Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Redemption

Redemption: Project Jelena

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Jen těžko něco překoná strach o milované dítě v ohrožení a právě v této hře jste si to měli se vší intenzitou zakusit. Zapletli jste se s východoevropskou mafií a ta má teď spadeno na vás i vaši malou Jelenu. Tušíte, že pronásledovatelům nelze unikat večně a minulost vás nakonec dostihne... Redemption s předpokládaným základem hratelnosti spočívajícím v ochraně malé svěřenkyně připomínalo Amy (2012), zasazením do lesnaté krajiny zase Alan Wake (2010) a nevyhnulo se ani srovnávání s The Last of Us (2013), kde je nejlepší se některým konfrontacím zcela vyhnout.

Že měl CryTek titul ve vývoji se veřejnost dozvěděla až na sklonku srpna 2012, kdy jeden uživatel serveru NeoGAF objevil artworky, jejichž autorem byl výtvarník Eric Cochonneau se zkušenostmi z práce v EA a Guerille. Světová finanční krize (2008) způsobila ukončení nespočtu herních projektů, i vývoj Redemption byl upozaděn na neurčito ve prospěch blockbusteru Crysis 2 (2011). Jednalo se přitom o realizaci nápadu samotného Cevata Yerliho, kterého příběhová premisa napadla jednoho odpoledne 2006, když se mu svěřená neteř na chvíli ztratila v zahradě bratrova domu z dohledu.

Stále na očích jste měli mít i Jelenu v Redemption. Ta by šla by vodit za ruku jako již zmíněná Amy či malý Hugo z A Plague Tale: Innocence (2019) a její obličej měl odrážet emoce podle aktuální situace. V případě, že by vám např. zmizela ve vysoké vegetaci, mohli byste ji zkusit přivolat k sobě. Mezi další příkazy patřilo i schovat se. Kromě zlých lidí byli zamýšlenými protivníky i psi schopní vás vyčmuchat. Yerli má koncepční skulptury ze hry stále ve své frankfurtské kanceláři, přesto se zdá vysoce nepravděpodobné, že bude finančně riskantní projekt někdy vrácen do aktivního vývoje.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.