Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jedničku jsem nrál několikrát, ale mně jde spíš o nějaké narážky, něco jako ten a ten tenkrát něco řekl.... Jinak základ znám a snad si jej pamatuji dobře. Že bych dnes začal dvojkou nebo si dát před tím opáčko.
Jak moc je důležité znát detailní pozadí příběhu (postavy, střípky v rozhovoru atd.) z prvního dílu, když chci hrát druhý?
A nebyl Tom ten typek v hospode, co se za nej (prvni dil) platil ten dluh? Protoze na ruzny ty prace a donasky to byl zase Mark.
hellhouse99: Nechci nějak rýpat, ale v komentáři máš napsáno, že Murray býval na zámku Black Mirror podkoní, ale já mám za to, že měl ve Willow Creek vetešnictví... Všechny tři díly Posla smrti mám velice rád, tak jsem si neodpustil na toto upozornit.
Hellhouse99: Zaujaly mě ty odkazy, taky jsem si pár všimnul, jeden tam nemáš zmíněný, smrt služebné opařením a následně dopátrání vraha přes páru je z gialla Deep Red, pokud se nepletu.
Ad recenze v zahranici: Jako co to je "konstantný pixelhunting"??? V jednicce jsem zadny nezaznamenal. Zrejme recenzentovi vadilo, ze predmet dostatecne neblika :) Smesne animace mozna, ale to mi skutecne drastickym zpusobme zkazilo zazitek z hrani... Co se opravdu nepovedlo, byl zahranicni dabing, ktery byl (pry) doslova katastrofou. Mimochodem kdo citaval skvely casopis Inventory (jen v PDF) venovany ciste adventuram, tak s jejich recenzi souhlasim (taky se muze pocitat mezi zahranicni) :).
Ebb: To nebylo na tebe, ale na Eru a Tul, protože z jejich reakce jsem nabyl dojmu, že si myslí, že jde o můj osobní názor, který jsem prezentoval později.
Ale ja som hovoril o tom čo vytýkajú zahraniční recenzanti, ako to mohlo byť nejasné z toho postu? Veď oni práve narážali na konštantý pixel hunting a podivný systém left and right clickov na interakciu a na tie smiešne spomalené animácie. A chválili jedine atmosféru.
Očividně jsem udělal chybu, když jsem nenapsal, že jde o názor zahraničních recenzentů a ne můj. Mě linearita zas až tak nevadila, vlastně největší problém byl desetkrát se projít na hřbitov, než se mi aktivovala další možnost. Konec byl dobrý, i když mi byl jasný po výstupu z jeskyní. Já jsem "pixel hunting" nezaznamenal, protože jsem tak nějak jsem tušil, co mám hledat a kde, ale je možné, že tam opravdu je. :)
Podľa mňa ju určite nekazil koniec hry alebo linearita (väčšina zahraničných recenzantov ju ani nedohralo), ale technická stránka hry. Animácie a pohyb postáv boli komické, nejak podivne spomalené a vypadalo to smiešne. Podivné preklikávanie chvílu left potom right clickom na objekty a samozrejme pixel hunting. Atmosféra však bola dobrá.

V priemere 58% na meta nie je "zahraničný pozitívny ohlas". Ale teraz ma neberte za slovo, pre mňa je hodnotenie kritikov dôležité asi ako predajnosť alebo trendovosť (tj nedôležité), len reagujem na ten pozitívny ohlas, čo zrejme raz niekto niekde napísal v score a odvtedy sa to šíri internetom. Mafia - to malo pozitívny ohlas, ale nie Black Mirror, alebo Original War ktorý si udržuje aktívnu online komunitu v zahraničí.
Lenže problém je potom v tom ak by boli niektoré predmety aktívne alebo zobrateľné až v určitej fáze hry, to by hráčov miatlo. Zároveň by ich to nútilo viac sa vracať a sledovať, či už teraz niečo nie je aktívne. Ďalšou vecou je, že nie vždy sa predsa musí všetko riešiť postupne, niekedy je v adventúre viac vecí, čo treba spraviť bez toho, aby ich postupnosť mala nejaký logický či príbehový význam.
Ač samozřejmě záleží na preferencích, celkem mě zaráží, že tenhle systém někdo považoval za negativum; vždyť naopak díky tomu je Posel Smrti hrou opravdu logickou, kde řešíš problémy dle určitého systému. Že můžeš sbírat předměty, aniž bys vlastně věděl, jaké je jejich využití, osobně pokládám u adventur za dosti rozšířený zlozvyk. Naopak tamnější systém, kdy mohu sebrat psí misku pouze v případě, že ji potřebuji, se mi zdá kompaktnější, než je možnost bezdůvodně sebrat a v inventáři hromadit vše, na co narazím.
On tým asi myslí to, že v niektorých adventúrach musíš proste vyriešiť jednu hádanku alebo niečo konkrétne zobrať/vykonať a potom sa posunieš ďalej, zatiaľ čo v minulosti to bývalo tak, že lokácii si mohol navštíviť viac a aj úkonov si mohol spraviť viac v rozdielnom poradí, kým sa to celé zas posunulo.
No, ona byla většinou hodnocena docela nadprůměrně. Hlavně ji zabil anglickej dabing, linearita a konec hry, ale mně se Posel smrti líbí děsně moc. :-P
Žádné spory tam nebyly. Americký distributor, který vlastní práva rozhodl, že to budou dělat Němci a basta. Tím to skončilo.
Už nevím... bylo to, když jsem se poprvé vůbec dozvěděl o pokračování Posel Smrti 2 a tak jsem si googlil rencenze a projížděl jsem takový ty různý servery typu bonusweb a abeceda her etc... No a někde jsem zahlídl něco o tom, že pokračování udělala nějaká německá vývojářská firma a že vedly spolu s tou českou menší spor a prý ta česká byla proti - a že prý ta česká plánuje "vlastní pokračování" nebo tak něco...
Matthias: Mohl bych se zeptat, kde si se dozvěděl o pokračování od Future Games? Docela mě to zajímá, protože kdyby to byla pravda, tak je to vážně bomba a máme se na co těšit.
Mě teda 10 vteřinové video, ve kterém týpek strašnou náhodou ohodí knihu svojí krví a začne brečet s okamžitým nápisem "pokračování příště, kupte si další díl abyste se dozvěděli jak to dopadne", fakt neuspokojilo.
ugraugra: To že není kladný ani uzavřený přece neznamená, že by byl odfláklý.
Asi jsem divnej, ale zrovna konec dvojky mi prisel celkem normalni a logickej vzhledem k tomu, ze okamzite potom jsi mohl videt, ze pokracovani priste.
ugraugra: Jelikož již existuje konečný díl, tak by ti to zas tak vadit nemuselo, ne?
Myslím, že to vůbec není blbost, ale velice relevantní, Garrete. Nechápu proč to vadí tobě.

EDIT: Diskuze slouží k sdílení postřehů o hře a nebo komentování komentářů. To druhé jsem právě udělal, tak v čem je problém ?
Komentář Pidzeyho -
"Nejsem kdovíjaký adventurysta"

nepíše se tam i ?

a též
"kdoví jaký simpaťák"
Snad bude minimálně tak dobrej jako 2. díl ... na jedničku asi nebude mít. Těším se.
Nebo Simon - ale k němu strkání velkých věcí do klobouků patří:)

Garret: zapomněl jsi hru ohodnotit?
Garret: Já si třeba pamatuju, že celej žebřík nebo i motorovou pilu si do kalhot narval už Agent Mlíčňák :-).