Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bellerofontes (18.12.2016 21:34): No, prvního jsem vyhodil do vzduchu LEMem, což je to, co bych podle tebe možná neměl :) Ale otravoval by mě ve strojovně nejspíše... Kolem druhýho jsem prostě prošel k výtahu - sebral mi nějaký zdraví, ale nic moc.

A poslední lem bych na toho security bota, co na mě vyšel při deaktivaci prvního reaktoru... ale byl tam i druhý, kolem kterýho jsem zase musel proběhat.

Prostě jak vidíš, nedostatek výbušnin a všude samí roboti :)
@Matthias (18.12.2016 21:15): A záleží na tom, jak jsem to vyřešil? Na každého stačí jeden EMP granát, nahackovat se do terminálu a deaktivovat je, obejít je… Případně je zničit jinak. Nikdy jsem neřešil tyhle problémy; navíc na konci jsi povětšinou natolik augmentovaný, že přehnaná opatrnost je skoro až nemístná :-)
@Bellerofontes (18.12.2016 21:03): roboty jsem právě skoro vůbec neničil - tak 90% jsem obešel, protože jsem je ani neměl čím ničit - zbytek jen když to bylo kritický a nešlo kolem nich projít.

Jak jsi řešil třeba robota v úplně poslední misi - když vlezeš do tunelu, kde se cesta větví - jedna vede k výtahu a druhá do strojovny a v obou tunelech chodí robot s kulometem?
@Matthias (18.12.2016 21:10): upřímně hrál jsem to naposledy někdy v roce vydání a na rovinu, zatím nedokončil. Svého času mě to velmi bavilo, myslím, že jsou tady jiní co Ti mohou argumentovat. Pokud se nepletu, nemám zatrženo odehráno.
Mimochodem, osobně si myslím a tak se i chovám, že mínus by se mělo používat jen ve zcela výjimečných případech, kdy někdo ohodnotí hru stylem: nikdy jsem ji nehrál ale protože mě nezaujala tak ji dám 10%. I když mohu nesouhlasit s Tvým komentářem v jakémkoliv bodě, tak už za snahu něco rozumného sepsat by se mínus mělo obecně zakázat. No ale je to jen můj soukromý názor.
@Rapier (18.12.2016 20:45):

Všechny možnosti, co hra nabízí? Ok, popiš, který možnosti jsem nevyužil třeba v poslední misi.

V úplně poslední misi jsem narazil na hlavního padoucha a šel jsem vypnout 4 reaktory, co mu dávaly život. Rozsekal jsem pavoučky, vojáky a postřílel pár mimozemšťanů. Došel jsem k reaktoru a zjistil, že je zaheslovaný... Žádný multitool... prošel jsem konverzace... waat.. .kde mám vzít heslo? Našel jsem ho na netu... zadal a objevili se dva roboti. Jednoho jsem zničil LEMem a na druhýho jsem neměl nic - dal jsem si tedy augumentaci na healování proběhal kolem něj. Nic dalšího, čím by šel zničit jsem neměl :)

Dole jsem pobil zvířata a deaktivoval druhý. Vzal jsem si výtah, přeskočil na můstek, postřílel mimozemšťany a deaktivoval třetí - heslo naštěstí bylo furt stejný.

Nakonec jsem šel pro poslední. Tam to bylo readioaktivní... neměl jsem hazmut suit a ihned jsem umíral. Dobyl jsem si pomocí power cells energii, dal si autoheal, nacvakal poslední heslo a pak šel stisknout tlačítko - cestou mě ještě jednou napadl ten robot, co jsem mu utekl. Stiskl to a konec hry...

takže naprosto zábavná mise, kterou pokazilo jen to, že jsem neměl LEMy (a to jsem se je snažil co nejvíc šetřit) a že jsem musel na chvíli minimalizovat a bavit se hledáním hesla... Ok, ani by mi nevadilo, že ty reaktory jsou zaheslovaný, kdyby k tomu nebyly zaheslovaný snad úplně všechny dveře a všechno kolem :)

@Matthias (18.12.2016 20:28): Já reaguji na komentář, kde si stěžuješ vesměs na to, že se Deus Ex nehraje obdobně pohodlně jako řadová FPS. A obsah v tvém příspěvku (komentáři) se neslučuje vysloveně s tím, že by sis to nějak zvlášť užíval; to mě ostatně nijak nepřekvapuje. Jestli jsi dostal doporučení, že to je možné hrát "jako Quake", tak to podle mě nebyl dobrý tip.

Pokud máš nutkání vyplýtvat výbušniny na každého bota, kterého potkáš, tedy je naprosto v pořádku, že jich posléze nemáš tolik, abys mohl vyhazovat do vzduchu dveře ústící v oblasti, kde kromě předmětů, jenž bys stejně při svém způsoby hry nevyužil, a dodatečných informací a terminálů, do nichž by ses nenalogoval, nic nenajdeš. Naopak je zřejmým úmyslem, že při putování jen tak nahodile nenacházíš příhodné bedny s granáty. Pokud by ti šlo o náležitý průzkum, pak by bylo nutné se ničení botů vyhnout a výbušniny šetřit. To je naprosto legitimní varianta a jen tvé rozhodnutí, které ti hra nabízí bez jakékoliv sankce s ohledem na další postup.

V tomto duchu se nese celý tvůj komentář, který hovoří o detailech, jako kdyby šlo o nedomyšlenosti, a ono se přitom jedná o jasnou intenci a půvaby, bez nichž by hra nebyla tím, čím esenciálně je.
@Matthias (18.12.2016 20:40): ne čistý stealth jako Splinter Cell to není, mě šlo o to zdůraznit, že až když zacneš používat všechny možnosti, které hra nabízí, tak teprve poté si ji vychutnáš a oceníš ji více, než při čistém rambo stylu.
@Rapier (18.12.2016 20:34): takže je podle tebe Deus Ex prostě čistě stealth akce? Tak jako Splinter cell a Thief a Manhunt? Souhlasí ostatní?

K Doomovi bych to nepřirovnával - ale třeba v Call of Duty je ten feeling s odstřelovačkou mnohem lepší - víc se cítíš, že opravdu snipéruješ :) A používat ji bylo k něčemu...

Tady bylo snažší si prostě za tím vojákem dojít a rozsekat do Dragon Toothem :)
[neexistující komentář]: připomíná mě to přirovnání jako hrát prvního Thiefa na lehčí obtížnost než hard a mít tak možnost zabíjet kohokoliv, na místo plížení a nezabíjení. To jsi si vybral špatnou hru na rambo styl. Možná to hra umožňuje ale pak se nedivím tvoji nesmyslné flustraci kdo kolik vydrží zásahu. U Doom Ti to nevadí?
@Bellerofontes (18.12.2016 20:21): nemám rád stealt akce

zeptal jsem se tady, jestli je to opravdu stealt akce

říkali mi, že nemusí být a že je to na mně

na základě toho jsem si tu hru koupil

a na základě toho jsem zkoušel hrát rambo stylem

bavilo mě to tak hrát a nevidím důvod to hrát nějak jinak :)
[neexistující komentář]: Tenhle komentář je jako zpětné zhodnocení výborně zorganizované akce, kde se nějvětší kritika snáší na to, jak se ostatní dobře bavili. Místo, aby jeden byl rád, že se setká s titulem, kde to funguje jinak a jehož taje lze rozkrývat, se tu ta specifičnost pranýřuje. Ty detaily, o nichž hovoříš, dělají z Deus Ex něco výjimečného.

Polemizoval bych jinak s tím, že tu ten přímočarý přístup (zejména zpočátku) má být způsobem, který hráč zaujme. Jistě, Deus Ex je znám pro svou kreativní hratelnost, ale to znamená něco jiného, než že budu hrát za buď hlučného vraždícího sociopata, nebo věčně ukrytého tichošlápka. V situaci, kdy se mám vypořádat s teroristy jako čerstvě nasazený agent, mi přijde pošetilé pouštět na každém rohu alarm a bezelstně defilovat před bezpečnostními kamerami. Nuže, pokud se k tomu takto přistoupí, pošetile se to také vyvrbí :-)
No a hlavně jdou všechny obejít. Kromě pár pavoučků o kterých víš na poslední chvíli (ale i ty jdou obejít) a tak pavoučci jsou to nejmenší. Jo vlastně pak je tam ta pavoučí matka :D ale tak kam se to hrabe na GMDX kde jsou rovnou dvě :)
Ved ta hra ma spustu moznosti ako znicit robotov (nehovorim ze hned v prvom leveli - ak si clovek nevezme raketomet namiesto sniperky) - LAM granat, Raketomet, LAW jednorazova raketa, Sabot municia, Vybusne TNT bedne, Granatomet na Assault rifle, Plazma rifle .... to mi pride v sucte ako hoooodne mrtvych robotov.
@Matthias (18.12.2016 17:08): Ja som tiež na robotov používal špionážneho drona (Spy Drone), ktorý má možnosť EMP útoku. Na vyššom leveli sa tak z neho stáva niečo ako diaľkovo navádzaná EMP strela.
[neexistující komentář]: Deus Ex je volná akce (ve slova smyslu stealth / rambo styl), ale i jako člověk, co považuje Deus Ex za jednu z nej her všech dob, musím uznat některé principielní výtky při hraní rambo stylem (AI, chování zbraní atd.). Proto to také opravují některé mody.

Málo munice a nízká účinnost sniperky: S tím jsem se asi nesetkal, pokud člověk tahá meč, kuši, pistoli, útočnou pušku, brokovnici, sniperku a raketomet, tak je munice až až (tato kombinace zbraní se mi dost osvědčila, pravda je, že pak není v inventáři moc místa na nic jiného, ale hazmat/brnění/aqualung a podobné věci jsem nikdy příliš nepoužíval). Účinnost zbraní se také mění pole toho, jestli nepřítel o hráči ví či nikoli (bez alarmu není problém většinu nepřátel skutečně na ránu ze sniperky do hlavy poslat do věčných lovišť) a pomocí skills a zbraňových úprav.

Raketomet se vyplatí nosit kvůli robotům ... a otevírání dveří :-) Ale jde to i bez něj.

Lockpick/Electronics/Hacking zvedat jako první, pak není třeba číst PDA kvůli přístupovým heslům (a na zjištění kódu není třeba číst celý text, dohrál jsem Deus Ex 5x, ale většinu PDA jsem také nečetl).

Na roboty platí krom LAM také Sabot Shells do brokovnice.
[neexistující komentář]: Ad raketomet: Rychle s ním chodíš, když si vylepšíš dovednost těžké zbraně.

Ad sniperka: Pokud si pamatuju, tak se stačilo vždycky jednou trefit do hlavy a padnuli víceméně všichni (s tlumičem pak byla supr). Možná bylo potřeba trochu vylepšit dovednost se zbraněmi, nevím.

Ad dveře: Řada z nich zničit jde, musíš jen dávat dostatečnou ďahu :) Např. těmi výbušninami a raketami, i když těch fakt není tolik. Ale tím Dračím zubem to většinou taky šlo.

PDAčka číst ani nemusíš, stačí je rychle projet a kouknout, jestli tam je nějaký heslo nebo číselný kód. Kažuálové zatracení :P :D

Škoda žes to nehrál s Give Me Deus Ex modem, ten řadu věcí v té hře vylepšuje a možná by tě to pak bavilo víc. I když 75% není tak špatný hodnocení :) I tak bych si ale pro jistotu před jízdou zkontroloval brzdovou kapalinu atd. :))


[neexistující komentář]: Hehe, borec dá nadprůměrné hodnocení (75%) a bojí se atentátů :)

btw s tou sniperkou se mi to nějak nezdá, matně si pamatuju, že stačil jeden zásah do hlavy a nepřítel lehnul jak podťatý...

"Jako by ta DE měl v sobě NĚCO, co mě naprosto odpuzuje a tohle NĚCO neumím vysvětlit, ani popsat, nicméně nakonec tohle NĚCO mi brání v tom, abych dal 100%"
Tohle chápu, stejné pocity mám u GTA 5 :)
[neexistující komentář]: Zdaleka tu nejsi sám, komu Deus Ex nesedl. ;)
Přeji všem Deusákům krásné svátky :) Mám teď toho až až naplánoval jsem si toho moc, ale Warezz.K a jeho čeština do DX žije stále :) těším se až vyjde nový GMDX takže budu testovat, co to všechno zase umí navíc.
Jo, je to ten meč z Hong Kongu. Oni nejdřív vysávaj energii a pak až život, pokud tě zabijou takhle rychle, tak to vypadá, jako kdybys na ně šel bez energie a se zlomkem života, což je divný...
Na ty docela slušně fungoval Dragon Tooth, ne?

Ale možná si to s něčím pletu, už jsem to dlouho nehrál. V každým případě pokud s sebou permanentně netaháš zásobu EMP granátů a GEPku, měl bys to napravit.
problém: robopavoučci, so střílí elektřinu

nemám nic, co vybuchuje

nějaké nápady?:D
@John Mirra (20.11.2016 11:47): no nevím jestli je to nová verze, já tehdy hrál starou těsně před vydáním další. Ale jsou tam sekundární zbraně (vrhací nože, granáty) který můžeš metat tím pádem hlava nehlava jednou klávesou. Plus je tam lepší AI, což je vždy výzva.

No a dále je tam kompletně překopanej systém skillů a obsahuje to i perky, jak přesně jsem nestudoval.
@Warezz.K (16.10.2016 09:04): Mně teda víc vyhovuje práce :)

Dojdu domů a nemusím se mrdat se seminární prací nebo se učit na test z matematiky, látka trojný integrál a analýza průběhu fce. Můžu prostě dojít z práce a pařit (pomineme-li nějaké domácí povinnosti, co se samy neudělají).

A taky mám prachy :) Ve studenských letech - potřebuju nutně dvě stovky na knížku? musím škemrat u rodičů. Dnes - chci si koupit nový herní PC za třicet tisíc? Fuck yeah, jdu si ho koupit.