Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Stále jedenáct, stále jedenáct - Anthraxův minus se nepočítá, když tu hru ani nehrál! :-)
shakchal: Pokud chceš být úspěšný ninja, máš se ještě hodně co učit.
shakchal: Jestli jsi narážel na mě, pak věz, že to byl jen příspěvek mimochodem (žebříčky a pořadí her). Planescape jsem třeba ani nehodnotil (zatím).
Tento server je (pokud se mýlím, nechť mě admini opraví) určen pro hodnocení kvalit daných her, není to hra sama o sobě (chápu tvojí nadsázku, ale stejně..). Žádní "Falloutovci" či "Tormentovci" se tady virtuálně neperou.. a pokud někdy přece, rozhodně se neprojevují tak dementně, aby plácali nuly a stovky na všechny strany.

Je-li Olin vtipálek, není vtipný. Je-li provokatér, pak uspěl:). A jestli teda hodnotí způsobem, jaký jsi popsal.. nuže, považuji ho za, slušně řečeno, hlupáka. Bude-li více takových, pak ano, může to dopadnout, jak říkáš - vytvoří se tábory, kterým více než o rozumné hodnocení a slušné komentáře (tj. informativní hodnotu) půjde o zaslepené protěžování vlastních "miláčků". Pro příklad navštivte jakékoliv "diskuze" z oboru: Fotbal (nejlépe Sparta a Slávie).
zaprve, nez jsi tohle napsal meli jste se s Olinem vzajmene vyhodit z kamaradu :)

Zadruhe: Jakkoli si myslim ze kazdy ma pravo na vyjadreni nazoru (ac za to byt pozdeji pripadne zjeban), a tudiz bych nebanoval lidi ciste za to, ze necemu daji extremne odlisne hodnoceni (i kdyz si myslim ze by meli byt schopni takove hodnoceni obhajit), lidi s tebou popsanym pristupem k hodnoceni by se skutecne banovat meli.
Ano, spousta z nas ten zatraceny zebricek sleduje, ale nejsme takovi curaci abysme kvuli nemu hodnotili systemem 0/100 aby se nem vic libil. omg.
Buď je Olin vtipálek, nebo provokatér a nebo (jak si již povšimli jiní uživatelé) prostě jen pohybuje procenty tak, aby se to projevilo na umístění hry v žebříčku TOP her. Svým oblíbeným dá stovky, a pro něj nezajímavým hrám nuly, aby je prostě sejmul ze špice a dosadil tam ty svoje... To ale ukazuje docela zajímavou věc (a to nejen na Olinovi, ale i na některých dalších uživatelích): jak všichni sledují TOP žebříček her a přejí si, aby ta jejich oblíbená měla co nejvyšší hodnocení a umístění. Jakmile jiný uživatel hodnotí hůře, než by se jim líbilo, buď ho nazvou v diskuzi různými přezdívkami a chtějí mu mazat účet, a nebo se prostě bezúčelným tlacháním (které umístění hry nijak nepomůže) nezabývají a prostě ohodnotí jinou výše postavenou hru nulou tak, aby se zase jejich oblíbená hra dostala zpátky na vyšší pozice.

Takže k pointě: Databáze her se mi jeví jako docela zajímavá strategická hra – cíl: dostaň svou oblíbenou počítačovou hru co nejvýše v žebříčku nejlepších her; pravidla už jsem popisoval... snad ještě dodám, že jeden proti přesile moc nezmůže, takže se musí sehnat spoluhráči, kteří se zvyšováním/snižováním procent pomohou. Zatím Planescapovci a Falloutovci opanovávají přední místa, ale třeba Olin verbuje někde armádu lidí, kteří to tu zítra zasypou nulami a bude vymalováno :-) (víme jak to dopadlo nedávno s Omikronem, kdy spadl díky jednomu hlasu z prvního místa až kam... )

Databáze her by si tak díky tomuhle skvělému hernímu potenciálu zasloužila vlastní položku v Databázi her!
Reagoval jsem na to, jak jsi svůj pohled na použití 0% jako hodnocení definoval. Pokud má být nula jedenáctým (respektive dvaadvacátým) stupněm škály, tak dejme tomu (přestože to je docela podivný měrný systém), ale pokud má jít, jak jsi psal, o hodnocení [pro hry] bez hodnoty, tak to je imo tak trochu oxymoron.

Pokud to vidíš tak, jako že i 10% znamená, že se ti na té hře něco líbilo, tak nižší hodnocení smysl dává, ale takovým definováním se pak dá hájit i další šponování stupnice oběma směry.

(ne že by mě to nějak žralo, protože když budou pitomci chtít, tak budou místo nul namátkově rozdávat desítky, ale tohle se mi zdá zvláštní)
Nejsem si jist, jestli chceš říct, že nelze hru ohodnotit 0%, protože 0% je "hodnocení bez hodnoty" a každá hra nějakou hodnotu má, anebo se ohrazuješ proti mému tvrzení, že (cituji:)her, které nemají žádnou "hodnotu", si dokáži představit moooře. V řípadě prvním jde skutečně o zajímavý problém, na jehož řešení ovšem nemám momentálně čas, a měl by ses raději obrátit na vedení databáze, aby ono "hodnocení" zrušilo. V případě druhém jsem měl na mysli "hodnotu" ve smyslu, za niž bych měl přidělit pozitivní body v hodnocení jak je pojímám já.
ze ma do stupnice zarazenou nulu to je mi relativne jedno, ale jak s tou stupnici zachazi, to je otres :)
Ajantis: Každá hra má nějakou hodnotu, ať už dobrou, či špatnou, protože pokud by neměla hodnotu, tak jí přece nemůžeš hodnotit - alespoň tedy ne na stejné stupnici, do které se řadí i hry s hodnotou, tudíž průměr s hodnocením: "bez hodnoty" nedává smysl, ale to je jen hypotetický problém, protože podle mě taková situace není reálná.
MCZ: "má stupnice je od 1 do 10, resp. tedy 10% - 100%. Já tedy nevidím důvod nedat těm nejhorším hrám těch 10% - pro co jiného by tam ten stupeň byl?"
----------> Jiní hodnotí na stupnici od 0 do 10, resp. 0% - 100%. Tak proč těm nejhorším hrám neudělit ten nejhorší stupeň; pro co jiného by tam byl? 10% už je "hodnota", proto je takové hodnocení v pořádku; 0% není "hodnota" a proto tak hodnotí jen naprosté nuly. Proč ne, také názor, já mu jen vůbec nerozumím, tak jsem se zeptal, jestli snad nemá nějaké jednoduché vysvětlení.
(Btw.: her, které nemají žádnou "hodnotu", si dokáži představit moooře.)
Ajantis: moc nechápu tvé rýpání; má stupnice je od 1 do 10, resp. tedy 10% - 100%. Já tedy nevidím důvod nedat těm nejhorším hrám těch 10% - pro co jiného by tam ten stupeň byl? Těch 10% už představuje nějakou "hodnotu".

A mimoto - ty jsi State of War nehrál :-).
MCZ: 0% může dát jen naprostá nula, ale 10% je už v pořádku? Já v tom zásadní rozdíl nevidím.
Mick: Hmm.. no, takových nakonec nemusí být mnoho.. teď jsem zkoušel udělit PT 0%, a hra se propadla o 7 pozic v žebříčku (a o 1,3 procenta). Stačí pár gumáků.. Co s tím ale, že - vymazat je asi nejde.
7C: Tak rád bych ho vymáz.. ale co když je to vážně duševně chorý člověk? Nemá i on právo na svůj chorý názor?:))
Obávám se, že takoví uživatelé by se měli z databáze vymazat i s jejich hodnocením. Namátkově jsem se na ně podíval a zhruba 60% tvoří 100% hodnocení a zbytek to potom láme k nule. Z hlediska statistiky blbost - čili buď haluz nebo úmyslný vandalizmus. Klonil bych se ke druhému. Hmm, asi by se to spíš hodilo do hlášení chyb nebo do nových funkcí DH...
Co Oline? Neozveš se? Třeba máš nějaký mocný argument, kterým nás všechny spláchneš.. tak už to neprotahuj a vyrukuj s tím trumfem, nemůžu se dočkat.
Mick: Mně je to jasné, už dříve jsem si všiml, jak hodnotil.. ale řekl jsem si, že se prostě nějaký vypatlanec rozhodl všem hrám, které nedohrál, udělit 50%.. pak se začali objevovat i 40.. a nyní..:).
Dumec - tu nejde len o 0 pre tieto hry, cert ju zober, hodnoteniu to aj tak velmi neublizi, ale Jagged Alliance 2 - 40? Master of Orion 2 detto, Princess Maker? Syndicate??? Wtf? Je to normalne? Diagnoza? 5 rokov? Netusim. Ale...skoda pismen na takych ludi. Pokial su v mensine je na svete dobre, pokial by sa zacali premnozovat... :)
To Paul: Nic mu neudělalo.. prostě viděl tři nejlépe hodnocení hry a šupl tam 0%, asi aby způsobil rozruch... povedlo se:)
MCZ - asi tak. Ale staci sa pozriet na jeho dalsie "vydarene" hodnotenia, jak u debilov - s prepacenim :)
Podívejte se na všechna jeho hodnocení... velmi těžko se držím slušné mluvy, ale asi bude nejlepší si takové jedince prostě nevšímat.
Z mého úhlu pohledu může dát (kterékoli hře) nulu jen naprostá nula :-). Neumím si totiž představit jakoukoli racionální argumentaci, kterou by dotyčný mohl své hodnocení zdůvodnit.
Původně to bylo 40% u PS:T i Falloutů. Ještě že už to nemá kam klesat... :-)
Pipboy: netvrdím, že je to PRESNE podľa mňa, ale ako to vnímam a ako som o tom aj čítal trebárs v leveli, ale aj na nete...
Aimlezzz: pre mňa je HC hráč ten čo hráva hry pravidelne, hráva rôzne žánry, kopec hier, hry dohráva, nehráva na easy, snaží sa preskúmať viacej koncov ak hra má. Proste taký herný fanatik/patológ v dobrom slova zmysle, čo sa tomu venuje na plné gule.
Jedi: Skus dat vystiznejsie a zmenim to.
Jester: Dik, ale mi nehovor ze slovo mlsny nemate. Minimalne na Morave urcite :)
"mlsnota" je po slovensky něco jako "chuťovka"? :))

anyway, +1 za klofnutí nového zajímavého slovíčka
No už sa chápeme a súhlasím, ale nemyslím si, že je to to najšťastnejšie slovo, každopádne je to v podstate jedno. :)
Hard-core v zmysle sedim a drtim, tecu mi nervy a musim sa sustredit, lebo ked ma daju dole tak stratim tri hodiny. Torment je v tomto smere odpocinkovy a fakt ho nie je problem dohrat (zadrhely ked tak len logicke). Ano, premyslam ci to je vhodne zvolene slovicko, ale snad som to uz uviedol na pravu mieru.
No takých ľudí nepoznám, len tých čo machrujú koľko GB hier upirátili a ako to po desiatich minutách vyhlásili za blbosť, lebo to nemalo grafiku ako Crysis. :)
Zřejmě myslel ten typ "hardcore" hráčů, který baví dohrát za týden co nejvíc her a chlubit se největším počtem konzolí :).
Le Chuck: koment8r pekný len ma zaskočilo to "nič pre hard-core playerov" pretože myslím, že títo docenia viacej než mainstreamoví hráči. :)
No, tak se nám to nějak zvrhlo, holt to je asi osud každé diskuze, všechny se dřív nebo později promění v přání dobré noci, mluvení o trávě nebo o věštectví :D.
Pánové, dh pošta je kdyžtak dobrý způsob jak si navzájem přát dobrou noc, díky...:)