Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia

89

Diskuze

« Novější Starší »

@Jab (13.01.2017 07:03): Príde mi ale, že v tých PvP zápasoch som skoro nikdy nevidel, že by si niekto nastackoval artefaktami L+M, zato v skirmish mapách si tiež tieto skilly nedávam a spolieham sa na artefakty pričom mi to veľmi často aj vychádza.

Ono situácia kedy ti 7-čková grupa drbne luck, dostane následne morálku a zase drbne luck sú k nezaplateniu (ale stáva sa tak jednou za deset let)

@Zero (13.01.2017 00:21): Taky bych řekl. Ale luck artefaktů o něco méně bude a třebas u nekroušů jsem tenhle skill občas bral, když nic lepšího nebylo. U speciálního útoku dread knightů se pak ta damage jednou za uherák moc hezky multiplikovala. :) Problém těhle dvou skillů je prostě v tom, že se spustí v příliš málem procentu případů (šance max 12,5%). Na negativní morale už je ale třeba si dávat pozor. Tam je morálka -3 s šancí dokonce 25%, že jednotka nebude útočit.

Pekny a poucny video. Je fajn videt hry za rasy, ktery vubec nehraju, ale jeste jsem myslim nevidel, ze by H tři čtyři D hral za nekra, byt vim, ze to nepovolujou.

Osobne mam stale nejradsi hrady v poradi rampart, castle, conflux/tower/stronghold, dungeon, fortress a za necropolis a inferno jsem za tech mnoho let neodehral prakticky nic. U me v tomto rozhoduji hlavne osobni sympatie s tim, ze fortress je mi sice milejsi, nez dungeon, ale blbe se mi za ne hraje.

BTW prijde mi, ze trochu podcenujete luck a leadership. Ja si je beru vzdy, v tom minulym videu mohly ty hlavni bitky rozhodnuty, narozdil od artillery, ktera byla dobra fakt jen v tyto kratky hre.

@mazar1234 (11.01.2017 21:21): Souhlas. A říkal tady někdo, že by H34D měl hrát za Alkina, Sorshu nebo Gurnissona? :)

Btw za mě stále oblíbenost hradů Fortress, Necropolis a třetí Inferno. Pak je poměrně velký skok. Mám holt nejraději ty hrady, které mají větší počet jednotek se speciálními dovednostmi. Bitvy mě s nimi baví o dost více.

Tak se mi konečně podařilo dohrát kampaň! Na to, že to hraju už minimálně deset let... :-D

Song for the father bylo celkem jednoduché. V první misi jsem využil toho, že nebyl časový limit, takže jsem se všema hrdinama co nejvíc naleveloval a všude postavil magickou věž na nejvyšší úrovni. A pak to šlo jak po másle. V poslední misi se mi povedlo pomocí dimension door zabrat nepříteli jeho nechráněný hrad s postavenýma budovama na všechny jednotky, ale neměl je vykoupené.

Edit: Tak jsem rovnou rozjel Armageddon's Blade. Syndrom ještě jednoho tahu se projevuje. :-D

@H34D (26.12.2016 21:50): Jo. Občas si nějaké takové koniny pamatuji. :) Btw já ti navrhoval Gurnissona. Ten by tě mohl zajímat. A taky bych nepodceňoval, že díky artilerii máš body do závěrečné bitvy v mulťáku, páč v případě, že bráníš hrad, můžeš kontrolovat věže. Ale máš recht, že standardně bych tenhle skill jako jeden ze základní osmičky nebral. Najde se ale vícero situací ve hře, kdy je dobrý.

@Jab (26.12.2016 12:20): Ty krávo, najít 6 let staré příspěvky, to máš docela pamatováka. :) Já si ale pořád myslím, že artilerie není nic moc skill. Resp. on má omezenou životnost. Je dobré s ním začínat, protože v těch prvních 3 týdnech hry je to znát, ale např. vzít si na konci 2. týdne teprv základní artilerii už moc užitečné není. Je to podobné jako brát před koncem hry logistiku (která je jinak jedna z nej vlastností). Pyre jsem si oblíbil právě proto, že začíná jak s logistikou, tak s artilerií a ty začátky jsou pro to lepší než s Marius. Celkově Pyre kompenzuje jinak tuhý začátek za inferno. Každopádně dík za zpětnou vazbu a názor. :)

@H34D (26.12.2016 11:46): Díky za obsáhlý příspěvek! :) Jak říkám, Alkin a Sorsha beru, že se hodí více do singlu.

Btw s tou balistou jsem ti to také psal dříve, kdy jsi tvrdil, že artilerie je na houby skill a nikdo jej nechce. :)

Viz:
@Jab (20.06.2010 20:38):
@H34D (21.06.2010 10:27):
@Jab (21.06.2010 10:44):
@Jab (21.06.2010 15:36):

Ale můžu tě uklidnit, že by sis mě na jakékoliv mapě namazal. Koukal jsem, jak to hraješ a jaká hráč poklidného singlu nemám ten návyk na různé vychytávky. Kór s časovým limitem bych ještě více znervózněl a zlikvidoval se asi sám. :)

@Jab (26.12.2016 10:03): K hrdinům: Neela jakožto armorer je dobrý hero za každou rasu, když ho dostaneš v taverně, jen za tu věž jsem ji dříve odmítal, protože věž nemá ten typ jednotek, které by těžily z armoru. Potřebuješ hlavně střílet gremlinama a jak se ti někdo k nim dostane na blízku, tak už tě moc nezahrání, že ustojí o ránu víc. Každopádně praxe ukázala, že ten rozdíl v armoru je znát i s "méně vhodnýma" jednotkama Věže. Co se týče bašty, tak bych asi už volil vždy Mephalu přes Ivora. Ten Ivoš je dobrý třeba pro začátečníky, kde je kritický začátek, jinak si myslím, že se Mephala vyplatí vždy, když se nepotkáš se soupeřem 1. týden.

Hrdinové na logistiku jsou obecně mezi top hráči zakázaní, ale v lize to tolik neřešíme, je to o domluvě, já většinou soupeřům nic nezakazuju a snažím se přizpůsobit.

Sorshu i Alkina jsem v lize už hrál zrovna někdy před 1-2 měsíci, když jsme hráli random. Pořád si myslím, že ta specializace tolik nedělá. Každý lepší hráč se snaží primárně získat expert magii země a slow a pak ti tyhle propočty stejně selžou, to 1 políčko pohybu navíc je sice fajn, ale podle mě ne tolik fajn, jako když ti třeba Tazar nehorázně zvedne armor u všech jednotek. Okoukal jsem, že někteří dobří hráči volí v nouzi (tzn. když se hraje třeba random startovní hero a nepadne ti nikdo dobrý, anebo když startuješ s herem se spec. na 350 gold) hrdiny ne tolik podle specializace jako podle toho, jaké mají skilly a jaké další skilly jim s největší pravděpodobností padnou. Alkin je v tomto výborný, protože začíná jak s útočností, tak s brněním. Podobně jsem viděl profíky hrát Shaktiho i za jiné rasy než dungeon, třebaže později tu spec. na Troglodyty prakticky nevyužijou, protože nemají k tomu město dungeon. Jenže Shakti má taktiku, útočnost a nabízí se mu nejlepší skilly ve hře. To je i důvod, proč třeba Mephala a Tazar jsou lepší než Neela, třebaže specializace jsou stejné. Neele to nabízí kraviny jako je mystika, orlí oko atd.

Ještě krátce k Marius za inferno, videa jsem sice dělal za ní kvůli té spec. na Demony, ale pak jsem zjistil, že lepší je Pyre (příští video mám nachystáno právě za ni). Specializace na balistu sice někdy po 4. týdnu hry přestává být efektivní, ale Inferno má těžký začátek a ta spec. na balistu to hodně usnadňuje. Např. jsem jen díky tomu vyhrál hru, kde jsem se střetl se soupeřem na konci 1. týdne. On měl o něco lepší armádu (hrál za castle, měl už marksmany), ale protože všechno dávalo málo damage v tak rané fázi hry, tak boj trval hodně kol a postupně to ta balista ustřílela. Druhá věc je, že Pyre je prakticky jediný dovolený hrdina, který začíná s logistikou (dál už začíná s logistikou jen Monere za Conflux a pak samozřejmě heráci se specializací).

@H34D (26.12.2016 09:32): Já si před lety přečetl pár těch anglických fór (http://heroescommunity.com/), kde do mulťáku hodně investují. Tak jsem byl chytrý díky nim. :) Předtím jsem ani might hrdiny moc nepoužíval. Btw zkus někdy ještě toho Alkina a Sorshu. Jejich výhodu si umíš představit, páč si hrál za Maria (proč má btw příponu mužského rodu "us", když je to ženská? Tradiční bordel v rodu viz Kyrre a dříve Dessa...). Prostě rychlejší důležitá jednotka, která pak přeběhne s taktikou celou mapu. U dvoupolíčkové mighty moo to jde i s expert haste. Křižáci by potřebovali dobrou pozici, aby to přeběhli (tzn. musí být na začátku boje proti dvoupolíčkové jednotce). Do toho mulťáku se tihle dva hrdinové tolik nehodí, páč taktiku můžeš dostat relativně pozdě a moc se na to spoléhat nedá (a air magii nemusíš dostat vůbec). V singlu mi ale to jejich zrychlení křižáků a mighty gorgon šetřilo ztráty při soubojích s random jednotkami na mapě. Hlavně ty gorgony jsou pak skvělé, páč je dostaneš rychle do souboje proti lvl 7 jednotkám soupeře. Ti křižáci se tedy také hodí, kvůli svým dvěma útokům. Když si ale v pohodě hrál s Ivorem, tak by si měl zvládnout i tyhle dva. ;-)

Btw koukal jsem, že Kyrre měl jeden soupeř. Myslel jsem, že tihle logistic hrdinové se nedovolují v mulťáku. Vlastně mě u těch elfů napadlo, proč tam volíte Ivora místo Mephaly?

P. S. Aha, už to vidím... Ivor má rychlejší začátek a návratnost armorer je spíše u delších her. Ok, dává smysl. ;-)

@Jab (25.12.2016 22:46): Ty jo, respekt, žes mě takhle nachytal. :) Já už si vůbec nepamatuju, že jsme si o tom psali, na Neelu jsem přišel tak nějak po zkušenostech se hrou. Byl si o krok napřed. :)

@mazar1234 (25.12.2016 22:03): Ano, asi jsem měl radši dispellnout wyverny, jednak bych byl za hradbama dříve a mohl valit do jeho střelců a jednak bych nemusel šlápnout na minu a ušetřil bych si 150 dmg. Ale jak správně podotkl jeden z komentářů na youtube, mohl jsem taky na začátku druhého kola boje místo resurrect thunderbirdů dispellnout behemoty, protože jsem akorát prorazil bránu a mohl jsem hned vběhnout dovnitř dřív než to soupeř ucpal (čas videa: 1:44:05). Ale ty wyverny by byly asi lepší... Jinak artifact merchant je fajn, akorát pak nebyl gold.

@H34D (25.12.2016 17:15): Aha ono je to vlastne to starsie video co som uz videl, akurat asi vtedy som to musel klikat priamo z diskusie a nie z videa ku hre.

K tomu poslednemu, skoda ze si urobil tolko chyb pri bojovej zlozke hry, ale IMO to ze mal 2 rovnake hrady je asi dost velka vyhoda. Vid napr. ten pocet Magov ci Golemov.
Tebe uz potom evidentne chybali financie na Ogrov, ktori su docela silni ale nikdy si ich nedokazal nakupit/pouzit.

BTW si tam mal moznost navstivit Artifact merchanta, mozno by tiez stal za to, ale chapem, ze je to finance/surovinovo nakladna vec.
Taktiez mi prislo, ze pri tom hrade si mohol odkuzlit Wyverny cez dispell aby mali rychlost. Ale je to tazko mudrovat, ten Resurrect na Behemotov bol tiez zivotne nutny.

@H34D (12.12.2016 12:01): Perfekt. Mohu se zeptat jaká je klávesová zkratka na rozdělení jednotek ? Abych nemusel klikat ručně a rozdělovat je přes ten posuvník.. Je to docela otravné to samí v V díle tam to jde dokonce jen ve hradu.

Rozdělení jednotek ve slotu tzn; 100 kostlivcu a ja chci 99 1 1 1 1 1. A než to ručně naklikám, tak se raději vrhnu do bitvy.

@H34D (15.05.2016 11:45): Supr, doma na to kouknu. Doufam, ze se na to oponent tentokrát nevysral a alespoň dobojoval finalni bitku, pokud se k ni teda vůbec dostal. To byla urcita slabina minulych videi.

Tak můj projekt Heroes 3 videí se dočkal slavného finále, následující video bude poslední a doufám, že i nejzábavnější https://www.youtube.com/watch?v=wI5XcYjQxxo Tvorbu dalších videí někdy v budoucnu nevylučuju, ale mám pocit, že vše, co o Heroesu vím, jsem už v uplynulých 13 videích předal, takže vám děkuju za kladné ohlasy, omlouvám se za neustálý spam v diskusi a snad si to užijete. :)

4 Há tři čtyři dé - Super, zkouknu. Jsem zvedavy s jakou taktikou se da jeste "profesionalne" hrat Inferno, to ozivovani demonu mi prijde neunosne nudny.

BTW pod dojmem tvych videi jsem zacal hrat Heroes Chronicles, ten dil za Fortress, ktery jsem predtim nedohral, protoze me to za tuto rasu nikdy moc nebaviklo, byt mi vzdy byla sympaticka a nejak jsem jim ted prisel na chut.

@H34D (21.04.2016 19:09): Opět super. Sice jde vidět, že za conflux opravdu nejsi zvyklý (hlavně ty pixiesky jsi furt ztrácel :-D), ale nepřítele jsi tradičně rozdrtil jak nic.

Conflux je fakt dost silný hrad, s Ciele, vylepšenýma pixies a storm elementálama člověk upižlá v prvním týdnu strašně moc.

Aha! Já si řikal na co dělit jednotky. Super pro toho kdo dokončil teď tutorial a dostal od monster čočku:)

Je někde nějaký přehled kouzel třeba s poznámkama kdy a kde je jaké kouzlo vhodný? Zatím je pro mě vybírání specializace takový střílení blind.

Hrál jsem si Civilizaci a na druhém monitoru Headovo video jako podkres, no a zaútočili na mě čtyři národy, army jak magor, tak jsem několikrát zařval Cože? během tahů, spolubydlící se mě pak ptal, co to bylo za video, že jsem u něj tak strašně řval :-D Takže i takhle rozšiřuju povědomí o headově dobré práci.

@John Mirra (10.04.2016 20:38): Ano, nekromancie je totiž zadarmo a máš ji od začátku hry, demony můžeš oživovat až později, stojí to suroviny a je to celkově obtížnější a méně efektivní než nekromancie.

@Red (10.04.2016 22:13): Instalační disk H3 Complete, pokud máš originálku. Jinak hledej na uloz.to, je to tam. :)

Jinak všem jako obvykle děkuji za reakce a dodávám, že nechápu, jak se někomu nemůže líbit grafika Heroes 3. :) Trojka má určitě lepší mechaniky a vybalancovanost než dvojka.

@90210 (10.04.2016 18:42): heh s těma disketama to bylo obdobné :D Tahalo se to od jednoho maníka, co na tohle měl zdroje (pamatuju si, že i s touhle várkou přitáhl brácha ještě System shock :D ). Žádnou kampaň jsem tehdy nehrál, jenom pořád dokola jsem zkoušel přežít co nejdéle v té mapě, co se tí nabídne jako první pro single player. Bylo mi tehdy cca 10 let.

Pokud narážíš na Knighty ve dvojce, tak ti jako Barbaři jsou určeny na malé mapy. Ve větších to vždycky rozmrdaj Warlokové s Wizardama. Nekromanceři a Sorcesers jsou něco mezi tím

Trojku zkusím někdy zas rozehrát a překousnout první hodiny hraní s tou nelíbivou grafiku (fakt se mi to nelíbí, mám k tomu úplnej odpor).

Čtyrku jsem zkoušel před cca 10 lety, ale nepamatuju si moc k ohodnocení.

@John Mirra (10.04.2016 20:38): Tak v porovnani s "day one ready" necromanciou, navyse vlastnostou bez nutnosti akehokolvek manazmentu je vytvaranie demonov ovela opruznejsia a zdlhavejsia zalezitost, ale podobne ako Zero som si az dovcera myslel, ze to ozivovanie demonov je len zalezitost jedneho boja (nieco ako vytvaranie elementalov kuzlom) a nie ze oni normalne ostavaju dalej.

@H34D (08.04.2016 20:02): Sakra po stovkach hodin v skirmishi som zase raz zistil ze som uplne neschopna lama co nic nevie........ ale tvoja genialna vyvhytavka so zablokovanim jednotky v zavere skvele pobavila - som strasne sikovny, tak ne bola to hlupost.... :-D

@Red (10.04.2016 21:30): Ja mam original DVD heroes 3+4 complete a uvazujem ze si to kupim teraz v akcii, aby keby nieco, aby som nemusel vstavat z kresla, ist do vedlajsej izby, 10 minut hladat DVD a instalovat z debilneho DVD....

HD patch nefunguje "dobře", HD patch funguje dokonale bozsky, okamzite instaluj, nejde len o grafiku praveze ale hlavne aj o rozne urychlovacie featury v GUI a podobne.

Hele já to v současný akci na GOGu koupil. Chci češtinu a možná HD patch...češtinu complete jsem v článku v odkazu ke stažení nenašel. Funguje HD patch dobře, nebo má nějaký smysl si to nechat původní?

@Adolfik (10.04.2016 11:45): Ja jsem byl obrovsky fanoušek HOMM2 ještě před vydanim trojky, tehdy jsem ji tahal domu zabalenou v RARu asi na 40-ti disketách a uspel az na nekolikatech pokus. Bylo to fakt peklo, kdo nezazil, neuveri. Když vysla trojka, tak jsem si precetl naprosto prisernou Cervinkovu recenzi ve Score, která me od ni trochu odradila, ale jakmile jsem se k ni po par mesicich dostal, tak jsem uz po chvili vedel, ze se k dvojce uz nikdy nevratim a taky se k ni nevratil. Dokonce si pamatuju, ze první hrad, se kterym jsem hral, byla Fortress. Stejne tak si ale pamatuju i první hrad, se kterym jsem tehdy u kamose zacal se dvojkou, byli to Warlockove.

Dvojka byla super, ale trojka je proste podle me vylepsena verze stejného konceptu, naopak me na ni tehdy trochu sral vzhled nekterych mest a slozeni armády, specialne wizardi byl totalni nesourodej bordel, rytiri byli neuveritelne slabi atd. Trojka je v tomto ohledu mnohem lepsi. Města vypadaji zive, soudrzne a kazde je trochu jiné.

Co rikaš třeba na ctyrku, tu jsem vydrzel hrat asi minutu. O něco lepsi byla petka, ale tam byl uz jinej svet a cely to bylo zamereny vyhradne na kampane. Par jsem jich dohral, ale trojce se to nemůže vůbec rovnat.

@H34D (08.04.2016 20:02): Super video. Sice závěrečná bitva zase trochu antiklimatická, ale co už.

Já si doteď myslel, že ti oživení démoni po bitvě zmizí, tak jsem se neobtěžoval tu schopnost používat. :-D
Taky mi přijde, že v lávovém prostředí bývá nejvíce problémů co se týče dostupnosti dolů a podobně, ta láva bývá často blbě umístěná.

@Red (10.04.2016 09:34): heh zatímco u dvojky s datadiskem jsem strávil dohromady pár stovek hodin (před týdnem jsem to po 15 letech konečně pokořil :D)...tak trojku jsem po pár hodinách odinstaloval :D Naprosto mě znechutil přechod z krásné kreslené grafiky k přerendovaným zvratkům a přeplácanost herních mechanik. Vím, že trojka je vybalancovanější ohledně multiplayeru, ale já stejně jenom hrál kampaně

@90210 (10.04.2016 09:03): ten tvůj hajzl v avataru mě v jedné poslední misi neskutečně sral :D

@H34D (08.04.2016 20:02): Skusal si to hrat na simultanne tahy? Respektive, skusil by si hrat na simultanne tahy? Zaujimalo by ma, ako sa pri tom zmeni hra. (len na objasnenie, mam na mysli simultanne tahy, co boli pridane v Horn of the Abyss)

Jako já u těch videí strávil už asi 10 hodin času což je dost obskurní jelikož jsem HoMaM nikdy nehrál (nějak mě nechytl).

@H34D (08.04.2016 20:02): Kvalita tvych videi jde nahoru, k Infernu jsem se zatim nedostal, ale video s Fortress bylo super, za tuto rasu totiz taky skoro nehraju a mam rozkoukany video s Tower. Mohl bys otevrit kurz hrani HOMM 3.:)

@H34D (29.03.2016 13:38): Sice jsem nezkoukl všechno, ale jedno video (tuším hnedka to první) jsem jen tak ze zvědavosti zapl a po chvíli jsem se přistihl, že na to čučím už 20 minut a to říkám jako někdo, kdo nemá rád kecání do hry a málokterý letsplay dokážu sledovat. No a nakonec jsem ho i dokoukal. Je to fakt dobrý, příjemně se posloucháš a párkrát jsem se i zasmál, ale hlavně jsem došel ke zjištění, že i po stovkách odehraných hodin tu hru vlastně neumím vůbec hrát. :D