Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mně HL vždycky přišel krátkej. Pár místností a hle, už jsem v pouští. Pár lokací a už jsem v Xenu. Pár dalších bojů a už je tu final boss :D
@leebigh (09.11.2016 21:50): Jop, ono je ten první HL nějak dlouhej a najednou to určitě nedáš, Já s tím taky několikrát mávl rukou, musí se to líp kouskovat a pak to jde.

@MarezCZE (09.11.2016 21:54): Black mesu bych mu možná doporučil po jedničce, ale je fakt že je to opravdu kvalitka nad kterou jsem slintal jak byla dobře udělaná, myslím si že valve by si neudělalo ostudy pokud by to byl oficiální remake, vždyť i v začátku koupily mod csko...
Snaha o první HL již byla, ale jaksi jsem nevydržel do konce. Každopádně výhledově se znovuzahráním počítám, třeba do příští herní výzvy,
@Gordon (09.11.2016 10:49): Souhlas, ten celkový dojem možná degraduje řada pseudomodifikací nahrazující pouze grafiku nepřátel a prostředí, jako třeba Simpsons Doom apod.
A samozřejmě finální NUTS wady :-).
Pro inspiraci a hledání nového materiálu pro hraní výborné video.

@Karasman (09.11.2016 09:26):
Myslíš že vypadají vizuálně špatně ? Tak zkus tohle :-)
@Karasman (09.11.2016 09:26): Pořadí 61 doporučuji, to je zvláště v Hellbound a Good Morning Phobos dobře hratelné. Ostatní z přehledu dohrané nemám, ale řadu jich znám, některé bych rád vyzkoušel, jsou tam i nějaké originální megawady. Něco recenzoval Leebigh.
Jak mám rád verze Dooma z jiných platforem, tak tohle zatím není moc povedené. Ale myslím, že stejně jako u Brutal Dooma se dočkáme ještě mnoha verzí. Počkám s hraním alespoň dva měsíce než se vychytají největší chyby.
@leebigh (03.11.2016 17:55): dost mě to nasralo. nejprve byl problém to vůbec spustit, musel jsem ručně promazat nějaké soubory z původní verze, jinak mi to házelo errory. paxem teda rozehrál hru znova, přičemž milej zlatej ST přejmenoval obtížnosti, abych zjistil, že v tom prvním levelu se do secret levelu stejně nedostanu, protože jsou ty dveře do teleportu otevřené omezený čas... smazal jsem to a už to nechci ani vidět :-)
tak SGtMark vydal docela zásadní update pro 64ku... a já myslel, že early access se týká jen velkých titulů. chápu změny ve vizuální stránce, ale takhle zásadní balance změny by zřejmě jen tak vydávat neměl...

version 1b (November 3 2016)
- Added hitboxes for the heads of zombies and imps.
- Revamped pistol, better sound effect, more damage, less fire rate.
- Revamped Chainsaw. 3x more damage, consumes ammo.
- Added a new system to make flares on lamps look much better.
- Re-imported all textures from D64 Absolution in .png format. All textures are looking better now (you will notice it right after you launch it, as you will notice that the flames on the background are much better now).
- Added several new sound effects.
- Fixed desynced plasmagun projectile.
- Replaced song files with Absolution's versions, to make the download size smaller.
- Fixed several maps crashing on Zandronum's multiplayer.
- Changed behavior of Dark Imps and Spectres (now they remain invisible for less time).
- Added descriptions for the difficulty settings.
- Added alt fire Super Shotgun (now you can fire only one barrel at time by pressing the right mouse button).
- Added more ammo on several levels.
- Improved the hellgate and changed the whole battle at the end of map08.
- Edited the BFG trap on Map23, now the traps will fire Rockets instead.
- Added a basic reward on Hectic (will add more in future versions).
- Fixed nail trap sound being too loud.
- Fixed incorrect shotgunguy uniform collor.
- Nerfed some switch hunts to make them more clear.
@Karasman (02.11.2016 09:46): je otázka, jestli tě baví takový ten oldschool level-design, kde mačkáš čudlinky a někde v levelu se něco otevře a mezi tím běháš jak pominutý a hledáš, co to vlastně bylo. každopádně má to dobrou atmosféru a když proběhneš ten první level (je to chvilka, tak 3 minuty max.), dá se to hrát. mně osobně vyhovuje víc Starter Pack level-design, kde se člověk pohybuje po víceméně uvěřitelných scenériích...tady nějaká recenze šedesátčtyřky...
@Garret (02.11.2016 08:23): Jsme na tom stejně, taky jsem o tom neslyšel. Ale shodou okolností jsem včera zahlédl na YT gameplay prvního levelu s Brutal Doomem a vůbec se mi to nelíbilo, tak jsem to hned vypustil z hlavy.
@leebigh (02.11.2016 09:08): jj, ten ve starter packu byl ukrutný :-)

teď jsem dal dvě mapy se sluchátky a je to fajn nářez. na UV celkem těžké, cacodémoni mají výdrž jako deset prasat a baví mě secrety s nápovědama na "jakože" windows obrazovce
@leebigh (02.11.2016 00:09): ten úvodní level si mohl odpustit, měl jsem chuť to smazat... uvidím, dám tomu ještě šanci, po chvilkách. jednou jsem se u toho docela dost kákl, takže šťávu to má :-) krásně příjemné jsou teď brýle do tmy, když jsem je našel, najednou jsem z toho měl lepší pocit.

vůbec jsem nevěděl, že Doom 64 existuje. člověk se učí celý život...
@Garret (01.11.2016 21:19): Je to značně specifická verze Doomu, opravdu je dosti tmavá, ale gama korekcí se to dá vychytat.
Brutal 64 verze je opravdu založená na Absolution, ta Doom 64 verze jak píše Matthias by měla být věrnější a vyžaduje originální ROM - nehrál jsem.
Co se týká Brutal 64 verze - přibyl nový úvodní level na rozjezd, jinak co jsem si prošel první 3 levely, tak se mi to zdá po stránce levelů identické jako Absolution, všiml jsem si skriptů (jak se probourává dutina do podzemí ve třetím levelu) nebo funkční kamery, což v Absolution verzi myslím nebylo. Ti neviditelní impové jsou opravdu prudící, v originálu byli lépe vidět.
Ale velký převrat oproti Absolution to zas až tak není.
V originálu program běží pod Zandronem, ale po nakopírování souborů ze složky Skins do GZ Doomu funguje i pod ním, akorát bez EXE souboru.

@Garret (01.11.2016 21:19): Nezkoušel jsem, ale z obrázků je to hodně podobné Doom Absolution. To najdeš na Leebighově stránce. Konverze vcelku slušná, ale já v ní měl pár bugů. A jestli chceš něco letošního, s master piece designem, tak jednoznačně Good Morning Phobos. Dle první dvacítky levelů mě to dokázalo uchvátit, chyby žádné, hodně rozsáhlé. U tajných map jsem žasnul.
Brutální šedesát-čtyřka teda nic moc. věčně tma jak v prdeli, samej neviditelnej šmejd a levely dost nečitelný a poskládaný snad ze všeho možného... asi to nechám po mapě denně, ale na klasickýho důma to teda nemá ani náhodou...
Jsem doslova posedlý doomem a brutal doomem :D Teď jedu Project Brutality mod s D4 soundtrackem a přítelkyně si klepe na čelo když v pokoji řvu eat shit and dieeee nebo fuck yourself! :D Jsem příliš závislý, potřebuji psychiatra :D
Dooma jedničku ani dvojku jsem nějak zvlášť nehrál, v té době byl pro mně počítač nedostižným snem, o multiplayeru nemluvě. A pak už mi to přišlo takové nijaké....Trojka mně bavila až do doby, než jsem v pekle přišel o všechny nasyslené zbraně (navíc tehdy jsem měl perfektní 5.1 dolby, včetně kvalitního subwooferu).
Jak tak brouzdám na youtube a občas si pustím nějaký ten retro letsplay, tak mně zaujala zmínka o tom, že se tyhle hry daly hrát na joystiku.

Vyzkoušel jsem a ONO JE TO KURVA DOBRÁ PAŘBA, ADRENALIN MI TEČE UŠIMA STEJNĚ JAKO KDYŽ HRAJU DOOMA 2016 U ŠVAGRA NA ÚPLNĚ NOVÉM PC!!!!