Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia

89

Diskuze

« Novější Starší »

@pajmič (komentář): Pěkný koment. Vzpomněl jsem si u toho na svoje začátky s Heroes, kdy jsem jako malé děcko nechápal, co je to tahová hra, a štvalo mě, že se každý hrdina po chvíli "pokazí" a už nemůže nikam jít.

@H34D (05.09.2017 11:47): Každopádne jeden luckerský set morálka+luck ti tak isto bez problémov vyhraje hru.

Ale potešilo ma, že ti prišlo vhod Ballistics o ktorom sme sa v minulosti bavili, ty si ho pomerne zavrhol a ja som ho naopak argumentoval ako dosť dobrú vlastnosť, ktorú si dávam rád.
Ale jasne, chápem rozdiel medzi PvP a PvComputer.

@H34D (26.06.2017 21:42): Tak jsem to rozkoukal a uz jsem za tou mega bitvou. Prijde mi, ze se hodne zaobiras tim jaky si vzit expertni magie, obhajujes fire magic, ale v podstate jsem nevidel, ze bys nekdy nejak vyrazne kouzlil neco jinyho, nez expertni zpomaleni, obcas zrychleni a nejakej ten blesk nebo sipku a kouzlis pomerne malo, coz ale u toho typu hrani chapu. A vsichni podcenujete leadership a luck, to se tomu manikovi, co hral proti tobe, tentokrat pekne vymstilo.:0)

Jinak ale samozrejme super video.

@H34D (03.09.2017 12:04): Tie tvoje hlášky sú fakt OP zábava,
ale tento MOD s časovým obmedzením mi prišiel značne zaujímavý, IMO to vyrovnáva skill/OP/hladinu, kedy preskillovaný magor typu Headhunter, nemôže exploitovať OP skilly ako niekoľkonásobné vymieňanie armády aby získal jedno políčko pohybu a podobné HC šialenosti.

@Zero (08.08.2017 00:05): V první bitce jsem potřeboval bleskem likvidovat ty nejnebezpečnější oddíly, ale byl to risk, protože nevhodný resist to mohl zvrátit. Vlnka smrti by byla tedy hra více na jistotu. V druhém souboji - zpomalení to není, ta naga stejně jela až na konec. :)

PS: Oprava, zpomalením by to teda taky šlo, špatně jsem si pamatoval, v jakém pořadí ty jednotky jely. Pro úplnost, měl jsem na mysli slepotu. Tak by mě mohl vždy oslepit po jednom útoku a já bych se už nikdy nedostal na tah, protože many měl soupeř spoustu.

@H34D (06.08.2017 16:31): Uf, to byl celkem záhul. Je to fakt strašně dlouhé, ale na druhou stranu určitě jedna z nejzajímavějších her se spoustou zvratů.

Škoda ale, žes víc nevyužíval tu vlnku smrti, třeba v tom prvním větším souboji by se hodila. Pokud máš blesk za 600 dmg a vlnku za 150x7, tak má vlnka potenciál dát víc dmg než blesk, i když to některé jednotky resistují. Taky bylo dost na houby, že měl nepřítel plášť proti silným kouzlům, takže Solmyrova specialita ti byla prakticky k ničemu.

V té poslední bitvě, když říkáš, že nepřítel mohl vyhrát - kdyby ti ty zbývající nagy zpomalil, aby zaútočily jeho jednotky dřív, než můžeš utéct?

@H34D (26.06.2017 21:42): Přijde mi, že v závěru jsi to zbytečně protahoval a riskoval. Dle mého ses měl vzkřísit už když ti zbyli jen 3 rochové. Jednak proto, že 1-3 nedávali skoro nic. A také kdyby gorgony v čase 1:25:10 dostaly morálku, tak jsi mrtvý.

@H34D (14.06.2017 19:12): Jakoze fanmade non-profitable project tam nemuze prdnout nejakou priseru z duvodu copyrights. kdyz uz nevahaj pouzit puvodni nazev hry?:0)

Nemuzu rict, ze by to vypadalo blbe, naopak. Autori se inspirovali i u HoMM2, spis bych ale ocenil to znovuoziveni Forge.

A Conflux se mi libi, atmoskou je to takovej druhej Rampart.:0)

@90210 (14.06.2017 16:33): Tak podle mě právě lepší vytvořit nové monstra, než zase používat ty existující (Rogue, Nomad). Proto se mi zdá třeba Conflux odbytý. Další věc je, že fanoušci neměli licenci, tak možná ani nemohli použít nějaké monstra z jiné Might and Magic hry...

@H34D (10.06.2017 19:33): Nova rasa vypada zajimave, respektive vzhled jejiho mesta, ale na mape uz je to slabsi a i potvory za tuto resu jsou lehce mimo. Autori IMHO meli mnohem vic vyjit z univerza MM a inspirovat se Regnou z MM8, coz bylo piratske prostredi.

@90210 (09.06.2017 08:45): Já vím, a proto by to podlě mě bylo lepší. Pokud vím, tak čistou fantasy série M&M nebyla nikdy a Conflux na mě vůbec působí jako lacinej, narychlo splácnutej slepenec, kterej byl vytvořenej, aby se umlčela nechápající skupinka.

@H34D (04.06.2017 16:33): Ta bitka ve středu je dost zajímavá. Já bych určitě neměl nervy na takové podrobné taktizování. Ale jde vidět, že se ti nakonec vyplatilo a ten stan ti hodně pomohl.

@Jab (24.05.2017 16:38): SoD má sice nastavitelnou obtížnost, ale mapy jsou neuvěřitelná frustrace. Například 2 vesnice bez možnosti rozšíření s výstupem z jednosměrnýho teleportu za prdelí proti třem kompletním hradům.

Já když jsem s Heroesem začínal, nebo prostě nebyl tak zkušený, tak mi taky kampaně moc nešly. Vadilo mi přesně jak tady někdo z vás psal - když začínáte s více hrady na více místech a každý se musí bránit samostatně. Když na to ale přistoupíte a každé "oblasti" věnujete trochu, stane se to rázem hratelné. Nagenerování špatných vlastností pro hrdiny taky není důležité. Dříve jsme třeba v multiplayeru ani nebrali učence, protože je to risk, že vás naučí třeba Orlí oko, navígaci, scouting atd. Ale teďka už beru všechno, stejně vám stačí pár dobrých vlastností a ostatní jsou jen bonus. A v multi navíc skoro nikdy nezaplníte všechny sloty.

Armageddons Blade mi přišel těžší než ostatní kampaně, protože vyžadoval lepší plánování. Byly mapy, které jste museli vyhrát třeba do 3 měsíců a když jste 2 měsíc 4 týden zjistili, že to nestihnete, museli byste celou mapu hrát odznova, což je šílená otrava. Takže pro Armageddons Blade jen doporučuju udělat si i pár savů v průběhu mapy a nespoléhat jen na poslední autosave.

BTW teraz keď sa mi podarilo dohrať pôvodnú hru (aj tú secret kampaň) tak chcem skúsiť nejaký datadisk. Ktorý by mi miestny HOMAM majstri doporučili prejsť najskôr?

@Všivák (24.05.2017 08:10): Áno, ale pokiaľ si hráč neukladá každú kampaň, tak má proste smolu. Ale mne osobne to moc nevadí aj keď by sa to dalo vyriešiť lepšie.

@90210 (23.05.2017 20:41): JJ ten systém ukladania kampaní je nanič. Takto si človek vôbec nemôže kedykoľvek zahrať nejakú staršiu kampaň, ale musí ísť celú hru odznova. Jedine že by si každú ukladal zvlášť.

To že sú hrdinovia niekedy dôležitejší ako jednotky sa mi potvrdilo pri tej legendárnej masochistickej misií pri Steadwicku. Tam ma jedine môj vytrénovaný hrdina z predchádzajúcich misií s kúzlom hypnóza zachránil, bez neho by som ju na tretí pokus nedal :D Len škoda že v neskorších kampaniach sa už hrdinovia z misie do misie neprenášajú :(

@Malignus (23.05.2017 17:28): Jj, dekuji, to by me po 18-ti letech hrani nenapadlo. Prej load game ty vole...

@Jab (23.05.2017 18:35): Delam to tak, ze na zacatku hry s vybranym hrdinou ulozim hru, seberu nejblizsi truhlu, nebo cokoli, co mi prvni den udela level a pokud mi to nenabidne jako novej skill neco uzitecnyho typu offense, defense, archery, leadership, logistics apod., tak restart. Pokud neco padne, tak load. Bez toho vubec nezacinam.:0)

@ad142 (23.05.2017 17:21): Chtel jsem je dohrat, ale smazal jsem si sejvy z kampani a hra si sama nepamatovala, ze jsem treba 4 kampane dohral, coz je des. Hra ti je neoznaci jako dohrany hned po spusteni hry, ale po loadu a to by design, coz je proste des. Krome toho, dulezitejsi nez armady jsou silni hrdinove, pokud poctive od prvni mapy cvicis hrdiny, objizdis s nimi vsechna mista pridavajici staty a davas jim dobry skilly, tak porazis / ukouzlis mnohem silnejsi armadu. V tomhle jsem byl odjakziva poctivej a posledni mapy kampani nebyl problem umlatit se zakladnima jednotkama, protoze hlavni hero byl neskutecne nadupanej.

@Malignus (23.05.2017 17:28): Tohle nefunguje. Jaké skilly nedostaneš na výběr tam je zafixováno hned na začátku hry. Čili musíš restartovat celou mapu (tzn. netřeba celou kampaň), abys dostal jiný set skillů.

Pokud to chceš mít vykoumané, tak je třeba cheatovat. Tzn. hlavnímu hrdinovi cheaty hned ze začátku přidávat úrovně a pokud se ti skilly na výběr nelíbí, tak restartovat mapu.

Ja mám práve kampaň rozohranú (som úplne v poslednej misií základnej hry) a musím súhlasiť s Malignusom. Naozaj sú otravné misie, kde mám ja napríklad 4 odlišné mestá protivník ďalšie 4, ktoré sú ale rovnaké. On všetky prebehne a má obrovskú armádu a moje 4 menšie armády rôznych národov bez problémov zdecimuje :( Ale aj tak mi kampaň pôvodnej hry (až na výnimočné misie) nijak extra ťažká nepríde.

@90210 (23.05.2017 14:22): "ze v pulce kampani ma hlavni hrdina naprosto nepouzitelne skilly typu first aid nebo estates a s takovymi hrdiny ze zasady odmitam hrat." - Tak to sa potom nedivím že si kampaň nedohral. Ale nechápem ako ti môžu takéto "blbosti" vadiť a ešte vďaka nim aj nedohráš hru. Ja som viaceré ťažšie misie prešiel aj s hrdinami, ktorí mali takéto skilly a rozhodne som problémy nemal.

@90210 (23.05.2017 14:22): V kampani je ten problém, že AI ví, kolik máš jednotek a je schopná se stáhnou do jednoho hradu a vozit si do něj jednotky ze čtyř dalších, stejných a vytvořit si tak ultimativní armádu, se kterou se ale nehne z místa, protože má spočítáno, že by nakonec prohrál, kdyby zaútočil na tvý tři, ale ty ho nemlůžeš porazit, protože máš tři různý hrady a všechno si pod jednoho hrdinu nenarveš. Jedná se o konec druhý kampaně za Catherin.

@Malignus (23.05.2017 12:11): Ja to hraju na hard pokazdy a problem jsem nemel ani pred temi videy. Nepamatuju se, ze bych nekdy v nejaky mape nebo kampani prohral, ale fakt je, ze z kampani toho tolik nahranyho nemam, coz je jednak zpusobeny jedinou chybou hry - naprosto dementnim zpusobem odemykani kampani po dohrani predchozi kampane, kde pokud clovek smaze sejvy, tak ma smulu a v neposledni rade i faktem, ze v pulce kampani ma hlavni hrdina naprosto nepouzitelne skilly typu first aid nebo estates a s takovymi hrdiny ze zasady odmitam hrat. Ja jsem klidne schopnej uplne prestat hrat i 4. mapu v kampani pote, co muj hlavni hrdina dostane na vyber learning / scouting apod. sracky. To me pokazdy berou vsichni certi, quit to dos a k dane hre uz se nikdy nevratim.

AI nema vubec zadnou sanci, zvlast po shlednuti nekolika videi mistra H-Tři-Čtyři-D a okoukani nekolika strategii typu hit and run. Jedina poradna vyzva je fakt ten Armageddon`s Blade.

AI je obecne tupa a po 17-ti letech hrani teto hry muzu zodpovedne rict, ze nejvetsi chybou je fakt, ze ma armadu nma 99% pokazdy roztahanou po vice hrdinech a diky tomu nema proti mymu primarnimu hrdinovi sanci. Nemluve o tom, ze hrdiny ma vetsinou na prd, protoze jim dava nesmyslny skilly.

@Malignus (23.05.2017 09:55): Souhlas že v Armaggedons blade jsou občas na tohle extrémní mapy. Ale AI je stále strašně blbá. Třebas s tím Armaggedonem a jednou rychlou a na něj imunní potvorou jí uděláš drastickou damage. A pak zdrhnout, zrekrutovat padlého hrdinu a dat mu hlavní armádu zpět a už se nepřátelský hrad dobývá jako po másle. :)

@Malignus (23.05.2017 08:18): S tím že vidí celou mapu to mám potvrzené hraním. Když máš u hradu hlavního hrdinu, tak tam nikdy AI vlézt nezkusí, jak vypadneš, tak ti tam najede. Když se teleportuješ zpět, tak zase začne zdrhat. Vše bez toho, aby tvou část mapy vůbec objevila

Neřekl bych, že AI přímo podvádí, ale je schopna se chovat neuvěřitelně vychcaně a tím dosti srát.

@H34D (07.05.2017 10:20): To je hereze!

Ale jo, ti dva byli / jsou docela vtipni a jak rikam, zvlast Tucek uz nejspis po tolika letech v branzi ziskal trochu prehled, protoze kdyz tam jako Zvelebiluv kamos z ulice hned naskocil jako redaktor, tak ho fakt nemel.

@H34D (08.05.2017 11:23): Dobry video, peknej match. A nedal jsi Eruovi kredit za to, ze te upozornil na vyhody kouzla View Air.:0)