Medal of Honor: Warfighter je již čtrnáctá hra, napříč herními konzolemi, ze série Medal of Honor. Ovšem nyní za ní stojí studio Danger Close (dříve známé jako EA Los Angeles), které má na svědomí single-playerovou část předchozího dílu. Hru vytvořili na enginu Frostbite 2, jenž se prvně objevil v Battlefieldu 3.
Příběh se točí opět okolo jednotek Tier 1, do nichž jsou vybíráni jen ti nejlepší vojáci z nejlepších vojenských jednotek světa (U.S. Navy SEAL, SAS, KSK, SOG, GROM atd.). Hlavní postava tohoto dílu, s volacím znakem Preacher se vrací domů po skončení tajných misí předchozího dílu. Avšak, doma není uvítán zrovna vřele, valí se na něj jeden problém za druhým. Vlastní žena mu dává ultimátum v podobě výchovy a starání se o jejich potomka, pokud tak neučiní je rozhodnutá "kazatele" opustit. Nedlouho po svém příjezdu je ale opět povolán do služby a slib, který dal rodině bere za své. Z hlášení se dozvídá, že na scéně se objevuje nebezpečná látka PETN (pentaerythrittetranitrát), trhavina, která byla převezena přes hranice a hrozba teroristického útoku, jež se v minulosti zdála jako nepravděpodobná, tu naráz je. Preacher a jeho jednotka mají za úkol tento útok překazit a zabezpečit bombu.
Díky pomoci ze strany skutečných vojáků z jednotek Tier 1, jsou mise ve Warfighetru inspirovány právě jejich příběhy napříč bojovými operacemi. A tak se Preacher se svými muži podívá na somálské pobřeží, na Filipíny nebo do Pakistánu. Na těchto místech bude nutné provádět ničivé, záchranné a hlavně tajné operace za získání velmi důležitých informací ohledně velmi špatně zjistitelných výbušnin PETN. K ruce vám budou nejen klasické střelné zbraně, granáty nebo nože, ale také nejmodernější technika boje proti terorismu (vidění nepřátel skrz zdi, díky vydávanému teplu).
K dispozici je kooperativní mód, kde jsou speciálně vytvořeny nové mise. Dále klasický multiplayer, jenž nabídne hraní za všech 12 světových elitních jednotek, rozdělených do jednotlivých tříd (Sniper, Demolitions, Point Man, Spec Ops, Heavy Gunner a Assaulter) s klasickými módy (deathmatch, team deathmach).
prekvapujú ma tie nízke hodnotenia, za mňa lepší ako predchodca , nepriatelia síce nevedia obiehať ani prekvapiť, ale sú dobre naskriptovaní, majú svetlomety a je celkom zábava sa s nimi ostreľovať na detailných a prepracovaných mapách (aj keď tunelových, ale také má aj call of duty)
Pro: grafika, možnosti v multiplayeru, snaha o alespoň nějaké inovace v žánru (honičky, možnosti vykopávání dvěří)
Proti: neuvěřitelná zabugovanost, demence spolubojovníků