Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já mám na to přesně opačný pohled. Ta volba pro mě žádnou volbou nebyla; v tom městě není krom Chloe nikdo, ke komu by bylo možné si vybudovat vztah. Po téhle stránce by si zasloužilo to být propracovanější.
@BINGMAN (13.04.2017 14:27): To jo, to rozhodnutí jako takový je silný, spíš mi šlo o to, že pokud necháš Chloe umřít, jako jsem to udělal já, tak se vlastně všechno přesune na začátek a Chloe umře na těch hajzlech. Celá hra se nemusela vůbec stát a Max ten time travelling skill vůbec nepotřebovala získat. Celá hra byla tím pádem úplně zbytečná a bez hlubšího smyslu. Já jsem hlavně celou dobu myslel, že to cestování časem získala proto, aby zachránila město od blížící se katastrofy, k čemuž hra z počátku směřovala. Že ale tu bouřku vlastně ona vytvořila, mi přijde jako solidní mindfuck...
Já si myslím, že ten konec a finální rozhodnutí je to nejlepší, co hra nabízí. Spláchneš celou hru do hajzlu, zachráníš Chloe, kterou pořád zachraňuješ a na město, jejíž problémy řešíš celou hru, necháš zahynout? Nebo spláchneš celou hru do hajzlu, zachráníš město a Chloe, která je pro Max alfou a omegou hry, necháš umřít?
Proto ten konec je tak silný. Je to o obětování a podáno tak, aby se i hráč cítil, že něco obětuje. Já tomu tleskám.
@Karasman (komentář): Vím, že máš na mysli ty dvě volby, ale já bych spíš řekla, že konkrétně závěr, ve kterém Chloe umře, spláchne celou hru do hajzlu. Druhý konec je daleko logičtější - viz diskuze u páté epizody.
Jako Breakfast Club super, ale už ten druhej film v žebříčku Ridgmont High je mega šmíra...
Ja nesúhlasím už s tou vetou "což je samo o sobě prostředí, ze kterého nejde vymyslet nic kvalitního" Ehm, a napríklad Donnie Darko, ktorý sa spomína ako jedna z inšpirácií pre LIS, je nič?

Za takých okolnosti každopádne nemá cenu pokračovať ďalej.
@Walome (komentář): Skvěle sepsané :) dovedl bych si to představit na obalu hry od jednoho znuděného pisalka, co ho to vůbec nebavilo, ale dostal za úkol napsat něco positivniho. Ja to teda nevydržel hrát moc dlouho, asi mě moc nebaví se tomu vysmivat ;)
@Walome (23.07.2016 22:08): Já taky. odkáže mne to na steam web, potvrdím, že chci hrát, naskočí okno / povolit aplikaci / naskočí, jestli mám steam, dám ano. Hra hodí, že se instaluje. Dávám storno. Nechci si ji stahovat. Nebude to podmínkou?
Apropo, máte hru v knihovně a vidíte ji? / od doby, kdy je free/ můžu ji nainstalovat, obchod říká, že ji mám, ale já ji v seznamu nevidím..:)
@BINGMAN (23.07.2016 17:32): jasněžejo, ale někdy vnímám ty objektivní nedostatky tak silně, že mě to znejisťuje v úsudku. Ale zařídím se asi stejně jako u FC2, což je podle mě objektivně děsná nuda, ale pro mě nejlepší FC.

@JohnCZ (23.07.2016 17:25): je tam toho víc. Na tak malém úseku si nepohlídali pár věcí. Třeba já už dávno věděl, že sekuriťák je táta tý Chloe, páč jsem prošmejdil ložnici její mámy (thats what i do) a viděl tam jeho fotku - a Max to zjistila až v garáži. Taky mi přišlo vtipný jak Max šmejdí po pokojích druhých a ti ji v tom prostě nechaj :D jasně, prohrab mi koš, jasně, podívej se mi na fb.

A třeba ty myšlenky hrdinky jsou totálně na přes držku, ale já se u toho fakt škodolibě smál, takže mě to díky tomu bavilo o to víc.

A další věc - ona je jakože loser žejo? A samozřejmě tak akorát hezká, rozumná, nad věcí, přející atd. A stydlivá. A jako stydlivá holka se dává do řeči s každým joudou co projde okolo. Nehledě na to, že NPC jsou tak děsně statický, až mi to připomíná staré 2D adventury.

Je tam prostě x nesmyslů a věcí co objektivně vnímám jako chybu, ale subjektivně mi to bylo putna :)
@BINGMAN (23.07.2016 17:32): Nope. Mně se třeba líbí Deadly Premonition a objektivně je to hrozně špatná hra.

Ale Life Is Strange hodlám dát druhou šanci. Líbí se mi to mechanicky, jen mě serou pochody hlavní hrdinky. Průměrná visual novel postava je míň na ránu.
@Walome (23.07.2016 16:56): Subjektivně mám rád krupičnou kaši, ale objektivně to není moc kvalitní a náročné jídlo. Přesto si ji dělám znovu a znovu.
Jak jinak, než subjektivně chceš hodnotit? Řídíš se přece vlastním rozumem. Lidi zajímá právě tvůj osobní názor a ne ten všeobecně přijímaný. Nehledě na to, že pokud se ti hra líbila, nebude asi objektivně špatná, ne?
Nevím jak hodnotit. Subjektivně se mi to líbilo hodně, ale objektivně si nemyslím, že by to byla dobrá "hra", už jen proto, že většinu času zabere vracení půjčené flashky. A vracení čase a ne v místě se mi hodně líbí.