Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zatím to vypadá, že se letos asi nedočkáme .. :D
Pochybuji, že to stihnou dodělat během léta, silně taky pochybuji, že by vydali během podzim v době, kdy vychází nejvíc her. Pak už zbývá jen prosinec, který bývá většinou slabší.
Můj odhad je únor-březen 2018 .. :(
21) A personal story?
Did I mention, my name is Martin Šourek, and šourek means scrotum in the Czech language? With my calculations, it makes me possibly the greatest scrotum in the whole world.

:D
Klidně 2018, hlavně ať to nevypadá takhle : https://www.youtube.com/watch?v=Y75sRJXkvjY
Souboják z mordhau vypadá asi tak 100 x lépe a je mi úplně jedno, že v realu by nikdo takhle sekerou nemáchal :) ....
https://www.youtube.com/watch?v=PNYXAKqOtjo .... božeee prosím, at se trochu inspirují !! No .. ona i ta grafika vypadá konec konců znatelné lépe.
Ideální by bylo, kdyby se warhose dohromady s vývojáři Mordhau ... :D
KCD won’t fit into 8GB of RAM on PC. It will probably swap a lot or you will have to lower the detail to spare some memory. Please buy at least 16GB :).
-------
In theory, there is nothing like “you need at least 4 cores”. If you have lesser number of cores, your operating system will serialize the work for you. So the game will run slower, but it will run. In practice, you fine tune the application to the hardware you are targeting. It is always easier to design, write and debug sequential code rather than parallel. So many applications are single threaded. Such applications will not benefit from a many-core CPU at all. Some applications or tasks are easy to write in a parallel/multi-threaded fashion – like a video codec. Such applications will benefit from more cores a lot. KCD is somewhere in between. We have managed to parallelize many tasks (like AI, updates of entities, RPG, …) and some tasks were already parallelized by CryTek (like physics, skeleton updates, audio, …), but there is still a lot of work that is executed sequentially. Currently KCD runs best on a 8 core CPU. If you remove 4 cores it will slow the application almost twice, but if you add 8 it won’t run two times faster (my guess :)
------

Zajímavý, to jsem tedy zvědav. Zatím mi 8GB stačilo i u her co brečely že 8GB nestačí (Watch Dogs2, Arkham Knight), ale bylo nutné zvětšit swap file (který mám na SSD).
Doufám že tohle bude podobný případ, jinak by to už opravdu znamenalo výměnu desky/cpu/ram.
Vávra hledá testery. Nechtěl bych dělat to výběrko :D "no tak já rád hraju hry... eeee... mám rád Mafii.... eee"
@kuler91 (21.02.2017 23:12): lepší vydat později a odladěný než dřív a zabugovaný. Problém je spíš v tom jak dlouho to ještě bude chtít Bakala financovat. Ale osobně taky předpokládám 2017, snad vyberou datum kdy se hra nebude rvát na trhu s nějakou přehajpovanou blbinou.
Otázka "kdy bude hra na trhu" odpověď "snad by to mělo být tenhle rok"( Vávra ) .. tyvole .. takže budeme čekat do 2018 ? :( Už se dokonce pomalu začínám i těšit :)
@Paul (11.02.2017 11:11): Ok, v obsahu je ale 9. Je mi jasný, že velikost mapy je relativní pojem v závislosti na prostředí. Něco jiného to bude v Crew a v KCD. Jak říkám, miluji zkoumat mapu...
Ta velikost je dle mě naprosto srovnatelná s většinou ostatních her.