Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@PavelU (22.04.2020 00:33): Mně se na Kreed moc líbí systém léčení. A atmoška na konci nemá chybu. Holt to chce přetrpět prvních pár leveluů, aby se člověk dostal k tomu, co je na hře zajímavé.
Opět nainstalováno. Hra mě docela chytla. Pět voleb obtížnosti. Dal jsem předposlední. Je to dobře vybalancované. Vždy mám už málo nábojů do brokárny, ale pak někde najdu. Plus schované lokace za rozstřelitelnými bednami. Modrých ampulí je tam poměrně dost, maximálně lze mít 10x. Bez chyb to není, nějaké to zasekávání za překážkou. Ale ten sci-fi háv je fajn.
@Kwoky (06.02.2018 10:35): Jasný, on to žádný velký průser není a možná mě to před těmi lety taky celkem bavilo, ale dneska už je to slabší. Zvlášť když v tom roce vzniklo Call of Duty, Vietcong, Elite Force 2, XIII nebo klidně i ty zatracované hry jako Deus Ex 2 a Unreal 2..
@Han22 (komentář): Při čtení komentáře jsem souhlasně pokyvoval hlavou. Je ale fakt, že jsem to hrál před nějakými deseti lety, takže tehdy mě to bavilo. Je to takové klasické střílečkové béčko té doby.
@Bodkin (24.10.2012 11:22): Díky za tip, koukám na ten Killing Floor a rozhodně to zkusím, na rok 2009 nízký nároky a hodnocení na abc taky vysoký. Ted jsem okusil Land of the Dead a nevim nevim, screeny vypadaly pěkně ale když to vidim v provozu tak...Provedení vypadá lacině, zombík spadne do křáčí a je průhlednej, jde za mnou na kopeček a jde ve vzduchu a grafika jakási matná vyblutá, to okolí mi přijde jakobych na to čuměl přes nějaký matný průhledný papír:-))))Takový nečitelný.
souhlasím. Hrál jsem právě jen asi první 3 levely a dokonce mi některé pasáže připadaly, že se opakují. Jako kdyby je nakopírovali...
A trefit třeba na dálku toho pohyblivýho vojáka tlustou neohrabanou brokovnicí taky není prdel, kor když tě jich obklíčí víc a ještě hází granáty, o klasické brokovnici nemluvě, ta je nepoužitelná :-DDD Než do ní naláduju všech 8 nábojů, tak ze me soupeř udělá prejt.
@ViRus (22.10.2012 09:22): U toho nastavení myši si myslím, že tu nízkou citlivost tvůrci tak nastavili záměrně, aby i na maximum v nastavení byla pomalá, aby ještě víc zvýšili obtížnost, což může i zvýšit dojem z dokonalosti protivníků. :-)
@ViRus (22.10.2012 09:22): Pokud jde o druhý odstavec, tak ne všeci se s popsaným problém po nainstalování hry mohou setkat, je to o tom co snese daný monitor, hra je totiž nastavená automaticky na rozlišení 1280*1024 hned po instalaci a to nepobere kdejaký ctr monitor a proto je pak po spuštění jen tma. Samozřejmě že dnešní lcd monitory s tím problém nemají. Takže řešit to pak lze přes ten config soubor. Co se týče myši, tak jsem si taky musel v config přepsat hodnotu na 2, jelikož na maximum v nastavení ve hře ta myš byla furt dost pomalá a vůbec mi to nevyhovovalo. Tyto problémy už v následujícím datadisku jsou naprosto v pohodě, tam už je vše ok. Pak píšu v druhém odstavci o tom zamrzání hry při načítání pozice, těžko říct původ problému, to už může každý mít jinak. K té zlaté zbrani, ta zbraň zezlátne např při dopadu světla, pak zas ve stínu vybledne, pak při jiným světle je zas stříbrná, to z principu není špatný, ale vadí mi tam že ta čitelnost zbraně přebíjí detaily okolí, pač v tu chvíli je to nejjasnější objekt ve hře.Zkus si pak v takové situaci tu zbraň zakrýt rukou a uvidíš jak se očím uleví a jak detailněji uvidíš zbytek kolem. To třeba v Doom3 bylo vše dokonale vyladěný, pastva pro oči. V druhé misi jsem marně hledal šachtu,kerou jsem se měl dostat dál,to je fakt že tam to šlo dost blbě vidět, ale jinak je to dost bludiště a myslím že dost netrpělivých hráčů by s tím nemuselo hnout bez návodu nebo to vydržet, máš tam přepínání různých tlačítek, přepneš, jdeš kilometr daleko dál,tam musíš přepnout zas něco a kilometr se vrátit a zas něco přepnout a v tom je ten fígl, zákysy jak prase. Ale neříkám, že se to nedá udělat, ale zdrží to pěkně. K té inteligenci, ber to tak dobově, kdy hra vyšla. Vojáci ani nestojí na místě,sotva je trefíš pač se třepou a šíleně uhýbají a nejsou blbí, docela improvizujou, na těžší obtížnost jsem nevěděl jak na ně pač po každým znovuspuštění pozice po tom jak mě zabili, se chovali jinak a docela si pomáhali. To hned v druhé misi, u vojáku, u příšer to bylo slabší, ale ti vojáci rozhodně blbí nejsou. A to si myslím, že např v Soldier of fortune 2 je inteligence taky na dost dobré urovni, ale zde se líp pohybují a je těžší je trefit.
Poseiidon:

Hráli jsme vůbec stejnou hru, výtky v celém druhém odstavci, z ničím co zde zmiňuješ jsem se nesetkal,

velké zlaté zbraně nějak nevím, ničeho jsem si nevšiml,

level design tam se snad nedalo ani ztratit, spíš že si člověk nevšiml nějakých otvorů, které měly stejnou texturu jako okolní stěny,

Ai, možná neskutečně přesnou mušku, ale že by zrovna inteligentní, otevřeli se dveře, vystřel do jednoho z nich, zpět a čekat za dveřmi s trojhlavňovou brokovnicí.