Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Syberia


Diskuze

< >
Hej a slyšel jsem, že v některých hrách dokonce zabíjíte lidi a tak... :)
Kate se chová tak jak musí. Ovšem ta čůza v Life is strange, to je jiná liga. Vleze do všeho, i kámošce a navíc bez motivu. Důvod, proč nejsem schopný to dohrát.
@Jumas (15.02.2017 11:12): Jako já si to užívám. Věc je, že zrovna v této hře mi přijde, že to vůbec nemusela dělat tak složitě. V mnoha případech by úplně stačilo, kdyby si o to co potřebuje prostě řekla...:)
Tak jsem rozehrál Syberiu...
Za tu chvíli co jsem zatím odehrál hrdinka:
- vykradla kostel
- vydrancovala hrob
- vloupala se do domu
- zneužila mentálně postiženého chlapce k manuální práci protože a) se jí nechtělo šahat na špinavý kus dřeva, b) nebyla ochotná si sundat boty aby se přebrodila přes potok
- nechala otevřít stavidlo (za což jí jistě lidé dole ve vesnici poděkovali)
- provedla několik menších krádeží
- operovala stroje bez patřičného oprávnění
- falsifikovala dokumentaci
- ukradla vlak...

Mimochodem, není divu, že společnost Vandenbergů je na dně, pokud zesnulá majitelka zkoupila stovky kilometrů čtverečních pozemků jen proto aby si zařídila soukromou železnici. XD
@M.a.t.t. (23.05.2016 12:08): Yep a skvěle.

"Příkladem je třeba otevření šuplíku - ve starých adventurách byste viděli jen několik předmětů a na některé z nich byste mohli maximálně kliknout a buď je prozkoumat, nebo sebrat. V Syberii III s nimi můžete manipulovat podobně jako v reálu a tak v onom šuplíku všechny předměty klidně přeskládat dle libosti."

Wat? Proč bych to dělal?
Já nějak nechápu proč to vůbec oživujou. Dvojka to uzavřela. Třetí díl je proto zbytečný. No třeba to překvapí.
Keby sme sa radšej dočkali pokračovania neuzavretého Half-Life 2. U uzatvorenej Syberie je fakt jediným dôvodom pre vznik tretieho dielu, že jej tvorca chce mať vlastnú trilógiu. U Dreamfall Chapters to dávalo väčší zmysel, ale snáď to dopadne dobre.
Jo, už by tyhle nízkorozpočtové oživovačky známých adventur měli uložit k ledu. :-/
@Red (21.03.2015 02:10): Mám ve zvyku hry dohrávat za každou cenu :) Ale tady to nebylo vyloženě špatné, pozitiva jsem určitě našel, ale pořád mi tam něco chybělo (víc postav, víc předmětů).
@Walome (28.12.2014 13:19): tvl, teď hraju dvojku a jsem hned zakyslej ze začátku. Mám cukroví a teď jsem zjistil, že pod mostem je nějaká holka Malka...
a teď už si s ní nemůžu promluvit - když začnu, hned odejde. Zjistil jsem, že kurzor je aktivní, když jí zkouším dát cukroví, ale než jí ho dám, tak vždycky odejde pryč (ale při znovu navštívení lokace u páky je tam znovu).

WTF
@Matthias (28.12.2014 11:17): Ten vypínač mi ani nepřipomínej :-D Naštěstí takových těžších věcí je v Syberii maximálně pět. A třeba v remake verzi pro Android jsou všechny aktivní věci na obrazovce zvýrazněny. Pixel Hunting je nejen že jde přehlédnout, ale od toho názvu už to, že musíš na něj přesně najet myší, že nemá např. větší styčnou plochu s ukazatelem ve hře a blbě se nachází.
@Walome (28.12.2014 11:07): Co je podle tebe "Pixel hunting" ? Já měl za to, že to znamená, že je nějaký objekt tak maličký, že jde snadno přehlédnout - a to přece být v "živé adventuře", kde je "spoustu objektů" být nemusí. Resp. z jednoho nevyplývá druhé :)

Jinak v Syberii Pixel Hunt byl - např. vypínač od žárovky na půdě jsem hledal dlouho :))
@Matthias (28.12.2014 09:36): Jojo já to prostě beru jako hezkou hru, ale adventur jsem za život moc nehrál. Tobě vadí prázdné obrazovky a neaktivní předměty, já za to byl rád, protože pixel hunting mě od mnoha adventur odrazoval. Syberia mi přišla vlastně logická. A nepřišlo mi, že bych se s Kate neztotožnil, ba naopak. Proto mi sama pointa, která s hlavní dějovou linkou vlastně nemá co dělat, velice potěšila a dojala. A i proto je pro mě druhý díl absolutní zklamání.
I don't really have strength to take this suitcase anymore = už na to nemám sílu.
I don't really have strength to take this suitcase any further = dál už to neunesu (protože už na to nemám sílu).
@Malignus (24.12.2014 10:58): *krčí rameny*

Nevím, řekl bych, že Američanka by řekla "I don't really have strengh to take this suitcase anymore" .", místo "I don't really have strengh to take this suitcase any further." :)

Koukám, že ta společnost, co to dělala je z Francie - možná scénář psal Francouz :)