Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia

89

Diskuze

« Novější Starší »

@Jab (24.05.2017 16:38): SoD má sice nastavitelnou obtížnost, ale mapy jsou neuvěřitelná frustrace. Například 2 vesnice bez možnosti rozšíření s výstupem z jednosměrnýho teleportu za prdelí proti třem kompletním hradům.

Já když jsem s Heroesem začínal, nebo prostě nebyl tak zkušený, tak mi taky kampaně moc nešly. Vadilo mi přesně jak tady někdo z vás psal - když začínáte s více hrady na více místech a každý se musí bránit samostatně. Když na to ale přistoupíte a každé "oblasti" věnujete trochu, stane se to rázem hratelné. Nagenerování špatných vlastností pro hrdiny taky není důležité. Dříve jsme třeba v multiplayeru ani nebrali učence, protože je to risk, že vás naučí třeba Orlí oko, navígaci, scouting atd. Ale teďka už beru všechno, stejně vám stačí pár dobrých vlastností a ostatní jsou jen bonus. A v multi navíc skoro nikdy nezaplníte všechny sloty.

Armageddons Blade mi přišel těžší než ostatní kampaně, protože vyžadoval lepší plánování. Byly mapy, které jste museli vyhrát třeba do 3 měsíců a když jste 2 měsíc 4 týden zjistili, že to nestihnete, museli byste celou mapu hrát odznova, což je šílená otrava. Takže pro Armageddons Blade jen doporučuju udělat si i pár savů v průběhu mapy a nespoléhat jen na poslední autosave.

BTW teraz keď sa mi podarilo dohrať pôvodnú hru (aj tú secret kampaň) tak chcem skúsiť nejaký datadisk. Ktorý by mi miestny HOMAM majstri doporučili prejsť najskôr?

@Všivák (24.05.2017 08:10): Áno, ale pokiaľ si hráč neukladá každú kampaň, tak má proste smolu. Ale mne osobne to moc nevadí aj keď by sa to dalo vyriešiť lepšie.

@90210 (23.05.2017 20:41): JJ ten systém ukladania kampaní je nanič. Takto si človek vôbec nemôže kedykoľvek zahrať nejakú staršiu kampaň, ale musí ísť celú hru odznova. Jedine že by si každú ukladal zvlášť.

To že sú hrdinovia niekedy dôležitejší ako jednotky sa mi potvrdilo pri tej legendárnej masochistickej misií pri Steadwicku. Tam ma jedine môj vytrénovaný hrdina z predchádzajúcich misií s kúzlom hypnóza zachránil, bez neho by som ju na tretí pokus nedal :D Len škoda že v neskorších kampaniach sa už hrdinovia z misie do misie neprenášajú :(

@Malignus (23.05.2017 17:28): Jj, dekuji, to by me po 18-ti letech hrani nenapadlo. Prej load game ty vole...

@Jab (23.05.2017 18:35): Delam to tak, ze na zacatku hry s vybranym hrdinou ulozim hru, seberu nejblizsi truhlu, nebo cokoli, co mi prvni den udela level a pokud mi to nenabidne jako novej skill neco uzitecnyho typu offense, defense, archery, leadership, logistics apod., tak restart. Pokud neco padne, tak load. Bez toho vubec nezacinam.:0)

@ad142 (23.05.2017 17:21): Chtel jsem je dohrat, ale smazal jsem si sejvy z kampani a hra si sama nepamatovala, ze jsem treba 4 kampane dohral, coz je des. Hra ti je neoznaci jako dohrany hned po spusteni hry, ale po loadu a to by design, coz je proste des. Krome toho, dulezitejsi nez armady jsou silni hrdinove, pokud poctive od prvni mapy cvicis hrdiny, objizdis s nimi vsechna mista pridavajici staty a davas jim dobry skilly, tak porazis / ukouzlis mnohem silnejsi armadu. V tomhle jsem byl odjakziva poctivej a posledni mapy kampani nebyl problem umlatit se zakladnima jednotkama, protoze hlavni hero byl neskutecne nadupanej.

@Malignus (23.05.2017 17:28): Tohle nefunguje. Jaké skilly nedostaneš na výběr tam je zafixováno hned na začátku hry. Čili musíš restartovat celou mapu (tzn. netřeba celou kampaň), abys dostal jiný set skillů.

Pokud to chceš mít vykoumané, tak je třeba cheatovat. Tzn. hlavnímu hrdinovi cheaty hned ze začátku přidávat úrovně a pokud se ti skilly na výběr nelíbí, tak restartovat mapu.

Ja mám práve kampaň rozohranú (som úplne v poslednej misií základnej hry) a musím súhlasiť s Malignusom. Naozaj sú otravné misie, kde mám ja napríklad 4 odlišné mestá protivník ďalšie 4, ktoré sú ale rovnaké. On všetky prebehne a má obrovskú armádu a moje 4 menšie armády rôznych národov bez problémov zdecimuje :( Ale aj tak mi kampaň pôvodnej hry (až na výnimočné misie) nijak extra ťažká nepríde.

@90210 (23.05.2017 14:22): "ze v pulce kampani ma hlavni hrdina naprosto nepouzitelne skilly typu first aid nebo estates a s takovymi hrdiny ze zasady odmitam hrat." - Tak to sa potom nedivím že si kampaň nedohral. Ale nechápem ako ti môžu takéto "blbosti" vadiť a ešte vďaka nim aj nedohráš hru. Ja som viaceré ťažšie misie prešiel aj s hrdinami, ktorí mali takéto skilly a rozhodne som problémy nemal.

@90210 (23.05.2017 14:22): V kampani je ten problém, že AI ví, kolik máš jednotek a je schopná se stáhnou do jednoho hradu a vozit si do něj jednotky ze čtyř dalších, stejných a vytvořit si tak ultimativní armádu, se kterou se ale nehne z místa, protože má spočítáno, že by nakonec prohrál, kdyby zaútočil na tvý tři, ale ty ho nemlůžeš porazit, protože máš tři různý hrady a všechno si pod jednoho hrdinu nenarveš. Jedná se o konec druhý kampaně za Catherin.

@Malignus (23.05.2017 12:11): Ja to hraju na hard pokazdy a problem jsem nemel ani pred temi videy. Nepamatuju se, ze bych nekdy v nejaky mape nebo kampani prohral, ale fakt je, ze z kampani toho tolik nahranyho nemam, coz je jednak zpusobeny jedinou chybou hry - naprosto dementnim zpusobem odemykani kampani po dohrani predchozi kampane, kde pokud clovek smaze sejvy, tak ma smulu a v neposledni rade i faktem, ze v pulce kampani ma hlavni hrdina naprosto nepouzitelne skilly typu first aid nebo estates a s takovymi hrdiny ze zasady odmitam hrat. Ja jsem klidne schopnej uplne prestat hrat i 4. mapu v kampani pote, co muj hlavni hrdina dostane na vyber learning / scouting apod. sracky. To me pokazdy berou vsichni certi, quit to dos a k dane hre uz se nikdy nevratim.

AI nema vubec zadnou sanci, zvlast po shlednuti nekolika videi mistra H-Tři-Čtyři-D a okoukani nekolika strategii typu hit and run. Jedina poradna vyzva je fakt ten Armageddon`s Blade.

AI je obecne tupa a po 17-ti letech hrani teto hry muzu zodpovedne rict, ze nejvetsi chybou je fakt, ze ma armadu nma 99% pokazdy roztahanou po vice hrdinech a diky tomu nema proti mymu primarnimu hrdinovi sanci. Nemluve o tom, ze hrdiny ma vetsinou na prd, protoze jim dava nesmyslny skilly.

@Malignus (23.05.2017 09:55): Souhlas že v Armaggedons blade jsou občas na tohle extrémní mapy. Ale AI je stále strašně blbá. Třebas s tím Armaggedonem a jednou rychlou a na něj imunní potvorou jí uděláš drastickou damage. A pak zdrhnout, zrekrutovat padlého hrdinu a dat mu hlavní armádu zpět a už se nepřátelský hrad dobývá jako po másle. :)

@Malignus (23.05.2017 08:18): S tím že vidí celou mapu to mám potvrzené hraním. Když máš u hradu hlavního hrdinu, tak tam nikdy AI vlézt nezkusí, jak vypadneš, tak ti tam najede. Když se teleportuješ zpět, tak zase začne zdrhat. Vše bez toho, aby tvou část mapy vůbec objevila

Neřekl bych, že AI přímo podvádí, ale je schopna se chovat neuvěřitelně vychcaně a tím dosti srát.

@H34D (07.05.2017 10:20): To je hereze!

Ale jo, ti dva byli / jsou docela vtipni a jak rikam, zvlast Tucek uz nejspis po tolika letech v branzi ziskal trochu prehled, protoze kdyz tam jako Zvelebiluv kamos z ulice hned naskocil jako redaktor, tak ho fakt nemel.

@H34D (08.05.2017 11:23): Dobry video, peknej match. A nedal jsi Eruovi kredit za to, ze te upozornil na vyhody kouzla View Air.:0)

@Karasman (04.05.2017 07:32): Jj 30. cislo, kteremu dominoval Albion.:0)

Je to vtipny, naprostej nezajem, ze Score ted dela Tucek a spol., kterej se to po 15-ti letech asi i naucil mozna ma uz i nejaky prehled, ale Score je proste Ice a Andrew.:0) Trochu pripominame ty letce z 2.svetovy valky, ti taky furt az do smrti mleli jen o tech svych 50 let starych naletech. Ale co, sere pes.:0)

@Adolfik (03.05.2017 18:06): Náhodou tohle bylo našlapaný číslo. Plná JA. Díky tomuhle demu na Baldury jsem pak dohrál celou infinity sérii. Recenze na Mechwarriora, AvP a datáč ke Commandos. Jó to byly časy...

@Cobot (02.05.2017 22:00): No, obsahove je to vlastne docela ok, asi to v redakci taky trochu prepsali, ale hodnoceni je samozrejme uplne mimo. S nejhorsi recenzi vsech dob jsem to asi prehnal. Precejen tu kdysi existoval jisty casopis Excalibur...

@Red (01.05.2017 19:58): Byla by prdel napsat na vydavatelstvi Score, jestli nahodou nemaji nejaka trochu starsi cisla, napriklad nedavno vysle Score 64 z dubna 2000.:)

Podobne me treba napadlo, ze by byla prdel vyplnit (popravde a navazno) a odeslat nejakou ctenarskou anketu ze Score 9, jestli by mi treba nedali nejaky predplatny nebo tak neco.:) Normalne se omluvit za prodlevu, ze driv jsem se k tomu nedostal.

@90210 (01.05.2017 18:38): Rasy nevybalancovaný? Nejsem expert na trojku, ale dvojka má perfektně vybalancované hrady - pokud ti teda něco říká pojem early game/late game. Já bych si v multiplayeru na malé mapě rozhodně nevzal Wizardy nebo Warlocky. :D

Kdybych ve trojce překousl grafické ztvárnění, tak stále se mi nelíbila nízká obtížnost v kampani, přeplácanost skillů, artefaktů...všechno mi tam vlastně přišlo přeplácané, jak když pejsek vaří s kočičkou. Návrh map byl hrozný, podzemí bylo otravné...radši už přestanu.

@Adolfik (01.05.2017 17:21): Myslis mesto magu, kde byl vedle veze magu vybeh pro prasata? :0)

Ja jsem dvojku miloval, tahal jsem si ji na svuj prvni pocitac 386 z x-te ruky sbalenou na cca 40-ti disketach na nekolik pokusu a hral ji az do vydani trojky v cracknuty verzi bez filmecku a hudbu jsem neslysel, protoze jsem nemel zvukovku.

Od trojky me nejdriv sice trochu odradila nize zminena Cervova recenze, jedna z nejhorsich recenzi vsech dob (popravde jsou nejspis jisty konkretni duvody, proc Cerv nikdy nepsal moc recenzi), ale velmi brzy jsem se ke trojce dostal a ke dvojce se uz nikdy nevratil, protoze trojka vylepsila vsechno, co me stvalo na dvojce. Kuprikladu divna neziva nerealisticka podivne zpatlana mesta Warlocku a specialne Wizardu, jedina mesta, ktera se mi libila byla mesta barbaru, kouzelnic a rytiru, u tech byl ale problem v tom, ze byli strasne slabi, rasy nebyly moc vybalancovany. Je to skvela hra, ale trojka je proste vetsi, hezci a zabavnejsi a hrady tam vypadaji jako hrady vcetne domu obyvatel a ne jako skladacka baraku, coz byl ostatne jeden z hlavnich duvodu toho, ze jsem totalne zavrhl ctyrku.

Hézky H34D, pekne si si uploadol link na svoj kanál, prej "Ostatní" veď je to najzaujímavejšia činnosť čo som kedy v HOMAM3 zaznamenal... Keep up the good work.

"aby tady bylo 50 videií z toho 40 od Heada" - príde na to, z tých 10 čo nie sú od teba je zaujímavé/hodnotné možno tak 1.
Kvalita je rozhodujúci faktor.

Když už tady píšu, tak dotaz na vás: má smysl, abych všechna svoje videa dával tady do videií? Přijde mi to trošku jako spam, tak jsem původně přidal jen jedno od každé rasy, pak i druhé od každé rasy, když bylo zajímavé, ale dál už mi to přijde takové egoistické - aby tady bylo 50 videií z toho 40 od Heada. :) Dík za názory.

@Eru (29.04.2017 15:25): Bohužel twitch archiv už neumí ukládat záznamy navždy (pokud bych z toho neudělal highlight), po pár týdnech se to smaže.

@John Mirra (13.04.2017 20:41): Finále bylo slabé, ta hra v podstatě skoro nebyla ani hodná videa, ale víš jak, chtěl jsem se pochlubit, že jsem toho týpka rozbil, když jeho videa mají i desetitisíce zhlédnutí. :) V komentářích na YT jsme naťukli, že on je zvyklý hrát bohaté custom made mapy, kde podle mě chybí ten strategický aspekt hospodaření se surovinami. Takže on neumí tak dobře bojovat se základními armádkami, které má k dispozici dejme tomu první 2 týdny hry, tudíž staví rychle budovy na jednotky a pak zjistí, že nemá zlato na to, aby je nakoupil. Já jsem si tu hru (jako vždy) loadnul i za jeho stranu a podmínky měl stejné jako já, měl postavené budovy včetně hyder, ale neměl zlato na nákup, protože ty první 2 týdny hry zvolil špatný build order.

@H34D (07.04.2017 23:17): No jako čekal jsem nějaké kulervoucí finále a byl jsem teda trochu zklamanej... :D Škoda, že mu ta mapa tolik nesedla, bavili jste se pak čím to bylo? Ale jinak pěkný video a komentář, jako vždy :)

Ja jsem zase pro nějakou větší mapu a na ní Crag Hack vs. jeden z Logistic hrdinů (Dessa, Kyrre, Gunnar). Docela by mě zajímalo, zda by Crag stíhal na třebas large mapě.

A pak samozřejmě doporučuji vyzkoušet Alkina a Sorshu jako hlavní hrdiny (byť je mi jasné, že se v obou hradech najdou lepší hrdinové - jde mi o multiplayer srovnání, jak to jde s urychlenými křižáky a mighty moo). :)

Díky za ohlasy, jsem rád, že se video líbí, osobně jsem měl tentokrát obavu z trochu "unaveného" komentáře.

@Eru (15.03.2017 08:42): Dobrá poznámka, ty cestovní kouzla hráči, včetně mě, zapomínají používat, přitom mají své využití. Vědět, kde se nachází soupeřův hrdina může být k nezaplacení.

Za me to bylo o to zajimavejsi, ze za Nekra jsem za tu dobu, co mam HOMM3 nainstalovany, tj. za poslednich 18 let, hral dohromady asi tak 5x a vetsina z techto her byla v dobe vydani hry. Jednou jsem to za ne v poslednich letech zkusil a sam jsem byl prekvapen, jak nabuseni byli, plus ta bezvadna kombinace s animate dead, kterou podle vseho chytnou skoro pokazdy.

@Eru (15.03.2017 08:42): Mozna by to mohl zacit vyuzivat u vedlejsich hrdinu, s hlavnim herakem totiz hraje H-tři-čtyři-d extremne pohybove "ekonomicky" a pokud to neni vylozene nutny, tak nekouzli, aby nemusel dobijet manu. Asi to tak klucí v multaku hrajou.:0)

@H34D (13.03.2017 19:34): Super video. Jde vidět, že nekropole je opravdu brutálně silná - ani jsi nepotřeboval zombíky, wighty a draky. Zajímalo by mě, jak by se to vyvíjelo, kdybys neměl tu dobrou pandoru.

@H34D (13.03.2017 19:34): Hezké. :)

Používáš někdy kouzlo "View Air"? To je kouzlo, které ti na pokročilé magii vzduchu odhalí pozici všech hrdinů a na expertní i umístění všech hradů, s tím že rozliší hrady neutrální a obsazené soupeřem. Např. kdybys to zakouzlil ještě ve chvíli, kdy soupeř má pouze jeden hrad, tak bys okamžitě věděl, kde je jeho hlavní. Nebo bys mohl objevit, že se už už na tebe snaží vyjet ze tmy. Nebo kdybys vtrhl na jeho území, narazil na rozcestí a neveděl kam se vydat, tak by se taky to zešlo. A stojí jen 1 bod many.