Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak můžeš vědět jaké mají mzdové náklady, když maj očividně jen jednoho ? :D Oni nemají skoro žádné zaměstnanci pokud koukám dobře, veškeré práce "zaměstnanců" spočívá na smlouvě o dílu ( asi ).
190 000 kč za audit ? To jsou dobré Pražské ceny tyvole ...
@GodOfTheSick (03.02.2017 13:55): tak původně byl plán že Bakala zafinancuje prototyp za cca 2 mega, pak to koupí publisher. Místo toho byl kickstarter a Bakala zafinancoval zbytek, prostě kolik je potřeba, ikdyž tam nějakej limit samozřejmě je. Pokud si na sebe hra nevydělá, tak si nevydělá, Bakalovi se to líbit nebude ale to je holt riziko investování. Warhorse by asi fakt buď skončili, nebo by se třeba dohodli s někým na tvorbě něčeho vyloženě na zakázku.
Ale jak píšu, milion prodanejch kopií by už byl slušnej výdělek a vývoj sequelu by snad pokryl bez problému, i vzhledem k hotový technologii. A milion není tak nereálnej když indie věci typu Firewatch jsou tohle schopný prodat. Ale chtělo by to hodně ze strany WH/Deep Silver zamakat na marketingu (což předpokládám přijde až bude vydání blíž).
@Paul (03.02.2017 13:34): Bude záležet jakou mají smlouvu s Bakalou, protože on je investor, a pokud do toho vrazil 500 mega, tak se mu asi nebude líbit, když bude po pěti letech šulnul. Navíc když plánují další díl, tak budou potřebovat znova aspoň 300 mega. Pokud je jednička nevydělá, tak jim je bude muset znovu někdo dát,jinak končí.

@M (03.02.2017 13:03): Uklizečka asi ne, ale na vývojářských pozicích budou platy podobné. A bosáci jako Vávra, Bocan, Klíma...berou mnohem víc.
@GodOfTheSick (03.02.2017 12:37): celkový náklady na vývoj budou kolem 10 mega usd. Což je furt pakatel v porovnání s průměrným AAA budgetem. Pak padne tak 5-10 mega na marketing (konzervativní odhad). Dejme tomu že celkovej budget bude 20 mega usd.
Museli by prodat 670000 digitálních kopií aby se to zaplatilo.
Vzhledem k vydání na třech platformách a (snad) vysoký kvalitě by to mohlo prodat aspoň přes mega a něco vydělat.
Zajímavý je plat. Při 60 lidech jsou jenom mzdové náklady za rok asi 40 mega, čili od začátku vývoje víc než 200 mega. Ostatní náklady raději nebudu domýšlet, ale jsem zvědav kolik prodají a jak se to zaplatí :-)
@Gordon (16.01.2017 20:59): no takový ty chyby animace jak jim při pohybu nesedí pohyb nohou vzhledem k zemi. Je to vidět u toho protivníka u různých sidestepů a diagonálního pohybu.
@Gordon (16.01.2017 20:54): nj to načasování chce krapet potrénovat :)
Bylo by dobrý kdyby do plný verze opravili to slajdování oponentů v souboji při chůzi, ale nejsem si jistej jestli je to vůbec v tom enginu možný.
@USER47 (16.01.2017 20:46): jsem na sebe hrdej že jsem nezařval - po tutoriálu to byl můj první souboj pokus :)
Vidíš a to jsem ani nevěděl. A ani nevim jak pořádně dělat ty komba co tam ukazoval v tutoriálu. Ani jedno se mi snad nepovedlo, ale přes ty protiútoky a feinty jsem ho ukloval.
Tobě se moc nedařilo:-D.

Jinak protiútoky můžeš aplikovat i po jeho protiútoku. To pak občas vyústí třeba v sérii 3 slow motion úderů, což vypadá celkem cool.
Jak se tu řešily ty covery, tak jsem zas dostal chuť si to zahrát. Tak jsem tam teď dvě hodiny pobyl, a...sakra já se tak těším. Noc za deště v lese je v Kingdom Come prostě zážitek sám o sobě
https://www.youtube.com/watch?v=13Jp49V4lK0
A konečně jsem i zkusil ten soubojovej tutorial, a dá se to. Je tam potenciál a ty souboje mě budou bavit. Zatím vypadaj krkolomně a nemám zmáklej timing, ale podařilo se mi porazit protivníka (ikdyž o vlásek):
https://www.youtube.com/watch?v=QIqHEwAll6o
(fight začal v 8:30 videa, protože nejdřív jsem musel čekat až se trenér umeje a nažere! :)
Ten timing a stamina management je zásadní. Ty feinty a protiútoky jsou supr když se zadaří.
@Paul (16.01.2017 10:46): Přesně. Nějak to na mě působí a Vávra se na FB ptal, abychom označovali to, co na první pohled upoutá, ne to, co si myslíme, že je nejlepší cover z marketingového hlediska. Ty jejich covery v tomhle ohledu nemají vůbec nic. A právě tenhle cover má to "něco".
Cover zaklinace 3 ma jednu vyhodu. Dvoulety synovec me to videl hrat a od te doby proste ukazuje na krabicku a pozna Geralta a rekne "bum bum (kdyz vyprsi quen)" a dela piruety rukama. :-D takze kdyby si to chtel koupit, je toho schopny uz ve dvou letech :-D
Nejhnusnejsi cover ma ale Srdce z kamene. A naopak ten z Vina a krve mi prijde spickovy. K tomu Kingdome Come asi 5.
Ten hlavní hrdina mě strašně irituje, měli tam nechat Dobrovského a nedávat tam tohohle prince Žabáka...
Vsechny jsou blby ale 1,5,6 je pro me nejlepsi volba ale rozhodne ne z komercniho hlediska.
volil bych asi 3, ale uprimne receno se mi nelibi zadnej, radsi bych to co linkoval Paul
@pajmič (15.01.2017 23:30): nebudeme bít, protože witcher 3 cover je z vizuálně estetickýho hlediska hroznej. Já chápu že jim focus grupy říkaj že se tyhle generický covery prodávaj (proto ho má tolik her, bioshock infinite nebo doom další příklady), ale fakt by mě zajímalo srovnání prodejů s nějakou alternativní realitou kde by dali nějakej pěknej inventivní artwork.
Aspoň že blood and wine už je trochu víc cool. A doufám že KCD se ty generičnosti typu 1, 6 vyhne.
@Greg (15.01.2017 23:19): Ach, ty odlišné názory, poklad a zároveň metla lidstva :D
Já osobně nesnesu jakýkoliv cover s hrdinou stojíc před bílím pozadím, xichtem z profilu nebo přímo čumíc na tebe a třímajíc nějakou zbraň. Takových už existuje nespočet a nějak jsem se toho přejedl. Teď vidím, že jsem popsal perfektně cover witchera 3, ach jo, nebijte mě :D

S tou anketou to není špatný nápad, jaká dobromyslná a způsobilá osoba se toho ujme? :)
Už by to mohlo vyjít ... mám to jak na houpačce, jednou se těším, pak zase ne.
Každopádně jsem se rozhodl, že i kdyby to nedopadlo dle očekávání, tak to minimálně podpořím.
Očekávám, že minimálně příběh nebude typické klišé, béčko dnešní doby. Jinak co jsem koukal na videa, tak to setmění a celkově noční doba vypadá naprosto perfektně a reálně. Noc = většinou hovno vidět, očekával bych to u většiny dnešních her.