Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Majkee (28.06.2012 11:08): Lidi na to nekoukaj, pač u toho nemluví ;), ale ono je to třeba dle mě lepší bez komentáře a tak jak to dělá, už jen tím stylem jak to hraje musí být každému jasné, že nejde o tuctového let's playera. Tím chci říct, že to např. od borců co si naházej ze začátku 18 do síly a proklikávaj se dialogem, umí.
RXQ79, máš u mě respekt ;).
Koukám, že jsem spustil vlnu přidávání zajímavostí :), tu s názvem Last Rites jsem chtěl taky přidat, ale už je pozdě, jak se něco neudělá hned :).

Jinak tohle je asi blbost co?: Ta nádoba nevím jestli tam je, na tu jsem nenarazil, ale napsat že se tam !"možná"! skrývá Ridick, to bych mohl taky napsat, že se tam možná skrývá plno jiných věcí :)
@Clorky (27.06.2012 21:50): Aha, tak on to není zprzněný "čechismus", ale zprzněný "slovákismus"... :-D

@valcik (27.06.2012 21:42): Modernismy v Mechanickém pomeranči jsou super... a s takovýmito převody do "mateřštiny" imho nemají moc společného ;-)

@konvice (27.06.2012 21:30): "čeknito" je starší než pyramidy. Z jazykového hlediska nejspíš není o mnoho lepší než "developuje", ale působí mnohem rozumnějí (minimálně aspoň zkracuje = je rychlejší než český ekvivalent).
Treba si prečítať český preklad Mechanického pomaranča, to človeka proti anglicizmom obrní. ^^
Sakra... Když mi Candrian po rozhovoru, který mi přidal trvale +1 k moudrosti zmizel, quest s Ingress asi dokončit nepůjde, že? Tak v tom případě pro Morteho žádné zuby nemám a je mi proti krysodlakům k ničemu=/
@Say (22.06.2012 11:40): Dak'kon je multiclass, oproti single class postavám teda v oboch povolaniach trošku zaostáva. Keď ale nahrabe vyšší level, začne nakopávať sférické zadky jedna radosť!

edit: Jeho chladnokrvnú hlášku "Karach goes through!" som mal najradšej zo všetkých bojových pokrikov. Morte sa pri kritických zásahoch stále vychvaľuje, smrad. :-))
@AlieN (22.06.2012 08:55): Neříkám, že ne, ale tak aspoň něco chciii! Začínám mít pomalu pocit, že nemá moc cenu zkoumat kde jaký kout a hledat myší kdejaké skrýše, protože se mi to zatím nevrátilo. Jenže když já nemám v povaze u RPGček praktikovat speedrun a nedej Bože aby mi uniklo nějaké neodkryté místo na mapě!

Dak'kona mám, je zatím nejslabší člen=(
@Say (22.06.2012 02:21): Ale o to je ta honba přece zajímavější - ne "fajn, mám osmej palcát, zas o půl bodu lepší než ten předchozí", ale "hurá, konečně něco do ruky!" :))

Solidní bojovník je Dak'kon kterého můžeš nabrat hned do začátku, a po získání koule můžeš nabrat i Annah a Ignuse.
@Sinister (22.06.2012 01:40): Když se podívám do inventáře kterékoliv postavy, z nasazených předmětů mají víc jak půlku slotů prázdnou. Což je tada za dobrých 12-15 hodiny hry nic moc. Trošku mi tam chybí ta honba za novými předměty skrývajícími se v různých zákoutích...
@Say (22.06.2012 01:09): Co bys rád jiného za odměny? Odměna v podobě zvýšení vlastností tu je přítomna docela zhusta, ale musíš vést správně dialogy, zbroj na hlavní postavu nenavlečeš (a to ani jiný tričko - s výjimkou hábitu spalovačů), o zbraních mág není a na mocnější kouzla a kouzelné předměty je ještě opravdu hodně brzy. Doporučím ti jen často navštěvovat Fella - jeho sortiment se rozšiřuje podle tvých dobrodružství.
@Sinister (22.06.2012 00:31): Pharoda jsem dávno našel, Annah ale pořád trůní ve svém koutě v Sigilu. Jinak nevidím důvod dávat zpět bojovníka, jen čekám nějaké duchaplnější odměny, než jen drobné XP...
@Say (22.06.2012 00:25): Annah se přidá, až najdeš Pharoda, Smradodechovo prokletí vyřešíš o něco později.
Jestli máš úroveň mága 3, tak se na mága vykašli a změň se zpátky na bojovníka (máš v partě Dak'kona, doufám? Mj. má kouzelnou zbraň na krysodlaky). Tahle hra je geniální - abys nepřišel o dialogové možnosti, může být tvůj bojovník klidně extrémně moudrý (všechny postavy, které jsem dohrál, měly nejméně 23 moudrost; drtivá většina 25 - povětšinou bojovníci).
@Sinister (22.06.2012 00:15): Tu dýku mám, na to jsem zapomněl. Jinak všechny questy, které jsem splnit mohl, tak jsem splnil... Kazit si plnění hledáním v návodech nebudu (resp. doufám, že když se píše v deníku, že prokletí Smradodecha půjde možná vyřešit později, tak to platí). Na quest Morteho mrknu, nějak mi unikl.

Jo a Annah se přidá až po nalezení koule, že?

@Matthias (22.06.2012 00:14): Všechno mám projité, to se neboj ;)
@Say (22.06.2012 00:03): Spoilery na vlastní nebezpečí.
zuby pro Morteho získáš nejrychleji po splnění Ingressina questu (rudohndá pleť, pobíhá v lokaci před Márnicí.
Zbraň pro mága dýka +1 apod. - u obchodníků, po questu v Mauzoleu,... - s tím si budeš muset relativně dlouho vystačit.
Obchodníci jsou na Tržišti - tj. lokace s budouvou ve tvaru obráceného L
Vykašli se na Pharoda a plň vedlejší questy.

@Scar (22.06.2012 00:14): Co máš namysli? Pokud vím, tak v Planescapeu se příběhy postav vyvíjejí jednak v konverzacích přímo s nimi, ale také společně s příběhem - tzn., že když máš pocit, že ti už nic dalšího neřekne, musíš počkat na její reakce dále v příběhu.
Jen tak mimochodem, nevíte jak odkrýt plně příběh u Annah? skončil jsem, když se mi skoro samovznítila Mimochodem tohle se mi u Tormentu strašně líbí, aby hráč zjistil příběh postavy musí se hodně snažit, ne jak v dnešních Bioware hrách, kde jsou vedlejší příběhy postav hráčovi přímo vnuceny.
@Say (22.06.2012 00:03): Tys šel pro tu kouli strašně brzy. Nejdřív si projdi celé město Úl. Má 4 části. Najdeš novou postavu, splníš tuny úkolů a dostaneš plno předmětů a plno peněz. Potkáš spoustu zajímavých postav, co ti toho hodně vysvětlí a koupíš si i nějaký ty zajímavější věci/zbraně/kouzla atp.

Pak se teprve vydej za Pharodem :D
@Matthias (22.06.2012 00:00): Mák. 3 lvl. Nějak se ten postup zpomalil. Jakých obchodníků? Ještě jsem se na náměstí nedostal a ani zatím nemůžu, pokud vím... Další členové by mi jinak docela bodli. Všechno to musí zabíjet chudák Morte...
Trošku mi ale začíná vadit ten utahaný vývoj postavy... Hledám pro Pharoda kouli a pořád všechny musím mlátit nějakým šídlem které jsem našel na začátku v márnici. Morteho zuby zase na krysdlaky neúčinkují... Kde jsou nějaké pořádné věci?
Dohráno za 34 hodin. Četl jsem převážnou většinu rozhovorů, splnil jsem převážnou většinu úkolů (no asi tak tři jsem zkazil a vynechal jsem anarchisty ve slévárně). Hrál jsem za mága...

Změřeno pomocí Xfire :)
Já mám tedy rád všechna NPC. :) Ale s Nordomem jsem hrál asi nejméně, jelikož i příběhově nejméně zapadal (resp. jeho lifestory se netýkala Nameless-One).