Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych to rozehrál se všemi DLC. Postava Chanter, dvě pistole, vysoká inteligence a resolve.

První co mě trklo do očí jsou fakt špatné dialogy, zvláště se společníky. Jakoby Obsidiani najali vývojáře z Beamdogu, protože problém je obdobný jako u rozšířených edic Baldurů - jsou to spíše dialogy jako z akčních filmů nebo seriálů pro teenagery, ve kterých se to musí hemžit "hustými hláškami" a sexuálními narážkami. Ve fantasy prostředí to působí nemístně, jakoby někdo násilím narval současnou kulturu do fantasy světa.
Edit: Asi na to začínám být alergický, tuhle jsem znovu hrál Shadowruny Dragonfall a Hong Kong a všiml jsem si tam podobně debilních dialogových možností, které mi předtím unikly.

Stokrát více po chuti je mi naivní a úsměvná evokace středověké mluvy v Baldur's Gate.
@mazar1234 (27.02.2019 21:26): Vyšlo to až mezi DLCčky - nezvyšují ony level cap?

Každopádně podle popisu ti to dává přesně to co by mělo, a je to dobře. Osobně mě láká zkusit si v jinak docela jednoduché hře i souboj který půjde na samou hranici možností. Do BG se taky sypaly takřka neudělatelné mody na obtížnost jako Tactics, takže proč ne toto tady. Jak říkáš, není to povinné, takže to určitě není špatný design.
@AlieN (27.02.2019 20:32): Tak ono na MAXLEVEL ti to ukazuje tri červené lebky..... takže tak to je.

Proste pakáreň kde si musíš nejako dokonale účelovo (v rámci jeho abilít a schopností) nasetupovať dokonale ideálnu party.

Ináč nemáš vôbec žiadnu šancu to dať.

Ako je to nepovinné, takže som to v podstate vytesnil z hodnotenia, ale osobne to považujem za zlý dizajn, lebo bez dokonale prispôsobenej taktiky to nemáš šancu dať a to ako fakt nemáš vôbec žiadnu šancu.
Tím se to vysvětluje, toto jsme ve hře po vydání neměli:

"Mega Boss Battles refers to a collection of content released for free between the release of Seeker, Slayer, Survivor and The Forgotten Sanctum. Each patch added a unique and powerful Mega Boss to the game.

Mega Bosses are end game challenges that you can take on in the Deadfire and are meant to test your party's mettle. These fights are meant to be for high level parties, so don't expect to be able to tackle them right when you get the Defiant out on the seas of the archipelago."

Vypadá to zajímavě, další důvod se k PoE vrátit a načíst nějakou pozici před koncem.
@mazar1234 (26.02.2019 22:06): U koho jsi to měl problém? Jednička mi také připadala o dost těžší - ne že bych tady nikde nezemřel, ale snad se mi nestalo že bych musel z nějaké oblasti odejít a vrátit se později, v jedničce toto bylo častější.
@mazar1234 (26.02.2019 22:58): Tak ja neviem, ja som hral dosť veľa na crowd control a to mi nejak väčšinou fungovalo. Pravidelne som dodržiaval rozostupy a postavenie družiny. Dosť som využíval Alotha a mal som u neho vyboostovaný strašne vysoko crit.
@SilentWolf (26.02.2019 19:54): Ako pre mňa prekvapenie, ja som to začal hrať a cca 2 týždne som nespustil žiadnu inú hru!

Ale tie loadingy, och shit zlé zlé zlé....

Akurát jedna vec, čo som vôbec nedal boli takí BOSSovia, to som aj na maxlevel absolútne nedal, keď som si gúglil taktiky tak to si musíš úplne dokonale predpripraviť setting partie ináč nemáš absolútne žiadnu šancu, to ma pomerne nasralo.
Proste bez rekognoskácie terénu a vypracovania ideálnej kombinácie bonusov za rest + zloženie party sa môžeš rozkrájať na 2000 kúskov a nedáš ani 30 sekúnd boja.
@MickTheMage (23.01.2019 07:52): Nezapomeň že nové DLC přidávají dalších 20+ ;) (kvůli nim se ke hře vrátím brzy i já... ale na tahové souboje si počkám na další rozehrání, někdy za dlouho. Mohli by to do té doby přidat i do jedničky :) )
@MickTheMage (23.01.2019 07:52): Sawyer v doprovodnem videu pravil, ze soubojovy system je nutne si vzbrat hned na zacatku a nepujde ho behem hrz menit. Ja jsem zvedavy, jak dlouho budu muset cekat, nez zas turn base plne vyladi.
Až ma prekvapilo ako som sa na to namotal, baví ma to veľmi a za posledné 2 týždne som ani v podstate nehral inú hru.

Ale teda jedna príšerne dementná gamedizajnérska retardácia tu je urobená fakt absolútne kokotne.

Rozstrieľam loď na 2HP, ona ujde a v priebehu pár hodín ju zase dostihnem a čuduj sa svete jej HP sú zase plné, moje sa samozrejme opravujú mesiac... akože REALLY? That retarded?
Tak už vyšlo poslední DLC. Přemýšlím, že si to zahraju znovu a napíšu komentář. Hrál jsem jenom základní hru bez jakýchkoliv DLC, tak snad spravili to, co nefungovalo, a snad bude nový obsah stát za to. Nicméně se obávám, že pokles v kvalitě dialogů a charakteru společníků asi spraven nebude.
@Redfield (11.11.2018 01:19): no, Spencer to u MS vede tu herní sekci velice dobře a vypadá to, že ví co dělá. A oni stejně už všichni stáli před krachem a živořili u projektů přes kickstarter, takže je to snad naděje pro zajímavý větší projekty.
Hmm, já tušil, že mám s koupí jedničky počkat, až bude v HB kombo se dvojkou za dolar :(
We now have a sense of just how badly #deadfire sold. I invested $1000 in getting it made, and the first dividents from that are in. For all sales from launch through September - the period when any game makes the vast majority of its money - I got $192.67...
...the "breakeven" for investors was about 580,000 sales at $50. This tells us they sold about 110,000. RPGs of this sort do have long tails, but at this juncture there is no way investors are recouping the investment.
Já to už asi nespustím, protože je nesmysl, abych z toho na minimální detaily nevytřískal víc jak 40 FPS. Tady je technicky něco hrozně, hrozně špatně a oni už to nejspíš nespraví. Škoda.
Mňa to bavilo, veľa vecí z jednotky vylepšili/upravili/opravili. Hralo sa to svižne, veľa zaujímavého obsahu a rpg s pirátskou/námorníckou tématikou je fakt málo, čiže až na pár detailov som bol naozaj spokojný. Problém je skôr v tom, že nejak sa mi nechce písať komentáre, však som ešte nenapísal ani tie k hrám vo výzve, ktoré som prešiel.
No mohl bych se dokopat k dodělání rozepsaného komentáře (jako mnoho jiných komentářů tady, ehm), ale k tomu dojde asi až se pustím do DLC. Já to vlastně zapomněl i ohodnotit :))

@Fritol (21.10.2018 14:07): Tak. Ta hráčská základna prostě sice není malá, ale pořád je omezená oproti současnému mainstreamu, a zároveň je starší a na hry už nemá tolik času - a ty hry jsou (opět oproti mainstreamu) poměrně dlouhé, a na rozdíl od doby prvních Pillars jich teď vyšlo prostě hodně, a snad všechny si drží slušnou kvalitu.
Já hraji hodně, ale můj backlog taky masivně narůstá, což je drastický rozdíl oproti letům 2005-2015 kdy prostě nebylo skoro nic.

A nutno dodat že mnohé z těch dalších nových izometrických rpg toho nabízí nového víc než Pillars 2, které bych přirovnal spíš k BG2: ToB, což byl oficiálně jen datadisk (byť epických kvalit co do rozsahu i vyvrcholení příběhu). PoE 2 je větší, plnohodnotnější, ale ve vztahu k původní hře je na tom vlastně podobně.
@Paul (21.10.2018 14:39): +1 Presne tak, ja napr. mám dvojku kúpenú od vydania, no kedže som sa k jednotke ešte nedostal, tak chápem ľudí, ktorí sí dvojku ani nekúpia, lebo jednotku ešte nedohrali.
@Charllize (21.10.2018 15:13): jo, je to ta edice. Tyranny má podobně lesklou, prostě jde poznat že to k sobě jakoby patří. Tak jsem to koupil primárně kvůli tomu. :D Kdo by tušil, že to nakonec bude lepší hra než Pillars. Považoval jsem to za chudého sourozence.