@John Mirra (09.11.2025 15:51): já to hrál letos po mnoha letech a divil se jak debilní to je :) a zároveň nudný.
Diskuze
@Jumas (08.11.2025 14:10): Já ti nevím, myslím, že kdybych to hrál taky o 10 let dřív, tak jsem k tomu asi trochu shovívavější...
@John Mirra (08.11.2025 10:03): Za mě to není o době vydání. Já to hrál až v roce 2011 a přišlo mi to fajn. To stárnutí, rybaření, sňatky, rozvody, slepice, dobro vs. zlo a hromada dalších blbostí k ničemu. Ale mě se celkem líbila i trojka. Určitě bych to ale nehrál třeba kvůli příběhu, nějakou logiku zde moc hledat nejde. A nejvtipnější mi vždycky přišly ty rukavice, které měli stejnou velikost po celou dobu hry a u toho dítěte to fakt vypadalo divně :)
@Cathan (07.11.2025 16:07): Hele, nostalgie je omamující, myslím, je docela velká šance, že by sis hru užil stejně jako kdysi :) Říká někdo, kdo hraje Baldurs Gate 1 na rozlišení 800x600, protože takhle to je prostě nejlepší :D
Jako jo, možnost dělat hnusárny byla fajn (nevyužil jsem), ale z hlediska toho příběhu mi to nedávalo moc smysl - jakože to šlo oficiálně přes gildu. Mohlo se to vyřešit tak, že za branou mohl stát nějaký pochybný chlápek, který by tyhle špatné úkoly zadával, nebo tak něco.
@Walome (07.11.2025 20:36): Možná jo, no, cca do půlky mě to ale bavilo hodně...
Jako jo, možnost dělat hnusárny byla fajn (nevyužil jsem), ale z hlediska toho příběhu mi to nedávalo moc smysl - jakože to šlo oficiálně přes gildu. Mohlo se to vyřešit tak, že za branou mohl stát nějaký pochybný chlápek, který by tyhle špatné úkoly zadával, nebo tak něco.
@Walome (07.11.2025 20:36): Možná jo, no, cca do půlky mě to ale bavilo hodně...
@Cathan (07.11.2025 16:07): Heled, já to hrál tak 3 roky zpátky, ač vizuálně a mechanicky to zestárlo jako ryba, tak koncepčně a atmosféricky je to pořád super unikátní věc. Ta extrémně binární rozhodnutí ad absurdum aka budu bezkuropolozní mega svině, nebo ztělesnění Ježíše je velmi zábavná :D A ten tělesný vývoj hrdiny - stránutí, jizvy, svalstvo atd. je pořád kůl - ikdyž na ostatní lidi čas jaski zanevřel :D. A krom toho reakce lidi na tvé činy - krádež, vražda, karma, strčí do kapsy Witchera nebo skoro všechny moderní Rocket Propelled Grenades
@John Mirra (komentář): No... nebylo to špatné, ale dle ohlasů jsem čekal asi trochu víc.
Jo tohle se muselo hrat v dobe vydani :D
Jo tohle se muselo hrat v dobe vydani :D
@John Mirra (komentář): Dneska bych to asi už hodnotil stejně. Proto mám vlastně strach se k tomu vrátit. Nicméně, fakt, že guilda pro hrdiny dělá i hnusárny mě děsně bavilo. Skoro jako kdyby to byl hrdina vážně v tom herním smyslu "hlavní postava se speciální schopnostmi" a vlastně jakákoliv strana si mohla tohohle hrdinu najmout pro své cíle. Přidávalo to hezky k některým absurdnějším aspektům toho světa.
@John Mirra (28.09.2025 18:27): gratuluji :D
Cha, samozřejmě jsem to odhadl správně s tím, že Maze je zrádce... ale že mi dá zabrat víc než Jack, to mě překvapilo :D
Díky za rady, zatím mě to dost baví, to jsem ani nečekal... zkusím to teda spíš za toho lučištníka, ale občas vytáhnu i zbraň na blízko/magii (to ohnivé kouzlo, zatím ho nemám... ale četl jsem, že je užitečný i ten štít a léčení).
@John Mirra (03.08.2019 12:56): je tam ohnive aoe, ktore staci dookola spamovat a je strasne nicive. Celkovo je ta hra strasne lahka a extremne nevybalancova. Ani od toho nejake sofistikovane rpg necakaj.
Lučištník. Dobre sa s ním zbierajú multiplikátory skúseností, dobre sa s ním uhybá pri minibossoch aj v aréne a nakoniec má aj tak na maxime aj skilly pre mágiu a boj zblízka.
Tak, a za jaký build byste doporučili první průchod? Hrozně rád hraju za mágy, ale když jsem prošel tutorial, přijde mi, že se ta kouzla budou ovládat dost debilně... nebo se pletu? :)
Dá se to hrát za mága? :)
@Gran (19.01.2017 00:55): dvojka je super hral jsem ji asi pred 3 lety. Doporucuju pujcit si xbox.
Kryztepanne, z rozhodnutí nevydat dvojku na PC jsem nasranej ještě dneska. ;D
(A trojka mě teda moc neoslovila, ale je fakt, že jsem se ani nedostal moc daleko....)
(A trojka mě teda moc neoslovila, ale je fakt, že jsem se ani nedostal moc daleko....)
@FildasCZ (22.05.2015 11:10): Tak to si nepamatuju :/
@FildasCZ (22.05.2015 07:05): Jsem chtěl říct "si ho kup" ale pak mi to došlo :( já to naštěstí hrál a je to fakt nejlepší díl série, doporučuju si ten zasranej xbox od někoho pučit.
Já chci druhý Díl :(
Tak jsem se rozhodl pokracovat, kde jsem skoncil a ted jsem narazil, ze jsou nejake mody ( driv jsem to nevyhledaval) .. Milovnici a znalci, co by jste mi z modu doporucili ?
Nevite nekdo jestli jde nasledovat vedlejsi ukoly? Hlavni ukoly nas vede ta zlata mince, ale jak dostanu vedlejsak, je desne neprehledny, kam ma clovek vlastne jit...
@Pavel Štumpa (07.09.2014 19:57): Máš to rozbitý.
[přesunuto z komentářů]
Je to jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál. :)
Pokud chcete navštívit web o právě této hře a dozvědět se o ní vše co potřebujete, navštivte můj web! :) http://fable-tlc.euweb.cz/
Budu se na vás těšit!
Pro: Vše
Proti: Omezený pohyb
Je to jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál. :)
Pokud chcete navštívit web o právě této hře a dozvědět se o ní vše co potřebujete, navštivte můj web! :) http://fable-tlc.euweb.cz/
Budu se na vás těšit!
Pro: Vše
Proti: Omezený pohyb
Možná by někoho zajímalo, že se momentálně dá Fable Anniversary předobjednat na greenmangaming za 20,48 euro. Lze totiž kombinovat slevu a voucher :-)
@pajmič (komentář): Celý súbojový systém je konzolový jak fras, hlavne tie poskakovacie súboje s bosákmi. A rovnako je na tom aj systém rozvoja postavy. Na konci hry som mal vďaka multiplikátoru získaných skúseností všetky bojové aj magické schopnosti na maxime a keď vynecháme morálne voľby, ktoré sa aj tak odrážajú iba na vzhľade postavy a reakciách NPC, vychádza mi z toho nulová znovuhrateľnosť. ^^
@pajmič (komentář): Zdieľam presne takéto názory. ;-)
@Walome (03.06.2014 13:05): Ale tak na PC to uz v HD jelo. Tady slo o zmenu z PS2 a prvniho Xboxu. (kde sem to dohral taky a bylo to fajn, hehe)
Fable je aspon oproti tomu opravdu o neco hezci i na PC, ale furt meh hra :)
Fable je aspon oproti tomu opravdu o neco hezci i na PC, ale furt meh hra :)
@montana (03.06.2014 12:54): No právě. HD nevylepšuje ani prd.
@Walome (03.06.2014 11:36): Nevim BGE me prislo na X360 i PS3 uplne stejny jako PC verze. Dohral jsem na vsem, hehe.
@montana (03.06.2014 10:00): Tak jistě. Vždyť to jejich "HD" je naprosto o ničem. Já hrál HD Beyond Good and Evil na PS3 a pořád to vypadá jak z prdele, kdežto na PC deset let stará verze cajk.
@Bodkin (03.06.2014 08:27): Určitě ? :D
A prodávat se bude za 30 éček!
@InfidelBro (03.06.2014 06:49): Supr promo. Skoda, ze zrovna u hry po ktere nesetekne ani pes.
@InfidelBro (03.06.2014 06:49): Já bych hádal na čím víc platforem to vydajů tím víc vydělajů. To mně přijde jako slušný důvod.
@Bodkin (03.06.2014 08:27): :D Jn
@Bodkin (03.06.2014 08:27): :D Jn
@InfidelBro (03.06.2014 06:49): To bych neřešil :)
@InfidelBro (03.06.2014 06:49): Jednička se narozdíl od dvojky dobře prodávala na PC...
Tak Anniversary nakonec vyjde i na PC ... nechápu z jakého důvodu.
@valcik (06.04.2014 14:51): Fuj, návštěvy! :D
@valcik (06.04.2014 14:51): Hlavne mnoho hier využíva podivný systém savov a checkpointov súčasne, takže hoci sa hra akoby priebežne ukladá, natvrdo sa uloží až po dosiahnutí istého bodu. To je systém, ktorého zmysel mi naozaj uniká.
Ukladanie pozícií na checkpointoch je fakt otravné, to pri hrách neznášam. Stačí, aby k vám vpadla nečakaná návšteva a celý progres je v rici. ^^
@musa (06.04.2014 13:35): A to já hodnotím dosavadní zkušenost a požitek. 5% za tu prudu je až až :)
@MartinezZ (06.04.2014 09:39): souhlasím s tebou, že trápit se u hry / filmu co tě už v samém začátku vyloženě prudí je hloupost. já ji ale v tom případě nehodnotím, páč o ní houby vím.
Šnaci tomu už určitě nedám, hru jsem prodal, ať si s ní užije také někdo jiný. V poličce za mnou a nejen ve Steamu mám takových her, že je ani nedohraju a v souvislosti s tím rád využiji výsostného práva dát na první dojem. A jo, jsem zaujatý - jako u všeho :)
Hlavne to treba brať ako konzolovú arkádu a nie RPG, potom je to slušná zábava! Pripomenulo mi to staré-dobré časy strávené so šestnásťbitovou konzolou SEGA. V súbojovom systéme je napríklad zabudovaný multiplikátor skúseností, ktorý sa zvyšuje po každom úspešnom zásahu súpera a postupne klesá v závislosti na čase, alebo utrpenom zranení. Vďaka tomu získava šikovný bojovník úrovne omnoho rýchlejšie a hru za lučištníka som si naozaj užíval. Štvali ma akurát súboje proti bosákom, tam občas arkádovitosť prekročila hranice slušnosti. ^^
@Walome (06.04.2014 10:35): Dá sa na to pozerať aj takto, ale Matthew.J mal zrejme na mysli, že ak ho nejaká hra nezauje v úvode, tak ju skrátka nehodnotí, o to viac ak okolité hodnotenia naznačujú, že v nej je niečo viac. Týmto sa riadim aj ja.
@Matthew.J (06.04.2014 10:25): Tak je to chyba hry, že tě nezaujme/odradí už na začátku...
@Walome (06.04.2014 10:06): Ale hodnotit hru, když sa nedostal ani za první 1.5 hodiny je stejný fail.
5% si to rozhodně nezaslouží, alespoň ne dle mé filozofie na profilu. Není to rozbitá hra, není tam miliarda bugů a dá se to úspěšně dohrát.
Navíc to ani není zas tak dlouhé, dá se to dohrát za dva dny úplně v klidu. Odsoudit hru takhle rychle je o ničem. Raději tomu dej ještě šanci... I já jsem musel nahrát pár hodin Ride to Hell, abych mohl s jistotou říct, že je to shit.
Navíc to ani není zas tak dlouhé, dá se to dohrát za dva dny úplně v klidu. Odsoudit hru takhle rychle je o ničem. Raději tomu dej ještě šanci... I já jsem musel nahrát pár hodin Ride to Hell, abych mohl s jistotou říct, že je to shit.
@MartinezZ (06.04.2014 09:39): A dyť máš v tomhle pravdu, mě to tehdy taky nasralo. Dát první save po asi hodině a půl hraní je prostě na pěst. Tehdá jsme to sváděli na konzolovost hry, dneska víme, že vývojáři udělali prostě blbost.
@musa (05.04.2014 23:50): Ano, máš naprostou pravdu, zhrzeně jsem hru zdrbnul, aniž bych se dostal za její začátek. Aniž bych se napotřetí dostal za její začátek. Nepopírám, že ta hra je možná skvělá, ale zvolený způsob ukládání hry si mě nezískal a jelikož nemám čas sedět x hodin v kuse za kompem při hře jedné hry, abych vyčkal, až a zda vůbec se mi hra uloží, tak jsem to vzdal a v komentu jen popsal, co jsem prožíval v té době se hrou.
To mám jak třeba s filmy - pokud mi přijde ultradebilní začátek a ani dejme tomu po dvaceti minutách se to nemění, nebudu čekat další hodinu na to, jestli se autorům rozsvítí a bude to nakonec skvělý zážitek. Prostě nemám tolik volného času, abych si po práci ještě nervoval u něčeho jiného a zbytečně.
Jo, a zapomněl bych dodat: Jsem King! ;)
To mám jak třeba s filmy - pokud mi přijde ultradebilní začátek a ani dejme tomu po dvaceti minutách se to nemění, nebudu čekat další hodinu na to, jestli se autorům rozsvítí a bude to nakonec skvělý zážitek. Prostě nemám tolik volného času, abych si po práci ještě nervoval u něčeho jiného a zbytečně.
Jo, a zapomněl bych dodat: Jsem King! ;)
@MartinezZ (komentář): aaa to silně zavání egem zhrzeným neschopností se dostat do hry. jestli jsem to pochopil správně, tak jsi se nedostal pořádně za začátek hry. jak se s tím chlapácky vyrovnat? zdrbnout to od první minuty (chlapeček, holčička, hoří), pokusit se u toho být ironicky vtipný a odpálkovat "já jsem borec, leč hra je debilní, milostivě dávám 5%".