marwel: Hratelností není původní AvP o nic lepší a tím, že to ty tvrdíš, tím se na tom nic nezmění. Osobně bych řekl, že je to právě naopak. Nejnovější AvP se mi hrál stejně dobře (spíše lépe :-)) jako ten starý, takže jediný rozdíl spočívá v tom, že nový AvP lépe vypadá a je celkově mnohem technologicky vyspělejší (lepší pocit z přestřelek, už to nevypadá tak křečovitě, hlavně ty pohyby, což je důležité a hlavně to zlepšuje pocit z hratelnosti narozdíl od prvního AvP) a v tom, že nabízí jiný (modernější) styl hraní. Tzn. koridor, kde se nedá zabloudit a nemusíš hledat po bludišti spoustu zbytečností, jak už jsem několikrát zmínil.
Fakt je jediný rozdíl v lepším zpracování a trochu odlišném stylu hraní.
Jinak tady si ještě dovolím vypíchnout takový odstavec, kde je popsaný pojem hratelnost:
"Hratelnost je určitá vlastnost hry, která navozuje komplexní pocit štěstí, napětí a uspokojení, jež prožíváme při hraní počítačové hry. Tím, že hovoříme o nás, dávám najevo, že význam a obsah slova hratelnost je velmi subjektivní pojem, který si každý z nás může interpretovat podle svého. Na druhou stranu je zřejmé, že hratelnost je de facto vlastnost dané hry zaujmout, rozvíjet mysl či reflexy a hlavně přinést příjemný pocit během času s ní stráveného."
Což znamená, že názor na hratelnost u určité hry si každý udělá nějak jinak. Grafika opravdu neudělá kvalitní hru, taky mi záleží na hratelnosti a osobně si myslím, že nové hry jsou s ní na tom lépe a už nepůsobí tak křečovitě.