Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Batman: Arkham Origins


Diskuze

« Novější Starší »
Nechce nekdo sberatelku na PS3 za 500? Neni uplna, ale soska a artbook tam jsou, dyztak poslu foto.
@mythragon (komentář): Za komentář jsem ti dal plus, ale nechápu, proč Killer Croca, Jokera nebo Gordona a Oracle dáváš do spoileru? :-) Padouchy a spojence každý zná, aniž by musel hrát hru a to, kteří se tam objevují a kteří ne, to bych moc za spoiler nebral.
Arkham Asylum a Arkham City za mnou, tak zkusím znovu Arkham Origins. Konečně na maximální detaily, i když rozdíl tam asi moc neuvidím, ale jinak to byl první díl, kde už jsem musel snižovat více položek a i tak se místy cukal.

Hlavně vím, že souboje s bosssy se mi tu hodně líbily. V tom na mě tento díl zapůsobil asi nejvíce. Nejvíce se těším na Banea.

No a pak potřetí zkusím Arkham Knighta. Sakra, ale nikdy se mi nepovedl dát ten hlavní úplný konec a pochybuji, že při třetím hraní na to budu mít konečně nervy. Vždy jen 98% a konec.
Jedu "I Am The Night" a samozřejmě se občas s vysokým sebevědomím nechám umlátit bandou poskoků. Takže opakovaně bojuji s Deathstrokem. Na to se vždy těším. Takhle má vypadat boss fight.
Deathstroke je postava, která během boje prozkoumá soupeřův styl boje. Tvůrcům se podařilo to do boje zapracovat. Jednak tak hězky zpracovali charakter postavy a jednak tím vytvořili skvělý boss fight.
Jak boj posutpuje a Deathstrke odkouká Batmanovy pohyby, dokáže na ně reagovat a tak později útok zepředu dokáže Deathstroke vykrýt a provést protiútok. Pokud je hráč pomalý při úspěšném útoku, Deathstroke útok vykryje. Pokud Batman používá Batclaw a dá Deathstrokovi prostor, tak mu Deathstroke lano přesekne. Dá se to přirovnat k Mr. Freezovi, který se každý Batmanův útok naučil eliminovat.
Ale zde jde přímo o hand-to-hand souboj, který tak není pouhým repetitivním mlácením do soupeře.
Navíc má Deathstroke během boje hlášky, jak na sobě musí Batman zapracovat.

A také zbožňujete Tracin přízvuk? To je skotský, že? Nebo přímo z Glasgowa?
Psal jsem, že lidé nejsou na ulicích kvůli Štědrému dni a nebezpečí zabijáků. Ještě úplně na začátku oznámí hlas z rádia, že na Gotham se žene sněhová bouře, tak ať lidi zůstanou doma. Také je noc a možná byl i zákaz vycházení. Minimálně most byl uzavřen. Navíc došlo k útěku z Blackgate a všude na ulicích jsou násilníci.
Ale mohli tam zapracovat nějaké jednotlivce a bezdomovce, které by mohl Batman zachraňovat jako politické vězně v Arkham City.
Dnes jsem si všiml, že vyšla čeština i pro DLC Cold, cold heart. Asi to budu muset dát po třetí, vše jsem v angličtině nepobral.
Jo, parádní. Jasně, u některých situací je zřejmé, že jde o čistou kopírku z Arkham City. Ale zase proč nevyužít některé úspěšné věci z minula jen proto, abychom nutně byli jiní.
Ale autoři to okořenili, přidali dostatek novinek, že si rozhodně nezaslouží takovou kritiku.
Posunuli jsme se v čase o hodně zpět, takže když narazíme na padouchy z předchozích dílů, jsou zde výrazně jiní.
Jsou tu jiní padouši.
Batman je drsný, tvrdý (ač občas je směšné, jak stále cení zuby. Když důrazně vysvětluje Alfrédovi, proč nezůstane v Batjeskyni a nehraje si na Batkonzoli, fandíte mu.
Některé činnosti z předchozích dílů jsou tu obměněny, aby měly jiný význam.
Hádankář tu není narcis, který zkouší převézt Batmana. Zde je to aktivista, který má po městě soukromé informace na významné osoby. Když je posbíráte, dozvíte se něco o těch osobách.
Zločinci mají své hlášky, souboje s nimi jsou obtížnější (drobek) a mají nové pohyby.
Bossové:
Electrocutioner - Do počtu. A jeho rukavice kazí souboje (ač jsou efektní).
Shiva - Souboje s mečem a ninjy mám rád, proto jsem si souboj užil, ale zase souboj nebyl zvlášť zajímavý (zejména samotná Shiva).
Joker - Zde je výrazně jiný Joker a opět na sebe strhává pozornost. Navíc si za něj i zabojujete. Joker opět ční mezi postavami.
Bane - Bane se zde stal výraznou postavou, se kterou zažijete nejlepší souboje. Není to ten nemotorný hromotluk z předchozích dílů, zde je inteligentní, rychlý, silný, variabilní a může Batmanovy gadgety využít proti němu. Ukradl si pro sebe značnou část příběhu a s Jokerem dominují v celé hře.
Deathstroke - Mohl dostat více prostoru, jelikož jde o ideálního protivníka pro Batmana. Souboj s ním je lahůdkou. Boj musí být precizní. Nejen dobrý, jelikož úspěšnému, ale pomalému útoku se vyhne. Navíc má Deathstroke celou vlastní sérii challange maps. A to se vyplatí.
Killer Croc - Boss na úvod, který není zajímavý. Má ošklivý ksicht a souboj s ním je zabugovaný.
Copperhead - Potenciál tu byl lepší. Ale souboj je nezajímavý a dokonce trochu trapný. Ve chvíli, kdy Batman sotva stojí na nohou v souboji reaguje jako v plné síle.
Firefly - Takový boss navíc. Ale zase je souboj s ním odlišný ode všech ostatních. Není to chuťovka, ale neurazí to.
Deathshot - Postava, u níž je potřeba se řádně zamyslet, jak vymyslet souboj, aby odpovídal nejlepšímu střelci světa. Nepovedlo se.
Black Mask, Penguin, Anarchy (v tomto dílu přebral od Riddlera úlohu nejotravnější postavy), Alfréd, Kloboučník a další menší zpestřují město. Dokonce je ještě naživu Falcone a Maroni a setkáme se s rodinou Falcone.
V DLC se objeví Dr. Freeze. Souboj s ním tentokrát nebude tak šťavnatý. Ale můžeme mu poděkovat za možnost projít se po Waynor Manor a obléci s nový tepelný Batsuit.

Batmanův detektivní režim mohl být výraznou novinkou. Je zajímavý, líbivý, efektní i efektivní. Bohužel vypadá při zkoumání případů s využitím detektivního režimu Batman jako jasnovidec. Způsob, jakým zrekonstruuje průběh události, když má k dispozici pouze místo činu by zahanbil Nostradama zkříženého s Dr. Housem. Má opravňovat titul "Greatest Detective", ale je to spíše hračička, u které musíte násilím zapomenout na nějakou logiku.

K tomu, proč je město prázdné - bez civilistů. Zmiňují tam, že je noc - Štědrý večer - lidé jsou doma. Plus, když se lidé doslechli o světových zabijácích, všichni zalezli.

Vzpomínám na trailer před uvedením hry. Batmana napadl Deathstroke a Batmanovi pomohl Deadtshot, který chtěl odměnu pro sebe. To vypadalo lákavě. Ale zde máme stejný princip jako v předchozích dílech. Všichni poslušně čekají v řadě, než k nim Batman dojde.

Challanges jsou samozřejmě s Batmanem, zmiňoval jsem Deathstroka a třetí postavou je mladý ninja Bruce Wane. Stejně jako v minulém díle, i zde má každý trochu jiný styl boje.
Obdivuji invenci a um tech tvurcu. Porad nejaky novy hadanky vymyslet (No zkuste si vymyslet tolik datapacku rebusu a furt neco novyho a zas to nesmi byt ultra tezky, aby to nekazilo plynulost). Bossove atp. Je to na jedno brdo, ale ta hra ma spad a to je to hlavni. Proste nekdo umi a klobouk dolu. A hra ze vsema dodatkama je dlouha jak noc. Ty prachy si zaslouzi. 'Hodiny a hodiny akce- i kdyz furt dokola tak to bavi. A o to je to tezsi neco takovyho vymyslet.
Zatím parádní. Baví mne zasévat strach do srdcí kriminálníků. Batman je agresivní a drsný.
Souboj s Deathstrokem je špica.

Vadí mi, že tam nejsou titulky, když si létám nad Gothamem a zaslechnu local surveillance.

Zatím stále skvělé. Podle ohlasů zde jsem se obával, ale je to báječné. A pokud někdo u minulých dílů kritizoval bossfighty kvůli nudnosti, zde se autoři vytáhli a bossfighty jsou lahůdkou. Vůbec souboje jsou obtížnější i než v AA. (Dokud teda nezačnete používat Electrocutionerovy rukavice.)
Nebudu to už psát do sekce "Software", ale jen čistě pro zajímavost, když jsme to tak dlouho řešili:

"Dobrý den, od prodejce jsme obdrželi info, že Vám hru zaslal přímo na Váš účet služby Steam. Situace by měla být tedy vyřešená. S pozdravem Gamesale.cz"

Tak to dobře dopadlo a tímto u mě Gamesale stouplo v ceně! ;-)
začátek nic moc, ale teď mám kolem 25% a dá se to, Rocksteady to sice není. Předpokládám, že %postup je včetně vedlejších úkolů, takže počítám, že jsem už za půlkou příběhových misí.

Když je to Origins, tak jsem předpokládal pěkně od začátku, poprvé setkávání s foes, jenže on je zas všecky zná a navíc město je recyklované z minulého dílu, mno nezbývá než se těšit na Arkham Knight od RS. První hodina byla celkem wtf - prostě zničehonic ste se někde objevili a hrej si :/.
Batman umí zase nové pohyby. Jen mám obavu, jestli to nebude už moc cool. Moc rychlé a efektní. Snad ne.
Souhlas, že Batmobil se kromě misí bude využívat asi minimálně. Pohodlnější a rychlejší cestování je vzduchem. Trefovat se s tou károu do úzkých uliček Gothamu...
A samotný Bruce vypadá zatvrzeleji. Což odpovídá Harley's Revenge.
Hezky si užijeme rozsáhlého Gothamu a to včetně vertikálního rozměru.
Ten Arkham Knight bude pokračováním Arkham City, nebo jak to je? Já se ve všech těch dílech, DLCčkách a datadiscích úplně ztrácím :-/
@Walome (09.05.2014 21:43): Minimálně sis vyzkoušel boj za každou postavu? V Arkham City jsem bojoval s Batmanem, Catwoman, Robinem a Nightwingem. Každý má jiný styl boje.
Ale kromě toho mě to furt baví.
@Hrdlodus (09.05.2014 21:26): To bohužel nedokážu říct. Můj tip je 8-10 hodin, ale fakt nevím na stopro. A pro mě jsou vedlejší aktivity k ničemu, když mě neba.

Tak jako tak ani jedno z toho nepovažuji za chybu hry, já už jsem dneska za herní dobu 6-10 hodin rád. I tak jsem to hrál ale od prosince, protože mě to moc nechytlo.
@Walome (09.05.2014 10:29): To většinou znamená pozitivní zprávu, že hra nabízí mnoho bonusového materiálu.
Ale ve skutečnosti je teď nejdůležitější informace: Jak dlouho jsi hrál příběhovou linku?
Ach jooo, ty bossové jsou takovej vopruz. Vždycky je tam nějakej pravidelnej vzorec, kterej je třeba do zblbnutí opakovat a každý kolo ti tam přiskáče pár enemy NPC, aby ses jako nenudil. V kombinaci s velkou délkou soubojů je to dost velká pruda.

Jinak ale stále při starém - mise jdou, ale město je vopruz. A hlavně je to pořád stejný... vůbec nechápu, že ještě bude čtvrtej díl.
Počkám na letní slevy, to už bude tak za 5-7 €. Stejně na to teď nemám čas.
Tak se mi podařilo nevnímat vše, co mě sere a soustředit se jen na gameplay samotných misí. A nutno podotknou, že mise v hotelu se zábavním parkem pod Jokerovým vedením nebyla vůbec špatná.

Jen se divím, že se Batman nepřevlíkna, když má v plášti díry a Batcave za rohem :)
@Le0nidas (08.12.2013 19:58): Ale prdlajs - vždyť oni mohli vystavět scénář jak chtěli, a Joker potřetí rozhodně není žádnej zázrak. A nikdo je snad nenutil jet v zajetejch kolejích. Kdyby udělali radši něco jako Scott Snyder a vymysleli Batmanovi novýho pořádnýho záporáka...

V AA byl Joker skvělej záporák, v AC už byl jen trapáček do počtu a tady to na mě působí jak vaření z vody. Přitom do té doby příběh šlapal jakž takž dobře... škoda no. Je to ale zvláštní - i AA byla vlastně jen představovačka záporáků DC universa a dopadlo to mnohem lépe.
V Batman universu těžko hledat zajímavějšího záporáka než Jokera, takže se není čemu divit, tady je navíc zobrazeno jejich první setkání docela zajímavě a nemyslím si, že by příběh hry byl zoufalství.
Joker vypisuje odměnu za Batmanovu hlavu, zase? A za vším stojí Joker, zase? Ten příběh je fakt zoufalství... ale teda herně mě to začíná docela bavit, tak aspoň že tak.
Z WB Humble Bundle mi přebývá (nejspíš) toto DLC (a Gotham City Impostors: Professional Kit). Pokud má někdo zájem, tak ať mi napíše. Pošlu mu darovací odkaz :)
@Garret (01.12.2013 18:15): Vzhledem k tomu, že mi nějakej z těch asi dvaceti záporáků blokuje fast travel nějakou svou rušičkou, či co, tak je to samozřejmě víc.

Ale to je jedno, podstatný je, že nemaj dělat sandbox, když to neuměj. Mrtvější město aby člověk pohledal... nikde žádnej civil, sem tam hlouček gangsterů jen tak stojící a čumící, dokud na ně nepřiletíš, nesmyslný roury a komíny, o který se Batman zasekává, zdlouhavý plachtění... je to stejně nudný jako v Assassin´s Creed ale tam to maj aspoň zvládnutý technicky.
Vůbec se mi nedaří splnit challenge na 20 critical hitů a poslední challenge v Gotham Protector - zabránit zločinu v každé čtvrti. U těch critical hitů je pravděpodobně bug u klávesnice a myši, protože se započítávají naprosto náhodně a vůbec nezáleží, jak moc ''trpělivě'' mačkám tlačítka, nebo mi to tak aspoň připadá a nejrůznější diskuze a videa na netu mi dávájí za pravdu. U Gotham Protector se zase nedá zabránit zločinu na mostě, protože na něm zkrátka žádné zločiny kromě toho úplně prvního (hned co se na začátku hry dostanete ven) neprobíhají.
Škoda, že takové bugy kazí jinak velice povedenou hru.
Hm, tak bohužel je to hodně podobné AC, sice se tam míň kecá, ale to cestování je stejně nudný... přitom samotný mise by nebyly úplně debilní, kdyby vám před každou překážkou hra neřekla, co máte dělat. To mě sere naprosto neskutečným způsobem. Je něco jiného vést hráče za ručičku a něco jiného mu předhazovat co má dělat dál.

Někdy se k tomu musím vrátit, protože se prostě nemůžu smířit s tím, že mě to po AA tak děsně moc nebaví.
Zajímalo by mě, jak dopadnout Enigmu ? To musím posbírat úplně všechny data packy a zničit všechny relays, a až pak se vrátit do Enigma HQ nebo tam můžu postupovat postupně ?

Po celé mapě je těch data packů strašně moc, že v podstatě nedělám nic jiného, než že je sbírám. Navíc ještě nemám skoro žádné nové gadgety, takže spoustu z nich nemůžu zatím sebrat. Hlavně ty, u kterých stojí generátor.
@leebigh (08.11.2013 15:27): To máš samozřejmě pravdu, ale jak to má prostý civil zjistit? To je stejné jako se zjištěním, jestli je daná placka šedý dovoz či nikoli (pominu-li státem uzákoněné prasení dobrovolné směny dvou svéprávných subjektů ve formě cel a daní).
@Phoenix (03.11.2013 16:07): Já viděl někde návod tak na dvě A4, to mě spolehlivě odradilo. Chtěl jsem někdy dořešit zbytek hádanek, ale kašlu na to, když ten převod nemohli udělat sami, odstranit sami GfWL ale zvládli, záhada.

@Shoggot (03.11.2013 16:24): Ono to udělá třeba v rozmezí 3-8% lidí, což ale v absolutních číslech udělá dosti hráčům na to, aby to už řešili, což nevidím, že by se dělo. Sice vydali nějaký jeden patch, který to měl údajně opravit, ale asi ne, když se to děje stále. Když už jim prachy lidí nesmrdí, očekával bych od nich lepší technickou podporu.
@Shoggot (03.11.2013 15:23): No to je hezké, že tobě ne, ale na netu to řešila spousta lidí u obou předchozích dílů na všech platformách, takže tam očividně je něco špatně a stále to neopravili, asi na to nemají dostatek prostředků, chudáčci.
Vážně?! Opět toto?! No to už snad ne, to se mi stalo u Arkham Asylum po dohrání na 100% včetně všech hádanek, u Arkham City pozice zmizela po odstranění GfWL. Asi už žádný Batman Arkham něco nechci ani vidět. S tímto už si musejí vážně dělat z lidi srandu, u jiné hry jsem takovou frašku ještě nezažil.
Ten Deathstroke je na NG+ opravdu už solidní řízek. Dostanu se až k meči, ale to už mám hodně málo zdraví, protože mi většinu seberou jeho dva útoky, které se na NG+ vykrývají opravdu hodně blbě. Obzvlášť ten jeho s výskokem, kde člověk nesmí dát counter moc brzo, protože v té animaci člověk prostě napoprvé po čuni dostane a až pak Batman uskočí stranou.
Ale nakonec ho dám.
@Jack_Dark (29.10.2013 15:24): No tak AC mi nepada ani pri vetsich bitkach pod 40, takze tam je to pohoda. Ale tak jasne, ve vetsine bojovkach je nizky framerate nehratelny, ale vzhledem k tomu, ze konzole jedou na 30ti, melo by to byl i v takovych podminkach hratelne. Ackoli 30 fps na PC je trochu jina situace nez 30 fps na konzoli. Preci jen ty konzolove verze jsou na tech 30 fps optimalizovane, zatimco na PC nikoliv.
@marwel (29.10.2013 14:52): Tak optimalizace bude lepší u AC, tady se s tím budou ještě muset poprat. Náročnost je rozhodně větší než u AC, ale těžko říct jak to poběží v nízkém nastavení a nativním rozlišení. Ale to by fakt vidět nechtěl, natož hratelnost při větších bitkách kdy je potřeba bleskově protiútoky vykrýt a reagovat na situaci během boje.
@Shoggot (28.10.2013 16:04): Jo takhle! Sorry. Tak me to nenapadlo brat. :-P

Ja bych hru koupil hned, ale to bych musel mit jistotu, ze mi to pojede. Jak to vidite s optimalizaci? Lepsi nebo horsi nez u AC? AC mi i presto, ze nesplnuji minimalni pozadavky na procesor jede prekvapive svizne. :-) Samozrejme na nizke nastaveni, ale v nativnim rozliseni a to je to hlavni. Na demo (pokud vubec nejake bude) si asi zase pockame minimalne pul roku jako tomu bylo v pripade AC.