Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Fallout 3 - Operation: Anchorage

27.01.2009
01.10.2009
12.11.2015
kompatibilní
58
123 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Operation: Anchorage je prvý z piati DLC pre Fallout 3, ktorý je dostupný cez službu Games for Windows Live.

Odpadlíci z Bratstva oceli narazili na zaujímavý kus technológie, avšak pre jej získanie je potrebné absolvovať výcvikový program americkej armády. Ten neobsahuje nič menšie ako oslobodenie Anchorage na Aljaške od čínskych okupantov. V samotnej simulácii je hráč zbavený všetkých svojich predmetov a do rúk sa mu dostávajú len predpísané zbrane simulácie, pomocou ktorých sa bude musieť prebiť cez šíky čínskych vojakov, aby pomohol oslobodiť Anchorage.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Ačkoliv třetí díl Falloutu považuji za důstojného nástupce legendární RPG série, tak musím říct, že první přídavek pro tuto hru se příliš nepovedl. Zasazení děje do období před nukleární katastrofou by se ještě dalo překousnout (když nic jiného, aspoň je to docela originální nápad, navíc grafické zpracování okupované Aljašky vypadá velice pěkně), ovšem vše zabíjí degradace na bezduchou arkádovou střílečku, jenž naprosto postrádá kouzlo a pointu falloutí série. Jedinou a hlavní motivací k dohrání tohoto DLC je tučná odměna, kterou hráč po úspěšném absolvování získá (např. speciální, takřka nezničitelnou verzi energozbroje či parádní Gaussovu pušku). K dobru můžeme ještě připočíst fakt, že hratelnostně na tom není tento přídavek úplně nejhůř, byť kvalitám Falloutu 3 nesahá ani pod pás.

Operation: Anchorage nám zkrátka názorně ukázal, že síla série Fallout tkví v úplně něčem jiném, než v bezduchém zabíjení všeho, co se pohne.

Pro: pěkně zpracované prostředí Aljašky, bohatá odměna za absolvování, stále lehce nadprůměrná hratelnost

Proti: degradace Fallouta na arkádovou střílečku, lineárnost, obsahová prázdnota

+19
  • PC 40
Protože už jsem si ve hře připadal jako hodně velký drsňák, zvedl jsem obtížnost na těžká a pustil se s chutí do toho. Grafika se mi tu líbí. Prostředí Aljašky je přeci jenom trochu něco jiného. Vypadá to docela svěže.

Bohužel, level design už tak super není. On teda skoro žádný design není. Celá hratelnost DLC spočívá v tom: Jdu po jediné cestě dopředu. Po skalách nebo v tunelu. To je jedno. Odbočky? Možná občas nějaký ty postranní dveře na vlásenku, kde najdu Intel. (Mimochodem. našel jsem jich asi polovinu. Nechápu jak je to možný.) Vykoukne Číňan. Já ho odprásknu do hlavy sniperkou. Takhle další tři nebo čtyři. Dojdu k lékárničce, nábojům a pokračuji dál.

Velké zklamání je pro mě Gausova puška. Bohužel to není zas až takový kanón, aby nepřátele snímal na jednu ránu. Nepřítele srazí k zemi, takže když vidíte jenom hlavu v bunkru, tak ta druhá rána v režimu V.A.T.S přijde na zmar. Navíc se dlouho nabíjí po každé střele.

Fallout není dělaný jako akční hra, a tady si na to snaží vyloženě hrát. Navíc je to jednoduchý a hodně krátký. Na tohle vám stačí inteligence i pod pět. Odměna ale za to stojí.

Pro: pěkná grafika, zajímavá odměna

Proti: žádný level design (tunel), krtáké, gausova puška, jednoduché a trapně akční

+15
  • PC --
Neuvěřitelná zhovadilost. Nejenže to s Falloutem nemá nic společného, ale ještě mi to dost podstatným způsobem zkazilo původní hru. Jakto? Po vstupu do "simulace" nejde Anchorage ukončit, jedinou možností je nahrát si pozici před vstupem do Podu. Jenže - oblek, který si musíte obléct, ač je to questový předmět, který by neměl nic vážit, není tomu tak. Takže ho nemůžete odložit a odkrojil mi podstatnou část z mé malé nosnosti. Hurá. No co mi zbývá, musím Anchorage dohrát. Stalo se... Po hodině a půl nudného arkádového střílení jsem zpět ve Wastelandu. JENŽE! Vybavení které po dohrání dostanete je natolik dobré, že se hraní s ním stává už tak lehký Fallout 3 ještě lehčí hrou i na Hard obtížnost. Nechci si tím hru kazit, vybavení odhazuju, JENŽE! Z ničeho nic se mi jeden rozjetý vedlejší quest, který nemám splněný ani z poloviny, hlásí jako splněný. WTF? Chci pokračovat ve hře bez poznamenání Anchorage, jsem o dva levely lepší, jeden vedlejší quest mi zmizel a stojím ve slepé uličce, jak dál pokračovat...
+14
  • PC 25
Příšernost na druhou. Ze začátku mi to přišlo zajímávé(ačkoliv doteď nechápu, jakou souvislost má simulace a ten trezor. Mohli vymyslet lepší důvod proč jít do té simulace, než jen k tomu, abych otevřel trezor pěkné prostředí a zajímavý úkol. Ten se ale v polovině změní v noční můru. Tento přídavek je koridorovka, kde máte za úkol zabít vše, co se hýbe a mluví čínsky. Naprostý protiklad RPG. Nejhorší na tom je, že simulaci nemůžete opustit, dokud ten úkol nedokončíte.(Taky nemáte žádné vaše původní vybavení a stimpaky ani neuvidíte) Přiznám se, že jsem si po dvou hodinách zapnul cheat na nesmrtelnost, abych to měl rychleji za sebou. Aspoň že ta odměna stála za to. Gaussova puška a energozbroj, která se neničí

Pro: Pěkné prostředí, slušná odměna

Proti: příběh, koridorovost,

+11 +12 −1
  • PC 55
Príbeh je šialene nepravdepodobný, vzhľadom k tomu, že v postapokalyptickom svete roku 2277 nie je žiadny dôvod na to sa vracať o 200 rokov dozadu v nejakej virtuálnej hre a zabiť tam nejakého čínskeho šaška s mečom. Američanom zlí komunisti nedajú v noci v kľude spávať, s nožmi v rukách sa im skrývajú aj pod posteľami, chápem, že musia svoju politickú propagandu tlačiť aj do svojich hier. Operácia Anchorage nijak neovplyvní Základnú hru, nedáva možnosť logickému uvažovaniu, je to bežná strieľačka, nie je to Fallout.

Pro: Nové zbrane.

Proti: Nie je to postapo, nie je to Fallout.

+11