Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (19.11.2020 15:20): No to grindovanie ma svoje limity.... ako je to pravda "mozes", ale neviem si predstavit grindovanie niekde na lvl 200 kde potrebujes na upgrade mozno aj 300k dusi alebo mozno aj viac. To je v podstate sialenost.

Ale vraj cez PvP sa to musi robit lebo tam za zabitie vylevelovanej postavy mozes nagrindid tusim aj par milionov?

V DS je jeden gameplay bez grindu po dokonceni niekde kusok nad level 100, ale take DS2 s kompletnym vycistenim vsetkych map a DLC mi dalo nejaky lvl 275.
@Phoenix (19.11.2020 15:20): No ale ti nepratele neutoci, dokud k nim nedojdu, resp. dokud je nenaaggruju. Jinak jen stoji a cekaji.

Panice nepropadam, bavi me to, jak jsem psal nize - predevsim ten svet, pribeh, lokace, to je peckos. Jen si nemyslim, ze je to tezka hra. Mozna jen mam jinou definici toho, co je na hrach "tezkeho".
@Fatality (19.11.2020 13:58): V tom právě spočívá kouzlo zejména prvního dílu. Můžeš hrát tak, že provádíš parry, můžeš blokovat štítem, můžeš uskakovat. Já jsem to podle potřeby kombinoval. Ale nikdy mě nenapadlo chodit záměrně k nepřátelům se zdviženým štítem, spíše jsem se je snažil pozorovat z bezpečné vzdálenosti. Hrál jsem za rytíře v plné plátové, ale snažil jsem se i kotoulet.

Pokud máš Havel armor a +10 zbraň, tak nemáš co do vybavení problém, teď už je to jen otázka šikovnosti hráče a statů postavy, případně ještě kouzel. Nepropadej panice, Dark Souls nejsou tak těžké, jak se říká, ale lehká hra to není a skutečně se počítá s tím, že hráč bude často umírat. Zase si můžeš nagrindovat levelů tolik, kolik cítíš, že je třeba. Žádný stres.
@Phoenix (18.11.2020 22:17): To mozna plati za agilniho chara, ale ja hraju docela tanka. Neumim moc parry, takze spis jen blokuju stitem, stejne vim, ze na prvni pokus vetsinu nepratel nedam, takze se spis jen pri prvnim setkani snazim zjistit, jestli zvednutym stitem bloknu vsechny utoky. Pokud ano, tak sleduju i to, kolik staminy mi uspesny blok sebere (jestli vic, nebo min nez dodge - pokud je to plus minus stejne, blokuju, protoze heavy charakter skace s dost velkym delayem a casto se mi stava, ze enemy svoje utoky retezi a nez se ten muj cucak zvedne, tak dostane bidu z druhyho utoku, kdezto kdyz blokuju, tak mam treba 2 vteriny stit spustit a zregenerovat si staminu rychleji). Kdyz dava splash, tak jen drzim kolecko a beham dopredu dozadu (nebo ze strany na stranu) a neobtezuju se vetsinou blokovanim. Proste pattern je stejnej - potkam noveho enemyho, raisnu stit, jdu k nemu. Vetsinou poprve chcipnu, nekdy i podruhe, potreti .. ale vetsinou je to proto, ze jsem nektery jeho utok videl poprve, nebo jsem omylem naaggroval treba tri najednou a tak.

Nevim no. Hraju remaster, melee tank. Mam jednodrucni Halberg (nebo jak se to pise) +10, nejaky stit, nejaky kamenny set brneni. Docela pouzivam ty elektricky Pines(?) na zbrane. Otravu v Blighttownu jsem taky daval docela v pohode vzhledem k tomu ze v tom lese mi napadalo hrozne moc tech veci na leceni otravy, tak jsem to taky moc neresil. Tam me sraly jen ty litaci vosy, protoze jsem je nemohl trefit. Ale pockal jsem si, dokud jich nebylo vic kolem, a pravym to tim halbergem udelalo takovy kruh, ze pochcipaly treba tri najednou.
@Fatality (18.11.2020 15:01): "Zdechnes na to, ze nevis, jak utoci tento konkretni nepritel. Zdechnes podruhe, protoze nevis, ze muze udelat i tenhle pohyb."

No tak on je celkem základ nechodit k nepříteli na půl metru v momentě, kdy nevím, co dělá :-) A speciálně jednička je proti ostatním dílům série velmi pomalá a taktická. A narozdíl třeba od Sekira, kterého je nutné hrát velmi specifickým způsobem (agresivně na tělo, držet se na střední vzdálenost jako v Souls je dost na pytel) v jedničce skutečně stačí se držet v klidu dál a nepřítele si před bojem pořádně očíhnout a provádět protiútoky (teď nemyslím jen parry).
@Tulareanus (18.11.2020 21:28): jj třeba blight town mi přišel docela dost v pohodě. Tak jsem během hraní Googlil, proč na to byl takový hejt, a prý hlavně kvůli optimalizaci a že lidi casto padali. Já jsem teda spadl jen jednou, když jsem byl cocky a skákal za pavoukem, kterého jsem chtěl dorazit a prostě mi ten panák neskočil :-D jinak možná je to ovlivněny tím, že jedu melee warriora, těžko říct.
@Fatality (18.11.2020 21:17): Tak z mojej skúsenosti je Anor Londo ten moment, kedy sa to láme. Hráčovi sa odomknú ďalšie lokácie, ktoré sú v niektorých veciach o dosť ľahšie, ak poctivo trénoval, ale potom sú tam samozrejme aj ťažšie momenty. Ale pri porovnaní s viacerými ľuďmi som zistil, že väčšinou v Dark Souls až na pár výnimiek neexistuje niečo ako naozaj reálny zoznam najťažších bossov a nepriateľov, pretože rôznym hráčom robia problémy iné situácie alebo typy movesetu. A to sa mi inak celkom páči na hre, že nie je tam jednoliata forma stúpania náročnosti.

Jasné, tá hydra je v pohode, keď si ju človek trpezlivo dodguje, ale musí to zistiť, že "bezpečie" je vlastne byť pri nej blízko. Ja som však mal na mysli inú hydru. :D
@Tulareanus (18.11.2020 20:51): jj já jsem teď někde kousek za anor Londo "teprve".

To s tou Hydrou bylo taky docela na pytel. Jsem tam chcipl párkrát jen na tu díru blbou. Což taky nepovažuju že je to těžký, jen je to pomezí blbě vidět. Hydra samotná útočí úplně easy, jakmile se k ní dostaneš. A ty plivance dálky šly celkem snadno dodgeovat.
@Fatality (18.11.2020 20:47): Tak on je tam aj ten pomer toho, koľko úsilia musíš vynaložiť, aby si sa to naučil (hoci je to individuálne) a zas množstvo hier "Vybalí" na hráča osvedčené postupy na progress už povedzme v prvej štvrtine hry, zatiaľ čo, v Dark Souls mi prišlo, že máš tých vzorcov útokov/chovania nepriateľov pomerne dosť, nehovoriac, že hra ti veľakrát zrazí hrebienok v zmysle "so you have mastered the previous location? Let that overconfidence be your downfall in the next one." a viackrát ťa vytrollí tým, že urobí opak toho, čo hráč očakáva.

Spomínam si, ako som bol po prvý raz v Ash Lake a hovoril som si pche, blbá hydra, prebehnem za hrebeň tej piesočnej duny, aby na mňa nevedela útočiť. A "blbá hydra" casually vyletela do vzduchu a preletela na druhú stranu jazera, aby na mňa mohla ďalej útočiť. :D
@HolyMeatball (18.11.2020 14:46): Tak u luku nevim, a DS remaster je de facto prvni poradna souls hra, co jsem rozehral, nicmene hned na zacatku jsem mel napis na zemi, ze trojuhelnikem (mluvim o dualshocku, na kterem DS hraju) muzu drzet zbran obourucne. Jsem sice STR, ale i kdybych jel DEX a mel to tam napsane, tak to zkusim, a vice versa. Tzn. ze nechapu, ze hned na zacatku hry nevyzkousis sam automaticky vsechny tlacitka, co delaji, jeste pred tim, nez te k tomu hra vyzve. Nicmene kombinace jako ok koleckem skacu, beham rychle, delam dodge a buhvico jeste je zjistitelna jen dost nahodou. Nebo treba ze koleckem rychleji sjedes z zebriku. To neni hard, je to jen dementni rozhodnuti designeru :D

@Tulareanus (18.11.2020 14:48): Ne sparťanské, ale spartánské. Nema to nic spolecne s retezenim, spis jako ze jedno tlacitko nedela nic, a druhe pet veci. WHY?

A netvrdim, ze boje jsou nezazivne, bavi me i ty, ale mechanika je stejna. Zdechnes na to, ze nevis, jak utoci tento konkretni nepritel. Zdechnes podruhe, protoze nevis, ze muze udelat i tenhle pohyb. Jakmile nastudujes, co kteremu pohybu predchazi, jses schopen ho ucinne counterovat.
Ach já tak moc chci Elden Ring. Víc než Cyberpunk. :D

Taky považuji combat za excelentní, i po letech, když to zapnu, tak to jak se postava pohybuje ve zbroji a jakou má každý útok váhu. To je parádní. Fakt jsem se u hraní cítil jako člověk v plechovce, který v té nepohodlné zbroji kráčí kupředu vstříc smrti. A ještě jak to parádně chrastí vše.
@Fatality (18.11.2020 14:25): Tu sa nezhodneme, pretože to bol práve ten "surový" combat, čo ma z veľkej časti udržalo pri sérii. V jednotke je to samozrejme clunky a skákanie som celej sérii doteraz neodpustil, no práve to, ako veľmi dokážeš mať počas boss fightu aj mimo neho fight pod kontrolou a máš dosť odlišné movesety zbraní, v kombinácii s tým, že je veľmi ľahké zomrieť, vytvára pre mňa tú citeľnú intenzitu boja a to ma na tom baví. Určite by som nepovažoval ovládanie za sparťanské, jasné, nie je tam toľko pohybov a útokov ako v dvojke a hlavne trojke, ale tiež sú tam kombinácie. Sú zbrane, kde môžeš útoky čiastočne aj kombiť/chainovať, prípadne s kombináciou dodgu, skoku alebo pohybu dozadu vieš urobiť útok iný.

Inak súhlasím s tým, že je fail, že hra reálne nemá na veľa vecí poriadny tutorial a predmety majú častokrát tak kryptické popisy, že si len povieš "wtf?" a netušíš na čo to je vlastne dobré a to jednoducho nie je dobré dizajnérske rozhodnutie.
@Fatality (18.11.2020 14:25): Připomnělo mi to kamaráda, který momentálně poprvé hraje dvojku. Předtím hrál skoro celou trojku, a dohrál jedničku. Teď je ke konci dvojky, poprvé jede Dex, a až v předposlední lokaci pochopil, že musí luk vzít do obou ruk, aby s ním mohl mířit manuálně. Ale miluje to, a nikdy by to neoznačil za těžké jen protože ho to trestá za jeho chyby. Holt jiná generace mno. :)
Jako ze konecne jsem to nejak normalne rozehral. Docela me to bavi, ale ne mechanikama, ale spis lore a grafikou a velkoleposti. Mechaniky hry jsou fakt jen parkrat zhebnout a naucit se pattern nepratel nebo bosse. Gameplay je fakt nuda a hrozne spartanske ovladani tomu vubec nepomaha. Nekde funguje d-pad a nekde kloboucek. Nekde misto toho funguje R1-L1. Ale objevovat zakouti jednotlivych lokaci, davat si dohromady ten pribeh (interpretovat si ho jak chcete de facto, protoze na prvni hrani nezjistite vse), kochat se sceneriemi .. Chapu, proc si spousta lidi mysli, ze je to nejtezsi hra, co kdy hrali, ale hodne smrti != automaticky hra je tezka. Nebo ze kdyz mi hra nenapise, k cemu je tohle a tohle a ze tamhleto muzu delat uz od zacatku a ne az kdyz si to prectu na netu, ze je to hard. Jako ze je hard neco (zbytecne, kdyz mne to ma rict sama hra) vygooglit? Dobry no :D
@Rapier (30.10.2020 17:03): No sú situácie, kedy sa umiera tak veselo, až to nie je veselé. :D Otázkou je, či si si na mňa spomenul, lebo som akurát umieral málo alebo veľa. :D

Inak už teraz ľutujem týpkov z viva la dirt league, keď budú robiť dark souls logic videá o rollovaní. :D
@Rapier (30.10.2020 17:03): Jo, kdyz to hrajes poprve vypada to dost podobne :D

me u tehle lidi vylozene vzdycky prekvapi jak dokazou skvele vybrat prostredi, fakt to pripomina DS :) Jestli to neni udelane na zelenem/modrem pozadi :)
Při shlédnutí tohoto videa odkaz jsem si vzpomněl na Tula a twitch. :) To je fakt ta hra tak drsná?
No včera to nedopadlo s tým Dark Souls slávne, ale už o chvíľu to chcem konečne doklepnúť. 20:15 plánujem dohrať dark souls a následne by som chcel ešte pokračovať v Darkest Dungeonu alebo Ash of Gods.
Dnes (v sobotu) 20:00 pokračujem v streame a pozrieme sa do DLC na nejaké poriadne boss fighty. :)
Ak bude všetko ok, tak zajtra večer o 20:00 pokračujem v streame Dark Souls. Je treba zabiť draka!
Keďže som momentálne chorý ako pes a cítim sa, ako keby som mal tehlu v krku, dnešný stream nebude a akýkoľvek ďalší stream bude asi až keď budem fit.
Tak už o 20:00 pokračujeme v Dark Souls streame. Dnes sa zameriame trochu viac na lore a odhalovania klamstiev a lží Dark Souls, čiže sa pripravte na nejaké tie spoilery. :)
Aw, shite! Som normálne zabudol napísať, že: "Streda, Dark Souls zahrať treba!" Nad dnešným streamom som vopred premýšľal a pripravil si niekoľko krátkych návštev rôznych lokácii, ktoré nám boostnu nielen morálku, ale i Jacobovu bojaschopnosť. A možno príde aj démon! Stay tuned 20:00 na TulaTV!
Tak z viacerých dôvodov musím preložiť dnešný stream Dark Souls na zajtra (nedeľu) o 20:00, ak by mal niekto záujem sledovať.
@HolyMeatball (01.10.2020 01:22): Vieš čo, som nejaký prechladnutý a ešte som potreboval niečo doma porobiť, takže ja som bol celkom unavený a už pred streamom som nevedel koľko vydržím. V sobotu budem pravdepodobne pokračovať (momentálne mi to vychádza, že mám celkom pevný harmonogram na DS stream streda - sobota), tak uvidíme, koľko to bude. Najbližší plán mám návrat do Undead Asylum a potom pravdepodobne Catacombs -> Tomb of the Giants.
Píšem trochu neskoro, ale sobota 20:00 pokračuje sa v dobrodrúžstva twilight boya Jacoba v jeho Dark Souls naked rune. Aby to nebolo málo, tak krátko po začiatku ideme nekompromisne na ďalšieho bossa, ktorého dúfam skolíme na prvý pokus. :)