Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak graficky nic extra a jelikož na tom gameplayi není nic vidět, je to jedno velké meh. Každopádně mě pobavilo že na začátku zmínili PS 4 Neo které už teda není Neo :)
Je tam Asarijka, takže to bude fajn ;) Ještě nějakýho Elkora bych chtěl do týmu ;) A Salariana, pak už stačí jen pár novejch ras a bude vše OK ;)
@M.a.t.t. (07.09.2016 22:17): já trilogii hrál s default xichtem, protože v tom jejich generátoru mi nešlo udělat nic co by vypadalo lépe. Jestli tohle bude jejich novej default ryder tak potěš koště :)
Frozenbyte?:-D

Tohle není Trine.

Jinak v tý ukázce toho moc vidět nebylo. Co se grafiky týče, tak už pár let mi přijde, že hry vypadaj víceméně stejně, a líp, než by mi stačilo. U Bioware by to spíš chtělo najmout konečně někoho, kdo umí psát, než honit pixely a ultrarealistický animace.
Chápu že prealpha a kdesi cosi, ale ta mimika je blecht. To ten Frozenbyte nezvládně přirozeně působící pysky či co.
Propagační bomba (trailer, gameplay) se rozjede 7.listopadu (N7 day) jak bylo řečeno na konci videa :)
Ako malá ochutnávka je to práveže úplne v pohode. Neukazuje to veľa, iba naznačuje atmosféru a zopár menších detailov. Bioware už nie sú taká istota, ako kedysi, ale palicu by som nad nimi nelámal.

@Paul (07.09.2016 21:49): Neboj, Paul Ryder bude sympaťák :))
@pajmič (07.09.2016 21:46): mě to tedy zklamalo, mohli ukázat co chtěli a oni si vyberou něco co vypadá jak plošinovka s nic moc animacemi a slabou art direction (paradoxně připomínající inquisition) a ultra nesympatickým Ryderem. wtf

Snad tu čtyřku nepodělaj..ale tenhle výběr jakožto první gameplay ukázky fakt nechápu
@Vurhor (30.08.2016 21:55): Oni se genocidě snažily vyhýbat tím že přetvoří civilizaci do smrťáka, už v jedničce vládce prozradil že: Jsem dokonalou myslí mnoha a národem sám pro sebe. To že to jako genocida vypadá je věc druhá...
To "dítě" (smrťácký informační uzel) měl tak vysokou inteligenci že to předvídat mohl, jinak by sheprda ani nepustil na citadelu a nenechal ho rozhodnout z dobré vůle.
Mně vždycky ten synthesis připadal ze všech konců snad i nejhorší. Za prvé mi přijde, jako kdybych se tím Reaperům tiše podmanil, plus to, že jsou z nich teď kámoši neznamená, že budou schvalovat veškerá budoucí rozhodnutí, která galaktická civilizace bude tvořit. Mají svou vlastní hlavu, nejsou nikým ovládáni, a když se jim něco nebude líbit, nebude absolutně nikdo, kdo by jim mohl vzdorovat. A přijde mi to i trochu nefér vůči všem těm civilizacím, vůči kterým Reapeři spáchali genocidu. To, že teď mají lážo plážo není úplně spravedlnost.

A ta věc s destroy ending a pokračujícím cyklem, kdy se syntetici budou dále bouřit proti organikům mi přijde na hlavu. Mass Effect je sci-fárna, ne fantasy. Tem hvězdnej harant není žádný prorok, který by měl potvrzený, že se to opravdu stane.
@Blackhand47 (30.08.2016 18:58): Tak ta sxntéza je asi topová, už jenom kbůli té zelené budoucnosti, sice všichni budou změněný ale co... život jde dál. Modrý je tskový ehm, sheprd přežije, a bude mít iq mimion, co mu zabrání se rozhodnout opět započít cyklus? Červený je dobrý ale galaxie nebude schopna být propojená a gethove vymřou kvůli smrťáckého synte.genomu. a potom je ten kde cyklus pokračuje, vzhledem k tomu co jsem se o smrťácích dozvěděl bych neměl daleko od toho ho zvolit.

(Píšu z mobilu)
@SilentWolf (30.08.2016 18:23): Zas tak dobrý konec to není. Gethové, se kterými jsem pečlivě uzavíral mír, zemřou a veškerá technologie bude zničena, čímž bude valná většina sil uvězněná na Zemi.

V "modrém" konci navíc Shep svým způsobem také přežije, když z něj bude AI. V tomto konci je technika navíc poničena minimálně.
@Blackhand47 (30.08.2016 18:20): Takže jsi vyzkoušel všechny konce, krom toho dobrého, kde Shep (pravděpodobně) přežije.. :D :D

Buď udělat to, před čím jsme zastavovali Serena.
Nebo to, před čím jsme zastavovali Illusive mana.

Kdepak... pár střel do jádra a Shepardovi se hned líp dýchá.
@Gordon (30.08.2016 16:50): To já poprvé bez vědomí čtvrtého konce střílel po "duchovi" a hned poté jsem to sjel znova na syntézu. Při druhém hraní jsem zvolil ovládnutí a v mém pokračování příběhu Shepard přežil. Nechal si vyrobit nového klona a nahrál své vědomí zpět do těla. Happy End. :D
Jinak to s tou archou nezní špatně, je to i docela logické. Jsem ale zvědavý, zda nabrali i Gethy nebo se na ně vykašlali.
@Tarhiel (30.08.2016 16:55): Přesně tak, ano Nístěj je v cz Crucible, v google translate je to kelímek... :D

Teda začátek hry určitě, třeba nějakej ůtěk, nebo prostě intro odletu třeba i z blízkosti Crucible a pak třeba stoletej let do andromedy bez záměrného kontaktu s Mléčnou dráhou.
Jinak vidím že taky se ti nelíbí ten vliv EA zlosyna jako mě. aspoň někdo. už to bylo EAčkem cítit v dvojce.
Andromeda by prý měla obsahovat stovku prouzkomatelných planet a loadingy neboli skok vesmírem bez loadingu či animace, tedy přímo v hře (dle traileru z pohledu můstku). Taky jste pochytily v traileru ten název "nový normandie"? Je to Tempest.

Jinak příběh dle mě bude spočívat v tom že se tajně společně postavila během invaze kromě nístěje i ta intergalktická loď (s masovým vysílačem v sobě) do ní naložily všechny známe zástupci druhů a loď jako archa odletěla před smrťáky do amdromedy.

Jo a tam tomu budou šéfovat synteticy... heh :D
Mimochodem trilogie dohraná podruhé! :) (Tentokrát rudý konec, předtím syntéza)
Nelibi se mi jak naivita neni trestana. Kdyby tak bioware narostly koule a jeden spatne zvoleny paragon dialog mohl vest treba ke smrti jine postavy apod.
Jde nějak tedy eliminovat tu hroznou animaci běhu v civilu h sheprdky? :D
@Lukaskon (25.07.2016 12:34): No..dobře, každý svého Sheparda strůjcem, ale nevím, jestli bych milosrdenství a preferenci záchrany potenciálních civilních obětí před dopadením teroristů nazýval "sraním na hlavu". Nicméně chápu, že se někomu nelíbí to Mirkodušínství, co paragonskej Shepard má.
@Vurhor (25.07.2016 12:05): Myslím tak nějak všeobecně v rámci celé série. Nechávat naživu žoldáky, kteří se tě snažili ještě před chvilkou zabít. Tolerovat nenávistné jednání vůči tobě. Dopustit v DLC k ME1, aby teroristi s klidem utekli. Nebo třeba ta scénka s barmanem v ME2, kde donutit ho vypít vlastní medicínu je podle mě naprostá ukázka spravedlivého jednání. Ale ono je toho hodně.
Jako neříkám, že ultimátní renegád není hajzl, ale ultimátní paragon je zase zbytečně mírumilovný blbec. A ta zlatá střední cesta mě vždycky táhla víc k renegadovi.
@Korbitch (25.07.2016 11:10): Záporná karma? Pár sviňáren?! Takhle říkáte spravedlivé cestě renegada? :))
Moje Shepka se ve dvou ze tří her chovala dle názorů mé maličkosti a vždycky se pyšnila slušivýma očima terminátora. A připomínám, že nejsem žádný agresivní psychopat! :) Jenom jednou jsem to zkusil striktně za sluníčkového paragona ale nechat si od každého **** na hlavu a ještě mu za to děkovat mě moc nechytlo.
A jinak jo - jizvy se vrátí taky. Ale přijde mi, že jsou menší.
@Gordon (24.07.2016 19:49): Nevím, jak jizvy, ale oči se jí zase obnoví, pokud budeš pokračovat v záporné karmě. Taky jsem z toho byl tehdy mírně rozladěn, ovšem stačí udělat pár sviňáren a oči jsou zpět.
@Gordon (24.07.2016 19:49): ty animace jsou naprosto vtipný, prý za to mohla malá paměť konzolí či co. Nebo to si pletu s tím že nelze schovat zbraň, protože na tu animaci neměli paměť ? Už nevim.
Nevíte proč se mi neimportovali jizvy a bionické očí na shepardové z dvojky? a ještě jedna věc... Shepardová v civilu běhá jako kdybi jí někdo strčil do zadku vibrátor? nevíte co s tím? není na to nějakej mód? :D