Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mne osobne teda Darkmoor prišiel oveľa horší než VARN, ktorý síce bol neprehľadný ale zato nebol až taký obtiažny ako Darkmoor, kde ma štvali tie oči. A zase u mňa bol Darkmoor jediný dungeon, ktorý som pravdepodobne nepreskúmal celý.
Mne prišiel teda Varn o dosť ťažší a hlavne neprehľadnejší než Darkmoor. Darkmoor som prechádzal už na pomerne vysokom leveli a dalo sa to bez nejakého neustáleho healovania a vracania, len som to musel hrať ako v nejakej veľmi akčnej fpske, furt som quickspelly hádzal a strieľal z lukov a uhýbal sa nepriateľským útokom/strelám.
@mazar1234 (07.05.2016 23:11): Kompletne vymlatit castle Darkmoon s tim jeho unikatnim designem "hradu v hrade" byl skvely zazitek. Chce to mit samozrejme lloyds bacon v kombu s town portalem do New Sorpigalu,ale po zjisteni,ze na ty oci skvée plati acid burst nebo jak se to jmenuje,to uz byla pohoda.
@ad142 (07.05.2016 20:17): No prave, Darkmoon je bez exploitovania Lloyds Beaconu (save pozicia pred lacnym chramom a teleport back&there po vylieceni party) takmer nehratelna sialenost.

Ale srandovny zahul bol aj Minotaur King v tajnej chodbe v case ked parta nemala ani teoreticku sancu sa mu postavit vo ferovom suboji a tak to bola len otazka loadingu a cakania na zaseknutie Minotaura a nasledne ustrielanie spoza steny.
Přesně o tom, to je, tím, že ve hře není level scaling, tak je ze hry cítit to- na začátku jsi žabař, ale pak přímo cítíš tu Božskou moc a opojení - kouzla typu Déšť meteoritů, Pád hvězd, Dračí dech, Střepiny.

Pak dorazíš do hradu Darkmoor a začne mazec :D

Paráda.

Co si vzpomínám, byl šok, když v chrámu Baa, v Novém Sorpingalu ze stropu spadli pavouci. Sestru málem klepla pepka :D

A takových věcí by se našlo....
@TombSpirit (07.05.2016 12:13): Jj, na to je skvely Lloyds Beacon, zanechas na vyhodnom mieste a potom si to len par klikmi obehas po celom svete dokola a si stale naboostovany.

@ad142 (07.05.2016 13:05): Prvy krat som to hral myslim s partou Knight, Cleric, Mage, Druid ale nejaky rok dozadu som to presiel s Cleric + 3x Mage a ani ten uplny zaciatok nebol az taky tazky ako som myslel ze bude - archery je tu extremne silne a v podstate je to uplny zaklad bojovania ako takeho, hlavne boli dost problem peniaze, lebo kupovat kuzla 4 postavam je veeeeelmi drahe + do toho este levelovanie....

@TombSpirit (07.05.2016 13:22): Jo Paladin ma Clericke skoly a Archer magovske, teda samozrejme okrem light/dark.
@ad142 (07.05.2016 13:05): Paladin a lučistník ale taky umí trochu kouzlit, ne? Jen myslím neumí dark / light magic. V MM6 navíc (oproti novějším dílům) je možnost dostat všechny skilly (pokud se tedy ty skilly vůbec může postava naučit) na nejvyšší "level", tj. master.
@TombSpirit (07.05.2016 12:13): Ja som to hral s paladinom, mágom, bojovníkom a lukostrelcom a hralo sa mi celkom dobre, ale v neskoršej časti hry som ľutoval že nemám aspoň 2 mágov, ktorý boli na začiatku asi najslabšie povolanie, ale neskôr boli najsilnejšími členmi mojej party.
@ad142 (07.05.2016 12:06): Jo, úplně "nejlepší" jsou ty domy, které mají (schované) dveře i z druhé strany. :-) Body jsem v pozdější fázi investoval hlavně do magie (myslím, že jedna má postava se specializovala na dark magic a druhá na light magic), ta "protection" a hour of power kouzla jsou pak (ještě třeba v kombinaci s fontánami ve Frozen Highlands nebo Eel infested waters) velmi silná (200 magic protection apod.) a strašně dlouho vydrží. U bojovníků už nevím, tam se asi vyplatí si trochu nechat na blastery.
@TombSpirit (07.05.2016 11:57): Hľadanie učiteľov bolo aj pre mňa dosť náročné, hlavne v Slobodnom prístave kde som sa nikdy nenaučil orientovať, stále som tam blúdil. Ale sranda je že niektoré NPC na najatie nič nerobia, iba sa priživujú keď ich máš v parte :)

Ale koncu hry som už nemal do čoho investovať body za levely, tak som ich mal okolo 200, až dokedy neprišli blastery v ktorých som na konci bol majster veľmi rýchlo.
@ad142 (07.05.2016 11:40): Jo, já bych taky asi doporučil mít s sebou instruktora a jako druhého buď učitele (druhý instruktor už je myslím k ničemu) nebo možná bankéře. A ještě k tomu merchantovi (NPC zlepšující merchant skill) - hodně se vyplatí v pozdějších fázích hry při levelování (mimochodem v některých oblastech je levelování levnější než v jiných).

A ještě jsem si vzpomněl na jeden menší opruz, a to hledání učitelů (myslím ty v domě, kteří za poplatek vylepší určitý skill) - zvlášť ve větších městech jako Free Haven. Tam už bych doporučil kouknout do návodu na mapu.
@TombSpirit (07.05.2016 11:28): Aj sa som sa tomu chcel vyhnúť ale nakoniec som to aj tak spravil, ale len výhradne kvôli tomu aby som sa stal majstrom čiernej mágie a zabíjanie dedinčanov bola bohužial najľahšia cesta :)
A NPC spoločníkov som vôbec nepoužíval. Za celú hru som použil iba jedného, ktorý zvyšoval skúsenosti a aby mi identifikoval predmety.
@ad142 (07.05.2016 10:57): Já se zabíjení vesničanů snažil z principu vyhnout, už tak po mém neustálém vyměňování NPC "parťáků" vypadal Free Haven jako město duchů. :-) (Já vím, dají se zabít a pak oživit jako zombie, ale to už není ono.) :-) Na nejlepší reputaci to chce nedělat nic špatného (zvlášť v pozdější fázi hry) a pokud už máš špatnou reputaci, tak darovat pár stovek chrámu (ale ne chrámu baa!) a plnit questy (zvlášť ty hlavní). Ale trochu mě ten systém reputace štve, např. jak se lidi dozvědí, že jsem někomu prodal lidské kosti nebo dokonce vykradl nějakou hrobku v zapadlém dungeonu? A navíc jsem napoprvé vůbec netušil, že něco takového zhorší reputaci a došlo mi to až o hodně později (kdy jsem si všiml, že mám reputaci nějak podivně nízkou).
@TombSpirit (07.05.2016 10:52): Na konci hry už mi tá zlá povesť nevadila, pretože už som išiel do finálnej oblasti a zabitie dedinčanov bola najrýchlejšia cesta ako získať najhoršiu reputáciu :) No a najlepšiu reputáciu som nikdy nezískal pretože to bolo dosť ťažké.
@ad142 (07.05.2016 10:37): Jo, na to jsem zapomněl, je dobré rychle získat mistrovství v dark magic (a není nutné zabíjet vesničany, stačí třeba zkombinovat dary pro chrámy baa, prodávání kostí a vykrádání některých hrobek a taky - když už je reputace dostatečně špatná - vyhrožování / prosení vesničanů). Dobrá reputace se naopak buduje těžko / dlouho (hodně pomohou hlavně hlavní příběhové questy).

@ad142 (07.05.2016 10:37): Pár stovek darů pro chrámy by to spravilo. :-)
@StriderCZ (07.05.2016 08:46): Není zač, ten komentár som chcel napísať už dávnejšie ale nejak som sa k tomu nedostal. Ten respawn mi až tak strašne nevadil ale trochu ma to otravovalo a zdržovalo. Napr. sa mi stala taká chyba, že som vymlátil celé Rajské údolie, potom išiel som odtiaľ preč a za chviľku som sa tam vrátil a všetci nepriatelia boli oživený. Neviem či to bola chyba, alebo to tak malo byť.

A s kúzlom Armageddon bola sranda keď som ho použil v Blackshire v tom mestečku a zabil všetkých dedinčanov a to len preto aby som sa stal majstrom čiernej mágie :) Naštastie som to spravil až na úplnom konci hry, tak som aspoň nešiel do väzenia.
@StriderCZ (07.05.2016 08:46): Pokud se nikde moc nezdržuješ, tak respawn prakticky nevadí. Buď se ho ani nedočkáš, nebo jsi už mnohem silnější, takže tě ti nepřátelé zdrží jen chvilku. (A nebo je prostě přeletíš.) To už mi víc otravný přišel quest s cirkusem, který většinu roku ani nikde není.

A dungeony jsou fakt perfektní, můj nejoblíbenější je Alamos:
http://www.mightandmagicwalkthrough.com/mightandmagic6/wp-content/uploads/2009/12/iw-ca.jpg

U těchto velkých a časově náročných dungeonů z pozdější fáze hry už jsem taky používal následující trik:
Na začátku jsem si najal instruktora + učitele (kvůli XP), pak jsem dungeon kompletně vymlátil a pak jsem si najal bankéře a toho druhého a všechno jsem posbíral. (Před prodejem nepotřebných věcí se taky může vyplatit si najmout ta NPC zlepšující merchant skill).

Na druhou stranu díky triku cirkusu je možné mít prakticky neomezené množství peněz.
MM VI všem doporučuji, skvělá hra. Co mně skutečně dostalo, bylo, že jsem nemusel vůbec nikam spěchat- zejména dungeony jsou velice rosáhlé. Šestý díl je více akční (v tom se tak trochu podobá Diablu), ale je v tom ohromná zábava.

Třeba "otravný" respawn nepřátel- Po čase se nepřátelé objeví znova a znova (jak dke, záleží na lokaci- po půl roce herního času, po roce. Ale že by to bylo otravné- naopak- jakmile jsem se naučil kouzlo déšť meteoritů, pád hvězd, nebo brutálůní armageddon...kdo nevyzkouší, nepochopí.

K výtkám 90210... jakýkoliv komentář, ke hře jako je MMVI vítám, osobně mně se*ou jen tzv. komentáře ke hrám deset let starých - velikost cca dvě věty.

ad142- díky za komentář.


@ad142 (06.05.2016 17:56): tuhle hru jsem osobně nikdy nehrál ale učarovala mi recenze v Levelu. A vždy jsem si ji chtěl zahrát. Viděl jsem ji před léty hrát jen u kamaráda. Vidím, že mám co dohánět. :)
Takto som to trochu upravil podľa pripomienok 90210, niečo málo som vyhodil a niečo napísal osobnejšie.... ono to fakt bola asi viacej recenzia, než komentár.... :)
@ad142 (06.05.2016 16:00): Prece nepises recenzi, ale komentar. U techto her me zajimaji vzpominky na hru, pripadne nejaky jeji zpetny zhodnoceni. Ne to, ze je ve hre sest zbrani a vas hrdina se pohybuje po mape, kde sbira siru a rtut, kdyz to trochu prezenu...

Nejakou wannabe recenzi bych urcite uvital prave u her, ktere nikdo nehral, v¨typu Wizardry 3 apod. silenosti.
@90210 (06.05.2016 15:40): Tak oki, zrevidujem to trochu, ten text, aj tak sa mi teraz už zdá tá recenzia trochu dlhá, keď si ju tak pozerám zverejnenú... uvidím ešte presne, čo z nej vyhodím... ale mal som v hlave toho veľa..:) a pre mňa to je akoby nová hra, pretože ju nikto z mojich spolužiakov nehral, lebo všetci hrajú Counterstriky...:) akoby bola s iného sveta....:)
@ad142 (komentář): Hele dobry, ale nevim proc psat do komentare ke skoro 20 let stare hre, kterou tu hrali skoro vsichni hraci techto her i informace o tom kolik muze byt postav v parte a jak se leveluje, co mi to jako ma rict? Jo kdybys takto komentoval hru, kterou nikdo nehral, treba MM1, byla by to jina, ale psat timto zpusobem komentar k takto popularni hre je podle me uplne zbytecne.
@AlieN (12.03.2016 14:55): Esteze bol blby jak tago a nebol problem uplatnit taktiku "stojim za rohom a drzim A", ale trvalo to snad nejakych 10 minut sa mi zda.

Podobnu chujovinku dali aj do Limbo dungeonu v MMX, kde je tusim logo Ubisoftu co ma 2 miliony ci 10 milionov zivotov.
Heh, na Q z M&M si vzpomínám... hlavně na to že abych ho zabil, tak jsem zamáčkl tlačítko útoku hrnkem, a šel na půl dne pryč.
@ad142 (23.02.2016 19:59): His name's Q. It's short for Q. Velmi pravdepodobne ako tu uz ostatni naznacili :)

Clovek by povedal, ze dnesna mladez malo pozera serialy. Mozno by to chcelo v skolach nieco ako Zaklady popularnej kultury... Hmm. Navrhnem ministrovi skolstva a uvidime kam ma posle... (teda viem si predstavit kam, ale... ;))
...jo, bohužel je celý příběh a zejména jeho závěrečná lokace vcelku tragickou parodií na Star Trek, aneb jestli budu muset ještě někdy bojovat s krychlema, co střílí lasery (že by lodě Borgů?), začnu raději s omalovánkama.
Môže mi prosím niekto povedať kto je to ten Q. V tajnej miestnosti v chrámu hada som našiel takého veľmi odolného človeka ktorý na mňa zaútočil a volal sa Q. Kto to bol? Nebol to iba easter egg?
@90210 (28.05.2014 17:51): Extrémně nevkusné? Každému nemusí grafická stylizace (lehce parodická) sednout, ale tak příkře bych zase grafiku nehodnotil. Nicméně souhlasím s tím, že šestka byla výborný restart, který přilákal i hráče, kteří o žádných předchozích dílech neměli ani páru, aniž by odlákal znalce série. A to se hodně cení.
[neexistující komentář]: Sorac kamo mas to za minus. Oddelam ho, az upravis prvni vetu do podoby, jaka by ti prosla u diplomky.;0) Silny nepodlozeny soudy v kombinaci s mizernou gramatikou jsou u me uz za minus. Prosim nevymlouvat se na zadny disfunkce, je to JEN o lenosti. Ja sam jsem disgrafik, mam na to papiry, takze me opravdu sere, kdyz nekdo neumi napsat jedinou vetu bez chyby a vymlouva se na disfunkce.