Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bravewolf (30.08.2022 16:24): To jsem ani nevěděl, že je IGI zamknutý na 30 fps. Asi jsem to hrál v době, kdy jsem ještě nepoužíval Fraps.
Když jsem to hrál jako čerstvou novinku na minimální detaily, tak to v tom případě muselo mít tak 20 fps. A stejně mě to bavilo jako blázen. Mimochodem, těžká obtížnost IGI je trochu klamavý mýtus. Ve hře jde nastavit obtížnost. Je to v menu celkem skrytá volba, ale je to tam.
@Bravewolf (31.08.2022 20:30): To je Su-35? Já jsem vždycky myslel, že to je MIG-29, ale taky jsem to vždycky obdivoval :-)

Některé mise mě budí ze spaní dodnes. Konkrétně mise 7 a 8 byly pekelné a ani nevím, kolikrát jsem je musel opakovat.
@Radecker (30.08.2022 18:37): no jako co sem si pamatoval tak respawn sem tady zazil jen v tech jejich zakladnach uvnitr tech budov ale vcera sem se v jedne misi sel kochat jednim ze sukhoiu 35 jaky krasny stroj to je jako nejake lamborghini mezi aircrafty.... a jdu po louce nikdo nikde, v okoli cca 100m zadne budovy,,,,, a ze zadu z niceho nic me nekdo ostreluje.... asi muchy ze zad, se otocim a hned za mnou 3 nepratele ... asi spadly z nebe XD
@Bravewolf (30.08.2022 16:24): Obdivuju tvoje nervy. Já jsem to kdysi dohrál, miloval jsem to a zároveň nenáviděl :-) Dnes už by mě to kombo nemožnosti ukládání + (někde téměř okamžitého) respawnu nepřátel asi umučilo. Občas se jen mrknu z nostalgie na kousek walkthrough a čas k té hře taky nebyl milostivý :-) O amatérských remacích ani nevím.
kurna ted to hraju po x letech a hra teda zestarla a pusobi nejak prazdne, navic je skoda ze je tady engine fps lock na 30 fps ktery nejde odemcit, mohl byt aspon na 60. nicmene tento koncept hry moc her nema a to me tahne vzdy dal, navic ty zbrane maji takovy cool feeling a zvuky, jen skoda ze sou orientovany kdesi v pravem rohu displeje. Hral nekdo nejaky ten amatersky remake co sou volne ke stazeni? jesi to staoji za to?
@Bravewolf (23.05.2021 18:34): Ona je to částečně otázka naladění hráče.

Já jsem si teď hodně užil Ethan Must Die DLC k RE7, ale chtělo to přijmout fakt, že je třeba průchod hrou (když víš přesně co a jak, tak má dvacet minut) dost namemorizovat. Úplně stejné je to u Project I.G.I. (asi nejsem sám, kdo si v poslední misi vyloženě napočítal nepřátele pro každou místnost), úplně stejné to bylo třeba u starých hopsaček.
Navnazen komentářem a vlastními vzpomínkami na to, jak těžká hra byla, jsem to ze zvědavosti taky rozehrál. Za víkend jsem se bez větších problémů dostal až do poslední mise. Přijde mi to trochu jako single-player Counter-Strike, i co se obtížnosti (výdrže hlavní postavy) týče. AI je ale opravdu žalostná a i ty nejtěžší mise se obvykle dají bez větších problémů zvládnout, když člověk ví, co dělá (metoda pokus/omyl a učení se ideálního postupu nutností).
Já to zkoušel hrát asi před rokem a dostal jsem se do třetí mise a tam mě to přestalo bavit. Plus jsem si představil ty hardcore momenty potom (třeba ta mise s minama a tankama) a říkal si, že to už nemám zapotřebí.

A teda těch 90 % bych si dneska rozmyslel :D i když ta akce mě bavila hodně.
@ZephyrCZ (19.05.2021 10:05): To je těžký říct. Já hodnotím jen co dohraju, pokud je pod 50% už od začátku, tak mě to přestane bavit hned na začátku. Výjimkou byly různý prvotní český adventury či pár pokračování. Ty se snažím dohrávat ať to stojí co to stojí, pokud je to technicky možné (výjimky byly snad 2-3) a pokud je to extra shit, tak tam už potom sypu i 20% (Witchaven 2, Zool 2). Takže I.G.I. mě celkem bavilo i přes to že jsem zuřil, chtěl jsem ho dojet. Spíše naopak - jednička je vcelku tradiční vojenská střílečka s repetivními mapami, nefér taktikami, ale pár dobrými funkcemi, pěknou grafikou a nebýt toho ukládání, dal bych asi 70% v konkurenci toho co v daném roce vzniklo.
@Han22 (komentář): Takže když si odmyslím přírodu, mapy a dalekohled, kolik by jsi tomu dal? Protože ten zbytek, jak to tak vypadá, tvoří samotnou hratelnost, která je to nejvíc důležité....

Také jsem přemýšlel, že bych si hru dal znovu. Vzhledem k Tvé frustraci, kterou ke konci popisuješ, mi přijde těch nadprůměrných 60 procent ještě docela fajn hodnocení... :)
@Han22 (18.05.2021 21:12): dvojku jsem zkoušel rozehrát 3x a nikdy jsem se do ní nedostal (i když jsou to na první pohled stejné hry). Nebyl tam ten správný "feeling". Jednička mě vtáhla hned. A mám pocit, že zatímco v jedničce můžeš zabíjet skrz dřevěné stěny/krabice, ve dvojce to nejde.

A pak byla ještě hrozná ta mise kdes musel doprovodit a chránit toho Rusáka.
@Subject 13 (18.05.2021 04:54): Ten konec je na zabití. Jako každá mise před tím se dá utaktizovat, pobít z dálky co jde a zblízka těch pár soubojů přežít. Ale konec kde je asi 70 nepřátel a z toho tak 20 respawnovaných, tam prostě nepomůže ani prodat duši ďáblu. Dvojku zkouším, jsem asi v 8. misi a zatím mě to přijde ještě horší než první díl... více asi v komentáři jestli se mi to podaří dojet.

@Všivák (18.05.2021 09:31): Asi to tak bude, protože v různých návodech je zmiňovaná obtížnost a podobně schovanou jsem objevil volbu obtížnosti u druhého dílu.

@Walome (18.05.2021 09:08): No ty smrti na konci kol to byly chuťovky, emoce ve formě sprostých slov jenom tryskaly :D

@Tarhiel (18.05.2021 08:03): Ďakujem :) Obávám se, že po dvaceti letech u víceméně zapadlé hry remake asi nebude, akortá snad nějaké pokračování?
@Han22 (komentář): zákaz ukládání je super - dodnes si pamatuju jak mě na konci třetí mise sejmul týpek s brokárnou, to bylo spoustu emocí. A ještě mi ta hra padala, to byl adrenalin :D a poslední mise bylo totální peklo. Ale zvládlo se to a pamatuju si to dodnes.
@Han22 (komentář): Poslední mise - stejný problém. Kvůli záseku u reaktoru jsem tu hry nikdy nedohrál. Přitom atmosféru má slušnou. Ozvučení a hudbu jakbysmet. Ale jak říkáš, za ty nervy to nestojí. Dvojka byla o mnoho lepší a ve stylu Hitmana jsi měl "povoleno" pět uložení. To už se dá. Dvojku bych doporučil alespoň vyzkoušet.
@Kwoky (Zajímavost): Původ v leteckém simulátoru (a možná s tím spojený přebytek 3D modelů letadel) snad mohl být příčinou lehkého přebytku letadel na místech, kde by je člověk normálně nečekal. Například hangár bez ranveje v 6 kole. :-)
Jinak k velikostem levelů - tak nějak si matně vzpomínám, že jsem jednou zkusil dojít na konec světa, ale nedošel.
@Bragi (14.03.2019 15:28): Ono to vlastně není poprvé. Udělali jsme speedrun už před 11 lety, skoro standardní průchod bez glitchů snad dokonce okolo hodiny. Už se schvaloval, když se na fóru speeddemosarchive někdo pustil do vylepšení a postnul velmi pěknou první misi. Tehdy jsme se kousli a šli do toho naplno a stáhli čtvrt hodiny z našeho původního runu. Náš vyzyvatel se úplně odmlčel a svá videa dokonce smazal z youtube. :-)
Ale stálo nás to tehdy neskutečné množství času, jak při objevování glitchů a plánovaní trasy, tak i při samotném provedení. A teď po deseti letech tohle všechno opravdu odvál čas. Teď už si nedovedu představit, že bych k tomu sedl znovu a dál hledal, do které zdi se dá skočit.
Tak už není :) Náš speedrun byl překonán a oficiálně schválen. Hřáli jsme se na výsluní téměř 10 let :) odkaz
@Kwoky (08.12.2016 15:49): Kdyz jsem to jel po osme, tak jsem oponenty kosil stejnym skillem jako na videu. To bylo peklo ta hra. Ale atmosfera byla ultimatni. Ta snezna mise jak se zacina jen s nozem je top.
@Phoenix (08.12.2016 14:58): "Ačkoliv projekt Daniela Wengenrotha Beyond Enemy Lines na Kickstarteru neuspěl, nezabránilo to tomuto jednomu a jedinému vývojáři svou hru dokončit."

Tomu se říká nadšení pro věc :)

z komentářů: "asi moje jediná oblíbená hra, kterou jsem nedohrál, dostal jsem se až k souboji s hlavní antagonistkou ale ta se prostě nedá, viděl jsem to dohraný s využitím glitchů, což není ono"

ach :)
Garret: tak díky, mně se taky líběj tvoje komentáře, jsou takový oduševnělý - většinou si přečtu jen začátek a konec, abych pochopil, co si vlastně chtěl řísct. Taky jsem si všiml, že u nich máš málo minusu, tak jsem Ti upravil score!
No, když jsem viděl čas, za jakej tu celou hru dohráli, tak se mi ani nechtělo věřit, že existují ještě větší specialisti na project IGI než já. Málokdo to dohrál vůbec. Většinou hra sklízela v porovnání s jinými střílečkami jen posměch. Tady je ale vidět, že dobrá, kvalitní hra se dá hrát jako celek na čas stále a stále znova. Napadá mě leda paralela s Princem, kde ten limit byl akorát povinnej!
Musím kvitovat příspěvky uživatele Poseidona, protože zahrnují velmi zajímavé postřehy, ačkoli v některých případech pláče na špatným hrobě a jde spíše o jeho starší grafickou kartu než o špatné barevné rozhraní ve hře. Sám jsem si žádného oslnivého kontrastu ve druhé misi nevšiml, ale taky to nehraju na Rivě!
nebo si vymejšlím vlastní pravidla, jako že celou hru projdu s Glockem, když už jste u tý obtížnosti...