Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

neni mozny po vice jak 10 let novejsich hrach co sem ted po sobe hral (Dying light2 a Chernobilite) sem cekal propad ve vnimani grafiky, jenze me to hned na prvni pohled prijde vse lepsi, textury, svetla, stiny, vse ostrejsi a tp mam original z 2011.... me ty nove hry vsechny prijdou proste jako rozplzly blur
@Cobot (15.07.2022 07:19): Na Originu ani Full Clip myslím koupit nejde. Je tam jen ten singl jako Lite. Z jakého důvodu se ti to přidalo netuším. :D Dávali zadara beztak někde. Už je toho tolik, že osobně to ani nesleduju moc.

Zrovna včera jsem koukal co mám vlastně za hry na Epicu a nestačil jsem se divit. Normálně bych ty hry koupil znovu na Steamu až bych je chtěl hrát...
Po delší době jsem vlezl do Originu a nevím jak to tam mám dlouho, ale mám tam něco co se jmenuje Bulletstorm Light. Nekupval jsem to. Mám u toho informaci " Added to Library:   June 15, 2022 " .

Co to je za edici? Nejde o tom nic moc najít. Dokonce se na Originu jiná asi koupit nedá. To dávali zdarma když mám v knihovně původní Bulletstorm? Nemyslim tu Full Clip Edici. Tu nemám.
@Fg (27.04.2014 13:54): A co za ty tři roky vyšlo v žánru lepšího? Dostal jsem se k tomu až teď a jako krystalické popkornové koridorové FPSko mi to přijde super, blíží se snad jen ten Serious Sam / Painkiller z dávných dob :-)
@Fg (27.04.2014 13:54): Mě zaujalo hlavně to, jak se borci celou dobu naváželi do CoD (viz reklamní kampaň) a pak vyrobí něco (byť v jiných kulisách), co nemá principielně do CoD daleko. Úplně stejně mi vadil i celkem vychvalovaný Hard Reset.
Před lety jsem se děsně bavil u dema, včera jsem to po letech dojel cele a musím říct , ze jsem byl zklamán , v základu je to vlastne dost pod průměrná střílečka, možna kdybych to hrál v době vydáni, tak se na to dívám jinak, ale prostě opravdu nuda :/
Právě jsem to dorazil. Nutno dodat, že jsem se celou dobu dobře bavil. Škoda zrušení dvojky...
Keď už hra odo mňa chce Live účet aj pre obyčajné offline hranie, príde mi to ako buzerácia platiacich zákazníkov. Nepoznáte nejaký spôsob ako to obísť?
může mi někdo vysvětlit, na co jsem chlastal všechen ten chlast, když po sesbírání plného počtu lahví se vůbec nic nestalo?
Hydr0gen: Tak nějak. Já taky nerad hry stahuju, tíží mě pak svědomí do doby, než si tu hru koupím (třeba ve slevě). Naopak mě ale strašně baví hry instalovat, upravovat, patchovat a crackovat, obzvláště, když je to trochu složitější. Paradoxně jsem se u crackování Two Worlds bavil víc než u jejího hraní, což rovněž vypovídá o kvalitách hry.

Ale není nad ten pocit, když mi čerstvě zakoupená hra (proto kupuju spíše krabicovky) hájí čestné místo na poličce. Pro mě je to trochu sváteční den, protože peněž si moc v okolí nevydělám a doma mi na hry prachy zpravidla nedávají. To se pak spokojeně usíná :)
Já teda na to, že jsem většinou pirát hrdej nejsem, a postupně to odbourávám a rozhodně podporuju podporu vývojářů formou koupě jejich her. Na druhou stranu...na budgetovejch edicích za 249,-, jak tady padlo, vývojář moc nevydělá (podle mě, těžko říct, možná jo) - to bysme si všichni PC hráči museli kupovat nově vydaný hry za 900kč+ a to je zase jiný kafe než platinový edice a výprodeje na steamu...
Pirátství už je ohrané téma. Lidem se prostě nechce dávat tolik za hry a radši si něco stáhnou, když mají tu možnost a své vydělané peníze spíš prochlastají a prokurví. Ale to, že škodí PC hráčům, to by si uvědomit mohli nebo to, že kvalita her pak není na takové úrovni, na jaké by mohla. Já se to občas pár kámošům snažil vysvětlit, ale nevím jestli mě poslouchali, spíš ne :-)


Jinak se mi nelíbí ty názory jaký je Bulletstorm sračka apod., co jsem tu četl. Ta hra je celkem fajn, akorát některé její prvky můžou někoho odradit, což ale nemusí být vyloženě chyba, když jiné právě tím zase naláká. A příběh je tady na vedlejší koleji, jinak animačky a různé události byly luxusní. A to jak se k sobě a tak celkově chovaly hlavní postavy, bylo taky celkem fajn.
Na Bonuswebu byl o tomto tématu nedávno vcelku zajímavý článek. Ve skrze má ale pirátsví smrtelné následky zvětšiny jen pro indie tvůrce, na rozdíl od těch, podporovaných velkým distributorem.
AlieN-Ošklivých internetů?Internet není ošklivý, ošklivé je stahovat (bez placení)..

Btw-Mám dost mizerný příjem a přesto mám jen originálky,piráti by si měli uvědomit že tím že stahují vlastně škodí zase jen pc hráčům.Protože i když přejdeme všechny údaje o prodejích (nejsou špatné ale mohly být lepší kdyby někteří nepirátili) tak tím minimálně dávají za pravdu všem konzoláckým fanboyům a vývojařům kteří pak na pc nadávají a osočují pomalu všechny pc hráče,a v případě těch vývojařů jim ještě dávají možnost se vymluvit z toho že jsou líní udělat konvezi na pc a to tak že prostě uvedou že kvůli pirátství se jim to nevyplatí..To vše jen proto že někdo chce hrát zadarmo i přesto že by mohl klidně za hru zaplatit a je jedno že třeba jen 249..

Mě BS taky nijak nepřesvědčil, ještě nevím, jestli budu hodnotit, když jsem toho odehrál málo ...

Ale tohle je v souvislosti s BS dobrej úlet, pochybuju, že to je hra na 10 minut a dohrát X-hodinovou hru, které následně udělím 0 % je dobré sebemrskačství - http://www.databaze-her.cz/uzivatele/thecentre/
RNDr. Gunár Pavel: Stáhnout několikagigové demo, nebo stáhnu trochu víc gigovou kompletní hru už není velký rozdíl a představu si z plné udělám lepší. Což může btw znamenat třeba i to že ji dohraju - když už do nějaké hry investuji peníze tak očekávám že mě bude bavit při vícero hraních.
Tvé moralizování (co jiného to je? ;-)) mi každopádně žíly nijak zvlášť netrhá, obzvlášť u této hry.
AlieN: Já nevím, nečetl jsem kompletní diskuzi, jen jsem zavadil o Pivovu větu, která říkala něco o prodeji, tak jsem se toho chytl v domnění, že máš tudíž krabicovku.
AlieNe, AlieNe zrovna Bulletstorm má PC demo a když se mě i kámoš po pěti minutách pouhého sledování gameplaye zeptal, co to hraji za ******, tak nevěřím, že bys to zrovna ty při hraní už z toho krátkého výseku hry nepoznal také.

V tomhle případě jsi teda nic nevyzkoušel, ale prostě sis zahrál hru zadarmo, protože je to fajn a finančně výhodnější, než za ní dát od pětikila nahoru, viď? Ne nechci nějak moralizovat, ale se "zkoušením" ať na mě nikdo nechodí, to je jako když někteří herní recenzenti tvrdí, že hru "testují". :P

Bulletstorm sis mohl odhadnout ze zmíněného dema, souvislých videí gameplaye na youtube a jinde, počkat, až to bude za 120Kč, nebo na Steamu za 2 Eura, anebo to koupit, zklamat se a prodat to na Aukru. Všechno by byla lepší varianta, než to prostě sosnout.
Chuck, RNDr. Gunár Pavel: Leda by jste cítili neodolatelnou chuť koupit stažený image na disku - hru kterou si nevyzkouším většinou nekupuji, obzvlášť co se novějších titulů týče (na tohle jste se ptali?).

Pivo: Jak říkám, komba bych i ve větší míře provozoval, ale pořád mě přitom brzdil ten vnitřní pocit "raději to nepřehánět". Každopádně ta hra je zmetek mnoha různými způsoby, nejspíš je problém v tom že jsem nečekal až tak čistokrevnou konzolovku.
AlieN: Pokud bys hru náhodou skutečně prodával, zajímalo by mě to. Nebylo by to sice pro mě, ale to není tak nejdůležitější.
Alien: Jo ten systém placení nemusí každému sednout, mě to ze začátku taky lehce rozhodilo, ale pak jsem si řekl, že to není zase tak špatný nápad a ten systém se mi docela líbil: Udělám pár komb, za to si nakoupím munici, vylepším zbraně, nakoupím nové zbraně a udělám pár nových komb a zase dokola.

Ty komba se mi zdály fajn, ale nemůžu ti tu myšlenku vnucovat, když to vnímáš jinak. Snad jen můžu dodat, že kdyby ses aspoň trošku snažil dělat ty nové komba, tak bys názor na to změnil, ale třeba taky ne. Ono vyhodit do vzduchu dvacet nepřátel a pak jednotlivce zmasakrovat pěti různými způsoby a dívat se na to jejich rozprskávání, odlétávání a smažení se, má opravdu něco do sebe. Lepší než se jen prokosit s pár zbraněmi.

Jinak munice jsem měl opravdu přebytek, ale trochu to brzdí ten pocit: "Co když utratím moc bodů a nebudu mít na upgrade zbraně, či pak na bosse munici". Takže jsem si nechával vždy pár tisíc bodů v plusu a na nulu nešel.


Ona ta hra sází na komba a body z nich plynoucí, za které si kupuješ upgrady zbraní a munici na nové komba. Je trochu chyba čekat od toho něco jiného, když se o tom všude psalo. Mně se to líbilo, ale holt se nejde zavděčit všem. Mně by zase přišlo nudné se jen prostřílet s hromadou munice a pohazovat si s nepřáteli a kopat do nich, takhle to bylo více akční a stylové.
Pivo: Munice není zas tak málo aby se nedala hrát, jenže díky systému placení za ni právě nemám ani pořádnou motivaci si s těmi zbraněmi vyblbnout a komba zkoušet a objevovat. Nehledě na to že ani s těmi komby zrovna moc srandy není. Místo toho je lepší toho co nejvíc umlátit bez plýtvání municí a rychle valit dál... a hrát střílečku ve které mě "něco" táhne k tomu abych nestřílel je fakt napytel.

Přitom ze začátku hry kdy je munice nekonečné množství tak jsem si to celkem pochvaloval - sice vzteklý ze skriptů a dementního otravování se zbytečným příběhem a "parťáky", ale bylo to relativně snesitelné aspoň jako frenetická řežba při které nemusím přemýšlet o tom jestli jsem do někoho náhodou nevystřílel o tisíc procent víc munice bylo nezbytně nutné. A celkem mě i bavilo si s tím hrát a pohazovat si s oponenty ve vzduchu jako krví nasáklými balóny.
O to víc mě pak naštvalo když se vedle zbraně zničehonic objevil ukazatel stavu munice a mě došlo že to byla jen feature tutorialu.
(ale jak říkám, kdyby to byl jediný problém celé hry tak ještě o nic nejde)
Alienův komentář bych shrnul asi takhle: "Tuhle hru jsem neuměl hrát a tudíž asi nebyla dělaná moc pro mne."

Munice je opravdu dostatek, ale hráč se musí snažit dělat různá nová komba, protože za opakované kombo už není tolik bodů na vylepšování zbraní a munice do nich. A vylepšování zbraní a munice do nich je zase dobrá pro nová a nová komba. Je tímpádem logické, že když používáš deset komb furt dokola, tak si hru vůbec neužiješ a ještě budeš furt ve svrabu kvůli nedostatku munice.

Já měl dostatek munice do všech zbraní, měl je skoro všechny vytuněné na maximum a skoro všechny komba se mi povedlo splnit. Ale člověk musí umět ve správnou chvíli přehazovat zbraně, jejich režimy apod.


Tvou kritiku bych chápal, kdybys napsal, že se hra snaží hráče nutit do nových komb, což je otravné, a že bys chtěl přímočarou akci alá Painkiller, který je imho hodně stereotypnější, nudnější a méně komplexní. Ty komba jsou tu prostě fajn.
Zajímavé. Včera jsem zrovna zkoušel demo a říkal jsem si, že takhle zábavnou "tupou" FPS jsem už dlouho nehrál. Strašně mě bavilo nepřítele zkopávat z plošinek. Až jsem si na to vzpomněl na Dark Messiah :)
Garret: Tak mi to, genie, prosim osvetli.

Pokud mysis tou 'technickou strankou' neco ve smyslu 16bitovych barev v Bulletstormu, tak musim rict, ze vsechny jmenovane hry nicim podobnym netrpi. Maximalne docitani textur, ale to je znamy problem UE3 obecne a ma ho jak GoW, tak UT3. Takze pokud nepovazujes bugy za technickou stranku hry, pak je temer v poradku i Splinter Cell Double Agent. Krom prvni mise, kde mizi svetla je hra v pohode.:) Pokud tim myslis neco jineho, rad se poucim.
U GoW jsem několikrát musel opakovat kus úrovně kvli nespuštěnému skriptu nebo zaseklému panákovi. Nebyla to zas nějaká katastrofa, ale rozhodně bych netvrdil, že ta hra byla bez chyb.
marwel: máš to trochu pomotaný. to co si tady vyjmenoval nemá s technickou stránkou hry nic společného...
"A čekal někdo něco jiného? S Unreal 3 enginem umí jen Epic a DICE." To mi je zase teorie. *krouti hlavou*

GoW ted hraju a rozhodne nema pouze zanedbatelne bugy. Chuze lavou, nemoznost odtlacit auto, zasek v krytu, zaseky AI,...

Ja si naopak na mnoho nejak extremne zabugovanych her postavenych na UE3 nevzpominam. GoW jsou zatim nejhorsi co jsem zazil. Mass Effecty, Bioshocky, Batman, Rainbow Six Vegas, Borderlands, Transformers. Vsechny tyhle hry mi jely naprosto bez problemu i v zakladnich verzich.
A čekal někdo něco jiného? S Unreal 3 enginem umí jen Epic a DICE. U všech ostatních, včetně Peope Can Fly, je vysoká pravděpodobnost, že se něco pokazí...

Skutečně si nevybavuji jinou hru na UE3 než UT3, GoW a Mirror's Edge, které by měly jen zanedbatelné bugy.
tahle hra je po technické stránce katastrofa. stále nevyšel patch na opravu 16bit barev na některých konfiguracích, stíny jakbysmet.
Pivo: Jo taky mi to přišlo hodně zvláštní, když PS3 demo jelo bez škubání a kolik hráčů s nabušenejma PC si na to stěžuje. To ukazuje na přímo EPICké schopnosti vývojářů optimalizovat...
Gunár: Prý se to občas zaškube i na nejlepších sestavách a docela to kritizovali, protože u takovéhle šílené akční řežby to může zkomplikovat nebo spíše úplně zničit nějaké složitější kombo.
Spíš chyba v hardaware, mě jel warez docela v pohodě, ale asi po půlhodině jsem to smazal, tak nemůžu tvrdit úplně na jisto. Nicméně nic se mi nekousalo a tak, jenom jsem tam měl nějaký debilní scénář a postavy, ale to údajně není warezovou verzí:-)
Trochu mimo téma. Předně se přiznám k ošklivému činu, nedávno jsem si opatřil, ne zrovna oficiální cestou, ne zrovna originální hru (kdo měl vydržet čekat na demo). Při hraní se ale velmi nehezkým způsobem pokaždé asi do jedné minuty hra kousla a ani když jsem hrál v okně, nebylo možné se vyhnout restartu na tvrdo.

Do chvíle zamrznutí hra vždy běží plynule a pak najednou bum, mám starší ATI HD 4800 a jediný srovnatelný problém jsem zjistil na jakémsi fóru od člověka se stejnou generací ATI. Předtím než se dám do stahování oficiálního dema, nemá někdo obdobnou zkušenost? Je chyba v hardwaru, nebo prostě sprostej nefunkční warez? :)
Konzolové bazarovky jsou peklo pro všechny vývojáře, jelikož z nich neuvidí ani cent. Tady silně chybí větší rozšíření různých platinových edic nebo levné digitální distribuce (ne hry 5 let po vydání za plnou pálku).

A dám krk na to, že na Steamu se v USA Witchera prodalo pěkných pár desítek tisíc kopií, i když jen za 5 USD.
A chci ještě doplnit pana Paula v tom, že díky digi distribuci vydělávají PC hry vydavateli po troškách ještě 5 let po vydání, i když jsou za těch 5 éček. Konzolové bazarovky kulové. Čímž nechci říct, čemu se daří líp a víc vydělává, ale to, že i PC vývojáři vydavatelé nijak neživoří, pokud vyvinout a prodat dobrou hru. Viz. třeba Paradox.
marwel - Řekl bych že to moc komplikuješ (tahat do toho krizi a těžkou dobu, errrm). V americe se jedničky prodalo nějakejch 150 tisíc, dvojky se prodá o dost víc. Ono svojí roli hraje taky hype, mnohem lepší marketing než u jedničky, fanouškovská základna už existuje..
Pokud se toho prodá méně jak dva melouny, tak sním svůj imaginární klobouk (a budu smutnej).

Nicméně zase se musí vzít v potaz fakt, že z kopií prodaných na GOGu jde 100% výdělku do kapsy tvůrcům. Takže jim tam stačí prodat mnohem méně kopií než by třeba museli prodat v retailu na konzoli, aby se dostali na stejnej finanční net result. Což je taky hodně cool a doufám že bude mít GOG těch prodaných kopií co nejvíc.
marwel: Myslet si opravdu můžeš co chceš, jak by to zahýbalo s čísly kdyby se zveřejňovaly digitální prodeje od Steamu, přes GfWL až po prcky jako Impulse či GOG. Dohromady by to mohlo hodit víc jak 50% z celkového prodeje PC her, stále víc lidí totiž kašle na krabičky a kupuje takto a ne jinak (vzhledem k jejich obsahu se nedivím). Potom vypadají rozdíly mezi konzolema a PC na webech, co sčítaj krabičky bombasticky a vypadá to, že PC gamingu zvoní umíráček. Nehledě na to, že weby jako VGA i ty PC retaily sčítaj lemplovsky, pokud vůbec. Třeba u Witchera 1, kterej se zprvu prodával jen jako retail tam mají 0.0 :D

A nepoužívej nihilistickou rétoriku jako "stále PC trh". PC hráči nikam nemizí, dokonce ani v USA. Tvrzení o krizi, se dá také úplně obrátit, třeba tak a pro lidi se ukážou zbytný konzolový verze Zaklínače, kdy si to buď konzolisti koupí na své laptopy 3x levnějc, nebo šáhnou po osvědčených popkornech. Hodně bude záležet na reklamě. Studia a vydavatelé nekončí kvůli tomu, že se zaměří na jednu platformu, ale zpravidla proto, že udělaj špatnou hru (někdy stačí průměrnou). A to se týká i těch konzolových vývojářů (a Outrage, Free Radical, Factor 5, nebo Acclaim a Midway jsou jen některé společnosti, co na to dojeli). Nevím buď si od přírody skeptik, anebo PC hráč naočkovaný konzolistickou propagandou :-)

Z tvejch slov pak nabývám dojem jako by každá hra na konzoli prodala minimálně mega za první měsíc. Tak to teda opravdu ne, nejdou poměřovat, hry jako Halo s reklamou dražší než vývoj a hrama typu Zaklínače takřka bez reklamy.

Nejlepší je ale vydat hru na vše co to utáhne. 3 platformy dají víc než jedna. To je prostá matematika a nevím co by mohlo CDP zabránit udělat radost hráčům na konzolích (koneckonců o portech mluvili), po jistě skvělých prodejích Zk2. Žádný hrozící Sony, či MS nad nima nestojí.
Dvojka ma vsechny predpoklady k tomu, aby se ji prodalo mnohem vic nez prvniho dilu. Je vetsi, hezci, propracovanejsi, vychazi v Evrope se stale docela silnym evropskym feelingem (trebaze podle videjek to vypada i na inspiraci mezi sikmookejma uchylama) a Evropa je stale z velke casti PC trh. ALE! 1.5 milionu kusu je pro takovou hru jakou je Witcher sakra hodne, takze latka neni nejnizsi. Hra je prave evropska coz znaci, ze se v Americe nebude tak skvele prodavat jako treba Skyrim. Vychazi pouze na PC v dobe sice uz ustupujici, ale stale na lidi dolehajici financni krize a v dobe, kdy si muze dovolit vysokorychlosti internet a zna warez i tamhle Pepa farmar. Doba je slozitejsi nez byla a i kdyz se rika, ze je PC platforma co se tyce vydelku na vzestupu, nemyslim si, ze by se to tykalo zrovna AAA titulu, ale spis Facebooku, MMO a podobnych nesmyslu. No nechme se prekvapit.
marwel - Není to jen Valve a CDP, těch společností co mi jsou sympatický je o dost víc, např ještě Eidos, GSC, IOI, spousta menších nebo indie firem..
samozřejmě že kvalita hry u zájmu o koupi převažuje (drtivě), ale jak se daná firma staví ke mě jakožto zákazníkovi svojí roli taky hraje (aspoň u mne).A CDP má perfektní track record (publishing, GOG..), Witcher je pro mne stovková hra, obrázky a videa z dvojky vypadají úžasně, takže ano, jsem jejich fanoušek a nestydím se za to.

A že se jejich přístup nevyplácí opravdu pochybuju, ale tak uvidíme kolik kopií Zaklínač prodá. Osobně taky nejsem proti konzolový verzi (sám to na PC budu asi hrát na x360padu, je to pohodlnější, jak jsem si vyzkoušel u Two Worlds 2), jen bych nerad abych se dočkal že PC nebude mít prioritu a budou kvůli tomu PC verze jejich her trpět.

edit - Witcher 2 určitě prodá MNOHEM víc než jednička, to jsi asi jedinej co si myslí opak teda. A špatně na tom finančně CDP byli jednu chvíli proto, že se soustředili na 4 projekty zároveň. Kromě Witchera ještě They, konzolovku Witchera 1 a jeden neoznámenej. Pak uznali že na to nemají cashflow a vrhli se jen na Witchera 2. Ale to byla prostě chyba managementu v té době.
"Pro CDP budou výnosy z konzolových verzí vítaným přivýdělkem navíc."

Pokud to na konzole vubec kdy vydaji. Ale kdyby to vyslo zaroven s PC verzi verim, ze by pak byla PC verze hry tim 'vytanym privydelkem'.;-)

Ja hraji pouze na PC a jako hraci je mi docela putna jestli to vydaji na konzole. Otazka preziti si myslim to je, protoze studio melo dost slusne financni problemy i po vydani prvniho Zaklinace, ktereho se prodal slusny milion a pul mam pocit. Ale myslim si, ze druhy dil stal ve vyvoji mnohem vic penez nez prvni a podle me se ho neproda tolik jako prvniho dilu (pokud tedy vyjde pouze na PC). Rad bych se mylil a doufam v to, ale tak ci onak takovy prodejni hit jako byl treba Starcraft 2 to rozhodne nebude.

"..protože vývoj na PC je nejlevnější a pro ně nejjednodušší." Nejjednodussi ano, nejlevnejsi mozna taky, ale co se tyce navratnosti je PC verze sakra draha narozdil od tech konzolovych.:D

Kdo vi, treba Zaklinac 2 na konzole nakonec vyjde a treba se vubec nebude prodavat. Podle me ale neni financni situace CDP tak dobra, aby si mohli dovolit vydavat stale pouze pro PC. CDP neni Valve. GOG neni Steam.
marwel: Pro CDP budou výnosy z konzolových verzí vítaným přivýdělkem navíc, nikoliv otázkou přežití jak se tady snažíš naznačit. Ještě se těhle řečí od různých konzolových fanatiků načteme dost. Ti totiž místo toho, aby řešili konzolového Zaklínače, až vyjde, budou nenávistně rejt do PCčkářů. Jako by se ty nejslavnější PC značky na konzole neportovaly vždycky a naopak.

A není to o přístupu CDP. Zaklínače 1 na konzole nevydali protože to Frantíci z Widescreen, co to měli na starost nezvládli. Hodně studií, nejen z východní Evropy si na konzolové porty musí vytvořit si zázemí, najmout na to lidi. A na to jim vydělají právě PC verze, které vydali jako první, protože vývoj na PC je nejlevnější a pro ně nejjednodušší. Paulusovi a mě nevadí, že něco vyjde na konzole pokud je věnována dostatečná pozornost té "naší" verzi.
"..a spousta dalsich" :D

Cd Projekt je rozhodne vyjimkou a pocitam, ze v nekolika dalsich letech si s timto pristupem pekne pohnojej svoji existeci. Osobne bych byl velmi rad, kdyby vydali zaklinace i na konzole a zaplatil se tak jeho vyvoj. Ale zpet k tematu. Valve se svym pristupem k zakaznikum jsou take vyjimkou. Podpora jejich her je neuveritelna. Ale abych rekl pravdu, nikdy jsem snad od nich nehral zadnou demoverzi. Tezko rict jak by se zachovali. Preci jen jsou to take obchodnici. No a pak tu mas vetsinou firmy spadajici pod ta velka vydavatelska studia a ti to do jednoho delaji stejne.;-) Musi.

Ja kupuju hry podle kvality, ne podle vydavatelskeho nebo vyvojarskeho studia. Je hezke, ze sis predobjednal hned dve verze zaklinace a vzhlizis k CDP jako k bohum, ja si poridim Zaklinace 2 az podle toho, jestli ta hra bude stat za to.
marwel - jako všichni ostatní se rozhodně nechovají. Např. CDProjekt by podobný hovadiny neudělal, a tak dám raději svoje peníze jim. To samý Valve a spousta dalších.

Gunár - není to vytváření složitých konstruktů. Prostě mě to demo nasralo, nasrali mě vývojáři, tečka.Konstrukty tady vytváříš ty :). Já už dal za koridorovky i víc než 500 a nelitoval jsem toho (např. u Mirror's Edge, AvP..).
Odmítnout plnou verzi za pětikilo kvůli krátkému filmečku na konci dema? Ne, v tom je něco víc. Paulovi prostě nestojí za to, dát tuhle částku za striktně koridorovou hru, která drží pohromadě "jen" díky cheesy průpovídkám a porcování nepřátel na různé způsoby.
Prostě není ten typ hráče a ty prachy či plnou cenu dá třeba za hry, co vydrží déle, anebo nabízejí větší svobodu pohybu a činností v jednotlivých úrovních.

Proto by to měl říct na rovinu a nevytvářet, takové neduživé konstrukty, proč "jako fakt ne". Já sám dám za Bulletstorm nejvýš 400, protože toho pro mě nabízí příliš málo a plnou cenu zaplatím raději za nějaké RPG, RTS či akční sandbox, který vydrží déle.
No ja si DVDcka nekupuju ciste proto, ze filmy skoro vubec nesleduju. Ale co se tyce tech reklam, tak mam pocit, ze se to prevazne tyka stankoveho prodeje. Pokud si koupis disk s filmem co zrovna vysel, tak tam prilis reklam neni. Nebo se daji alespon preskocit.:)

edit: Jo a taky proto, ze kdyz uz nejaky film sleduju, tak na pocitaci a tam je jaksi rozliseni DVD nedostacujici. Blu-ray mechaniku nemam, takze nejsnazsi je si sehnat na netu BR Rip.
Nevím jak vy, ale já třeba už dlouhá léta nekupuji DVDčka s miliardou nepřeskočitelných reklam, varování, přikázání, výstrah a pohádek, které si žádný distributor nemůže odpustit. U her je to naštěstí ještě celkem snesitelné.
"Ale pokud se ti to líbí a nevadí ti to, tak fajn, každopádně mě tvůj názor připadá obdobně směšnej."

Nelibi se mi to, vadi mi to a nikde jsem nerekl opak. Jen jsem rekl, ze je to normalni ve smyslu, ze se to tak dela a ne, ze je to superskvelej meganapad roku nebo neco podobnyho. Kazdopadne ja davam penize za hru podle toho jak se mi libi, ne podle toho jak se ke me chovaji developeri. Zvlaste ne, kdyz se chovaji stejne jako vsichni ostatni.;-)