Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia

89

Diskuze

« Novější Starší »

Ja jsem zase pro nějakou větší mapu a na ní Crag Hack vs. jeden z Logistic hrdinů (Dessa, Kyrre, Gunnar). Docela by mě zajímalo, zda by Crag stíhal na třebas large mapě.

A pak samozřejmě doporučuji vyzkoušet Alkina a Sorshu jako hlavní hrdiny (byť je mi jasné, že se v obou hradech najdou lepší hrdinové - jde mi o multiplayer srovnání, jak to jde s urychlenými křižáky a mighty moo). :)

Díky za ohlasy, jsem rád, že se video líbí, osobně jsem měl tentokrát obavu z trochu "unaveného" komentáře.

@Eru (15.03.2017 08:42): Dobrá poznámka, ty cestovní kouzla hráči, včetně mě, zapomínají používat, přitom mají své využití. Vědět, kde se nachází soupeřův hrdina může být k nezaplacení.

Za me to bylo o to zajimavejsi, ze za Nekra jsem za tu dobu, co mam HOMM3 nainstalovany, tj. za poslednich 18 let, hral dohromady asi tak 5x a vetsina z techto her byla v dobe vydani hry. Jednou jsem to za ne v poslednich letech zkusil a sam jsem byl prekvapen, jak nabuseni byli, plus ta bezvadna kombinace s animate dead, kterou podle vseho chytnou skoro pokazdy.

@Eru (15.03.2017 08:42): Mozna by to mohl zacit vyuzivat u vedlejsich hrdinu, s hlavnim herakem totiz hraje H-tři-čtyři-d extremne pohybove "ekonomicky" a pokud to neni vylozene nutny, tak nekouzli, aby nemusel dobijet manu. Asi to tak klucí v multaku hrajou.:0)

@H34D (13.03.2017 19:34): Super video. Jde vidět, že nekropole je opravdu brutálně silná - ani jsi nepotřeboval zombíky, wighty a draky. Zajímalo by mě, jak by se to vyvíjelo, kdybys neměl tu dobrou pandoru.

@H34D (13.03.2017 19:34): Hezké. :)

Používáš někdy kouzlo "View Air"? To je kouzlo, které ti na pokročilé magii vzduchu odhalí pozici všech hrdinů a na expertní i umístění všech hradů, s tím že rozliší hrady neutrální a obsazené soupeřem. Např. kdybys to zakouzlil ještě ve chvíli, kdy soupeř má pouze jeden hrad, tak bys okamžitě věděl, kde je jeho hlavní. Nebo bys mohl objevit, že se už už na tebe snaží vyjet ze tmy. Nebo kdybys vtrhl na jeho území, narazil na rozcestí a neveděl kam se vydat, tak by se taky to zešlo. A stojí jen 1 bod many.

@H34D (25.02.2017 11:09): Mel bys jeste zkusit cibulovy caj a hlavne zazvor. Klidne spolecne s tou plenou jak doporucuje tady MVDr. FildasCZ, nasad si ji misto spodniho pradla a pij nize uvedene potiony.

Koukám, že na databázi her je možné zřídit i menší lékařskou poradnu. :) Cením si rad, díky, samozřejmě udělám maximum pro to, abych se z toho dostal, byť jsem to v začátcích dost podcenil. Takže vydržte, až bude hotovo, napíšu. :)

Sakra, najočakávanejšie video desaťročia na DH (Necropolis) a on ešte ani len nezačal s dabingom.
Prikazujem ti diétu - Med + Cesnak, kombinovaný s Medom a Cesnakom a na to ešte Med a Cesnak.
Cesnak = Česnek s Medem.

@mazar1234 (07.02.2017 21:33): H tri ctyri d je samozrejme kvalitni jutuber a ucitel hry Homm3, ale oziveni by bodlo, byt ted to bude Necropolis. Treba hrat s heraky, kteri maji eagle eye, learning, ballistics a podobny hovna. :)

Ale nie, počúvať kecy nejakého loosera. Nech si tam len pekne remcá tři-čtyřák.

@90210 (07.02.2017 17:05): Pokud myslíš, aby do mých tahů kecal někdo druhý, tak to nemá smysl, když neví, co jsem měl zrovna na mysli. Ty tahy se odvíjejí poměrně rychle, takže tam by se ve dvou nestíhalo říct nic kloudného. Druhá varianta je, aby soupeř nahrával i své tahy - tento návrh jsem už jednou obdržel, ale nepodařil se zrealizovat. Technicky soupeř by musel předem nahrát video, pak mi ty gigabajty poslat, abych to sestříhal a spojil dohromady a já mu to poslal nazpět na simultání koment třeba po Skypu. Bohužel problém, na který jsem narazil už před lety při komentování Starcraftu 2, je, že ne každý hráč umí (svoji) hru také věcně a pohotově okomentovat. Aby diváka bavilo 5+ hodin koukat na hru ze dvou perspektiv, musela by tomu odpovídat i kvalita a zatím jsem prostě nenarazil na nikoho, kdo by byl schopen a ochoten komentování Heroesu věnovat hodiny času...

Je nahráno, sestříháno, jen zbývá takový detail, namluvit 2 hodiny a 52 minut komentáře. :) Takže vyčkejte...

@H34D (01.02.2017 18:38): To uz mas nahrane, alebo len slubujes populisticky davu?

A teraz som si vsimol ze Kwoky 40% = Bullshit i can`t hear you.
Hlavne ze nejakej Kwejg sracke nasoli percenta ako hovado :-D

@H34D (01.02.2017 18:38): Náhodou na menších mapách je stronghold s balistou sranda. Kolikrát stačí jenom pár základních jednotek + ta balista, a dá se vydrtit spousta creepů. S Pyrre balista zas takovou sílu nemá kvůli nižší útočné síle hrdiny.

Obecně síla stongholdu je podle mě vidět hlavně v těch menších mapách a kratších hrách - rychle máte ptáky a behemoty a vydrtíte nepřítele. V delších hrách je pak ale problém získat zlobry a kyklopy.

@H34D (01.02.2017 18:38): Já tu komparaci s Tazarem chápu. Taky jej v 90% za fortress beru. Aj chápu, proč je třebas Tyris oblíbenější než ta Sorsha (naopak Edrica bych před Sorshou fakt neupřednostnil). Ale imho tak či tak jsou Sorsha aj Alkin solidní volba. Hlavně u Alkina se tím zrychlí klíčová jednotka. Já tě s tím ale budu zase strašit teda za pár let, jo? Až přijdeš s tím, že je občas dobré si právě Sorshu a Alkina vzít. Podle zavedené praxe se to stane! :) Jinak toho Gurnissona si ulož do paměti. To ti přijde vhod možná i někdy dříve. ;)

Stronghold má takové nezajímavé jednotky. V tomhle u mě jednoznačně vede právě Fortress a Necropolis, jejichž jednotky díky "specialitám" dělají souboje o dost zábavnější. Na to Necropolis video se tedy těším. A sem zvědav, co si vezme soupeř a jak velká bude mapa, aby to nekromanti prostě doslova nevykostili.

@Jab (28.01.2017 11:56): Ale ty blázne, Alkina jsem hrál, když byl random hero. Proč bych si ho jinak cíleně bral, když můžu brát Tazara? :) Soupeř byl příliš silný, než abych riskoval. A Stronghold už nejspíš hrát nebudu, ta rasa mě baví nejméně a 2 videa už z ani jsou. Navíc když balistu, tak radši Inferno a Pyre, to mě baví.

Jinak jsem rád, že video bavilo, příští bude za... necropolis! :)

@H34D (28.01.2017 11:42): Super hra, dobře vyrovnaná. Vážně jsem do konce nevěděl, kdo vyhraje.
Ze strany soupeře se mi hodně líbilo, jak tě vydrtil magickým šípem. To by mě vůbec nenapadlo.

@H34D (28.01.2017 11:42): Mě si zklamal, že si nezkusil toho Alkina. :-( Ale jak si psal, už si ho zkoušel jinde (a Sorshu taky) a je fakt, že expert slow tu jeho mighty moo výhodu vymaže. Zkus příště třebas ten stronghold a Gurnissona. S balistou mu to jde s jeho povoláním z hrdinů nejlépe. Chce to ale samozřejmě menší mapu.

Singl proti počítači za to youtube video opravdu nestojí. Není to těžké, ale pro plynulou výhru je vlastně nutnost mít Town Portal, páč počítač švindluje. Tzn. jak se vzdálíte se silným hrdinou od svého města (směrem k městu nepřátelské strany), tak k vám vběhne jeden či více hrdinů soupeře a to ač vaši mapu neznají a houbeles by měli vědět, že se tak u vás najednou vytvořil prostor pro dobývání. S Town Portal naopak skvěle funguje "rýžování" těhle cheat hrdinů, takže soupeři časem žádný slušný hrdina nezbude.

Btw doplňujete někým rádi nemrtváky (předpokládám, že vícero z nás nechává walking dead/zombie spíše v hradu)? Osobně u Galthrana většinou neupgraduju na skeleton warriory a ono volné místo si nechávám pro vhodné jednotky typu vylepšených golemů či minotaurů (ty mám za nekra nejraději - akorát je pak třeba dávat bacha na vlastní lichy), neb jim nevadí přítomnost nemrtvých. Další možností jsou samozřejmě všichni elementálové z Confluxu (hlavně Storm a Magic - posledně jmenovaný je asi nejvhodnější).

No tyjo... Ale co za město? Buď to dorovnat a oba mají Necropolis (s tím, že Galthrana holt dostane jen jeden) nebo proti nekroušovi zkusit Conflux, kterému je z části jedno vysávání upíry aj případně -1 k morálce od Ghost Dragonů. Na menší mapě by imho nakonec Conflux měl naději. Dorovná se to aj tím, že s sebou člověk málokdy tahá zombie. A proti jejich jedu jsou opět elementálové imunní. To i proti "stárnutí" od Ghost draků a koneckonců aj Death Cloud lichů nesejme okolní elementály.

Video hry s počítačem určitě dělat nebudu, to není ono, protože bych se nemusel brát v potaz určité taktické věci, které při hře s živým soupeřem hrozí. Navíc mi jde vždycky o to, aby hra byla i vyrovnaná a měla fajn závěrečnou bitku, což je u hry s PC vyloučeno. Nějaké video za necro určitě chci udělat, ale zabere to čas, protože lidi v lize to moc hrát nechtějí. Jinak "Há tři čtyři dé" je vyhovující. :)

@John Mirra (20.01.2017 17:18): Proti PC nie, sranda že som práve písal nedávno či by dokázal vybaviť Necro hru, minimálne proti niektorým hráčom to je možné páč jedno video za Nekra má nahodené.

Osobne je mi jedno proti komu, hlavne nech hrá za Nekro, to by mal vyhrať ak sa nájde nejaký hlupák čo mu to odklepne :-D

@90210 (21.01.2017 11:50): "H tří čtyři D" sakra máš lepšiu Kung-Fu-Gramatiku než som predviedol v diskusii Kvejga.

@Jab (13.01.2017 07:03): Príde mi ale, že v tých PvP zápasoch som skoro nikdy nevidel, že by si niekto nastackoval artefaktami L+M, zato v skirmish mapách si tiež tieto skilly nedávam a spolieham sa na artefakty pričom mi to veľmi často aj vychádza.

Ono situácia kedy ti 7-čková grupa drbne luck, dostane následne morálku a zase drbne luck sú k nezaplateniu (ale stáva sa tak jednou za deset let)

@Zero (13.01.2017 00:21): Taky bych řekl. Ale luck artefaktů o něco méně bude a třebas u nekroušů jsem tenhle skill občas bral, když nic lepšího nebylo. U speciálního útoku dread knightů se pak ta damage jednou za uherák moc hezky multiplikovala. :) Problém těhle dvou skillů je prostě v tom, že se spustí v příliš málem procentu případů (šance max 12,5%). Na negativní morale už je ale třeba si dávat pozor. Tam je morálka -3 s šancí dokonce 25%, že jednotka nebude útočit.

Pekny a poucny video. Je fajn videt hry za rasy, ktery vubec nehraju, ale jeste jsem myslim nevidel, ze by H tři čtyři D hral za nekra, byt vim, ze to nepovolujou.

Osobne mam stale nejradsi hrady v poradi rampart, castle, conflux/tower/stronghold, dungeon, fortress a za necropolis a inferno jsem za tech mnoho let neodehral prakticky nic. U me v tomto rozhoduji hlavne osobni sympatie s tim, ze fortress je mi sice milejsi, nez dungeon, ale blbe se mi za ne hraje.

BTW prijde mi, ze trochu podcenujete luck a leadership. Ja si je beru vzdy, v tom minulym videu mohly ty hlavni bitky rozhodnuty, narozdil od artillery, ktera byla dobra fakt jen v tyto kratky hre.

@mazar1234 (11.01.2017 21:21): Souhlas. A říkal tady někdo, že by H34D měl hrát za Alkina, Sorshu nebo Gurnissona? :)

Btw za mě stále oblíbenost hradů Fortress, Necropolis a třetí Inferno. Pak je poměrně velký skok. Mám holt nejraději ty hrady, které mají větší počet jednotek se speciálními dovednostmi. Bitvy mě s nimi baví o dost více.

Tak se mi konečně podařilo dohrát kampaň! Na to, že to hraju už minimálně deset let... :-D

Song for the father bylo celkem jednoduché. V první misi jsem využil toho, že nebyl časový limit, takže jsem se všema hrdinama co nejvíc naleveloval a všude postavil magickou věž na nejvyšší úrovni. A pak to šlo jak po másle. V poslední misi se mi povedlo pomocí dimension door zabrat nepříteli jeho nechráněný hrad s postavenýma budovama na všechny jednotky, ale neměl je vykoupené.

Edit: Tak jsem rovnou rozjel Armageddon's Blade. Syndrom ještě jednoho tahu se projevuje. :-D

@H34D (26.12.2016 21:50): Jo. Občas si nějaké takové koniny pamatuji. :) Btw já ti navrhoval Gurnissona. Ten by tě mohl zajímat. A taky bych nepodceňoval, že díky artilerii máš body do závěrečné bitvy v mulťáku, páč v případě, že bráníš hrad, můžeš kontrolovat věže. Ale máš recht, že standardně bych tenhle skill jako jeden ze základní osmičky nebral. Najde se ale vícero situací ve hře, kdy je dobrý.

@Jab (26.12.2016 12:20): Ty krávo, najít 6 let staré příspěvky, to máš docela pamatováka. :) Já si ale pořád myslím, že artilerie není nic moc skill. Resp. on má omezenou životnost. Je dobré s ním začínat, protože v těch prvních 3 týdnech hry je to znát, ale např. vzít si na konci 2. týdne teprv základní artilerii už moc užitečné není. Je to podobné jako brát před koncem hry logistiku (která je jinak jedna z nej vlastností). Pyre jsem si oblíbil právě proto, že začíná jak s logistikou, tak s artilerií a ty začátky jsou pro to lepší než s Marius. Celkově Pyre kompenzuje jinak tuhý začátek za inferno. Každopádně dík za zpětnou vazbu a názor. :)

@H34D (26.12.2016 11:46): Díky za obsáhlý příspěvek! :) Jak říkám, Alkin a Sorsha beru, že se hodí více do singlu.

Btw s tou balistou jsem ti to také psal dříve, kdy jsi tvrdil, že artilerie je na houby skill a nikdo jej nechce. :)

Viz:
@Jab (20.06.2010 20:38):
@H34D (21.06.2010 10:27):
@Jab (21.06.2010 10:44):
@Jab (21.06.2010 15:36):

Ale můžu tě uklidnit, že by sis mě na jakékoliv mapě namazal. Koukal jsem, jak to hraješ a jaká hráč poklidného singlu nemám ten návyk na různé vychytávky. Kór s časovým limitem bych ještě více znervózněl a zlikvidoval se asi sám. :)

@Jab (26.12.2016 10:03): K hrdinům: Neela jakožto armorer je dobrý hero za každou rasu, když ho dostaneš v taverně, jen za tu věž jsem ji dříve odmítal, protože věž nemá ten typ jednotek, které by těžily z armoru. Potřebuješ hlavně střílet gremlinama a jak se ti někdo k nim dostane na blízku, tak už tě moc nezahrání, že ustojí o ránu víc. Každopádně praxe ukázala, že ten rozdíl v armoru je znát i s "méně vhodnýma" jednotkama Věže. Co se týče bašty, tak bych asi už volil vždy Mephalu přes Ivora. Ten Ivoš je dobrý třeba pro začátečníky, kde je kritický začátek, jinak si myslím, že se Mephala vyplatí vždy, když se nepotkáš se soupeřem 1. týden.

Hrdinové na logistiku jsou obecně mezi top hráči zakázaní, ale v lize to tolik neřešíme, je to o domluvě, já většinou soupeřům nic nezakazuju a snažím se přizpůsobit.

Sorshu i Alkina jsem v lize už hrál zrovna někdy před 1-2 měsíci, když jsme hráli random. Pořád si myslím, že ta specializace tolik nedělá. Každý lepší hráč se snaží primárně získat expert magii země a slow a pak ti tyhle propočty stejně selžou, to 1 políčko pohybu navíc je sice fajn, ale podle mě ne tolik fajn, jako když ti třeba Tazar nehorázně zvedne armor u všech jednotek. Okoukal jsem, že někteří dobří hráči volí v nouzi (tzn. když se hraje třeba random startovní hero a nepadne ti nikdo dobrý, anebo když startuješ s herem se spec. na 350 gold) hrdiny ne tolik podle specializace jako podle toho, jaké mají skilly a jaké další skilly jim s největší pravděpodobností padnou. Alkin je v tomto výborný, protože začíná jak s útočností, tak s brněním. Podobně jsem viděl profíky hrát Shaktiho i za jiné rasy než dungeon, třebaže později tu spec. na Troglodyty prakticky nevyužijou, protože nemají k tomu město dungeon. Jenže Shakti má taktiku, útočnost a nabízí se mu nejlepší skilly ve hře. To je i důvod, proč třeba Mephala a Tazar jsou lepší než Neela, třebaže specializace jsou stejné. Neele to nabízí kraviny jako je mystika, orlí oko atd.

Ještě krátce k Marius za inferno, videa jsem sice dělal za ní kvůli té spec. na Demony, ale pak jsem zjistil, že lepší je Pyre (příští video mám nachystáno právě za ni). Specializace na balistu sice někdy po 4. týdnu hry přestává být efektivní, ale Inferno má těžký začátek a ta spec. na balistu to hodně usnadňuje. Např. jsem jen díky tomu vyhrál hru, kde jsem se střetl se soupeřem na konci 1. týdne. On měl o něco lepší armádu (hrál za castle, měl už marksmany), ale protože všechno dávalo málo damage v tak rané fázi hry, tak boj trval hodně kol a postupně to ta balista ustřílela. Druhá věc je, že Pyre je prakticky jediný dovolený hrdina, který začíná s logistikou (dál už začíná s logistikou jen Monere za Conflux a pak samozřejmě heráci se specializací).

@H34D (26.12.2016 09:32): Já si před lety přečetl pár těch anglických fór (http://heroescommunity.com/), kde do mulťáku hodně investují. Tak jsem byl chytrý díky nim. :) Předtím jsem ani might hrdiny moc nepoužíval. Btw zkus někdy ještě toho Alkina a Sorshu. Jejich výhodu si umíš představit, páč si hrál za Maria (proč má btw příponu mužského rodu "us", když je to ženská? Tradiční bordel v rodu viz Kyrre a dříve Dessa...). Prostě rychlejší důležitá jednotka, která pak přeběhne s taktikou celou mapu. U dvoupolíčkové mighty moo to jde i s expert haste. Křižáci by potřebovali dobrou pozici, aby to přeběhli (tzn. musí být na začátku boje proti dvoupolíčkové jednotce). Do toho mulťáku se tihle dva hrdinové tolik nehodí, páč taktiku můžeš dostat relativně pozdě a moc se na to spoléhat nedá (a air magii nemusíš dostat vůbec). V singlu mi ale to jejich zrychlení křižáků a mighty gorgon šetřilo ztráty při soubojích s random jednotkami na mapě. Hlavně ty gorgony jsou pak skvělé, páč je dostaneš rychle do souboje proti lvl 7 jednotkám soupeře. Ti křižáci se tedy také hodí, kvůli svým dvěma útokům. Když si ale v pohodě hrál s Ivorem, tak by si měl zvládnout i tyhle dva. ;-)

Btw koukal jsem, že Kyrre měl jeden soupeř. Myslel jsem, že tihle logistic hrdinové se nedovolují v mulťáku. Vlastně mě u těch elfů napadlo, proč tam volíte Ivora místo Mephaly?

P. S. Aha, už to vidím... Ivor má rychlejší začátek a návratnost armorer je spíše u delších her. Ok, dává smysl. ;-)

@Jab (25.12.2016 22:46): Ty jo, respekt, žes mě takhle nachytal. :) Já už si vůbec nepamatuju, že jsme si o tom psali, na Neelu jsem přišel tak nějak po zkušenostech se hrou. Byl si o krok napřed. :)

@mazar1234 (25.12.2016 22:03): Ano, asi jsem měl radši dispellnout wyverny, jednak bych byl za hradbama dříve a mohl valit do jeho střelců a jednak bych nemusel šlápnout na minu a ušetřil bych si 150 dmg. Ale jak správně podotkl jeden z komentářů na youtube, mohl jsem taky na začátku druhého kola boje místo resurrect thunderbirdů dispellnout behemoty, protože jsem akorát prorazil bránu a mohl jsem hned vběhnout dovnitř dřív než to soupeř ucpal (čas videa: 1:44:05). Ale ty wyverny by byly asi lepší... Jinak artifact merchant je fajn, akorát pak nebyl gold.