Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Starletka (komentář): Dobry koment akurat bohov je tam asi 12 a nie 500. :D A skoda, zebsi nemala v parte Serafena, ten mi prisiel ako dobre nadabovany, aj napisany a pripominal mi Tyriona Lannistera z GoT. + cipher je zabavna classa.
K rpg to pod 2000 nejde. I když je pravda, že můj nejdelší komentář (9000+) je k fotbalu:D
Páni, tolik plusek? A to jsem si říkala, že tam zas patlám páté přes deváté a ani to nedává smysl. :D
@Richmond (16.05.2019 21:02): Ja ti len zopakujem, že tvoj strach je hypotetický a neopodstatnený, hral som viacero kickstarter hier ako pillars 1 a 2, torment: tides of numenera, banner sagy atď.. a okrem zlatých panákov v Pillars (ktorí sa dali ignorovať) nebol nikde problém.
@Tulareanus (16.05.2019 20:55): no já právě očekávám, že je nějakej zpetněj feedback a že to autorům dojde, že to je naprostá bejkárna, co dovede totálně zkazit zážitek ze hry. Já se teĎ těšm na ten Nox Archaist, ale už vím, že tam prej dají Lord Britishe (jako budiž, ale je to prostě pro mě nepodstatný, když to je jinej svět), ale ty možnosti pro některé backery - pojmennuj si npc, pojmenuj shop, pojmenuj lokaci, vymysli backstory pro lokaci apod. To už mi silně zavání, že nějakej bohatej přiblbík tam vymyslí jména jak noha nebo přijde s příbehem, kterej celou hru zabije i když půjde o marginální textíky.
@Richmond (16.05.2019 16:54): Vieš čo, to bolo také haló pri prvých hrách, ale neskôr si už na to vývojári dajú pozor, aby to nebilo moc do očí a nekazilo to dojem. V tejto hre to napr. nerobilo žiaden problém.
@Richmond (16.05.2019 16:54): to se ani nedivím. Obecně co se her týče tak z kickstarteru nic zásadního nevzniklo, pár slušných her, pak sliby chyby a takovej balast kolem všeho. Moc to nefunguje, tenhle zpusob tvorby her.
@Tulareanus (16.05.2019 14:19): Já když vidím v těch různejch odměnách na Kickstarteru, že za tohle bude mít plátce tuhle místnost, tenhle quest, tuhle píseň a já nevím ještě co, tak dávám většinou ruce pryč od finální hry. Tyhle věci mě úplně děsí.
@Charllize (16.05.2019 14:22): Jeden playthrough, všetky questy, ktoré sa navzájom nevylučovali, všetky ostrovy a bounties - 92 hodín podľa steamu. Ja by som nejaké 2-3 hodiny z toho ubral, keďže párkrát som loadol hru, aby som si vyskúšal iný postup v queste. Hral som to bez DLC. To ma ešte len čaká.

EDIT: A náročnosť Classic, to je tretia z piatich. Keby hrám odznova, už volím Veteran (štvrtá).
Když člověk ignoruje ty postavy se žlutými jmény, tak mi jednička nepřijde nějak extrémně ukecaná.
Tak co? Zkoušel ten tahovy mod někdo pořádně? Stoji za to ? Není to jen gimmick aby se vlk nažral a koza zůstala celá?
Pak by mě ještě zajímalo jak je na tom hra ohledně textu, je to jako v prvním dílu tak že strašně moc nebo už to je unosnejsi?
@Tulareanus (09.05.2019 12:10): Ze je to presne moj sialok kavy :) Ono v tom mode su upravene vsetky veci na tahovy system. To nie je, ze si len na pozadi zapli nieco, ale je to cele prekopane, tak aby to fungovalo v tahovom rezime. Boje su odrazu ovela prehladnejsie, jasnejsie, nez ten real-time chaos.

Ale hovorim, cele od zaciatku sa mi to hrat nechce.
@MickTheMage (09.05.2019 07:57): No otázne je, či je superior aj v praxi. Predsalen iné je, ak je hra priamo vyvíjaná s nejakým bojovým systémom a iné je, ak je súbojový systém na hru našróbovaný až po vydaní. Čo to urobí so skillmi a nepriateľmi, to je otázka.
LOL, ja som ani netušil, že sa nejaký turn combat chystá a spokojne som si to odohral ako to bolo :-D
@Bragi (08.05.2019 23:07): Ja stále dúfam, že PoE III bude, a bude pokračovať v šľapajach dvojky (teda vylepšený engine dvojky, poučení z chýb dvojky, ak nejaké závažné vôbec sú, etc.) a že zmena vlastníkov neznamená totálny odklon od doterajšej tvorby + MS store only hry.
@MickTheMage (08.05.2019 23:02): Skús im napísať, či by Ti ho nekonvertli, nič lepšie Ti neporadím.
Savy otvoriť budú vedieť, teraz je otázka, či sa im to bude chcieť manuálne pre jedného hráča robiť.

Ak to nie je veľa roboty, možno aj nejakú konverznú utilitku urobia na tvoj popud.
@MickTheMage (08.05.2019 23:02): Hej, to naštve. Ale zase objektívne vzaté to od Obsidianu bol pekný ústretový krok, spraviť patch na ťahové súboje. Obzvlášť keď sa vzhľadom na zmenu vlastníckej štruktúry pravdepodobne k izometrickým hrám už nevrátia.
@MickTheMage (08.05.2019 22:55): Počkaj, ty tou starou hrou myslíš uložené pozície. Ja som to pochopil tak, že hovoríš o prvom dieli. Chyba na mojej strane. Ale nehneval by som sa, keby spravili podobný patch aj preň.
@Bragi (08.05.2019 22:50): 55 hodin hry, ale na koniec som neprisiel :) A prave preto sa mi to nechce zacinat od zaciatku a real-time suboje ma nebavia (a tie tahove maju spravene fajn). Takze len potrebujem, aby to islo konverntnut a hotovo :) Ked uz musim hrat nieco s real-time subojmi, tak to ten cas venujem Pathfidneru (i ked ten ma tiez posledne trosku zase vytocil :) )-
@Zero (18.03.2019 21:57): Čo sa týka dps je Aloth najsilnejšia postava v dvojke, aspoň pred väčšími DLC bol, jeho dmg bol neskutočne popredu oproti ostatným party memberom (okrem hl. postavy). Maia je inak tiež super na dmg.
Zdá se, že u Tekéhu spravili ten bug (zřejmě to byl bug), kdy začne po hlavní postavě vyjíždět okamžitě po nabrání do party. Když už se mě nesnaží ustavičně sbalit, je docela snesitelný. :-D Teda, aspoň pro mě jakožto hlavní postavu. Xoti a Pallegina ho nemůžou vystát, mají u něj -2. Ale praktický následek to zatím nemělo.

Zatím pobíhám po hlavním městě a snažím se pomáhat všem a zároveň se vyhýbat větší vyhraněnosti. Na obtížnost veteran už to není taková procházka růžovým sadem jako v neopatchované hře bez DLC (taky jsem vypnul AI a nechal jenom autoattack, jako tomu bylo v Baldurech). Docela se mi osvědčilo mít vzadu "dělostřelectvo" - Maia (puška) a hlavní postava (pistol + blunderbuss), zatímco vepředu to drtí ten pták, Pallegina, Tekéhu a Xoti za podpory kouzel dvou posledních zmíněných.

Edér se zatím moc neosvědčil, se štítem v ruce se moc netrefuje a osobnostně je oproti prvnímu dílu trochu víc dementní. Alotha neberu, protože nepotřebuju další postavu na dálku a zblízka by ho hned zabili. Toho modrého skrčka asi vezmu, až půjdu na nějakou pirátskou akci.
@Zero (17.03.2019 02:53): Tie sarkazmy boli už vo viacerých hrách. Niekedy je to super odpis, ak hráš taký role-play na stoického trolla. Dialógy medzi Xoti a Edérom ma bavili, robili ich ľudskejšími.

Inak cca dva roky dozadu som rozohral BG: Enhanced Edition a neveril som, aké cheesy a zlé dialógy tam malo mnoho vedľajších postáv. Nešlo o predmet hovoru, ale ten spôsob, akým to bolo napísané. PoE 2 má oproti tomu super dialógy (mne sa celkovo páčili). Tekéhu sa pasuje do role macho slizáka. Ja som ho nemal rád pre jeho charakter. To však z časti beriem ako dobre napísanú postavu, keďže som fiktívnu postavu v hre vďaka jej charaktere nemal rád. Aj keď aj v prípade Tekéhu je za jeho chovaním viac, ako sa na prvý pohľad zdá.
@Zero (16.03.2019 22:05): Ja tedy Pillars nehral, ani jedicku, ale srovnavat novou hru se hrou, kterou jsi hral pred x lety je pomerne slozite. Spousta lidi ma problem se kvuli nostalgickym vzpominkam podivat na vec vice objektivne. Je to proste potreba brat trochu s rezervou. Pokud nemas pocit, ze ti z tech dialogu tece mozek usima (Fallout 4), tak je to jeste v pohode. A cokoli lepsiho prijemne prekvapi.
@Tulareanus (16.03.2019 23:36): Hned ze začátku při rozhovoru s jedním duchem něco ve smyslu "I'm a Watcher. I can deal with the spirit-y stuff."
Nebo když bohové řeší možnost shodit měsíc na zemi, aby zastavili Eothase, a je možnost říct něco jako "Moon? I'm pretty sure we need that."
Setkání Edéra s Xoti a vůbec všechny jejich rozhovory jsou taky jak ze špatné telenovely.

Od Obsidiánů bych čekal zkrátka něco dospělejšího než samoúčelné rádobyvtipné hlášky, ale pravda, texty už asi nepsali ti, co pracovali na Mask of the Betrayer, KotOR 2 nebo New Vegas. Nebo se možná už míjím s cílovou skupinou.

@Charllize (16.03.2019 23:21): Nejsem puritán, jde mi o způsob, jak je to podané. Pravda, ani romance v BG2 nebyly kdovíjak na úrovni (vlastně při zpětném pohledu působily taky dost trapné), ale třeba tady Tekehu je kapitola sama pro sebe, když začne okamžitě dělat hlavní postavě návrhy, a většina možných odpovědí vypadá, jakoby je napsal nějaký pubertální fanboy.

@valcik (17.03.2019 00:47): Kdysi jsem zkoušel, plánuju se k tomu někdy vrátit.