Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Steam je natolik silná platforma, že by ji krach Valve těžko zabil. Dokud tam budou peníze, tak se vždy najde investor. Horší je to u PSN/XB Live aspol., které navíc stojí a padají s konzolemi.
Ikdyby všichni zaměstnanci Valve zítra byli unešeni mimozemšťany spolu se všemi servery, tak bych prostě zašel na piratebay.sx a natahal si zálohy tam.
Ale pravděpodobnost že by to bylo nutné považuji za prakticky neexistující.
Steam nepřestane nikdy fungovat. to je takový byznys, že se toho nikdo nevzdá... leda by na Steam centrálu spadl meteorit.
@Walome (14.06.2013 16:53): Tohle se uz resilo s Gabenem pred mnoha lety a mam dojem, ze rikal, ze od kazde hry maji i DRM-free verzi. V pripade, ze by sel Steam do kytek, nechaji servery jeste nekolik mesicu bezet a lidem se budou stahovat (respektive na ne updatovat) uz jen ty DRM-free verze, takze kazdy si bude moct vlastnimi silami zazalohovat, co chce.
@Kwoky (14.06.2013 16:30): Být Remember Me v GoGed, tak neřeknu ani slovo a kupuju za plnou pálku.

Jinak s digitální distribucí problém nemám (naopak, placky dnes postrádají smysl). Mám problém se smluvními podmínkami (rádoby monopol na hry) a jejich přistupu k distribuci + způsobu konzumu jejich nabídky. Krabicovky jsou pak jen hloupý výsměch. Detaily netřeba rozebírat, už to tu bylo XYkrát.

Btw, raději opěvovat hru teď, než potom (kdy už hra bude mimo kurz). To hře udělá mnohem větší reklamu.
1. Nemůžu se zbavit toho, že když si přečtu název hry, vybaví se mi Prophet v Crysis 2 těsně před tím, než si ustřelil květák. Přesně toto totiž prohlásil: "My name is Prophet. Remember me." PRÁSK!

2. Pana Saye naprosto chápu. Já už jsem trochu dál, už jsem podlehl (občas tam něco koupím), ale pokud se hra prodává na Steamu a současně i na GOGu, tak si ji prostě na Steamu nekoupím a nekoupím a nekoupím. Jsem těžký zastánce krabicovek a i když výhody online obsahu chápu a respektuju, mám rád hry bez omezení. Spoustu her jsem si na Steamu koupil a stejně si udržuju jejich "zálohu" s crackem, abych si je mohl zahrát, kdy budu chtít, i bez internetu. Peníze jsou v tomto až druhořadé.
Vysloveně mě ale serou krabicovky, které se pak stejně instalují do Steamu. Taková krabička zcela postrádá smyslu.
Breaking news!
Studio DONTNOD je v troskách díky podivnému balíčku plnému peněz, který přišel do jejich studia. Ukázalo se, že je plný peněz, což se rychle rozneslo a jak zástupci a právníci CAPCOMu a francouzského finančáku vrhl dovnitř za pomocí ozbrojených mimů a baget, aby se dostali ke svým zaslouženým rabatům, o které byli nelegálně ochuzeni!
@Garion (14.06.2013 14:08): To já taky, ale myslel jsem, že je to potřeba.

No vidíš Sayi, máš adresu, tak sroluj pár euro a pošli jim to :D

No nic, dost bylo srandy. Say si stáhnul hru, no a? Takovejch je...
DONTNOD Entertainment
Métropole 19
134-140 rue d’Aubervilliers
75019 Paris, France
Pokud si Say chce udržet pózu člověka, který se ke Steamu ani nepřiblíží, tak může přece koupit krabicovku. Tu pak může třeba zahodit, aby ho neprovokovalo logo Steamu, protože non-Steam (pirátskou) verzi už má.
To je výborná debata :) musím říct, že jsem Sayovi dával rok, maximálně dva, ale chlapec se drží! Já tu Tvou averzi docela chápu, kdysi mi lidi cpali ICQ a jak jsem se bránil (a nakonec podlehl... asi na měsíc).
Tak mi pošli ty peníze a já ji koupim, slibuju, že ji nebudu hrát :)

@Jack_Dark (14.06.2013 14:01): No ale abys kupoval, tak ho nainstalovaný mít musíš, ne?
Hmm, tak nějak přestávám mít o RM zájem, vypadá to na samé eye candy a hloubku brouzdaliště.
Tak tohle si dám ještě jednou (otestuju překlad). Výborné. Především autorova vize.

Btw, doufám, že najdu způsob, jak uvolnit kameru a natočit nějaké pořádné scenérie. Ten vizuál utopické sci-fi Paříže jsou pro mé oči hotové orgie.
@Coldplaz (komentář): Odsouhlasim ti, ze hru drzi pohromade a nad urovni bezneho rubackoviteho povlu prave pribeh a prostredi. O tom, jak moc je to predvidatelne, nevim, ja treba odhaleni toho kdo je Edge necekal az do doby, kdyz jsem byl na ceste k nemu.

Co se tyka toho, ze Nillin je holka, tam je mi to vicemene jedno, neprijde mi to tak spatna vec, a prijde mi, ze sedi lip do toho kdo Nillin vlastne je. S chlapem by to taky davalo smysl, ale spousta tech scen by nebyla tak dobra (pokud by se nepredelaly), protoze Nillin se parkrat dostane na hranici mentalniho zhrouceni, coz na chlapskych postavach to casto dopada divne...

S TotalBiscutem casto souhlasim, ale tady ma par veci mimo. Uhybani vetsinou kombo neprerusi, ale muze se v nem navazat ihned. A pribeh se ve treti kapitole vazne odhadnout neda :)

----------------------------------

Ale urcite se vsichni tady shodneme, ze kdyby meli Dontnod vic casu a penez a udelali z Remember Me neco jako Akham City, tak by to sbiralo samy 90%+ :)
@Coldplaz (12.06.2013 01:00): Řekl bych, že se tady opět zaměňuje příčina a následek, podobně jako například v článku Tlamiczky (minimálně v jeho původní verzi). Stěžejní záležitost spočívá v následujícím: Jaký typ her je ten nejprodávanější a proč se v něm vyskytuje málo žen. Nejprodávanější typ her je v současnosti tupý tunel na úrovni Moorhuhn, kde by žena, pořvávající "Go, go, go", "Shoot him" a "I'm out of ammo" působila jako pěst na oko. Přes veškerou snahu vymaštěných feministek (o to, aby žena působila jako muž a celá legrace mezi pohlavími tak mohla přestat následkem tohoto stavu fungovat) je třeba si uvědomit, že žena nemá v armádě co dělat z podstaty věci, v Izraeli se jedná o znouzectnost, protože celý stát bojuje o přežití.

Hry se ženami se prodávají úměrně danému žánru. V RPG si můžeme vybrat jak ženu tak muže, ale většinou se jedná o kosmetickou záležitost, díky Bohu například za sérii Fallout, kde funguje celkem rozumná interakce na základě pohlaví (při hraní za ženu je možné používat ženskost k ovládání/ukecávání některých mužů). Ve FPS je to úplně jedno, protože z hlavní postavy vidím jenom pracky a kvér (čest výjimkám typu geniální série NoLF, Tresspasser, Mirror's Edge nebo Portal). V adventurách jsem nezaznamenal snížení prodejnosti výhradně díky tomu, že hlavní hrdinka je žena.

Problém je jinde, spočívá v tom, že maximum hráčů čeká tupou rubanici, do které se žena pochopitelně nehodí. Výsledkem je to, že u tohoto stavu následně kdekdo obrací příčinu a následek a prohlašuje, že hry s ženskou hlavní hrdinkou se špatně prodávají. Geniální Beyond Good & Evil se neprodávalo špatně kvůli tomu, že hlavní postava je žena, ale kvůli tomu, že hra dávala těžce najevo, o jak antimainstreemovou záležitost jde.
Nechápu. Proč by měly ženské charaktery ruinovat prodejnost hry samotné...?
@Say (11.06.2013 21:03): Nie že by bola zlá postava, ale proste som sa o Nu nezaujímal, aj keď jediné postavy, s ktorými som naozaj súcitil boli Ezio a Max Payne. Urobiť naozaj dobrú hernú postavu je veľmi náročné.

Ináč, to video WTF is od TotalBiscuita presne vystihuje moje dojmy
@Garret (11.06.2013 21:45): To je pointa, hry so ženami málokedy dobre predávajú (Tomb Raider je výnimkou)
@Coldplaz (komentář): Nilin postrádá charakter? Hrajeme stejnou hru? Spíš bych řekl že poprvé v herní historii mám možnost hrát za "normální" ženský charkater. Žádná prsatá namyšlená kravka či labilní Emoen.
@Say (10.06.2013 17:58): Muj komentar je zkratka z pohledu cloveka, co cekal trochu vic Deus Ex a min Mortal Kombat no :) Hra na me tak pusobila z tvrzeni okolo ni.
Nerikam, ze boje jsou nudne, ale ze po nekolika zacnou byt streotypni, protoze si vychytas komba, ktera zvladnou vsechno. Za treba pouzival skoro furt jenom to 4-clankovy kombo s healem a chainama a bylo to hodne easy, kdyz me neco necekane neraflo do zadku. Zbytek budto jednoduchy na cooldown nebo to 6-ti stupnovy na damage...

@Redfield (10.06.2013 17:44): Tak ono budto Fury a nebo kdyz narazi do zdi pri rozbehu, ale jak rikam, prislo mi, ze pro cloveka, jak jsem ja, co moc "kombo mlaticky" nehraje (a myslel si ze to bude vic Deux Ex a tak si to jako debil dal na nejvyssi obtiznost :) ), tak je to v tu chvili jeste trochu matouci...