Battlefield s podtitulem Hardline je další díl first-person střílečky ze série. Tentokrát však křeslo vývojářů obsadili Visceral Games a původní vývojáři Digital Illusions CE figurují jako spoluautoři hry.
Příběhová linie vás přivede do amerického Miami, které je zapleteno v drogové válce a vaše postava, důstojník Nick Mendoza, se právě stal detektivem. Po boku svého parťáka detektiva Khai Minh Dao pronásledují drogový zásobovací řetězec nejen v ulicích města, ale snaží se najít i zdroj celého obchodu. V řadě stále nestandardních případů si společně kolegou Khaiem uvědomují, že korupce a touha po moci a majetku ovládá obě strany zákona.
Hra nabízí zcela novou hratelnost, která se liší od předchozích titulů. Hlavními frakcemi jsou zde policejní speciální jednotky a zločinci. Máte tedy přístup k různým armádním zbraním a vozidlům jako například UH-60 Blackhawk, ale také k policejnímu vybavení jako jsou tasery a pouta. Velkou novinkou je nelinearita singleplayerové části.
Multiplayerová část si přináší pár prvků z předchozího dílu, jako například stavební jeřáb, se kterým lze zbourat pár budov, ale také zcela nové módy. První mód je "Heist", kde musí zločinci přenést balíky peněz do předem určeného bodu a policisté se je pokoušejí zastavit. K výhře je potřeba přemístit všechny peníze. Druhý mód je "Blood Money". Zde obě strany získávají peníze ze středu mapy, které nosí do nákladního vozu a vítězí ten tým, který jako první bude mít nashromážděno 5 milionů dolarů. Peníze jdou samozřejmě krást z dodávky protihráčů. Třetím módem je "Hotwire Mode", kde se policisté pokoušejí zastavit zločince v automobilových honičkách. A posledním módem je "Rescue", kde mají policisté za úkol osvobodit rukojmí, které drží zločinci.
Battlefield Hardline
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
Hardline jsem původně ani neplánoval hrát, ale před pár měsíci jsem shlédl toto video a docela mě zaujalo - skvělá grafika (v rámci BF série standard), solidní writing (v rámci BF série nevídané - ale BC1 jsem nehrál). Navíc John se zde v diskuzi za Hardline přimluvil ("Nedávno to bylo za 5 eur ve slevě, které za to nelituju." - takový hype!). Já to mám taky zadara v rámci Origin Accessu, tak jsem si řekl, proč nezkusit.
Hardline je koncipováno jako TV seriál, 10 epizod, před každou je "previously on" a po každé "next time on..". Ve výsledku to opravdu dost působí jako spin-off seriálu The Shield, jenž je pro Hardline největší inspirací (až do takové míry že jednu z hlavních postav hraje Aceveda). Až mě překvapilo jak slušně je to napsané - nikde žádný cringe, postavy jednají vcelku konzistentně a jejich chování vcelku dává smysl. Navíc je zde místy velmi..understated smysl pro humor, čehož si taky cením, není to úplná suchařina. Po dohrání jsem zjistil, proč je tahle hra napsána o tolik lépe než BF3/4 - v titulcích jsem v sekci Story našel např. Toma Bissella a Amy Hennig (Uncharted), plus dva lidi jež pracovali na seriálu Justified (velmi kvalitní věc). Ne že by ten scénář byla nějaká úzasná záležitost, ale jako žánrovka typu Street Kings/Training Day funguje dobře.
Navíc po herní stránce je to taky zajímavější než předchozí BF kampaně. Není to jen shooting gallery, ale spíš (velmi) jednoduchá stealth akce mixnutá se solidní akcí. Nepřátele je možné odlákat hozeným nábojem jak v Hitmanovi, pak je omráčit zezadu, popř. zatknout. Je trochu komické, že má u sebe Mendoza nekonečnou zásobu želízek. Původně prý měl používat stahovací pásky, ale jejich zvuk zněl jak rozepínání zipu u kalhot, což nad nepřáteli ležícími na zemi v puritánské americe neprošlo. Navíc později ve hře už z hlediska příběhu moc nedává smysl, že nepřátele jakoby "zatýká", ale co. Gameplay je prostě kompetentní, tedy až na hrozný projížďky autem - vzhledem k neexistující fyzice působí neuvěřitelně béčkově, a ten level demolice se k jinak docela komornímu ladění moc nehodí. I když, poslední mise ve hře je nepokrytá pocta Komandu, takže to s tou komorností zas tak horké není. Obecně se mi level design líbil dost, mise mají atmosféru (např. bažiny s aligátory, obchoďák za hurikánu, white trash vesnička..) a jsou pěkné na pohled.
Jo a autoři jsou naprosto shameless, tomuhle říkám reklama.
Příjemné překvapení.
Hardline je koncipováno jako TV seriál, 10 epizod, před každou je "previously on" a po každé "next time on..". Ve výsledku to opravdu dost působí jako spin-off seriálu The Shield, jenž je pro Hardline největší inspirací (až do takové míry že jednu z hlavních postav hraje Aceveda). Až mě překvapilo jak slušně je to napsané - nikde žádný cringe, postavy jednají vcelku konzistentně a jejich chování vcelku dává smysl. Navíc je zde místy velmi..understated smysl pro humor, čehož si taky cením, není to úplná suchařina. Po dohrání jsem zjistil, proč je tahle hra napsána o tolik lépe než BF3/4 - v titulcích jsem v sekci Story našel např. Toma Bissella a Amy Hennig (Uncharted), plus dva lidi jež pracovali na seriálu Justified (velmi kvalitní věc). Ne že by ten scénář byla nějaká úzasná záležitost, ale jako žánrovka typu Street Kings/Training Day funguje dobře.
Navíc po herní stránce je to taky zajímavější než předchozí BF kampaně. Není to jen shooting gallery, ale spíš (velmi) jednoduchá stealth akce mixnutá se solidní akcí. Nepřátele je možné odlákat hozeným nábojem jak v Hitmanovi, pak je omráčit zezadu, popř. zatknout. Je trochu komické, že má u sebe Mendoza nekonečnou zásobu želízek. Původně prý měl používat stahovací pásky, ale jejich zvuk zněl jak rozepínání zipu u kalhot, což nad nepřáteli ležícími na zemi v puritánské americe neprošlo. Navíc později ve hře už z hlediska příběhu moc nedává smysl, že nepřátele jakoby "zatýká", ale co. Gameplay je prostě kompetentní, tedy až na hrozný projížďky autem - vzhledem k neexistující fyzice působí neuvěřitelně béčkově, a ten level demolice se k jinak docela komornímu ladění moc nehodí. I když, poslední mise ve hře je nepokrytá pocta Komandu, takže to s tou komorností zas tak horké není. Obecně se mi level design líbil dost, mise mají atmosféru (např. bažiny s aligátory, obchoďák za hurikánu, white trash vesnička..) a jsou pěkné na pohled.
Jo a autoři jsou naprosto shameless, tomuhle říkám reklama.
Příjemné překvapení.
Takže,máme to tady ... Po skvělých a úspěšných hrách Battlefield Bad Company 2 , Battlefield 3 a 4 máme tady Battlefield z nového soudku a to:Battlefield Hardline!Vystřižený z prostředí Policie versus Zloději ale trošku jinak,než by si fanoušek série Battlefield přál.Jako příslušník CTE programu mám dřívější přístup do hry samotné a mohu vám dát pár postřehů co jsem vypozoroval.
Vývoj hry kupodivu nepadl na zkušenou a FPS ostřílenou společnost DICE,ale Visceral Studio,což samo o sobě může být sporné.Hra využívá Frostbite Engine vyvinutý společností DICE takže první otázka by měla být:Jak se společnost Visceral může pod to podepsat? ... pozastavme se u toho.Společnost Visceral vyvíjí modely zbraní,modely policistů a lupičů a prostředí,to nejdůležitější (Engine) jednoduše okopírovaly se svolením DICE.Takže Pozor při koupi budoucích Visceral her protože budou těžit z kousku slávy co se jím za tuhle hru donese (a na 50% zaslouženě)
Policie versus Zloději.Honičky v rychlých autech na zaprášených cestách,nebo v centru města.Je to jednoduše FANTASTICKÝ koncept v novém podání boje proti zločinu co si opravdu zaslouží jisté uznání za úchvatný zážitek ze hry,který bohužel nevydrží tak dlouho jak by jste očekávaly i přez fakt,že drtivou většinu času strávíte v Multiplayeru.
Aaaa,Multiplayer ... dostáváme se k důvodu proč si většina lidí kupuje Battlefield hry.
Hra pro více hráčů vám nabídne pouze dvě strany,první věc kterou by jsme se měly zajímat jsou zbraně pro každou z nich.
Zbraně jsou rozděleny do frakcí,takže to není jako v minulých Battlefield hrách že pokud jste si otevřely například odstřelovací pušku GOL Magnum tak jste je měly pro všechny frakce bez omezení národnosti,to neplatí pro Hardline.Obě bojující frakce mají jiné zbraně což může být frustrující a do jisté míry opravdu nepříjemné.Je opravdu velký rozdíl mezi hrou za policii a zloději,jedno kolo máte svou skvělou zbraň která vám padne a další kolo doslova trpíte se základní odstřelovací puškou protože nemáte dostatek peněz aby jste si koupily pušky stejných parametrů u obou teamů a modlíte se aby kolo skončilo,což není fér.Někdo by mohl namítat že tenhle system by měl patřit k určitému pokroku ve hře pro více hráčů,rád bych souhlasil kdyby odstřelovací pušky a kulomety nebyly tak nesmyslně nevyvážené (vyvážení příjde s novýma patchema a DLC).Když se podíváte na statistiky první a druhé odstřelovačky na první pohled uvidíte ten skoro až absurdní rozdíl.Máte v ruce samopal AK a příjde proti vám nováček co si koupí UZI a vystřílí vás tam po celých squadech protože PDW zbraně jsou totálně OP a neuděláte nic ... jediné co se vám dostane je T-Bag.Bylo nastoleno taky pár změn jako například že raketomety SMAW a RPG nejsou k mání ve výbavě vojáka jak tomu bylo zvykem v minulých Battlefield hrách.Nyní je to jsou Battle Pickupy (jsou k nalezení na bojišti)Je to skvělé vyvážení automobilových honiček protože si nedokážu představit že by v každém autě jezdily 3 zloději s raketomety.Bylo by to nehratelné!
Největším lákadlem Battlefield Hardline jsou tyto nejočekávanější dva herní módy a to jsou : Krádež Vozidel a Loupež ... pojďme se na ně podívat z pohledu veterána série Battlefield.
Krádež Vozidel
Dva teamy se poperou o nadvládu silnic když mají za úkol obsadit a udržet vozidla rozeseté po mapě,bohudík všechny nejsou stejné a hra nám nabízí více možností jako například motorku,klasický čtyřdveřový sedan nebo dokonce dodávku pro 5 lidí!Mezi svěží vánek bych zde zanesl úpravy aut,které se nápadně podobají předchozímu dílu série Battlefield.Štve vás transportní helikoptéra kroužící nad bojištěm která ničí vaše spojence?Není problém,za poměrně velkou sumu peněz si můžete do kufru vašeho sedanu zakoupit raketomet STINGER nebo pokud jste větší frajer tak té helikoptéře prožeňte kokpitem RPG které si rovněž můžete zakoupit "do kufru".Můžete si vybrat z pár barev na vaše auta ale žádná barva vás nepřipraví na smrt pokud si váš nepřítel nechá na teréní vůz nainstalovat kulomet ráže 50. který je k zakoupení pouze pro terénní vozidla.Každopádně pokud si Hardline koupíte,strávíte v tomhle herním modu spoustu fantastických bitev a desítky hodin zábavy.Není to tak opakující jako Loupež a každá bitva má jiný průběh.Jediná věc co by se tomuhle hernímu modu dala vytknout jsou transportní a průzkumné helikoptéry,pokud si za řízení a za kanón transportní/průzkumné helikoptéry sednou zkušení veteráni Battlefieldu,můžou doslova měnit průběh bitvy.
Loupež
V tomhle zajímavém,však dokola opakujícím se a neměnném herním modu policisté musí ochránit trezory plné peněz a zloději je musí obelstít a peníze ukrást.Díky novým utilitkám jako lezecký hák se hra stává skutečně skvělým požitkem (aspoň ze začátku).Souboje díky novému vybavení dostávají šmrnc.Nemůžete se dostat přes skupinku policistů?Není problém,zavěsím si někde za ně slaňovací lano nebo lezecký hák a přepadnu je z výhodnější pozice a rozstřílím je na tak malé kousky že červy nemusejí ani žvýkat.Po nějaké době (u mě po 6 hodinách) mě to naprosto přestalo bavit,různorodost map je fajn a snaží se vám dát pocit že každá hra není stejná,ale schází jim širší důvtip ... je fakt že můžete souboj převézt z ulice na střechu během 10 vteřin bez použití schodů a to dává jistou výhodu, nepomůže vám to však při dobývání trezoru.Policisté se zavřou v trezoru,zalezou si za štosy peněz a zloději jim chodí před hlavně jako na střelnici,což je opravdu frustrující a nejednou jsem měl chuť prohodit joystick obrazovkou.Po nějakém čase už budete mít mapy v malíčku a budete přesně vědět v jaký čas a kde se protivník vynoří což je únavné pro obě strany ale s příchodem DLC a dalších map to nebude tak bolestivé,pokud to budete řádně střídat.Je pravda že do trezorů na různých mapách můžete použít 2-3 vchody a někdy připravit policii o iniciativu útokem na dvou místech ale to pouze oddálí pocit Dejavu.
Bohužel ... smutně musím říct že jsem z tohodle dílu poněkud zklamán,Battlefield měl zůstat jako simulátor bojiště kde opravdu zažijete "skutečnou válku".Je to slabší pokus o získání většího spektra hráčů od ostaních her tipu policie versus zloději/terroristi jako například Counter Strike,Pay Day.Důrazně doporučuji aby jste si Hru zakoupily společně s prvním Datadiskem,aby jste přeskočily porodní bolesti Battlefieldu Hardline jako například zmiňovaný balanc zbraní,a počáteční načítání textur které mezi náma fanoušky Battlefieldu cestuje už od čtvrtého dílu.
Grafika a Zvuk
Co si budeme povídat,série Battlefield si vždycky dala maximální práci pro dabing,zvuky a grafiku.Ne jinak tomu je i zde.Grafika a zpracování jednotlivých map je dechberoucí a je vidět,že si Visceral dal opravdu práci.Hra má tendenci držet se na krásných 60 FPS.Zvuky bohužel už tak okouzlující nejsou,drtivá většina zvuků pro zbraně byla okopírovaná z Battlefieldu 4 a exploze helikoptér taky,dokonce mají stejný model výbuchu věrně podobný výbuchu transportní helikoptéry z BF4.
O "Kampani" se tady nehodlám přít takže nechám na každém aby si udělal svůj vlastní obrázek.Chtěl jsem vám sem dát pár informací a postřehů ohledně hry pro více hráčů.
Poslední věc o které bych rád napsal je program Premium.Bohužel pro nás všechny je marketing společnosti Electronic Arts (EA) zaměřen čistě na naše peněženky a pochybuji ,že DLC budou dosahovat požadovaných kvalit které hráči vyžadují.Již při ohlášení nového dílu Battlefieldu nám bylo zděleno že se chystají skvělé výhody pro Prémiové hráče ... ale ruku na srdce ... co nám tyto výhody přinesou kromě tenčí peněženky?Přední místo frontě na servery,pár Battlepacků jejichž obsah je naprosto náhodný a chytit předmět nebo kamufláž kterou opravdu využijete je podle mého odhadu cca 1% protože v KAŽDÉM Battlepacku máte z 5 věcí 2-3 Zkušenostní bonusy.Prémiové známky /nášivky.Budete mít přístup k DLC o dva týdny dříve než bude "oficiálně" volně v prodeji.Dále tam máme DALŠÍ zkušenostní bonusy pro rychlejší postup hrou které nevyužijete !!! Pokud ano dosáhnete maximální úrovně vskutku rychle,ale vaše statistiky na Battlelogu budou podprůměrné a budete za lamu.Prémiový program je jen a pouze legální okrádání o peníze za obsah,který ve hře měl být od začátku.
Děkuji za přečtení a doufám že prožijete stovky hodin zábavy ve hře Battlefield Hardline!Sejdeme se na bojišti!
Vývoj hry kupodivu nepadl na zkušenou a FPS ostřílenou společnost DICE,ale Visceral Studio,což samo o sobě může být sporné.Hra využívá Frostbite Engine vyvinutý společností DICE takže první otázka by měla být:Jak se společnost Visceral může pod to podepsat? ... pozastavme se u toho.Společnost Visceral vyvíjí modely zbraní,modely policistů a lupičů a prostředí,to nejdůležitější (Engine) jednoduše okopírovaly se svolením DICE.Takže Pozor při koupi budoucích Visceral her protože budou těžit z kousku slávy co se jím za tuhle hru donese (a na 50% zaslouženě)
Policie versus Zloději.Honičky v rychlých autech na zaprášených cestách,nebo v centru města.Je to jednoduše FANTASTICKÝ koncept v novém podání boje proti zločinu co si opravdu zaslouží jisté uznání za úchvatný zážitek ze hry,který bohužel nevydrží tak dlouho jak by jste očekávaly i přez fakt,že drtivou většinu času strávíte v Multiplayeru.
Aaaa,Multiplayer ... dostáváme se k důvodu proč si většina lidí kupuje Battlefield hry.
Hra pro více hráčů vám nabídne pouze dvě strany,první věc kterou by jsme se měly zajímat jsou zbraně pro každou z nich.
Zbraně jsou rozděleny do frakcí,takže to není jako v minulých Battlefield hrách že pokud jste si otevřely například odstřelovací pušku GOL Magnum tak jste je měly pro všechny frakce bez omezení národnosti,to neplatí pro Hardline.Obě bojující frakce mají jiné zbraně což může být frustrující a do jisté míry opravdu nepříjemné.Je opravdu velký rozdíl mezi hrou za policii a zloději,jedno kolo máte svou skvělou zbraň která vám padne a další kolo doslova trpíte se základní odstřelovací puškou protože nemáte dostatek peněz aby jste si koupily pušky stejných parametrů u obou teamů a modlíte se aby kolo skončilo,což není fér.Někdo by mohl namítat že tenhle system by měl patřit k určitému pokroku ve hře pro více hráčů,rád bych souhlasil kdyby odstřelovací pušky a kulomety nebyly tak nesmyslně nevyvážené (vyvážení příjde s novýma patchema a DLC).Když se podíváte na statistiky první a druhé odstřelovačky na první pohled uvidíte ten skoro až absurdní rozdíl.Máte v ruce samopal AK a příjde proti vám nováček co si koupí UZI a vystřílí vás tam po celých squadech protože PDW zbraně jsou totálně OP a neuděláte nic ... jediné co se vám dostane je T-Bag.Bylo nastoleno taky pár změn jako například že raketomety SMAW a RPG nejsou k mání ve výbavě vojáka jak tomu bylo zvykem v minulých Battlefield hrách.Nyní je to jsou Battle Pickupy (jsou k nalezení na bojišti)Je to skvělé vyvážení automobilových honiček protože si nedokážu představit že by v každém autě jezdily 3 zloději s raketomety.Bylo by to nehratelné!
Největším lákadlem Battlefield Hardline jsou tyto nejočekávanější dva herní módy a to jsou : Krádež Vozidel a Loupež ... pojďme se na ně podívat z pohledu veterána série Battlefield.
Krádež Vozidel
Dva teamy se poperou o nadvládu silnic když mají za úkol obsadit a udržet vozidla rozeseté po mapě,bohudík všechny nejsou stejné a hra nám nabízí více možností jako například motorku,klasický čtyřdveřový sedan nebo dokonce dodávku pro 5 lidí!Mezi svěží vánek bych zde zanesl úpravy aut,které se nápadně podobají předchozímu dílu série Battlefield.Štve vás transportní helikoptéra kroužící nad bojištěm která ničí vaše spojence?Není problém,za poměrně velkou sumu peněz si můžete do kufru vašeho sedanu zakoupit raketomet STINGER nebo pokud jste větší frajer tak té helikoptéře prožeňte kokpitem RPG které si rovněž můžete zakoupit "do kufru".Můžete si vybrat z pár barev na vaše auta ale žádná barva vás nepřipraví na smrt pokud si váš nepřítel nechá na teréní vůz nainstalovat kulomet ráže 50. který je k zakoupení pouze pro terénní vozidla.Každopádně pokud si Hardline koupíte,strávíte v tomhle herním modu spoustu fantastických bitev a desítky hodin zábavy.Není to tak opakující jako Loupež a každá bitva má jiný průběh.Jediná věc co by se tomuhle hernímu modu dala vytknout jsou transportní a průzkumné helikoptéry,pokud si za řízení a za kanón transportní/průzkumné helikoptéry sednou zkušení veteráni Battlefieldu,můžou doslova měnit průběh bitvy.
Loupež
V tomhle zajímavém,však dokola opakujícím se a neměnném herním modu policisté musí ochránit trezory plné peněz a zloději je musí obelstít a peníze ukrást.Díky novým utilitkám jako lezecký hák se hra stává skutečně skvělým požitkem (aspoň ze začátku).Souboje díky novému vybavení dostávají šmrnc.Nemůžete se dostat přes skupinku policistů?Není problém,zavěsím si někde za ně slaňovací lano nebo lezecký hák a přepadnu je z výhodnější pozice a rozstřílím je na tak malé kousky že červy nemusejí ani žvýkat.Po nějaké době (u mě po 6 hodinách) mě to naprosto přestalo bavit,různorodost map je fajn a snaží se vám dát pocit že každá hra není stejná,ale schází jim širší důvtip ... je fakt že můžete souboj převézt z ulice na střechu během 10 vteřin bez použití schodů a to dává jistou výhodu, nepomůže vám to však při dobývání trezoru.Policisté se zavřou v trezoru,zalezou si za štosy peněz a zloději jim chodí před hlavně jako na střelnici,což je opravdu frustrující a nejednou jsem měl chuť prohodit joystick obrazovkou.Po nějakém čase už budete mít mapy v malíčku a budete přesně vědět v jaký čas a kde se protivník vynoří což je únavné pro obě strany ale s příchodem DLC a dalších map to nebude tak bolestivé,pokud to budete řádně střídat.Je pravda že do trezorů na různých mapách můžete použít 2-3 vchody a někdy připravit policii o iniciativu útokem na dvou místech ale to pouze oddálí pocit Dejavu.
Bohužel ... smutně musím říct že jsem z tohodle dílu poněkud zklamán,Battlefield měl zůstat jako simulátor bojiště kde opravdu zažijete "skutečnou válku".Je to slabší pokus o získání většího spektra hráčů od ostaních her tipu policie versus zloději/terroristi jako například Counter Strike,Pay Day.Důrazně doporučuji aby jste si Hru zakoupily společně s prvním Datadiskem,aby jste přeskočily porodní bolesti Battlefieldu Hardline jako například zmiňovaný balanc zbraní,a počáteční načítání textur které mezi náma fanoušky Battlefieldu cestuje už od čtvrtého dílu.
Grafika a Zvuk
Co si budeme povídat,série Battlefield si vždycky dala maximální práci pro dabing,zvuky a grafiku.Ne jinak tomu je i zde.Grafika a zpracování jednotlivých map je dechberoucí a je vidět,že si Visceral dal opravdu práci.Hra má tendenci držet se na krásných 60 FPS.Zvuky bohužel už tak okouzlující nejsou,drtivá většina zvuků pro zbraně byla okopírovaná z Battlefieldu 4 a exploze helikoptér taky,dokonce mají stejný model výbuchu věrně podobný výbuchu transportní helikoptéry z BF4.
O "Kampani" se tady nehodlám přít takže nechám na každém aby si udělal svůj vlastní obrázek.Chtěl jsem vám sem dát pár informací a postřehů ohledně hry pro více hráčů.
Poslední věc o které bych rád napsal je program Premium.Bohužel pro nás všechny je marketing společnosti Electronic Arts (EA) zaměřen čistě na naše peněženky a pochybuji ,že DLC budou dosahovat požadovaných kvalit které hráči vyžadují.Již při ohlášení nového dílu Battlefieldu nám bylo zděleno že se chystají skvělé výhody pro Prémiové hráče ... ale ruku na srdce ... co nám tyto výhody přinesou kromě tenčí peněženky?Přední místo frontě na servery,pár Battlepacků jejichž obsah je naprosto náhodný a chytit předmět nebo kamufláž kterou opravdu využijete je podle mého odhadu cca 1% protože v KAŽDÉM Battlepacku máte z 5 věcí 2-3 Zkušenostní bonusy.Prémiové známky /nášivky.Budete mít přístup k DLC o dva týdny dříve než bude "oficiálně" volně v prodeji.Dále tam máme DALŠÍ zkušenostní bonusy pro rychlejší postup hrou které nevyužijete !!! Pokud ano dosáhnete maximální úrovně vskutku rychle,ale vaše statistiky na Battlelogu budou podprůměrné a budete za lamu.Prémiový program je jen a pouze legální okrádání o peníze za obsah,který ve hře měl být od začátku.
Děkuji za přečtení a doufám že prožijete stovky hodin zábavy ve hře Battlefield Hardline!Sejdeme se na bojišti!
Jedna z nejděsivějších FPS, jaké jsem měl tu "čest" hrát. Videosekvence za videosekvencí, jeden přiblble nascriptovaný úsek za druhým, všemožné rádoby vychytávky zpomalující hru, obrovské množství různých menu a klikacích eventů, vyšetřování a další a další cutscény. A když už se konečně hraje, vyleze z toho bezkrevná, nezábavná střílečka, oproti které i novější COD působí jako vydařená akční Matějská. Strčte si "filmové" hry už za klobouk!
Pro: Grafika, destrukce, střelba samotná, multiplayer.
Proti: Šílené množství cutscén, zpomalení hry a scriptů, hra na CSI, všemožné zdržující vychytávky
Pro: Grafika,Frostbite Engine,Krádež Vozidel,Levolution,vtipné Easter-Eggy
Proti: Rozdělení zbraní,Loupež,Málo bojových vozidel oproti ostatním dílům,ubohé použití licence na výrobu uplně jiného žánru od původních her.