@Widl (03.10.2024 08:09): jeste ze tu moznost na pc mame:D
Diskuze
@Lolkovec (02.10.2024 17:09): Nebál bych se toho, za pár hodin na to bude zase funkční mod a bude po problému ;)
@Lolkovec (02.10.2024 17:09): Sejvovice je, jen má v angličtině nový název, který jsem už ale stihla zapomenout. Nicméně v češtině má zůstat stará dobrá sejvovice!
@rikuhahl (02.10.2024 17:17): Ja som si na ňu chvíľu zvykal, hlavne v úvode, keď človek ešte nemá groše, nevie sejvovicu variť a kúpiť ju od hostinského je drahé. :D Ale neskôr som už nemal problém. Plus som dosť často využíval "ukončiť a uložiť".
@Lolkovec (02.10.2024 17:09): Pokud by nebyla sejvovice, tak automaticky 5% v hodnocení hry dolů ;) Jeden z největších kladů hry ;)
@Lolkovec (02.10.2024 17:09): Přes vynikající sejvovici.
už se ví zda tam bude normální ukládání nebo to zas bude přes tu hloupou sejvovici ?
Byl to Lubož Zálom ze Svobodných a byla to recese ;-)
@Rapier (24.08.2024 10:50): Hustej závistivej komouš.
@Rapier (24.08.2024 10:50): Ruku na srdce: OPRAVDU svět potřebuje další Kingdom Come? :-/ :D
Mně se to líbí, vypadá to hezky. Tedy až na ty souboje, to je stejně toporná holomajzna jako minule. Doufal jsem, že to bude jedna z věcí, které přehodnotí spolu s tím ukládáním (ale to opět bezchybně pořeší mod). Škoda.
No jsou to děsné pindy, sice pro mě tady ten kus gameplaye nebyl takový pozdvižení, jako předchozí trailery, ale za největší nedostatek považuju, že mrtvola nebyla řádně zasraná od hoven.
@GodOfTheSick (23.08.2024 12:03): Kdyby tam byla celá Praha, tak by to působilo okoukaně jen pro trouby a nekulturní balíky, neschopné myšlenkově a kontextuálně uchopit jedinou stavbu, to jako sorry. :D A Kutná Hora je to naprosto samé. Poprvé v historii PC her se dočká hráčská obec na základě skutečných reálií vybudovaného většího středověkého města a přijde někdo, kdo řekne, že to město je úplně stejné jako jiné, protože jsou měštanské kamenné domy stavěny vedle sebe a je tam také kostel, náměstí, hradby a když člověk přijíždí, vidí zdálky věže. To je snad trolling, zdráhám se uvěřit, že takovou hovadinu myslíš vážně.
Jinak animace budou tentokrát nutně rozličnější, neboť je snímalo výrazně více motion capture šermířů, ti se ale co jsem pochopil dělili především dle typů zbraně, jejichž nabídka se významně rozrostla. By mě zajímalo, kolik variací jedné animace s jedním druhem zbraně bys chtěl do hry realisticky narvat, když je nutno zpracovat v tomto soubojáku i fyziku kontaktu čepelí. A také bych chtěl jmenovat hry, co tyto alternativní animace nabízí, nehovoříme-li o idle poses, ale o aktivních, kde je důležitá i jejich čitelnost. Nedávno jsem dohrál Ghost of Tsushima a hádej odpověď.
Každopádně souhlasím zde s kritikou toho krotkého gore a neefektivnosti násilí. To je samozřejmě zcela na místě v plné zbroji, ale když někoho seknu vší silou nabroušeným mečem po hlavě bez jakékoli ochrany, neočekával bych, že bude dotyčný schopen v boji neotřesen pokračovat a krev mu z očí okamžitě odteče za pánembohem. Chtělo by to více kvality Mela Gibsona. Asi ovšem těžké najít nějaký balanc, aby hráči nestačilo pětkrát zafeintovat na hvězdici a neposlat to slabě vyzbrojenému oponentovi rovnou do huby jako Jon Snow v Crasterově tvrzi.
Jinak animace budou tentokrát nutně rozličnější, neboť je snímalo výrazně více motion capture šermířů, ti se ale co jsem pochopil dělili především dle typů zbraně, jejichž nabídka se významně rozrostla. By mě zajímalo, kolik variací jedné animace s jedním druhem zbraně bys chtěl do hry realisticky narvat, když je nutno zpracovat v tomto soubojáku i fyziku kontaktu čepelí. A také bych chtěl jmenovat hry, co tyto alternativní animace nabízí, nehovoříme-li o idle poses, ale o aktivních, kde je důležitá i jejich čitelnost. Nedávno jsem dohrál Ghost of Tsushima a hádej odpověď.
Každopádně souhlasím zde s kritikou toho krotkého gore a neefektivnosti násilí. To je samozřejmě zcela na místě v plné zbroji, ale když někoho seknu vší silou nabroušeným mečem po hlavě bez jakékoli ochrany, neočekával bych, že bude dotyčný schopen v boji neotřesen pokračovat a krev mu z očí okamžitě odteče za pánembohem. Chtělo by to více kvality Mela Gibsona. Asi ovšem těžké najít nějaký balanc, aby hráči nestačilo pětkrát zafeintovat na hvězdici a neposlat to slabě vyzbrojenému oponentovi rovnou do huby jako Jon Snow v Crasterově tvrzi.
i kdyby tam byla celá Praha, tak pokračování hry ze stejné doby na stejném enginu bude vždycky působit okoukaně a nudně, viz. třeba Fallout 4, tam se to snažili dost odlišit, ale stejně jsem měl hned od začátku pocit, jako bych tam už někdy byl... KCD2 je prakticky 1:1 kopie jedničky, řeší tam nějaké imerzní chujoviny, kterých si většina hráčů ani nevšimne, ale rozdělit lidi do skupin a přidělit jim unikátní pohyby/taktiku, aby všechny souboje nevypadaly stejně je nenapadne, všichni to vidí, že je to úplně blbý, ale dělají jakože nic, tak hlavně že smrk vypadá jako smrk a je tam realisticky vymodelovaná rotunda, holt každý má jiné priority :-)
Ačkoliv jsem ke hře, ve které stejně strávím stovky hodin velmi kritický, tak zrovna tuhle kritika jsem taky moc nepobral. V ukázce Kutná hora vypadá přesně tak jak by měla, jako bohaté středověké město, vážně nevím, co jiného bych měl od historické hry očekávat, obzlášť když prostředí kopíruje skutečnou krajinu.
@GodOfTheSick (22.08.2024 10:31): Teda dlouho mě nic tak netriggerovalo jako ta tvá přitroublá devalvace Kutné Hory na baráky a cesty, div se mi nezapletlo obočí ve vlasech. Co očekáváš, trpaslíčí art deco a elfí secesi? XD
@GodOfTheSick (22.08.2024 10:31): Tak zrovna u té Kutné Hory musím silně nesouhlasit. V gameplay ani v poskytnutých záběrech pro novináře se ve výsledku sotva ukázala, to město je ale zásadní věc. Rataje byly nic, dlouhá ulice, baráky jsou také jiné, celkově hned vidíš odlišný přístup k výstavbě a design města, jinačí a honosnější architektura, velký rynek, boční uličky, dvory... Dokonale jsme se tam ztratili. To město je obří a podle mě bude právě sakra hodně radosti z prozkoumávání.
Jelikož jsme hráli spolu (já úvod), dovolím si přiložit Zdeňkovy dojmy z Kutné Hory, které dost odpovídají mým: https://www.vortex.cz/kutna-hora-ma-diky ... -sermirskeho-mistra/
Jelikož jsme hráli spolu (já úvod), dovolím si přiložit Zdeňkovy dojmy z Kutné Hory, které dost odpovídají mým: https://www.vortex.cz/kutna-hora-ma-diky ... -sermirskeho-mistra/
Asi tam bude víc obsahu/funkcí, ale čekal jsem, že to designově nějak odliší od jedničky, takhle to vypadá jak dlc remake nebo fan mod, který něco vylepší, ale celkově je to stejné a povědomé. Kdyby tam nebyla cedule Kutná Hora, tak ani nepoznám, že jsem v jiném městě. Všude stejné baráky a cesty. Radost z prozkoumávání něčeho nového tady prostě nebude, což je u rpg epic fail. Souboják je pořád strašnej. Pomalý krkolomný průběh a dva panáci na pozadí dělají ve stejný moment úplně stejné pohyby, sólo bitka pozdějc taky úplně stejná, variabilita nebo nové možnosti žádné, plovoucí pravá ruka, co to je? Vávra kritizuje kde jakou prkotinu, ale to jako nevidí, že je to úplně blbý? Náhodné střetnutí úplně o ničem. Hovna už v jednom traileru byly, to nemají lepší nápady nebo jim to přijde strašně vtipný? Celkově to nadšení nechápu, 25 minut, ale neukázali vůbec nic.
@Gordon (21.08.2024 15:57): Na kočky nezapomněli, ty se tam doslova „nasneakovaly“, konec citace. Děti opět z logických důvodů ne.
@kuler91 (21.08.2024 13:25): Z videa to na mě paradoxně působilo taky divně, popravdě hůř, než jak přímo ve hře. U toho souboje jsem cítila, že už tak není tolik průtahů, snímače navazují lépe, zlepšení cítím hlavně v zaklesnutí. Myslím, že žen pocit přímo ze samotného hraní zrovna zde video nedokáže zachytit. A obávám se, že trochu „clunky“ to asi bude vypadat vždycky.
@kuler91 (21.08.2024 13:25): Z videa to na mě paradoxně působilo taky divně, popravdě hůř, než jak přímo ve hře. U toho souboje jsem cítila, že už tak není tolik průtahů, snímače navazují lépe, zlepšení cítím hlavně v zaklesnutí. Myslím, že žen pocit přímo ze samotného hraní zrovna zde video nedokáže zachytit. A obávám se, že trochu „clunky“ to asi bude vypadat vždycky.
@Paul (21.08.2024 23:30): mám takový pocit, že ta streamerka je jako moje dnešní latte. nebylo nejlepší, ale rozhodně bylo nejhezčí ;-)
Nejlepší streamerka s nejlepším preview, asking the important questions
"I asked the dev about the bathhouse, if there is gonna be an actual sex scene?"
"I asked the dev about the bathhouse, if there is gonna be an actual sex scene?"
@Paul (21.08.2024 14:47): Třeba jo ... ale ten pocit, že někoho mlátíš pouze smetákem po hlavě určitě nenezmizí. Ten fix postav při combatu, jejich nepřirozeně plynulé pohyby a úsměs na xichtě, celkově animace dost funny na dnešní dobu :D ... Navíc tam není skoro žádný gore, trochu krvec ... někoho mrdneš 3-4x mečem a nemá to na nic vliv, furt může bojovat. Je to škoda čekal jsem podstatně větší boost. U jedničky jsem měl hodně pochopení, ale na tomhle makali dalších 6 let a budget byl předpokládám také výrazně větší .. : ) Zbytek vypadá stejně jako v jedničce dobře, je to dost nekonzistentní.
@Barney (21.08.2024 14:30): Tohle je asi věc, která mi na té jedničce vadila nejvíce a přitom jsem ji úplně zapomněl zmínit v komentáři. :D Ne přímo ta přízemní a infantilní vulgarita, ale spíše akcent na ni na úkor všeho důstojného a víry. To musel do hry přinést až s Woman's Lot někdo z WH, kdo je chytřejší a vzdělanější než Vávra. Ten se zmůže ohledně církve a víry leda tak na klišovité výpotky cynického čecháčkovského křupana z 21. století. Naprosto nechápu, jak si ve středověké RPG hře mohli nechat ujít pravidelná kázání a především jednoduchou možnost se pomodlit v kostele. Ale tuším, že reflexe a změny se nedočkám.
Hmm, zapomněli na kočky a děti.
@Barney (21.08.2024 14:30): Jo, tenhle rádoby "dospělácký" humor taky nemusím.
@Barney (21.08.2024 14:30): Jo, tenhle rádoby "dospělácký" humor taky nemusím.
@kuler91 (21.08.2024 13:25): třeba to při hraní bude lepší
Kingdom Come: Deliverance 2 doesn't feel like a massive overhaul, but it is a refined iteration. In fact, the changes to combat don't even seem obvious to the naked eye, but it did feel much more intuitive and a lot less clunky. We quickly found ourselves enjoying the rhythmic combat more so than we ever did in KCD1.
https://gamerant.com/kingdom-come-deliverance-2-preview/
Obecně ty previews jsou takřka univerzálně positive
https://www.vg247.com/kingdom-come-deliv ... -historical-accuracy
https://comicbook.com/gaming/news/kingdom-come-deliverance-2-preview/
https://www.ign.com/articles/kingdom-come-deliverance-2-the-first-preview
Kingdom Come: Deliverance 2 doesn't feel like a massive overhaul, but it is a refined iteration. In fact, the changes to combat don't even seem obvious to the naked eye, but it did feel much more intuitive and a lot less clunky. We quickly found ourselves enjoying the rhythmic combat more so than we ever did in KCD1.
https://gamerant.com/kingdom-come-deliverance-2-preview/
Obecně ty previews jsou takřka univerzálně positive
https://www.vg247.com/kingdom-come-deliv ... -historical-accuracy
https://comicbook.com/gaming/news/kingdom-come-deliverance-2-preview/
https://www.ign.com/articles/kingdom-come-deliverance-2-the-first-preview
Vypadá to dobře, ale zase pětkrát do minuty ten humor Vávra & Co... Haha, mrdat tohle, támhle, matku, ženu, tebe vykastrujeme a do hoven hodíme. Haha, smrad!
@pajmič (21.08.2024 13:17): Synťák během procházení kláštera byl fakt bídný. Jsme se přesunul do konce 90. let někde u Might and Magic.
Večer se podívám na komplet gameplay, takže jsem v rychlosti pouze proklikal jeden souboják se skupinou protivníků a je to tedy stejná "shitovina" jako v jedničce ... :/ Na ten souboják se tedy s promínutím dost vysrali, je to furt hrozně clunky.
@pajmič (21.08.2024 13:17): Osobně Valtovi, jehož soundtrack jedničky zněl jako z pohádky ČT, moc nevěřím, ale máš pravdu, že se to tentokrát jeví lépe, obzvláště mě bavily ty akční quasi-středověké vypalovačky, aneb zabíjení je veselí.
Pro mě je tedy zatím největším lákadlem hudba. Oproti dost nevýrazné jedničce jen v tomle gameplayi zaznělo hned několik výrazných hudebních motivů.
@Blaiddtom (21.08.2024 11:21): Animace jsou lepší než v jedničce. Nejlepší budou v cutscénách. V normálních dialozích v tomhle tý hře ubližuje dynamičnost NPC. Tím že se s nimi dá kecat kdekoliv se zrovna nachází (daily schedules) není možný připravit hezký handcrafted dialogový cutscény jako to má Horizon nebo Witcher.
Já z toho gameplaye mám taky divné pocity, ty animace postav při rozhovorech mi působí nějak hůř, než v jedničce, což by se podle mě dít nemělo. Postavy reagují příliš brzo a zhurta, jindra jde na trávník položit mrtvolu a už mu vyhrožuje, že prej chce utýct, to samé v zřícenině, sotva Jindrovi dořekne, že má vypadnout, tak už vyhrožuje, aniž by jindra vůbec měl čas otočit koně.
V jedničce se mi vcelku líbilo větvení questů a to jak šlo většinu věcí vyřešit tak, aby nikdo nepřišel k úrazu. Tady mi přijde, že je to takové holywoodštější, kdy vlastně vůbec nezáleží na tom, kolik lidí pozabijíte, parta vesničanů si tupě dovolí na těžkoděnce s obouručákem absolutně ignorujíc nějakej pud sebezáchovy.
To že úvod je spíše film mi tak nevadí, v jedničce taky na začátku nebyla svoboda. Jen mi přijde, že se chtějí zalíbit úplně všem a hra je taková rozplizlá a hloupější, rozumnějte zaměřená více na akci - blbější. Jinak mi souboják přijde stejně nešikovný, jako v jedničce, ten focus na nepřítele možná je o něco uhlazenější.
A samozřejmě, že poté co Vávru na fb někdo konfrontoval s tou sračkou ohledně pre-order questu, tak vyjel bombu, že to tak vlastně dělají všichni, takže je to prej okej...
V jedničce se mi vcelku líbilo větvení questů a to jak šlo většinu věcí vyřešit tak, aby nikdo nepřišel k úrazu. Tady mi přijde, že je to takové holywoodštější, kdy vlastně vůbec nezáleží na tom, kolik lidí pozabijíte, parta vesničanů si tupě dovolí na těžkoděnce s obouručákem absolutně ignorujíc nějakej pud sebezáchovy.
To že úvod je spíše film mi tak nevadí, v jedničce taky na začátku nebyla svoboda. Jen mi přijde, že se chtějí zalíbit úplně všem a hra je taková rozplizlá a hloupější, rozumnějte zaměřená více na akci - blbější. Jinak mi souboják přijde stejně nešikovný, jako v jedničce, ten focus na nepřítele možná je o něco uhlazenější.
A samozřejmě, že poté co Vávru na fb někdo konfrontoval s tou sračkou ohledně pre-order questu, tak vyjel bombu, že to tak vlastně dělají všichni, takže je to prej okej...
@BUMTARATA (21.08.2024 11:08): Tak necakal som zazraky na urovni death strandingu, len mi to pride nejake divne a horsie nez v jednotke(alebo som to v nej len tolko nevnimal a tu mi to udrelo do oci).
@Paul (21.08.2024 09:48): Tedy, až na ty mraky.
Takže takový Hanebný pancharti.
Vidím, že se toho od minula zase tolik nezměnilo, dobrý nápady, polovičatý provedení, třeba takový tahání Raňka z hoven si říkalo o pořádnou animaci, ne-li přímo o cutscénu.
@Blaiddtom (21.08.2024 10:17): Faciálky mě neurážej, ty daj hodně práce, nečekal jsem je lepší, ale to snímání dialogů a překotnej střih… s tím něco udělat mohli.
Nejvíc se ale bojím, že to bude zase rozbitý.
@Paul (21.08.2024 09:48): CryEngine pláče.
Vidím, že se toho od minula zase tolik nezměnilo, dobrý nápady, polovičatý provedení, třeba takový tahání Raňka z hoven si říkalo o pořádnou animaci, ne-li přímo o cutscénu.
@Blaiddtom (21.08.2024 10:17): Faciálky mě neurážej, ty daj hodně práce, nečekal jsem je lepší, ale to snímání dialogů a překotnej střih… s tím něco udělat mohli.
Nejvíc se ale bojím, že to bude zase rozbitý.
@Paul (21.08.2024 09:48): CryEngine pláče.
@Gordon (21.08.2024 10:33): To rád slyším. Tak snad nebude šustit scénářem. Předpokládám, že půjde o současnou češtinu nikoli staročeštinu.
@Say (21.08.2024 10:00): český dabing je oficiálně potvrzen.
Som jediny komu ta mimika pride fakt otrasna a dost to kazi dojem ? Zbytok hry vyzera velmi solidne podla gameplayu a ohlasov.
Tak doufám, že tam bude konečně i český voiceover, když s polským není problém. Ono by to v dialozích nabídlo i zajímavější možnosti.
@kuler91 (19.08.2024 19:11): V ukázce to vypadá na to samé, co v prvním díle. 1 vs 1 souboje jsou fajn, ale ve skupině je přepínání cílů neohrabané a vůbec mě to nebavilo. Jediné řešení pro mě bylo prostě zdrhnout a postřílet je šípy z dálky. Nebo se připlížit v noci s dýkou. Můžeš to vzít jako součást role-play...
@kuler91 (19.08.2024 19:11): V ukázce to vypadá na to samé, co v prvním díle. 1 vs 1 souboje jsou fajn, ale ve skupině je přepínání cílů neohrabané a vůbec mě to nebavilo. Jediné řešení pro mě bylo prostě zdrhnout a postřílet je šípy z dálky. Nebo se připlížit v noci s dýkou. Můžeš to vzít jako součást role-play...
Ta sběratelka je solidní kýč.
A quest pouze pro předplatitele, ať žije vývojářská nenažranost.
A quest pouze pro předplatitele, ať žije vývojářská nenažranost.
Dudy rozhodně top, ale sběratelka... snad abych radši bokem koupil meč.
Ta figurka nebude tak dobrá, abych na ni vyplácal drahocenný shelf-space. Kdyby tam byla opravdu masivní mapa na zeď a nebyl to jen nějaký kuntnohorský hadřík, tak asi hej. Odznáčky ujdou ale sběratelku mi neprodaj. Kartičky jsou... jako co kurva s tím? To už by byly lepší pohlednice nebo magnetky na ledničku. Dopis bude nějakej low-effort kus papíru.
Něco jako 1:2 štít na zeď bylo by cool.
A vůbec, čekal jsem mýdlo.
Ta figurka nebude tak dobrá, abych na ni vyplácal drahocenný shelf-space. Kdyby tam byla opravdu masivní mapa na zeď a nebyl to jen nějaký kuntnohorský hadřík, tak asi hej. Odznáčky ujdou ale sběratelku mi neprodaj. Kartičky jsou... jako co kurva s tím? To už by byly lepší pohlednice nebo magnetky na ledničku. Dopis bude nějakej low-effort kus papíru.
Něco jako 1:2 štít na zeď bylo by cool.
A vůbec, čekal jsem mýdlo.
Dobrej teaser, s dudama nemůžeš šlápnout vedle. ^_^
@Paul (20.08.2024 22:51): Expansion pass, bonus quest, ach jo.
Sběratelka. Ale na xzone zatím nic.
@jones1240 (20.08.2024 21:45): no comment. Ale Indy taky ujde :)
@jones1240 (20.08.2024 21:45): no comment. Ale Indy taky ujde :)
@Paul (20.08.2024 21:23): On už tam byl Indy? :)
No jo, zase jediná dobrá věc na celý show xD
@kuler91 (19.08.2024 20:42): Plánuju dát druhej playthrough s CZ dabingem než vyjde dvojka, počítám že asi přes vánoce. Souboják mi nevadí, sice ten lock-on je trochu otravnej a důraz na masterstrike ubližuje možnosti provádět ty komba, ale i tak mě bavil. Ale hlavní těžiště tý hry je pro mě jinde (příběh, dialogy, explorace).
Paul (19.08.2024 20:00) : Hraješ občas 1 ještě ? Co ty a souboják ? :)
@Adieu (19.08.2024 18:51): tak to se schválně poptám jak je možný že nebyli osloveni..
@kuler91 (19.08.2024 19:11): systém bude imho stejnej, ikdyž vylepšenej. Ale tak pozítří uvidíme.
@kuler91 (19.08.2024 19:11): systém bude imho stejnej, ikdyž vylepšenej. Ale tak pozítří uvidíme.
Já se trochu modlím za lepší souboják ... v jedničce jsem si k němu našel cestu, ale nedávno jsem to po x letech zase zapnul a je to strašně neohrabané : / ... Vůbec by mi nevadilo, kdyby šli trochu víc simple cestou něco jako mělo Chivalry.
@Paul (19.08.2024 18:15): Kámoše jeho známý s nabídkou oslovil, deadline přihlášky snad do 5. srpna, jestli mě paměť neplete; samozřejmě vše pod podpisem mlčenlivosti, ale nemohl. Takže z toho jasně vyplývá, že na ty tvé kamarády se jejich kamarádka asi spíš vybodla, stejně jako Bodkin s Guldym tady na nás. :D
@Adieu (19.08.2024 17:57): Já mám dva kolegy/kamarády jež mají ex-spolužačku co tam pracuje, a taky nemaj přístup do bety :) A tady na DH kdysi taky byli dva Warhorsáci (Guldy a Bodkin) a taky z toho žádné early access bonusy neplynuly :(
@Paul (19.08.2024 17:53): Kurňa to je pecka, škoda, že nemám žádného kamaráda ve Warhorse, abych byl přizván do bety. Aspoň si to tedy zahraju snad vyladěné. :D
Asi budu jeden z mála co je naopak s posunem spokojen, opět to vyjde téměř na moje narozky :)
@Widl (15.08.2024 14:00): Taky. Škoda ale, obavám se, že Avowed to trochu odsune stranou zájmu pro většinu. A to má do března 2025 vyjít i Gothic. Viděl bych to na další odklady ještě.
Ale vtipné/smutné. Spoustu let vyjde sotva jedno západní ačkové rpg ročně a teď musí být 4 najednou…
Ale vtipné/smutné. Spoustu let vyjde sotva jedno západní ačkové rpg ročně a teď musí být 4 najednou…
Nuž, tady volím Avowed, Jindřich nikam neuteče, pokud ho teda zase neposunou :D
Sou tam bugy, no.
@Paul (15.08.2024 07:27): Rozumný krok, velký hráči se vybijou o Vánocích a v únoru bude klid ;) Navíc, když už to maj vyzkoušený s jedničkou, tak to byla logická volba.
@Paul (15.08.2024 07:27): Ale abys upravil profil, to ne!
Tak už to oznámili i oficiálně. ;)
Tak tipoval jsem kromě prosince únor, a je to únor. Dva dny před vydáním jedničky a týden před Avowed :)
11. 2.
https://x.com/WarhorseStudios/status/1823949533128036374
11. 2.
https://x.com/WarhorseStudios/status/1823949533128036374
Ten súboják v KCD je fakt dobrý suboj
@Paul (15.07.2024 19:54): Tak ho konečně poznávám :D
Jindra má svátek, tak tady novej screenshot s Jindrou. Pěkně mákli na vzhledu postav :)
@Paul (11.07.2024 12:03): Taky bych to tak chtěl. Kolem Vánoc jsou jiný “starosti” neherní :)
@Paul (11.07.2024 12:03): Tak uvidíme, mě to taky pomohlo, tři dny před narozkama takže nebyl problém to okamžitě koupit :D
@Sixor (11.07.2024 07:22): tipuju buď ten prosinec (např. 10.12), nebo únor (a mohl by to bejt zase 13týho, ať je to hezky poetický). Ale imho by odklad nebyl nutně kvůli nestíhání, ale spíš snaze vyhnutí se ostatním AAA věcem co se tenhle rok chystaj (a že jich je). Jedničce to datum vydání (kdy kolem ní nic velkýho nevycházelo) dost pomohlo.
@Marcusss (11.07.2024 07:14): No... To už mi taky proběhlo hlavou, už při oznámení jsem si říkal, no nevim nevim jestli opravdu letos :D
Nebojte. Času je dost. Tento rok to rozhodně nevyjde. ,)
@rikuhahl (04.07.2024 23:29): Taky mě to překvapilo, ale pokud by hra měla vyjít třeba v Prosinci, jak se očekává, bude snad času dost a myslím si že teď jde o dabingy "nadstandartní", třeba anglický už bude pravděpodobně hotov
@Red (04.07.2024 23:28): Souhlas, taky doufám že se vrátí víc než jeden herec, neočekávám však příliš :)
@rikuhahl (04.07.2024 23:29): Tak dabing nemá na vývoj žádný vliv. Naopak se hodí, že je hra hotová, protože se ví, že se nebude muset v budoucnu nic donahrávat. Chybky se budou chytat další 2 roky po vydání :D
@Paul (04.07.2024 22:44): To je celkem zajímavý, že dělaj dabing až teď. Čekal bych, že už bude hotov a teď se budou jen chytat chybky.
Tak to mu přeju, je fajn vidět, že účast ve fan projektu se může vyplatit. V tom předchozím dabingu mi sedělo víc lidí, třeba si role zopakují :)
No vida, tak dabing Jindry ve dvojce nakonec dělá opět Richard Wágner. Super, chtěl jsem si před dvojkou dát jedničku v češtině, ale nesoulad hlasů by mě štval.
@Garret (10.06.2024 20:35): jo je krásně čistá. Level to má skoro taky tak, akorát tam museli dát ten nápis hry. Score obálka se mi líbí ten artwork (resp. screenshot) ale toho textu...škoda mluvit :)
@Paul (10.06.2024 19:57): teda tu titulní stranu mají fakt pěknou... to už bych si koupil jen kvůli tomu :-)
@Paul (10.06.2024 19:57): To je štígro a hezké gesto, gratuluji :)
@Paul (07.06.2024 23:56): Super, ale budme upřímní. KC2 neměl zrovna moc vysokou konkurenci :D
@Gordon (09.06.2024 23:26): tak během tý show ten trailer vidělo přes mega lidí určitě. Co koukám na čísla trailerů ostatních her z těch shows tak na tom nejsou většinou nijak extra líp.
Nepochybuju že KCD2 bude mít ještě výrazně lepší nástup než jednička.
Nepochybuju že KCD2 bude mít ještě výrazně lepší nástup než jednička.
No, trailer venku přes den a ještě nemá ani půl mega shlédnutí... Ale zase neuvěřitelně nízké číslo disliků (pod sto)
Vydavatel docela doufá, že ho tahle hra vytáhne z průseru. řekl bych že budoucnost studia je dost nejisté po téhle hře.
Vydavatel docela doufá, že ho tahle hra vytáhne z průseru. řekl bych že budoucnost studia je dost nejisté po téhle hře.
Dvě pěkný videa:
Tady kluci z digital foundry rozebíraj novej trailer KCD2 a většinově nadšení, z čehož mám radost
A tady je parádní GTA6 verze KCD2 traileru :)
@Mendoza (09.06.2024 20:31): konkurence ve smyslu množství her co se tenhle rok chystá je naopak šílený množství, ale kvalitativně souhlasím že kromě Stalkera nemůže KCD2 nic ohrozit :)
Tady kluci z digital foundry rozebíraj novej trailer KCD2 a většinově nadšení, z čehož mám radost
A tady je parádní GTA6 verze KCD2 traileru :)
@Mendoza (09.06.2024 20:31): konkurence ve smyslu množství her co se tenhle rok chystá je naopak šílený množství, ale kvalitativně souhlasím že kromě Stalkera nemůže KCD2 nic ohrozit :)
Jak tak sleduju vsechny ty konference a predvadecky, tak mi prijde, ze kcd nebude mi temer zadnou konkurenci. Jestli to neposerou technickou strankou, verim, ze jde o hru roku (mozna po Elden Ring dlc). Coz je pro me az sokantni.
@Paul (07.06.2024 23:56): very cool.
Trailer je venku
https://www.youtube.com/watch?v=a1do4t1n0Ec
Nepřekvapivě nejlepší trailer show, skoro bych řekl jedinej dobrej, ale to by bylo ošklivý, pár slušnejch věcí se tam našlo.
https://www.youtube.com/watch?v=a1do4t1n0Ec
Nepřekvapivě nejlepší trailer show, skoro bych řekl jedinej dobrej, ale to by bylo ošklivý, pár slušnejch věcí se tam našlo.
No je to dost squishnuté. Docela mě překvapuje jak moc to jde na sever, vzhledem k tomu, co všechno dalšího je o chlup víc na sever.
@Mendoza (31.05.2024 19:35): je to možný, taky to nevidím moc optimisticky, zvlášť když ten film komerčně propadnul
@Paul (31.05.2024 19:00): To jsem videl, ale nic jinciho jsem nikde nenasel. Imho mrtvej projekt.
@Mendoza (31.05.2024 18:42): nic konkrétního se neví, ale studio který to dělá asi ještě existuje a na stránkách píšou že je to ve vývoji
https://www.cypronia.com/
https://www.cypronia.com/
Jak to vubec vypada s primou konkurenci - tou Zizka hrou od Jakla?