Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

A Vampyre Story

70
24 hodnocení Platformy
Žánr:
adventura > 2D adventura *
adventura > 3D adventura
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
17.11.2008 PC
Vývojáři:
Hlavní hrdinkou této klasické point-and-click adventury je pařížská operní pěvkyně Mona de Laffite. Jednoho dne Mona odmítne svého nápadníka Barona Shrowdy von Kiefera, který je k její smůle upír. Zhrzený Kiefer Monu kousne, čímž ji přemění na upírku, a unese ji na svůj hrad do Draxsylvanie. Po několika letech věznění se Moně naskytne příležitost utéct z hradu a vrátit se zpět do Paříže, jelikož je její věznitel zabit knězem. Na této obtížné cestě za svobodou, vedoucí přes spoustu pastí, příšer a lovce upírů, jí bude pomáhat neomalený netopýr Froderick, za nímž ovšem Mona nechce zůstat pozadu a sama má schopnost přeměny v netopýra, což jí umožní přístup na jinak nedostupná místa. Naší hrdince je také nápomocna tajemná magie odhalující důležité předměty v okolí.


Poslední diskuzní příspěvek

Mno, tak prvni zakys uspesne prekonan - rozjeti steam verze na Windows 8, kdy se bez jakekoli upravy rozjela pouze nahravaci obrazovka, hlavni…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
O A Vampyre Story jsem se zajimal uz pred vydanim a hodne jsem si od te hry sliboval, krome toho jsem byl zvedavy nad tim, jestli se autorum vyplati rozdeleni na vice casti. A najednou piseme rok 2016, ja mel az do ted zkusenost pouze s demem (pokryvajici posledni cast hry na hrbitove) a A Vampyre Story Part 2 se nejspis uz nedockame.

Na vizualni stranku jsem si musel chvili zvykat, i kdyz porad je memu estetickemu citeni blizsi, nez treba takova Deponia. Rovnez tak je potreba si chvili zvykat na ujeceny hlasek hlavni postavy (na druhou stranu jeji "RRRR" me celkem rajcovalo:-P). Netopyri sidekick Frodrick chrli jednu perlu za druhou, tim se ale vycet opravdu zajimavych postav konci.

Asi nejvic me hra chytila na samotnem zacatku do momentu, nez se podarilo otevrit prvni magicky zavrene dvere. U druhych magickych dveri v laboratori se mi podarilo narazit na divny bug, kdy jsem sice ziskal magickou knihu, ale dvere do kobky zustaly zavrene. Pote, co jsem zoufale projizdel net i projizdel kazdou dostupnou obrazovku a znovu prochazel rozhovory, jsem ze zoufalstvi zkusil ulozit hru a opet ji nahrat - a bariera zmizela. Zaverecna cast ve meste uz me prilis nebavila a do hry jsem se musel hodne nutit. Krome toho se vyskytl jeste jeden bug, pravdepodobne spojeny s tim, ktery jsem popsal v diskuzi (problem s rozbehem videi na Windows 8- stacilo nainstalovat DirectX dodavane se hrou). Kdyz se v posledni casti hry objevila cutscena, po skonceni se rozjela znovu. Mezernik to nastesti vyresil.

Mezernik se da ostatne pouzit i k preskakovani dialogu, potiz je v tom, ze zvukove stopy jsou obcas docela dlouhe a po stisknuti mezerniku se sice dana zvukova stopa prerusi a zmizi i titulky (ktere se rovnez zobrazuji jen na dvou radcich a promluva je casto mnohem delsi), ale postavy otviraji hubu na prazdno dal. Otrava (kdyz ctete rychle).

Pš, pro fanousky klasicke hudby jedna perlicka - v hradni kuchyni zazni par taktu z Bizetovy Carmen. (pro ty, kdo se spis orientuji v direct-to-DVD disneyovkach: "ma dojna miss, tak mam te rad, ze jsem se skoro prestal ovladat. Rikej mi hnup, to nevadi, tve sladke buu me usi pohladi / dej mu sbohem a naveky, tvuj ukol je ho shodit do řeky")
+13+13 / 0