Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iOS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.
Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A, B, C, D, E).
Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Po dvou letech kompletně měním názor. Mám za sebou 30 levelů a zatím jsem se bavil velmi dobře. A přepadávání už beru s humorem.