@GodOfTheSick (02.09.2013 17:29): Hra ukládá normálně po checkpointech a celkem často, jenže problém je v tom, že volitelné vedlejší lokace žádné checkpointy nemají, takže se musí dát na jeden zátah a hráč musí bedlivě sledovat pravý roh obrazovky, kdy se mu hra vlastně uložila. Jen je nepochopitelný, že inventář se během těchto misí normálně ukládá, postup však nikoli. Naštěstí tyhle vedlejšáky nejsou nikterak dlouhé a ani na "hard" nijak těžké (alespoň v coopu ne.. zatím jsme tak v třetině hry, takže může ještě přituhnout). Patch jsem tam měl nejnovější, alespoň doufám, že si to Origin sám patchne.
Diskuze
@Phoenix (02.09.2013 11:28): A hrál jsi teď s patchem? Měl jsem za to, že problémy s ukládáním byly prostě bug, který tehdá ještě nebyl vyřešen a teď už by měl. Mě se po započetí vedlejších úkolů zase hra přestala kompletně ukládat, takže jsem se musel vrátit na začátek předchozí hlavní mise.
@Phoenix (02.09.2013 11:28): Hm, tak to vyloženě jásám. :-( Při starém byly myšleny ty nástěnné krabice, na které jsem spoléhal i tady. Opět není nad to, když se změní to, co bylo zaběhnuté a hráč na to byl zvyklý.
@Chuck (02.09.2013 08:58): Záleží na tom, čemu říkáš "při starém". Manuálně se u žádných stanic jako minule ukládat nedá.
Hra používá dva druhy savů, dočasné checkpointy (nejde poznat, kde je hra vytvoří, protože na obrazovce se nic nevypíše) a občasný "progress save" s příslušným nápisem na obrazovce. Pokud dáš "save & quit", tak si hra zapamatuje poslední "progress save", nikoli poslední checkpoint (ale aby byla nějaká legrace, tak si pro změnu zapamatuje stav inventáře v momentu opuštění hry, což může na vyšší obtížnost klidně vést k neřešitelné situaci). Řešením je vyskakovat ze hry pomocí "save & quit" těsně po uzření nápisu "progress save". Při plnění vedlejších misí se ukládají použe dočasné checkpointy, takže je třeba je splnit najednou.
Poté, co jsem při plnění vedlejšího úkolu jednou vyskočil (ničeho zlého netuše) ze hry, tak jsem se objevil po opětovném spuštění někde úplně jinde (dokonce v neřešitelné herní situaci, protože se odmítal otevírat výtah, kterým se mělo pokračovat dál) a při "restart last checkpoint" jsem se objevil ještě někde úplně jinde. To vedlo k tomu, že jsem se na komplet všechny vedlejší mise vybodl.
Opravdu netuším, jaký dement ten ukládací systém navrhoval, ale je to bezkonkurenčně jeden z nejvíce nepřehledných a kreténsky vymyšlených save systémů všech dob.
Hra používá dva druhy savů, dočasné checkpointy (nejde poznat, kde je hra vytvoří, protože na obrazovce se nic nevypíše) a občasný "progress save" s příslušným nápisem na obrazovce. Pokud dáš "save & quit", tak si hra zapamatuje poslední "progress save", nikoli poslední checkpoint (ale aby byla nějaká legrace, tak si pro změnu zapamatuje stav inventáře v momentu opuštění hry, což může na vyšší obtížnost klidně vést k neřešitelné situaci). Řešením je vyskakovat ze hry pomocí "save & quit" těsně po uzření nápisu "progress save". Při plnění vedlejších misí se ukládají použe dočasné checkpointy, takže je třeba je splnit najednou.
Poté, co jsem při plnění vedlejšího úkolu jednou vyskočil (ničeho zlého netuše) ze hry, tak jsem se objevil po opětovném spuštění někde úplně jinde (dokonce v neřešitelné herní situaci, protože se odmítal otevírat výtah, kterým se mělo pokračovat dál) a při "restart last checkpoint" jsem se objevil ještě někde úplně jinde. To vedlo k tomu, že jsem se na komplet všechny vedlejší mise vybodl.
Opravdu netuším, jaký dement ten ukládací systém navrhoval, ale je to bezkonkurenčně jeden z nejvíce nepřehledných a kreténsky vymyšlených save systémů všech dob.
@Chuck (02.09.2013 08:58): Předpokládám, že i tam jsou checkpointy a ty sejvovací "krabice" byly odstraněny. V coopu jde totiž hrát samotná kampaň a pochybuju, že by tvůrci dělali dva různé sejvovací systémy.
A jak u singlu, resp. hlavní náplně? Tam to, předpokládám, zůstalo při starém. Zatím jsem to ještě nepořídil, ale počítám s tím, že k tomu dojde.
@7c (01.09.2013 23:04): +1 .. řekl bych, že za to může implementace coopu
Jen by mě zajímalo, který idiot vybral idioty, kteří se postarali o systém ukládání. Klasická ukázka, jak je možné totálně "zprasit" dobře fungující systém z předchozích dílů. A ano, mluvím o (mimo jiné) geniálním nápadu neukládat ve volitelných misích (a neobtěžovat se to nikomu sdělit).
Tak, dohráno. Horší než předchozí díly, ano. Ale zas taková strašlivá tragédie to není. Na pokračování se docela těším, snad to bude lepší.
Zkoušel jste někdo tu češtinu od Xzone? Přece jen se tam na rozdíl od minulých dvou dílů víc mluví.
A sakra! Tak diky za nazory :)
@FildasCZ (06.06.2013 21:42): Jo. O zklamání.
@FildasCZ (06.06.2013 21:42): To bych v žádném případě nedělal, zvlášť když je jednička z těch všech nejlepší!
@Garret (06.06.2013 23:23): To je sice pravda, ale není nad to, když ten příběh nebude znát z pouhého shrnutí, ale prožije si ho přímo. ;-)
@Garret (06.06.2013 23:23): To je sice pravda, ale není nad to, když ten příběh nebude znát z pouhého shrnutí, ale prožije si ho přímo. ;-)
@Barney (06.06.2013 21:48): :-D
v DS3 je jakési shrnutí příběhu (který je imho pěkně debilní), takže bys neměl být tolik ztracen. ale jak píše Barney, jsou to dobré hry a rozhodně bys jim měl dát přednost před trojkou.
v DS3 je jakési shrnutí příběhu (který je imho pěkně debilní), takže bys neměl být tolik ztracen. ale jak píše Barney, jsou to dobré hry a rozhodně bys jim měl dát přednost před trojkou.
@FildasCZ (06.06.2013 21:42): Přijdeš o dvě dobrý hry a dostaneš jednu horší... Nejspíš.
Prijdu o neco, kdyz zacnu treti dilem ? A dva vynecham ?
@Chuck (13.04.2013 14:44): Blbne mi ve hre gamepad a nejde mi vytvorit Origin/EA ucet na moji hlavni mailovou adresu, takze ode me EA penize neuvidi. Nastesti neni v pripade Dead Space 3 o co stat. :-)
@Chuck (13.04.2013 14:44): jo, potřebuješ ho k registraci
Tenhle díl se taky spouští přes EA účet jako dvojka? Já jen, že si kdyžtak budu muset pracně vzpomenout na login s heslem. :-)
Edit: Vás je tady asi docela dost, co máte originálku, že? :-/
Edit: Vás je tady asi docela dost, co máte originálku, že? :-/
@NateLogan (05.04.2013 00:18): pamatuju jen na jeden megadlouhý výtah, který mě pěkně sral. měl jsem pocit, že jsem se v něm zaseknul, protože trvalo asi 20 vteřin, než se zastavil. ale jinak to jsou takové rychlovky, které mě nijak nerušily. a to se vracím vcelku pravidelně. milé je, že už upustili od těch provařených přepadovek ve výtahu... ty mě vždycky krkaly.
@Garret (04.04.2013 10:57): Není, ale v některých lokacích jich je fakt hodně. Znát je to hlavně pokud se člověk rozhodne někde trochu vrátit.
@NateLogan (04.04.2013 04:49): zase taková hrůza to není :-)
@Bodkin (04.04.2013 08:56): To není ani ta samá liga.
@NateLogan (04.04.2013 04:49): Ani v ME1?
Jedno se jim ale musí nechat. V žádné jiné hře nenajdete větší počet výtahů...
Jak píše Nate, je to krapátek natahované. Ale taky hraju dost pomalu a hodně se kochám, takže tenhle čas je spíše takové to maximum, zvládnou se dá určitě i za méně hodin.
@ViRus (01.04.2013 23:40): Zrovna tady by se hodilo pár hodin ubrat. Nejednou jsem si říkal, "ať už sakra tahle kapitola skončí, začíná to být dost nudné." To v kombinaci s natahováním hratelnosti v podobě sbírání zdrojů (a backtracking a čekání na scavenger boty) moc nepotěší, kór když té munice a lékáren fakt není dostatek, ač jich tu je tak 4x tolik co v předchozích dílech.
Plus konec je fakt bída. Trochu ve stylu Mass Effectu 3.
Plus konec je fakt bída. Trochu ve stylu Mass Effectu 3.
@Garret (komentář): přes 16hod.? No ty kráso, na akční hru docela dost.
@Chuck (26.03.2013 17:42): ale mezi tím jsem dohrál další čtyři hry. hrál jsem to chvíli a šel od toho. včera jsem začal znovu od začátku a dneska už se mi v tom nechce pokračovat, díky tomu save systému. jenže když to teď odložím, už to bude navždy ...
@Garret (26.03.2013 17:41): No já jen, že jsem koukal na Tvůj příspěvek ze 7.2. a mezi rozehranými tituly to máš minimálně 3 týdny. :-)
@Chuck (26.03.2013 17:38): včera jsem začal ;-)
@Garret (26.03.2013 17:25): Nehraješ už to nějak moc dlouho? :-)
dávejte si pozor při hraní vedlejších misí - neukládají se. ať nedopadnete jako já... hodina v prdeli a chuť pokračovat ta tam.
co je lepší? hrát to poprvé sám, čí v coopu? někde jsem četl, že čistě SP je dosti osekaný a ochuzenýoproti coopu, jenže poprvé bych spíš sólo, ikdyž jestli tam nejsou lekačky....
zakončení trilogie? tak nějak jsem čekal, že to vše vede k Zemi, že to vše skončí(nekromorfovská skáza) těsně před Zemí, na nějaké měsíční základně, škoda...zatím taková rozporupná hodnocení, čert aby se v tom vyznal
@KRoman47 (09.02.2013 14:59): Proč? Pořád je to dobrá akční hra. Vyloženě špatný je akorát příběh a věci okolo. To že jsem zmínil spoustu věcí, které celou dobu prudí, ještě špatnou hru nedělá. Hraje se to skvěle.
@GodOfTheSick: Tedy podle tvého komentu bych to viděl spíš tak na 50%, většina toho negativního byla už ve dvojce, která je pro mě po skvělém prvním díle totálním odpadem. O pořízení trojky v podstatě ani neuvažuji, jedině někdy až hodně výhodně pro kooperaci.
@Scar (07.02.2013 17:39): Ahoj,můžeš si vytvořit privátní hru s kým budeš chtít a nikdo nebude otravovat.
Ahoj lidí,hledám přátele na cooperativu.Moje Origin ID Simos666.Kdo má zájem si mě přidejte do friendu.Dík
To demo pro PC asi pořád není, že?
@Dipsi (07.02.2013 18:34): To jsem si tak nějak myslel, ale pořád jsem trochu doufal.
@Scar (07.02.2013 17:39): u EA? si blázen :D ne není tam LAN, jen Online přes ORIGIN
Jak je tam řešenej ten coop? je to přes server, nebo mužem pařit s kámošem i po lanu odříznuti od světa?
Ty wow efekty na mě celkem působí narozdíl od jiných her, je to akčnější ale ne zas tak moc oproti dvojce, má to ale parádní soundtrack. Jinak ty hádanky by bylo lepší kdyby vůbec do hry nedávaly.
Mě osobně to nejvíc připomíná mix Bioshocku a Mass Effectu 3.
@mazar1234 (07.02.2013 15:01): je to mnohem akčnější než předchozí díly a má to hodně skriptovaných macho-cool situací, ale pořád to má slušnou atmosféru. bohužel zůstalo řešení nesmyslných kokotin a hloupý příběh (Marker my ass).
Hra to uz niekto? Je to take "Call of vesmir" ako naznacuju povesti?