVATE MARTIN (19.05.2025 20:04): a zapomněl jsem dodat "..a budu předstírat že seriál neexistuje" :)
@Paul (19.05.2025 18:52): Sapkowski píše další román, máš se nač těšit. TW3 next-gen je masterpiece, graficky vypadá skvěle i na slabém Xbox One S, ale mě se líbí i dvojka, a mám hrozně moc rád atmosféru jedničky, i přes starší grafiku.
@Paul (19.05.2025 18:52): A potom rovno naskočíš do štvrtej série seriálu... :D
10 let, devět od posledního dohrání, a já si to furt pamatuju jakoby to bylo včera. No, snad to trochu víc pozapomenu než vyjde remake a dám si další witcher maraton kolečko knih a her.
@AlieN (19.05.2025 14:19): Ono sa to chytí, neboj - očakávam nejaký veľký world overhaul, možno samostatné RPG využívajúce len engine, ako Archolos alebo Enderal, o nejakých 7-10 rokov :)
Škoda že CDP nevydali RED kit na hloubkový modding W3 dřív - vyšel až přesně před rokem, a za ten rok vidím pár dost zajímavých questových modů vyšlo, ale kdyby to vydali stejně jako Bethesda se Skyrimem a creation kitem prakticky hned po vydání W3, tak by tá moderská scéna určitě vypaadala dost jinak.
Poslední dobou se mi strašně stýská po Toussaint. Už sem pokukovala po PS5 verzi, páč sem chtěla vyzkoušet, jak se to hraje na gamepadu.
Ale teď mi dorazilo KCD, takže.... :D
Ale teď mi dorazilo KCD, takže.... :D
Tempus fugit :)
Som rád, že toto bola jedna z mála hier, ktoré som rozohral temer okamžite od vydania, veľká vec :)
A pripájam sa k blahoželaniu, že aj po rokoch vypadá ako dnes vydaná .
Som rád, že toto bola jedna z mála hier, ktoré som rozohral temer okamžite od vydania, veľká vec :)
A pripájam sa k blahoželaniu, že aj po rokoch vypadá ako dnes vydaná .
Za mě vypadá i první Zaklínač pořád dobře. Hlavně ta příroda, to má atmošku lepší než dvojka a trojka. Ale teda letí to strašným tempem, subjektivně bych řekl, že je to tak maximálně 5 let staré.
Deset let od vydání téhle "novinky". Neskutečně ten čas běží. A klobouček CDPR, že i dnes Witcher 3 vypadá jak nová hra.
@pajmič (20.03.2025 04:40): Nefunguje. Textury a hlavně tráva znatelně ztratily na detailech a po chvilce šly FPS stejně dolů.
Povedlo se někomu opravit memory leak? Vždycky zapínám hru se 60-70 FPS a po půl hodině hraní to spadne na 30-40 FPS. Anisotropic v nastavení ovladačů nic nevyřešil jak někdo tvrdí na fórech. Vypnutí RT pro mě není řešení.
@player (25.02.2025 11:42): záleží na buildu, ale obecně z hlediska největšího damage zbraní a nejvyšší obrany zbroje to bude vycraftěný Toussaint Knight's Steel Sword, Aerondight a Grandmaster Ursine Armor.
Jaký je nejlepší ocelový a střibrný meč ve hře?
A jaká je nejlepší zbroj ve hře?
A jaká je nejlepší zbroj ve hře?
Když jsem sám udělal tu arenu, dům i kasíno Juniora tak když jsem pak přišel za Tesákem splnit misi Hříšní lidé města novigradského tak mi to při každý odpovědi řekl Geral že ho jeho potyčky nezajímají. Přitom mi to psalo že mám za úkol promyslet si Tesákovu nabídku. To je bug nebo tuhle misi musím uděat předtím než jde do kasína?
U téhle mise mi to dá neslněno až teprve potom ci jde s Rougem k Radovidovi.
U téhle mise mi to dá neslněno až teprve potom ci jde s Rougem k Radovidovi.
@player (05.02.2025 14:34): Zo je jedno, jestli s DRM nebo bez, důležité je číslo patche.
@Say (04.02.2025 19:40): Hraju Steam verzi
@player (04.02.2025 19:12): Jestli hraješ NG verzi, tak je doplněná a mraky bugfixů z komunitních patchů, viz třeba tento seznam.
Kdy jsem po dlouhé době si zahrál znovu Zaklínače 3 všiml jsem jsi některých změn v příběhu které tam nebyly.
A ne tyhle změny nebyly způsobeny tím, že jsem se rozhodl jinak ve hře.
1) Když jsem poprvé přijel k císaři Ehmyrovi tak mi rovnou řekl že Ciri pronásleduje Divoký hon a už se mě neptal co se stalo s jeho muži. Pokud si pamatuju tak tenhe dialog byl jiný. Nejdřív se mě Ehmir zeptal co se stalo s jeho muži a já měl možnost mu říct a) říct že jeho muži padli v boji b) že je zabil Divoký hon. Pokud jsem si zvolil možnost b tak mi Ehmir nevěřil
2) Když byl ve Velenu a jel jsem o Oxenfurtu narazil jsem na chatrč před něma byla smečka psů. když jsem je zahnal tak vyšli děti. Když jsem jsem se jim rozhodl dát jídlo tam mi to udělalo animaci jak jim Geralt dává jídlo. Tady si nejsem jist ale mám takový pocit, že když jsem to hrál před 8 lety tak když jsem jim měl dát jídlo tak jsem musel jít do inventáře a z inventáře jim dát jídlo.
Všimli jste si takových změn taky?
A ne tyhle změny nebyly způsobeny tím, že jsem se rozhodl jinak ve hře.
1) Když jsem poprvé přijel k císaři Ehmyrovi tak mi rovnou řekl že Ciri pronásleduje Divoký hon a už se mě neptal co se stalo s jeho muži. Pokud si pamatuju tak tenhe dialog byl jiný. Nejdřív se mě Ehmir zeptal co se stalo s jeho muži a já měl možnost mu říct a) říct že jeho muži padli v boji b) že je zabil Divoký hon. Pokud jsem si zvolil možnost b tak mi Ehmir nevěřil
2) Když byl ve Velenu a jel jsem o Oxenfurtu narazil jsem na chatrč před něma byla smečka psů. když jsem je zahnal tak vyšli děti. Když jsem jsem se jim rozhodl dát jídlo tam mi to udělalo animaci jak jim Geralt dává jídlo. Tady si nejsem jist ale mám takový pocit, že když jsem to hrál před 8 lety tak když jsem jim měl dát jídlo tak jsem musel jít do inventáře a z inventáře jim dát jídlo.
Všimli jste si takových změn taky?
@BUMTARATA (04.02.2025 11:51): Na to abych nebyl podlevelovaný můžu dělat vedlejší úkoly a zaklínačský zakázky. Případně jezdit po Velenu a zabíjet nestvůry a vlky v okolí Velenu a Novigradu. Takže když přijedu ze Skellege tak už mě to nedá další hlavní quest když nesplním oba dva tyhle questy? Pak už nebudu hledat Umu?
@player (04.02.2025 11:43): Nezastaví, Velen, Novigrad, Skellige můžeš splnit v jakýmkoliv pořadí, akorát budeš podlevelovanej, ale nakonec je stejně musíš splnit všechny.
Kdybych přeskočil jeden z hlavních questů s Krvavým baronem nebo Keirou Metz a šel po udělání jednoho z nich rovnou do Novigradu kdy mě to v hlavní lince zastavía donutí tyhle questy udělat? Po Novigradu můžu přeci plout na Skelege a pokračovat v hlavním príběhu.
@Hydr0gen (14.01.2025 08:06): Rebelovlci rozhodne zaujali :)
@Hydr0gen (14.01.2025 08:06): Hmmm zaujalo, doufám, že se to povede a nebude to blbina.
@Hydr0gen (14.01.2025 08:06): Sice převážně cinematic trailer, ale jo, vypadá to vážně libově. Rozhodně budu vývoj po očku sledovat. Díky za upozornění.
Viděli jste trailer na novou hru od opravdových veteránů CD Projektu?
https://www.youtube.com/watch?v=DauErLT3OH0
Krátký gameplay prostřih na konci Zaklínače nezapře. Vypadá to naprosto luxusně.
https://www.youtube.com/watch?v=DauErLT3OH0
Krátký gameplay prostřih na konci Zaklínače nezapře. Vypadá to naprosto luxusně.
@Peach (07.01.2025 15:44): Děkuji! :)
@Bramblerose (07.01.2025 14:59): Máš je vybrané jako aktivní item v tom kruhovým výběru, kde vybíráš znamení atd.? Nestačí je mít ve slotu v inventáři jestli si dobře vzpomínám.
Ještě tady ukazují jak vyřešit bug, který je disabluje: https://www.youtube.com/watch?v=zyVy94XRmUQ (stačí hodit bombu z prvního slotu, který jako jediný funguje).
Ještě tady ukazují jak vyřešit bug, který je disabluje: https://www.youtube.com/watch?v=zyVy94XRmUQ (stačí hodit bombu z prvního slotu, který jako jediný funguje).
Nemáte prosím někdo zkušenost, že by vám nešlo používat věci z kapsy? Hraju na PC. A nejde mi použít kuše ani petardy. Mám je dané v příslušném slotu, zkoušela jsem i změnit tlačítko na ovládání a nic. Kuši se mi podařílo použít jednou, ale když jsem to zkoušela ihned znovu úplně stejně, už to zase nešlo.
@Tarhiel (29.12.2024 15:22): Mluvila o tom Ciri, že tam byla, Geralt ne. A je to trapný.
@Tarhiel (29.12.2024 15:22): ja si ten dialóg pamätám a aj ten bol za mňa hraničný, prepájať to s cyberpunkom by fakt bol viac marketingový gýč, než niečo iné.
@Tulareanus (29.12.2024 13:56): Odkedy je vo W3 scéna s Ciri ako sa rozpráva s Geraltom o tom, že bol a v CP2077 som očakával, že sa tam nejakým spôsobom objaví - nejaký ťažko nájditeľný sidequest alebo easter egg, kedy ju hráč niedke z diaľky uvidí, poprípade stretne niekoho, komu pomohla - v tomto prípade by to bol Geralt, ktorý niekomu pomohol.
Taký dobre spravený sidequest by vôbec nemusel byť zlý, či? :)
Taký dobre spravený sidequest by vôbec nemusel byť zlý, či? :)
@Tarhiel (29.12.2024 11:01): Ne, díky.
@Tarhiel (29.12.2024 11:01): wtf? Čomu by to prospelo? Len by to vytrhlo z imerzie do v podstate reklamy.
Uá, toto tam mali, aspoň v tej Complete Edition s RT patchom, dodať - toto užšie prepojenie či už v o W3 alebo CB2077 mi tam chýbalo.
Snáď aspoň v projekte Orion by niečo také mohlo byť :)
Snáď aspoň v projekte Orion by niečo také mohlo byť :)
@BUMTARATA (16.12.2024 16:23): Popisuješ výstižně, proč mě představení nezaujalo. Třetího Zaklínače, ačkoliv mám s dohráním první a druhé hry veskrze pozitivní zkušenost, jsem stále ani nerozehrál, takže návaznost a detaily z ní vycházející neberu v potaz. Zato jako ukázka, kterou jsem ze zvědavosti zhlédl, v tom krom tradičních fantasy propriet (zase souboj v jakémsi čarovném hájemství s krvežíznivým monstrem, tzn. spoustu samoúčelného vzdychání, zatuchlinu starodávného prokletí a vynucenou prekérní situaci, aby se nezůstalo u pouhého máchání mečem a předvedlo též něco ze speciálních či magických dovedností) a několika distinktivních rysů propůjčujících alespoň nějakou osobitost (vyzdvihovaná slovanská atmosféra venkova a drobátko morálního relativismu) nenalézám nic zajímavého nebo nápaditého.
U scén, kdy tajemná postava korzuje sešlostí buranů jediná v kápi, po jejímž stržení se odtajní jako populární hrdinka, načež odevzdaní fanoušci padají do mdlob a z veškerého toho nesubtilního teasingu jim praskají koule, mi nezbývá než zadržovat smích.
U scén, kdy tajemná postava korzuje sešlostí buranů jediná v kápi, po jejímž stržení se odtajní jako populární hrdinka, načež odevzdaní fanoušci padají do mdlob a z veškerého toho nesubtilního teasingu jim praskají koule, mi nezbývá než zadržovat smích.
witcher 4 trailer soudtrack https://www.youtube.com/watch?v=r6vgZpvlpl4&ab_channel=TheWitcher
@BUMTARATA (16.12.2024 16:23): Trailer mi naopak přišel super. Až jsem si říkal jak moc to studio vyrostlo. Nejde jen o to jak to bylo řemeslně udělané, animace, nacvícení, střih. Ale i o to, že ten trailer zasel spoustu otázek a je o tom všude plno diskuzí. Základní kámen dlouhodobýho hypu :D
@Gordon (16.12.2024 16:46): ;-) Rádo se stalo, ale více je zmiňovat snad netřeba.
A to jste se ještě neprokousali k lidem, co si stěžují na vzhled ciri a provolávají hru za woke. :-)
edit: Tak nic.
edit: Tak nic.
@BUMTARATA (16.12.2024 16:23): Já hlavně nechápu, kde se vzal ten předpoklad, že když se člověku něco nepozdává, je hned nějak nasraný. :D Z rozhodnutí hrát ve witcherovském RPG opět dávno vykreslenou postavu, která nadto už završila svůj kosmicky epický character arc, prostě nejsem nadšený. Furt to může být skvělá hra. Kdo mi ale spíše přijde inherentně nasraný, tak všichni ti ridigní konzumenti, kteří teď na internetu uráží a shazují lidi, kteří k tomu rozhodnutí mají nějaké výhrady, a těchto dacanů je evidentně většina (podotýkám radši, že zrovna naši civilní databázi na mysli nemám). Mohou si podat ruce s pitomci, jejichž problémem je, že jim z dospělé Ciri nehučí v lachtanovi, protože nevypadá jako pedofilní hentai postavičky, u kterých si honívají.
@Marcusss (16.12.2024 11:12): Takhle jednoduchý to ale není. Oni samozřejmě na Wild Hunt navazujou, kontinuita tam je, takže jsou na místě i obavy. To, že třeba zrovna já těma postavama tolik nežiju, a tak mě ani tolik nebudou trápit případný odklony, neznamená, že jiní to tak nemaj, a že to pak třeba i někoho nasere je imho úplně pochopitelný a v pořádku, třebaže pro mě osobně to může bejt irelevantní.
Moje hlavní výtka vůči tomu traileru je, že mi přijde nenápaditej, že jsem asi doufal v trochu jinej než standardně zaklínačskej zážitek. Ale fakt, že budem hrát za Ciri*, která se už teď zdá righteously hněvivá, mi oproti pragmaticky „neutrálnímu“ Geraltovi přijde osvěžující. A dává mi i smysl, že někdo takovej se chce stát zaklínačem.
*) Pro mě za mě by to mohla bejt i originální ženská postava, ale to by vyvolalo snad ještě víc otázek (a pobouření). Každopádně jsem rád, že je to daná postava, a Ciri s sebou furt nese ten příslib, že to bude nakonec velký. Má-li to bejt trilogie a bude-li protagonistkou i nadále, nemusí zůstat u „standardního zaklínačství“.
Moje hlavní výtka vůči tomu traileru je, že mi přijde nenápaditej, že jsem asi doufal v trochu jinej než standardně zaklínačskej zážitek. Ale fakt, že budem hrát za Ciri*, která se už teď zdá righteously hněvivá, mi oproti pragmaticky „neutrálnímu“ Geraltovi přijde osvěžující. A dává mi i smysl, že někdo takovej se chce stát zaklínačem.
*) Pro mě za mě by to mohla bejt i originální ženská postava, ale to by vyvolalo snad ještě víc otázek (a pobouření). Každopádně jsem rád, že je to daná postava, a Ciri s sebou furt nese ten příslib, že to bude nakonec velký. Má-li to bejt trilogie a bude-li protagonistkou i nadále, nemusí zůstat u „standardního zaklínačství“.
@Shoggot (16.12.2024 11:22): Bojoval proti kapitalismu.
@Marcusss (16.12.2024 11:16): Jde to tak na xboxu a PC. Tak předpokládám, že s PS to taky funguje. To stejné u Cyberpunku.
@Marcusss (16.12.2024 10:52): Teď jsi mi vlastně připomněl, že vlastně vůbec nevím, co jsem v CP2077 dělal a proč.