Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Brasikona (11.11.2020 11:05): Pýtal som sa hlavne preto, lebo práve pri Unity a Syndicate sa pre hráčov, čo to hrali postupne a rovnako u mňa, prejavila už vyčerpanosť sériou a vyčerpanosť série a jej neinvenčnosť. Hra nemá s AC moc spoločné, čo by nemuselo samo o sebe byť na škodu, ale na príbehovú hru nemá ani skoro žiaden príbeh, a aj ten je slabý. Pekne vymodelované mesto je síce veľké, ale prázdne a je veľmi málo činností, ktoré sa v ňom dajú robiť a nie sú atraktívne. Veď si len porovnaj AC 2 a Brotherhood, z hľadiska príbehu, postáv, miery inovácie oproti jednotke. Syndicate pôsobí veľakrát aj nelogicky, len aby naťahoval to nič, čo sa tam vlastne (ne)deje. A pritom potenciál na zaujímavý dizajn, dej a náplň tam určite je.

EDIT: Je to možno dané aj kontextom doby, v ktore hra vyšla. Nejde o priamu konkurenciu AC, ale hry sa začali znova inovovať, či už novými vecami alebo resuscitáciou "zabudnutých" subžánrov. Ale hlavne mimo korporátnych molochov ako EA, Ubi a podobne začali vznikať aj nové značky a hry boli znova "zábavné". Pretože pred 5-10 rokmi už bol viackrát ten pocit, že treba robiť nejakú nezábavnú repetívnu činnosť, aby hráč dostal odmenu v podobe cutscény alebo krátkeho úseku, ktorý zábavný je. No a to už je pri videohre fakt fail. AC Syndicate ide na to presne rovnako, tak ako ja prvý Assassin's Creed. Nechá ťa opakovať tie isté nezábavné úkony, aby sa ti odomkla tá za x hodín jedna zábavná assassination mission, ktoré sú pravdupovediac slabšie asi ako vo všetkých predošlých AC hrách. Levelovanie nepriateľov a nutné aspoň čiastočné levelovanie seba pre postup hrou priebeh ešte spomaluje a tento pocit umocňuje.
@Tulareanus (11.11.2020 10:50): AC2, AC1, ACBH, ACRV, Chronicles China, (III, Rogue), Syndicate, Unity, Odyssey. Jak říkám, šla jsem postupně (víceméně, protože jedničku tehdy neměli a hrála jsem ji o dva měsíce později), ale náhoda, respektive levný kus, mě přivedl po naštvání v Americe k Syndicate, takže jsem Eziem neskončila. Byly časy, kdy jsem se považovala za znalce série, jo, to už je let, mám tam ve středu holt velké mezery...
V souvislosti s kritikou Valhally mě napadlo si poprvé dojít sem přečíst komentáře a diskuzi k Syndicate, protože jsem za ty roky leckde narazila na názory, že to není moc dobré... No, a nestačím se divit, ale především sama sobě, protože mně se Syndicate tehdy opravdu líbilo, dokonce až natolik, že mi tento díl dal novou víru v celou sérii, když jsem s ní tehdy chtěla seknout a zakončit to prostě Eziem, potažmo Desmondem (to jsem samozřejmě ještě nevěděla, že přijde Origins, přičemž jsem byla dost proti, ale nakonec mě letos v březnu dost chytilo Odyssey, jen kdyby to nebylo tak rozsáhlé, až to člověka začne ubíjet...). Pro vysvětlení – bylo to v roce 2016, Syndicate jsem koupila za dvě stovky a nečekala jsem, že to bude po kritizovaném Unity, které jsem tehdy minula, protože jsem původně chtěla jít popořadě (ale za ty prachy neber to) dobré, ale stalo se. Nepopulární názor, ale americkou trilogii fakt nemám v oblibě, třetí díl mě solidně vytáčel, čtyřku jsem raději ani nezkoušela, protože tam bylo ještě víc moře, a Rogue jsem koupila týden před Syndicate a fakt prostě ne... Tak nevím, fakt to Syndicate nebylo tak dobré a mám zkreslené vzpomínky? Loni jsem odehrála Unity a také jsem se skvěle bavila, měla jsem pocit, že přesně takto jsem se předtím bavila v Londýně. Možná bych si tu sérii měla opravdu projít znovu (a tentokrát se pokusit překonat i tu Ameriku), protože jsem tou dobou se sérií trávila třetí rok, třeba už to dneska uvidím trochu jinak. Ale mělo to skvělou hudbu, atmosféru, postavy mě bavily, náplň misí, zasazení, výborná databáze a zvláště WW1 část byla opravdu výborná, alespoň z mého tehdejšího pohledu. Je opravdu zajímavé to tady pročítat, připadám si teď dost nepatřičně...
@JohnCZ (25.09.2020 13:23): Žejo? A stejně tak mi přijde, že režie těch herců je nějaká hodně béčková. Evie se chová šťastně a jakoby bezstarostně, vzápětí je vážná. Nějak bez smyslu. Tady někdo asi nevěděl, co mají ty postavy vlastně za charakter, anebo žádný ani nikdy pořádně neměly napsaný.
Přijde to jen mně, anebo i detaily a mimika obličejů oproti Unity spadly? Stejně tak celková režie filmových cutscén?
Ako sa teraz rieši zaujímavosť o tom, aký je význam slova rook v češtine/slovenčine. Neviem veru, či je to na zaujímavosť, každopádne po dohraní mi tiež príde preklad na "veže" asi najhorší možný z ponuky slov a ani "havrani" mi neprídu ideálni, keďže to znamená ako sloveso aj niekoho "obrať, okradnúť" a ako podstatné meno, či spojený tvar to je vlastne "falošný hráč" alebo "švindliar" a to mi kontextovo sedí asi najviac.
Otázka - ak s nejakým associate dosiahnem max level 5, je za to nejaká špeciálna misia alebo animačka alebo len predmet/schéma?

Ok, je tam len nejaké poďakovanie od daného spojenca a vraj mi niečo dali, ale nič nové som nenašiel...
Dobrý den potřebuju poradit jak se dává nová hra v syndicate já to prostě nemůžu najít. děkuju za odpověď
@SíDžej (13.10.2016 20:49): Sice starý příspěvek, ale teď jsem hru rozehrál znovu na novém systému s novým hardwarem a savy jsem měl normálně z předchozího hraní, protože se už běžně ukládají do cloudu a musíš je vymazat manuálně a přepsat, aby zmizely nadobro. Ale pokud se smazaly úplně, nestihly se nahrát z cloudu a mezitím jsi znovu rozehrál hru od začátku, tak se asi dají vymazat nadobro. Ale chce to smůlu a netrpělivost.

Každopádně jinak souhlasím, že hra je taková stereotypnější a asi více než Unity, ale i tak jsem se u ní hodně bavil a byla to první hra dohraná na nové grafice, takže k ní mám takový trochu jiný vztah.

Každopádně do diskuze píšu spíše za účelem toho, jaký bude nový díl. Všude se píše, že by to mohl být Egypt apod. Pak taky tvrdí, že delší pauza je kvůli tomu, že novým dílem AC chtějí sérii zase posunout jiným směrem. Vážně jsem zvědavý, do jaké míry své sliby splní a co z toho nakonec bude pravda. U Watch Dogs 2 své sliby víceméně naplnili a hráči ho dost chválili. Tak jsem zvědavý, jaký bude nový Assassins Creed. Grafiku by mohli posunout zase o kus dál a pak náplně misí by mohly záživnější a tím myslím i ty vedlejší mise. Třeba jako tomu bylo u Watch Dogs 2.
Když už jsem udělal většinu vedlejších misí a dostal se v k předposlední sekvenci hlavní kampaně, tak mi hra hodila červenou obrazovku smrti a vymazala celý postup hry. Škoda, že neukončila mé utrpení o něco dřív, protože herní design misí se mi omrzel už po prvních dvou hodinách, takže jsem tu samou rutinu hrál furt dokola a dokola, jedno jestli vedlejší nebo hlavní mise, prostě copy-paste skloubené s bídným bojovým systémem a příšerným plížením. Divný, že Unity mě bavilo docela hodně :-/
@pavouk2 (31.07.2016 21:15): Ne ne, já to blbě napsal a vycházel z toho, kde je hra nejnáročnější :-) Ale když je trochu horší počasí nebo se obloha zatáhne, tak hra sice nevypadá tak dobře, ale těch 50 fps se pořád drží, přičemž v určitých situacích, když šplhám a dívám se nahoru tak jde frame i na 70. Při pohledu pouze na oblohu i 90, ale to už nepočítám :-))

Jen mě překvapuje, že umí být ta hra v určitých pasážích tak náročná a využít mé karty naplno. Na slabších kartách i když bude v určitých pasážích hrát na 40 fps, tak někdy to může klesat třeba i na 20 a myslím, že někomu to určitě bude vadit, tak by šel s detaily dolů.


EDIT: I když v noci při jízdě kočárem hra zase tak o moc hůře nevypadá a pořád mi to běží těch 50.
Tak jsem zkoušel teď nějakou dobu jet s frapsem. V nočních hodinách mám okolo 50 fps v průměru při běžném pohybu po městě. Přes den se mi to pohybuje tak okolo těch 35-40 při běžném pohybu po městě. Při chůzi to jde i na těch 45, v kočáru to těch 40 moc nepřekračovalo. Na vyvýšených místech, kde je rozhled mi to klesá i na 30.

Když šplhám a dívám se nahoru, tak fps jdou i na těch 60 nebo naopak, když se dívám dolů na cestě, tak také jdou na 60. V nočních hodinách to jde i na 90 :-)

Nastavení mám ultra s maximálním možným vyhlazováním hran a vším na úplné maximum. Rozlišení 1920x1080, grafika GTX 1060.

I interiérech fps určitě také půjdou nahoru dost, ale to jsem teď nezkoušel.


EDIT: Tak nejvíce je to náročné za hezkého počasí přes den. Když je zataženo nebo už je pozdější doba, tak fps jdou nahoru a hýbou se mezi 50-60. Přes den za pěkného počasí to jede těch 35-40. Při snížení vyhlazování by to určitě šlo o dost nahoru, kdybych dal třeba jen dvakrát, ale nastavení ponechám :-)
@HolyMeatball (31.07.2016 18:27): Já to hrál nejprve na velmi vysoké a tam to jelo podstatně s vyššími fps a rozdíl nějak nepoznám :-) Možná, kdybych měl někde nastaveno střídání mezi 60 a 30, tak bych malinký rozdíl poznal, ale takhle při běžném hraní mi i těch 30 bohatě stačí. Ale moje chyba je, že jsem nenapsal, že v těch nejnáročnějších momentech se hýbe 30-35 v průměru. Vycházel jsem hlavně z posledního měření, kde jsem šplhal po rozhlednách. Tedy hlavně když je velký výhled na město apod. Jinak záleží na počasí, denní době apod. a hra mi jede i těch 50 a drží se na nich. Co jsem teď zkoušel jet misi v noci, tak jsem hodil fraps a jelo to mezi 50-60. Ale posledně jsem měřil právě při šplhání na rozhledny apod. a tam mi to grafiku dost vyžralo :-)) FPS se mi hýbalo mezi 30-35, takže slabší grafiky asi budou mít problém v takových situacích. Ale rozdíl tam fakt nepoznám, co se týče plynulosti.



@pavouk2 (31.07.2016 18:51): No jak už jsem psal j.calling.2bad, tak asi jsem měl napsat, že v těch nejnáročnějších momentech mi to jede těch 30-35. Záleží na té době a na výhledu na město apod. Teď mám jednu noční misi, kde pronásleduji kočár, tak jsem zkusil zapnout fraps a hýbe se mi to mezi 50-60 fps. Ale já to bral podle těch nejnáročnějších momentů, moje chyba, že jsem zmátl :-) Ale záleží v jaké situaci měříš. Zkus vylézt na rozhlednu a dívat se na město. FPS půjdou dolů a možná i pod 30.

A co se týče grafiky, tak je na úrovni 980, co jsem se díval na testy. Ale tak trochu za ní v průměru. Některé hry zvládá lépe, jiné hůře. A u jedné hry dokonce byla i slabší než 970ka. Ale tuším, že jenom v jedné hře, jinak všude byla lepší a bojovala s tou 980.

edit: A rozlišení 1920x1080
@CrocoRay (31.07.2016 18:25): jaké jedeš rozlišení? Já to ted zě zvědavosti dal vše na max a jedu to na 1920x1200 na gtx970 a jsem v pruměru na 30-35 fps to už nění takovej rozdíl když se všude píše že gtx 1060 má výkon jako gtx 980
@HolyMeatball (31.07.2016 13:00): Ale proč bych se na to měl vyprdnout? :-) Mně to přijde plynulé i když to klesne místy na těch 30 fps a žádné škubání nevidím. Já to nechám se vším všudy na ultra a nic měnit nebudu, protože těch pár fps nahoru už stejně nějak nepoznám. Ona mi tak v průměru jede těch 35 možná.

Já si jinak na nároky nijak nestěžuji a s plynulostí nemám nejmenší problémy a hraje se mi to skvěle. Jen mě trochu překvapuje, že ta hra umí takhle nové grafice dát zabrat. U starší hry bych čekal na takové grafice tak těch 60 fps. Ale těch 35 mi přijde tak jako tak plynulých a se sekáním nemám sebemenší problémy.
Hra mě hodně baví a pro mě jsou spolu s Black Flag nejlepšími díly série, i když uznávám, že to dobíjení Londýna a zabírání území a hromada vedlejších misí jsou stereotypní, ale nějak mě to chytlo a motivuje mě získávat další body, kterými si můžu vylepšit dovednosti a dostávat se na další úrovně. Jinak bych se na to asi vykašlal a moc toho nedobyl.

Ale co se týče nároků, tak musím uznat, že hra umí dát grafice zabrat. Na mé nové GTX 1060 v rozlišení 1080p s nastavením ultra a vším na absolutní maximum se mi fps hýbou mezi 30-40. Někdy to jde i na 50 a více ale beru běžný pohyb po městě.

A vidím, že se tu řešilo i zabíjení ženských :-)) Hrozná katastrofa, ty jsem zabíjel běžně už i v GTA.
Vzdávám to, zkoušel jsem to hrát po jednotlivých misích z povinnosti ale nešlo to. Fakt nejhorší AC - Black Flag byl bomba a Unity mě docela bavilo. Syndicate nemá nic, aspoň v těch hospodách kdyby byly hospodský písně nebo něco:(
@Paul (18.04.2016 21:21): Každopádně je to skok od minulých dílů. Třeba v jedničce byla jen jedna templářka a tu ani nezabil. V Unity byly snad 1-2 jako cíle. Jako fakt se mi to ekluje, snažím se soubojům vyhýbat ale ty peníze a xpy by se hodily:/ Na druhou stranu mi je bližší ta sestra, tak když to nevyjde tak aspoň mlátí ženská ženskou:)
To že můžete hrát za hrdinku super, ale proč mají gangy normálně ženský který potom brutálně zabíjíte? To explicitní násilí je hrozně samoúčelné. V unity jsem měl ještě pocit že tam nějaký duch doby a efektivní combat byl, tady to je celý ahistorický a zvrhlý. Hlavně že to vytvořil multikulturní tým složený z lidí různých vyznání, sexuálních orientací a gender identit.
Včera mě AC Syndicate poprvé naštval. V části z WWI jsem poctivě našel všechny bedny, glitche apod. Celkem to dalo nějakých 24 tis peněz. Vrátil jsem se zpátky do roku 1868 a tam jsem měl peněz jen cca 3.500,-. Paradoxní je, že v části WWI nejde peníze utratit, protože není za co. Tak nevím jestli je to chyba, nebo je to schválně. Hraji to na PS4.
@M.a.t.t. (25.01.2016 00:06): jasně, lepší může bejt, ale to já už se asi nedovím protože mě vůbec neláká..leda by to Ubi dali zadara jako u Unity s Dead Kings.

BTW nesnáším tuhle módu na konec hry nedávat credits. Chudáci developeři.
@Paul (24.01.2016 23:24): Ja len vravím, že to DLC je príbehovo lepšie - gameplayom ma ale bavilo menej. Viktoriine misie, ako som už písal, priamo nadväzujú na záver hlavného príbehu. Dá sa to brať ako taký rozšírený koniec.
@M.a.t.t. (24.01.2016 22:04): Mě už tahle dávka stačila, aspoň zatím..ani se mi nechce do těch Viktorka misí. Jsou o něčem ?

A jinak jo, Ubisoft brutálně potřebuje scénáristy. FarCry 4, Unity, Syndicate, Rogue, Watch Dogs- všechny tyhle hry maj zoufalej scénář, absolutně nehodnej toho mamutího effortu co do těch her cpou jejich artisti a worldbuildeři.
@Paul (24.01.2016 21:55): Ironicky, DLC Jack The Ripper je príbehovo o triedu lepšie, takže Ubisoft to zjavne vie, ak chce... len musí chcieť a mám dojem, že príbeh už v poslednej dobe až tak neriešia.
Hmm. Šlo to, ale příběh vskutku slaboučkej skoro jak v Unity, grafika znatelně horší než v Unity, ale Londýn vypadal v určitých times of day úžasně, ne že ne. Ale ten rigidní dementní gameplay už mi leze krkem :)
Co by Ubi měli udělat, prodat ty svoje úžasný města nějakým schopnějším developerům, třeba IO nebo Arkane, aby mi v tom Londýně a Paříži udělali nějaký Hitman/Dishonored levely co bych si mohl fakt užít s kvalitním gameplayem :)
Tady byly dobrý v podstatě jen ty hlavní assasination mise, ale i ty jsou slaboučký oproti libovolný misi v Blood Money. Co je super je prostě worldbuilding, grafika, atmosféra.
Jinak minulej rok byla moje první dohraná hra Unity a to před rokem na den přesně, ale pokud Ubi zásadně nezamakají tak už další cut and paste AC budu ignorovat.
dokud mě zase nezlákaj nějaký screenshoty, sakra
@hrac0 (15.01.2016 22:38): Po dohratí hlavnej príbehovej línie sa ti ešte sprístupnia dodatočné príbehové misie pre kráľovnú Viktóriu a ktoré priamo nadväzujú na záver príbehu. Ja len keby si to náhodou nevedel :)
@hrac0 (komentář): Právě jsem dohrál příběhovou linii a poslední mise byla sladkým dezertem. Syndicate mile překvapil! V závěru možná zatlačíte slzu a mile se usmějete!
@Paul (11.01.2016 19:58): Od toho je práve ten strom schopností so stealth vetvou, takže postupom času je to lepšie ako v začiatkoch. Ale je fajn, že nechýba možnosť pískania na nepriateľov, krytie mi príde šikovnejšie ako v Unity (kde mi prišlo strašne krkolomné)

S tým animusom je to ťažké. Tiež by mi nevadilo, ak by ho odstránili úplne, ale vďaka nemu si môžu dovoliť napríklad vychytávku ako návštevu takmer plnohodnotnej lokácie z Druhej svetovej vojny, mimo povinných misií
@M.a.t.t. (11.01.2016 18:04): z těch prvních pár hodin to vypadá identicky strašně jako vždy, jen mě ještě jako bonus iritoval ten debilní hula hoop kolem postavy.

@SilentWolf (11.01.2016 17:51): jenže to furt bude animus sračka...mnohem raději bych aby se na to vykašlali a udělali něco co by se prostě skutečně odehrávalo v té době bez stupidních scifi present day gimmicků a UI berliček.
Stealth hra to síce nie je a nikde nebude, ale stealth je v tomto dieli spracovaný lepšie ako v ktoromkoľvek inom dieli série.
@SilentWolf (11.01.2016 17:18): přesně tohle mě taky sere, jako stealth hra je to prostě hrozný (a to už roky), jako akční hra docela taky, atmosféra je neustále rušená hnusným interfacem a animus kravinama...kéž by Ubisoft tuhle značku kompletně pohřbil a udělal něco nového. Inspirace u Blacklistu by mi nevadila.
Já to tak moc chci mít rád ale prostě... ty vedlejšáky vymýšlel nějaký sadista. To unášení živých lidí se do té hry nehodí co se ovládání a gameplaye týká. Nikdy tam stealth nefungoval a teď tam cpou v bitkařském dílu unášení lidí? A jejich následný eskort? Ta interakce s čímkoliv je ve hře tak příšerná, nepřátelé jsou všude a skrývat se prostě nefunguje (ne skilly nevyřeším že se postava odmítá nechat ovládat).

Teď jsem plnil úkol se skákajícím Jackem a bylo to něco příšerného. 4x jsem umřel na to že postava se najednou nedala uprostřed boje ovládat, tak jsem si nakoupil nože a unožoval ho. Atmoška jak..

A ten hák je příšernost.
@Paul (10.01.2016 15:53): Tak to je potom čisto o preferenciách, to si mal napísať hneď :) To ladenie je totiž samozrejme jasný úmysel. Grapplig hook ma naopak bavil.

Ale s tými postavami máš pravdu. Keď je samotný záporák cez cutscény aj po skončení hry vykreslený lepšie, ako dve hlavné postavy, niečo nie je úplne v poriadku. Pravda, dojem z tohoto pohľadu trochu vylepšuje rozšírenie Jack The Ripper.
@M.a.t.t. (10.01.2016 15:42): No Londýn 19 století byl hnusný a stejně hnusný je i ve hře :)
Ano, má to viktoriánskou atmosféru. Ale ta mi asi sedne méně než jsem čekal, protože mi tu ten Londýn prostě přijde fádní. Navíc je to prostě step back oproti Unity, horší osvětlení, mnohem hůře vypadající postavy, mnohem méně lidí na scéně..chápu že se chtěli vyvarovat problémům co mělo při vydání Unity, ale ve výsledku je tohle pro mě step back. Ten grapling hook je taky lame. No a postavy jsou fakt tragédie. Aspoň těch prvních pár hodin jsem nezaznamenal jedinej zajímavej dialog.

@Maximus (10.01.2016 15:10): no nevim no. Když já o MGS i Dogma čtu jak maj "úžasnej gameplay" ale když se zeptám a co příběh a postavy, tak slyším cvrčky.
@Paul (10.01.2016 14:54): Huh? Londýn vyzerá skvelo a je plný detailov, viktoriánska atmosféra je z neho naozaj cítiť. Chápem, že práve ty si typ človeka, ktorý si potrpí na príbeh a postavy a oboje je v tomto dieli citeľne slabšie (o postavách človek vôbec nič nevie, dej je len o postupnom zabíjaní cieľov, cez ktoré sa máš dostať k inak zaujímavému hlavnému záporákovi), čiže z tohoto pohľadu hra pre teba naozaj nie. Ale tvrdiť, že Londýn je hnusný, je trochu silné kafé.
Proč jsem to proboha kupoval. Zase mě zlákaly screenshoty toho Londýna. Ale ten londýn je hnusnej a nudnej, dialogy naprosto o ničem, postavy taky (aspoň v těch prvních 4 hodinách), gameplay furt stejná kopírka. U Unity byl aspoň vidět pokrok v tý grafice a Paříž byla úžasná, ale u tohohle se mi při hraní zavíraj oči nudou, takže asi pokračovat nebudu.
Možná zkusím rozjet ten MGS5...nebo zkusit Dragons Dogma ?
Tak bude prý Egypt a až za 2 roky. Nestačím se divit. Dělám co můžu, abych neexplodoval radostí :D mé vysněné období plus víc času na vývoj.
Graficky je to teda náročné dosť, ale zase Londýn je z môjho pohľadu najkrajšie mesto v rámci celej série. Vyzerá naozaj nádherne. Akurát mi trochu vadí ovládanie, už mali x dielov na to, aby to vychytali k dokonalosti a ono nie. So súbojovým systémom a bojmi nemám problém, akurát mi príde trochu kontraproduktívne, že ho pomaly v každom dieli menia. Ale inak v pohode.
Jestli neco na te hre, ktera je jinak vizualne opravdu vysperkovana, opravdu nechapu, tak je to absence mokrych hader v desti/po plavani. Ty padajici carky a la TR4 z 99tyho za mokry efekt opravdu uz radu let nepovazuji.
Souboje jsou desne repetitivni prudonuda a tim i zustanou tak dlouho, dokud proste nemaknou na te otresne AI. Z toho holt je lautr hovno pozitek.

Ale jinak je to jaksi podivne zabavne, ne ze ne. Od trojky, kterou jsem po par hodinach kousani se nudou vzdal, pres Unity, ktere se mi zajedlo jiz v hodine uplne prvni, je totok asi vskutku v ramci serie povedena vec.
@Red (30.11.2015 14:10): Rozehrál jsem to v pátek, abych si dal přestávku od F4. Různorodost "dobyvatelských" misí není moc (střídá se zachraň děti v továrně, zabij templáře, přiveď terč živý či mrtvý a vyčisti sektor od protivníků), ale je to celkem zábavné a stealth mi tu funguje víc než v Unity. Když dobudeš zónu, tak se spustí válka gangů, ve které musíš porazit soupeřův gang a vůdce dané čtvrtě. Postupem času si tak odemykáš kvalitnější vybavení a to později vyrobíš pomocí vybavení z truhel. Pak tu jsou speciální úkoly (např od Karla Marxe či Charlese Darwina), mimo jiné i Dreadful Crimes, což je série vyšetřování, kterou má na mysli M.at.t. Naštěstí upustili od misí s hádankama, ty mě v Unity dost ubíjely. Klasická hlavní linka je zajímavá, jsem teprve sekvenci pět, ale také mi přijde kvalitnější než v předchozím AC. Ve čtyřech talentových stromech si můžeš obě ze dvou hlavních postav upravit podle libosti (tři stromy pro každou z postav + jeden obecný). Konečně jsou tu také vozidla, respektivě kočáry, ty můžeš ukrást vozkovi pod nosem. Hlavní stan je tentokrát ve vlaku, který neustále projíždí celým Londýnem.
@Red (30.11.2015 14:10): Niečo podobné je aj tu. Inak náplň mi príde zábavná, nechýbajú špeciálne typy misií a aj tie opakujúce sa mi, celkom sedia. Zatiaľ by som sa nebál označiť Syndicate za najlepšieho Assassina od...z môjho pohľadu by som napísal trojky, ale kedže viem, ako je prijímaná, tak napíšem štvorky. Samozrejme kritici série si na svoje znova neprídu.
Jak se vám jeví herní náplň. V Unity byly docela dobré ty vyšetřovací případy, jak je to v Syndicate?
@Tolister (28.11.2015 12:19): První dvě mise se odehrávají na uzavřených mapách a řekl bych, že tam není tolik civilistů, jako ve městě. Možná je to tím. Já jsem žádný větší rozdíl v plynulosti nezaznamenal. Jen v některých cutscénách.
Máte taky někdo problém se sekáním se při pohybu městem? Hold minulým dílem to začlo a asi to ten můj komp prostě nezvládá. Jen mě to trochu udivuje v tom směru, že v prvních (asi dvou) misích (ty před intrem), sem měl grafiku nastavenou tuším na medium a rozlišení 1920x1080 a hrálo se to příjemně, najednou začla mise v otevřeném Londýně a začly i lagy. Ovšem ne to trhání, ale ostré a poměrně dlouhé lagy. To už sem si pak mohl hru nastavit na nejnižší detaily i rozlišení, hře to bylo jedno. Přitom, někdy mám pocit, že se to seká i když není na scéně příliš mnoho detailů, taky se pak stává, že mi hra mezi těmi velkými seky běží plynule, ale že by to hned mělo znamenat příjemnější hraní, to se říct nedá. Nevíte někdo jestli je na to nějaký fígl, a nebo je to prostě jen mým zastaralým kompem?
@BINGMAN (23.11.2015 22:22): Největší problém je to, že je to bohužel hrozná nuda ... technický stav je opravdu celkem v pohodě. Je to pořád ta stejně nudná slátanina s mizerně zábavnou hratelností ... Kde je proboha nějaký progres ? :(
Po dvou hodinách můžu říct, že po technické stránce není nový AC žádný průšvih. Po stažení nových ovladačů jede na mé GTX 760 hra na vysoké detaily většinou 30+ FPS. Žádných glitchů a bugů jsem si během hraní nevšiml. Sem tam mi framerate spadl (zejména v Cutscénách), ale to pravděpodobně spraví v budoucnu patch a hra se s tím dá hrát.

No, ale stejně počkám s hraním na příští rok, kdy budu kupovat novou grafickou kartu.
@SilentWolf (23.11.2015 13:16): Moje zbožné přání je Praha za Rudolfa II., více tajemné období si nejde ani přát. Jelikož byl Rufolf II. důvěřivý, tak by mu mohly našeptávat obě strany, které by si navzájem podrážely nohy. Také nezapomínejme na Golema.
@GERHART (21.11.2015 16:02): Z Gameplayů, co jsem viděl, na mě zatím působí Syndicate stejně nudně a genericky, jako Unity, ale uvidíme. Třeba to překvapí jako Fallout 4. Graficky to může být horší kvůli optimalizaci. Nevím, jestli to byl jen můj dojem, ale Unity sice líp po patchích běželo, ale nebylo tak hezké, jako při releasu hry. Takže tam možná byl downgrade.

Já se nejvíc těším na obrozenecké Rakousko-Uhersko :)

@M.a.t.t. (21.11.2015 16:10): Mě zase nejvíc bavila linka ze současnosti v původní trilogii :)
@JohnCZ (19.11.2015 18:30): Podľa môjho názoru má najlepší príbeh v rámci série tretí diel (samozrejme len historická časť) a to myslím bez akejkoľvek irónie a to aj napriek tomu, že Ezzia považujem za najsympatickejšiu postavu vôbec.
No a u mňa je zase UNITY posledným dielom, ktorý sa mi páči.
Ide mi to dobre, parádne to vyzerá a podla mňa je ten Paríž zaujímavejší ako Londýn, i keď sú z časti dosť podobne.

Neviem ako ale radšej si počkať, ten Syndicate vyzerá o triedu horšie ako minule, hra-teľnosť a príbeh obdobná totéž, ale vraj v konečnom dôsledku, je na tom podobne, i keď zas až taká de-optimalizácia to nie je.

Keď už ten viktoriánsky Londýn tak v súčasnom Sherlockovi vyzerá oveľa lepšie , prirodzenejšie a tak ako som si ho predstavoval.

Proste u mňa bol po dvojke Unity vítaným dielom, ale to je na každom inač, čisto subjektívne a adekvátne- čiže teraz neviem. Všetko dobre.

Ja už len pred totalitným koncom série čakám na ten STAROVEKÝ EGYPT+ FEUDÁLNE JAPONSKO - to by bolo také moje splnené očakávanie námetov a prostredí.
@JohnCZ (19.11.2015 18:30): Kým to bolo historické, tak sa to príbehovo ešte dalo, ale všetky tie sci-fi prvky mi prišli dosť zlé a bolo to už celé tak veľmi domotané, že mi prišlo, že už ani v Ubisofte veľmi nevedeli, čo sa to tam vlastne deje :)

hrali sme tú Eziovu trilógiu na intráku 4 kamaráti (ja som to už po Brotherhoode radšej zabalil)a každému z nás prišiel ten príbeh hrozný a robili sme si z neho stále srandu :)

Ale je tu veľa ľudí ktorým sa to páčilo a sadlo im to, tak tu už nebudem zbytočne na túto tému prudiť :)