Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@raisen (02.11.2020 16:29): "Ale je možné, že si Blink z prvního dílu pamatuji jinak, že měl větší dosah."

To je asi taky možné, obecně jsou ve druhém díle i tady schopnosti a bonecharmy mnohem slabší. Koneckonců - nic se nevyrovná zastavení času, že jo. Ale to už si nechám a komentář. Jen zrovna Displace je tu dost zábavný, hlavně když někoho (omylem) telefraguješ. :-)

Jinak ještě souhlas s tím, že mise v bance je asi nejlepší.
@MCZ (02.11.2020 16:24): To je pravda s tím Foresight, ale to jsem moc nevyužívala. Jen párkrát, třeba když jsem chtěla vykrást Black market. Ale je možné, že si Blink z prvního dílu pamatuji jinak, že měl větší dosah.

Chtěla jsem splnit všechny kontrakty a popravdě mě nutnost všechny zabít nadchla :D Je fakt, že jsem předchozí díly hrála buď čistě stealth, nebo čistě chaos, takže tady jsem šla proti svým zásadám.
@raisen (komentář): Technická, zrovna v Death of the Outsider je Displace (Blink) silnější než v předchozích hrách, nebo mi to tak alespoň připadá. Cíle totiž můžeš umísťovat pomocí Foresight i do větší vzdálenosti a občas se tak dostat i do nepřístupných prostor (za některé mříže atd. - i když opravdu jen někdy...) nebo takhle přeskakovat větší vzdálenosti.

A mimochodem - "protože jsem mohla díky kontraktu pustit ze řetězu svého vnitřního vraha" - tomu teda říkám role-playing. :-) To, že dostaneš kontrakt, přece neznamená, že ho musíš splnit.

Jinak to teď taky dohrávám a mám na to trochu jiný názor, takže brzo snad bude proti-komentář (i když spíše k D2).
@BUMTARATA (27.10.2020 19:41): Vďaka, nevedel som prísť na meno tej postave, ktorú zdieľal Fildas :)

A inak, ono je, samozrejme, irelevantné, kto tú postavu dabuje. Nakoniec aj černoška môže pokojne dabovať belošku.
@M.a.t.t. (27.10.2020 19:09): Tak, ale černoška taky ne :D "https://steamuserimages-a.akamaihd.net/u ... D0FCE9FA86E29F2E825/"

Jestli ti tohle přijde, jako černoška :D tak pak nevím :O



@rikuhahl (27.10.2020 19:20): Ne jen nemám rád, když v původním dílu nebyla černá a ted je.



@BUMTARATA (27.10.2020 19:10): Proč až po dvojce ? :O
"Jedná se o stand-alone datadisk pro hru Dishonored 2, který se odehrává po hlavních událostech 2. dílu"

Už to mám. Ok tak to jdu přepnout. Díky za upozornění.
@MCZ (27.10.2020 18:52): Já si to dal na easy :) a hraji to s češtinou. Jinak mi vadí, že v původním díle byla běloška, a ted černoška. Jsem zvědav jaké to bude. A taky na dvojku tu mám taky na nainstalovanou.

Upřímně jsem zvědav na změny apd. Zatím to rozehrání mi nevadí.
@FildasCZ (27.10.2020 18:41): Mně se líbí, že zrušili ten chaos system a mana se obnovuje, ale jinak je to asi nejslabší část celé série a musím se do toho docela nutit (jako tehdy AlieN).
@ještěr (komentář): Trefné. Jak mě všechno z D předtím enormně bavilo, tak toto jsem dojel vlastně už jen z donucení, a to se tím že pak už jsem se tím prostě prorubal.

Každopádně ale - Prey jsi hrál?
Lze tam jako ve dvojce likvidovat cíle nesmrtícím způsobem? Myslím, ne uspat, ale jako byly ve dvojce různé způsoby viz Jindoshovi udělal lobotomii, uzdravit doktorku....
V první misi s velitelkou mi to nic nenabídlo. A druhá věc. Má to dva konce nebo je buřt, jestli řádím jako černá ruka?

@tytkoSlovakia (10.09.2018 20:15): V pondělí jsem to zkusil znovu a byla tam. Dával jsem ji tam rovnou bez fontů.
No, to bych nebyl já, aby se mi něco nesralo. První instalace češtiny, hrá padá hned na začátku po zobrazení loga Void engine. Reinstal češtiny, hra naběhne až do menu, čeština v ní ovšem není.... Dělám to úplně stejně jako u dvojky.
Takovýhle postavy jsou časté i v německé beletrii :)
Ale je fakt, že Harvey Smith tak trochu Čech je, českou kulturu zná a vona to asi nebude tak zcela náhoda :D
Tvl, ten Daud je hroznej sráč. "Outsider mi dal superschopnosti a já je používal k zabíjení lidi! Je to všechno Outsiderova chyba!"

Tohle vědět, tak ho v jedničce zabiju a nenechám ho jít s tím, že pochopil, co udělal špatně.
Poslední mise je vážně slabá. Celkově level design je trochu odfláklý - nelíbí se mi jak jsou všude zabarikádované dveře, hlavně na mé lodi mě to nasralo a úrovně jsou takové "užší". Všechna NPCčka říkají "nech mě na pokoji". Zmizelo vylepšování postavy a sbírat se dají jen další bonecharmy. Příběh se mi nelíbil.

Naopak pevně dané 3 schopnosti mi docela vyhovovaly a používal jsem je všechny. Plagued Spirit super joke. Délka 12+ hodin při stealth postupu slušná. Pořád to bylo zábavné, ale čekal jsem víc.
tak já zachráním týpka z vězení, on při útěku vidí omráčenou věznitelku a zavolá na mě stráže... Arkane, vy břídilové!
@mazar1234 (27.09.2017 00:33): Podľa toho, čo som sa dočítal, to vraj nefunguje ideálne a pokiaľ ta priamo vidia, tak sú údajne stále schopní ťa detekovať. Ale neskúšal som. Celkom by ma však zaujímalo, čo to v praxi znamená pre konkrétnu osobu. Faktom totiž je, že túto schopnosť nemôžeš použiť na nikoho dvakrát, pretože jej doslova ukradneš tvár a tá následne sčernie. Pokiaľ by to malo byť permanentné, tak to je ešte horší osud ako smrť :)
@M.a.t.t. (27.09.2017 00:25): Rozdiel v trvácnosti je potom zásadný, keď si zoberiem možnosť dopľňania many v D/D2 a nemenný manapool v DotD, ktorý ti jasne zadefinuje tvoj čas, aj keď stále je tam možnosť postupovať ovládnutím nového tela, ale má to samozrejme obmedzenia, že musíš mať príležitosť aby nikto nič nedetekoval.

Proti psom je tam bonecharm negujúci detekciu pachov, predpokladám, že ak ho máš aktívny tak to funguje aj v ukradnutej identite.
Possesion je klasické posadnutie, ktoré funguje len počas obmedzenej doby a čerpá energiu. Posadnúť je však možné aj zvieratá. Somblance je doslova krádež identity, kde hráč ostáváva sám sebou, no dokáže využívať vzhľad a hlas ľubovoľnej osoby, ktorá bola uvedená do bezvedomia. To následne môže využívať vo svoj prospech, pričom súčasne môže používať aj niektoré základné schopnosti. V prípade ak sa nepohybuje, energia sa nemíňa. Taktiež nie je možné ukradnúť identitu zvieraťu a strážne psy sa tým narozdiel od ľudí nedajú oklamať. Ani pylony a rôzne bezpečnostné zariadenia.
@Eru (26.09.2017 22:35): Dobrá otázka, tiež ma to zaujíma, pretože som asi nikdy Possesion nepoužil takže neviem, ale ako som si to prečítal tak ma to začalo zaujímať.

Ale tipujem nejaký rozdiel v počítaní času aktivácie, čo som pár krát ten Semblance použil.
@Tarhiel (26.09.2017 21:04): Vďaka ;)

Ja som si to užil a skutočne som nemal pocit, že by mohlo nebaviť niekoho, koho bavila jednotka, či dvojka. Len tam už skrátka chýbal ten moment prekvapenia, respektíve niečoho nového.
@M.a.t.t. (26.09.2017 20:01): Ono je to vyvážené tým, že sa už nehrá na Chaos/Order takže je úplne jedno z hľadiska prostredia či niekoho zabiješ, ale viem čítal som to a dobrá recenzia, skoro so všetkým v nej súhlasím.

Ja napr. v druhom NG+ rune idem čisto lethal/assault cestou vrátane civilistov (nemajú vyvolávať poplach dementi mohli by žiť) a celkom si to užívam a fakt ma to tak baví hrať :-D
@mazar1234 (26.09.2017 18:34): Stále neviem o čom presne hovoríš. Ak narážaš na banku, to bola tretia misia. Jediný problém, ktorý som mal v predposlednej misii, že som nevedel nájsť kľúč od cely - ale to nebolo pre výsledok nijak zvlášť dôležité.

Takže predpokladám, že hovoríš o tretej misii a narážaš na moment, keď sa máš dostať do samotného trezora a tam existuje viacero alternatív .
@M.a.t.t. (26.09.2017 18:28): Heist v level 4, je celý založený na nutnosti skombinovať placnutie markeru pomocou toho seeing, ale v tom NG+ máš len klasický seeing+klasický teleport, ktorý nefunguje tak ako ten čo má Billie v základe takže sa tam nedá dostať takou cestou, jedine, že by nejako upravili leveldizajn aby sa to dalo urobiť ináč, ale ešte som len v L3 takže neviem.
@mazar1234 (26.09.2017 18:20): Nie je to až tak veľa, keď zoberieš do úvahy, že hra má 5 levelov, v ktorých dokážeš stráviť dostatok času. Len pre porovnanie, prvý a druhý Dishonored ich mali 9 a oba príbehové DLC k jednotke 3. Toto má naopak pomerne ďaleko od klasických ripoffov.

"Akurát je tam trošku oser s jedným Heistom, ktorý neviem ako sa dá prejsť" - Teraz presne neviem, čo máš na mysli.

@Tarhiel (26.09.2017 15:40): Steam recenziami by som sa obzvlášť v poslednej dobe veľmi neoháňal, čoraz častejšie skôr vyjadrujú nejaký postoj vybranej skupiny a o kvalitách to veľmi nie je. Stačí, aby si niekto zmysel niečo zlé o Arkane a pokojne by mohli byť negatívne ;)
@Garret (25.09.2017 22:50): 30 je fakt moc, do 20€ mi to príde OK, ideálne tak 15€ (ja som dal viac a nemám zlý pocit).
že by to bolo lineárnejšie mi vôbec nepríde, kór napr. druhý level som prešiel akoby "od konca po začiatok" čo sa týka poradia questov.
Tak isto žeby bol nejaký "horší leveldizajn" IMO je úplne rovnaký ako vždy.
Čo sa týka literatúry tak ja to beriem čisto ako "pure gameplay based game" takže je mi to úplne jedno, či to dostalo nobelovku za literatúru alebo nie.

Takže skôr záleží aké sú tvoje preferencie, za mnňa výborné a zábavne DLC, ako je u Dizhonórdu štandardom.

Je tam potom možnosť rozohrať new game s vlatsnosťami z dvojky - klasický teleport, domino, seeing.
Akurát je tam trošku oser s jedným Heistom, ktorý neviem ako sa dá prejsť, lebo bol založený na použití toho nového flying-seeingu.
@Bodkin (24.09.2017 23:08): ještě jsem to nehrál, ale dle recenzí je to lineárnější, máš k dispozici tři pevně dané schopnosti, level-design je horší a napsáno to prej taky není moc dobře. lidi si taky stěžují, že za 30€ je to ripoff. takže se ti to bude líbit!
Tak druhá misia bola slušne veľká, keďže som pri začiatku hlúpo prehliadol jedny dvere tak som sa nevedel dostať na prvý mission point, tak som prešiel celé mesto a až po prejdení všetkých (neoznačených) questov som sa dostal na prý quest point, tam už mi len na základe získaného infa naskákali hlášky, že sú questy splnené a môžem sa vrátiť na loď.
Hra sa s tým neplánovaným poradím splnenia questov vyrovnala zatiaľ dobre bez bugov a všetko sa zapísalo/odpísalo správne.

Akurát zatiaľ mi jej kúzla moc nevoňajú, síce som len prešiel do 3 misie a mám len 3, no reálne používam iba klasický teleport a tú krádež identity som využil len raz v podstate z "donútenia" (bola tam aj iná možnosť ako sa niekam dostať ale nepáčila sa mi tak som išiel cez krádež identity).

Každopádne je to starý dobrý Dishonórd so skvelým leveldizajnom a o nič horšou hrateľnosťou ako je štandard série. Aspoň teda zatiaľ.
Jsem to zapnul, atmosféra mě pohltila a dostal jsem chuť si před touhle finální kapitolou znova projet jedničku s datadiskem a pak dvojku za Emily.
Chjo :)