@Chuck (11.02.2012 17:22): Tak to rád slyším, já se ještě k ani jednomu z nich pořádně nedostal, ale mám je koupené.
Diskuze
@RNDr. Gunár Pavel (11.02.2012 17:15): Já teda na oba datadisky nemůžu ani vteřinu nadávat. Možná snad při nedávném znovuzahrání Perseus Mandate jsem se zhruba ve druhé polovině hry začal docela nudit, ale první hraní stálo za to.
@Chuck (11.02.2012 16:28): Něco takového se tvrdilo pomalu už o dvou nekanonických datadiscích k jedničce a potom hodně od dvojce. Definitivní obrázek si udělám, stejně jako Isair, až po dohrání plné. Že to bude patřit k tomu slabšímu se dalo tušit už od chvíle, kdy byl oznámen Day 1 Studios jako vývojář. Tohle studio mám rád, ale oni dělali áčkové hry naposled pro první Xbox. S příchodem nové generace už se jim povedl jen F.E.A.R. Files a to byl pouze port F.E.A.R.U. 1 a datadisků z PC na X360 a PS3...
@Garret (11.02.2012 17:11): <- To se mi líbí. (Fcb. reference :)
@Garret (11.02.2012 17:11): <- To se mi líbí. (Fcb. reference :)
je to shit. <- Toto je kvalitní názor
@Isair (11.02.2012 17:00): Tak já už jsem neměl dobrý pocit ze dvojky, která ještě tak nějak vypadala k světu, takže jít do trojky je proto u mě o ničem.
Chuck: Nějaký soud bych si asi nechal na dobu až si tu hru zahraji... nicméně je fakt, že ta trojka mě též vůbec neláká. A kupodivu nemám chuť si ji zahrát ani jako běžnou co-op akci, páč i v téhle "kategorii" jich je poslední dobou více než dostatek a některé jsou poměrně kvalitní.
Čím dál víc nabývám dojmu, že trojka je zneuctění F.E.A.R. jakožto "značky".
@marwel (11.02.2012 15:51): F.3.A.R. nebylo ani nejhorší FPS r. 2011, natož dekády. Hra má dva zásadní problémy. Není to F.E.A.R. a hratelností je to mírný nadprůměr až čistý průměr. To je pro hru, ověnčenou takovou značkou tuze špatná kombinace. Ke grafice, pěkná není, hnusná, to se taky říct nedá, ale kvůli tomu podivnému filtru vypadá krapet hůř než ta ve F.E.A.R. 2, což už je na pováženou. Každopádně tuhle hru jsem hodnotil především podle zábavnosti střílení a v tom horší než předchozí díly rozhodně není.
Ono je to jako bys tu hru protahl nejakym nechutnym filtrem, filtrem, ktery tu hru celou hnusne rozmaze. V dnesni dobe je tim zlem vetsinou FXAA, ale ve FEAR 3 jsem na tuhle moznost nenarazil, ze bych ji hned vypnul. Rozhodne to neni standard dnesni doby, je to naprosto priserny. Ve srovnani s dvojkou je to jako srovnavat FlatOut 2 a FlatOut 3. A co se tyce toho strileni. Naprosto se mi hnusilo, ze hra nevedela, cim vlastne chce byt. Zda hrou s krycim systemem nebo hrou s bullet time. Ani jedna cast nebyla poradne zpracovana. K tomu jeste vylozene nechutne linearni levely a mas tu adepta na nejhorsi FPS historie.:-)
@marwel (09.02.2012 02:27): No fuj, plnou hru bych bez placení nikdy nestáhl. :) Jinak k té graf. F.3.A.R., nějak extra hnusná mě nepřipadla, je to takový ten dnešní standart, hlavně že střílení funguje jak má. :)
Uprimne bych radsi videl, kdybys hodnotil dohranou piratskou verzi nez demo.
Ohodnotil jsem demo z Onlive, kdyby mi snad někdo chtěl podsouvat, že jsem to upirátil. :D
Za 7,83 Dollars na GMG.
USER47: Nikdy jinde neni design urovni debilnejsi nez ve FEAR 3. A v zadne jine hre od MP neni takhle debilni design. Maximalne ve druhem FEARu je spatny, ale rozhodne to neni jejich standard. NOLF, TRON, AvP 2, Blood jsou v pohode. Dokonce ani Condemned podle me nema tak debilni desing jako FEAR 3. Nazyvat takovy design klasikou Monolithu na zaklade jedne hry je skutecne mazec.
Jednička mi přišla dementní, ale dvojka a trojka úplně blbý nebyly. Je to sice trochu brak, ale akce je místy docela zábavná. Největší problém je ten level design, ale narozdíl od Condemned jsem byl nějak schopen to zkousnout.
Tak Ty jsi F.E.A.R. nikdy neměl rád. O to víc se divím, že kromě datadisků jsi v něm pokračoval.
Na mě právě FEAR3 působí děsně monolithovsky. Kdybych nevěděl, že na tom dělalo jiný studio, tak bych to Monolithu přisoudil bez váhání. Hlavně level design je tak příšerně retardovanej, že bych se divil, kdyby jim s tím někdo od nich nepomáhal. Je to taková ta jejich klasika, kde se deset minut prodíráš jedním pokojem, protože ti do něj vývojáři postaví klikatou cestičku z nábytku. Tohle zvěrstvo nikdo jinej než Monolith neumí.
NL: U toho titulu pořád váhám.
Chuck: Zahraj si Crysis 2, FEARu se relativně dost podobá.
Já jsem na dvojce hlavně odsoudil tu zvukovou stránku a ten zbytek jí rozhodně upřít nemůžu, ale když vidím ta videa z trojky, tak to na mě poprvé v téhle sérii dělá poněkud přihlouplý dojem. Zlatý Monolith!
netvrdil bych, že je to skoro to samé. dvojka se mi, narozdíl od tohohle paskvilu, velmi líbila. level-design je úplně jiný, pocit ze střelby, AI nepřátel a vůbec i jejich počet, konzolové ulehčení...
Právě že dvojka mě poměrně zklamala. Já mám holt nejradši první tři, ale asi nejvíc úvodní a Extraction Point, se kterými už dvojka nemá mnoho společného. V podstatě skoro nic.
Jestli se ti líbila dvojka, tak do toho klidně jdi, je to skoro to samý.
Tak nevím, ale když jsem zhlédl tuhle videorecenzi, tak mám takový dojem, že trojka si místo v mojí sbírce výjimečně nenajde. Možná tak pro kluka.
Ano, mě už to připomíná spíš Call of Duty než F.3.A.R Takový ty strašidelný atmosféry tam jsou, ale lekačky už prostě nic moc
Bodkin: Ano nehrál jsem to, ale představil jsem si, že ano. Je to levnější, než si hru koupit. :D Nicméně videa jsem sledoval v noci a teším se na fašírování nepřátel, ale strach už tam není žádný...
&@@######đĐ[&@@!!!!
heh
heh
RE: 0) "než začneš nadávat" , no more comments
Re: 1) Dívám se na jeden let's play, což znamená, že jsem nezkoukl "celý", jelikož není dotočený, než začne kritizovat tak se aspoň zeptej jak je to myšleno
RE: 2) Až tak? Strach u hry a strašidelná hra je zase podle mě něco jiného :)
Re: 1) Dívám se na jeden let's play, což znamená, že jsem nezkoukl "celý", jelikož není dotočený, než začne kritizovat tak se aspoň zeptej jak je to myšleno
RE: 2) Až tak? Strach u hry a strašidelná hra je zase podle mě něco jiného :)
0) Nenadával jsem! Byl jsem sarkastický!
1) "Dívám se na jeden let's play" - průběhový čas v 14:57:14. Pokud jsi ve střední evropě, pak je světlo.
2) Leknutí a strach mají stejně společného jako sex a orgasmus. Při jednom z nich se může vyskytnout ten druhý. Nebo taky ne.
;)
Doktore: To nikdo z nás tří, ne?
1) "Dívám se na jeden let's play" - průběhový čas v 14:57:14. Pokud jsi ve střední evropě, pak je světlo.
2) Leknutí a strach mají stejně společného jako sex a orgasmus. Při jednom z nich se může vyskytnout ten druhý. Nebo taky ne.
;)
Doktore: To nikdo z nás tří, ne?
Horic: Ále Bodkin tě jen zkouší. Hru ani nehrál. :p
Takže tedy! Ujasněme si to, než začneš nadávat :)
1. Kdo říká, že se na to dívám za denního světla?
2. I při koukání na to se někdy lekneš :) Sice né tolik, ale rozhodně mám horí pocit z F.E.A.R 2 než F.3.A.R :)
1. Kdo říká, že se na to dívám za denního světla?
2. I při koukání na to se někdy lekneš :) Sice né tolik, ale rozhodně mám horí pocit z F.E.A.R 2 než F.3.A.R :)
WoW! Díváš se za denního světa na youtube, jak to hraje někdo jiný a kecá do toho a nebojíš se? S tou hrou musí být něco neuvěřitelně v nepořádku!
Horic: A co se divíš, vždyť F.E.A.R. 3 je fuš. :p
Dívám se na jeden let's play, a možná je to teda tím, že to jenom sleduji, ale F.E.A.R 2 mi přišel docela strašidelnější o_O
Ale to zas mizeli i v Zaklínači. Nejhorší je, že ti nedají volbu. Já bych klidně bral o trochu větší zátěž na hardware, jen aby mi tam mrtvoly zůstaly.
Hezký by to bylo v Postal 2, kdyby jsi chodil sem tam, zabíjel a mrtvoly všude zůstaly. Pár tisíc vražd a zem by byla pokrytá :-)
Hezký by to bylo v Postal 2, kdyby jsi chodil sem tam, zabíjel a mrtvoly všude zůstaly. Pár tisíc vražd a zem by byla pokrytá :-)
Marty: A ještě jejich mrtvoly během několika sekund zmizely :D To mě hrozně iritovalo...
Hrozný to bylo v Dark Corners of Earth. Munice velice poskrovnu a respawnující se nepřátelé skoro všude (od třetiny hry dál). Nene, není to správné.
Tenhle logický respawn by ještě šel, horší to bylo ale u HL2 v Ravenholmu - v jedné oblasti se zombíci respawnovali pořád dokola, dokud hráč nenašel cestu pryč z oblasti.
Jop, v Episode One to tuším bylo. Jak ty mrchy lezly z děr dokud je hráč nezatarasil autem či jiným těžkým předmětem pomoci Gravity Gunu. Tohle byl přesně ten respawn s účelem a proto mi nevadil...
Antlioni se tam tuším respawnovali. Asi i někde jinde, ale je to dávno, takový detaily si u HL2 nepamatuju.
Nevíte někdo kde přesně to tam je ?
Nevíte někdo kde přesně to tam je ?
Respawnující nepřátelé mi nevadí dokud jsou účeloví. Jakmile jsou jenom kvůli natažení herní doby, pak je něco špatně... Jak na ten F3AR koukám, vůbec mě neláká. A přitom předchozí díly byly tak skvělé.
Marty: afaik je tam jedno místo, kde se neustále objevují noví a noví vojáci po určitou dobu, než ti kolega otevře vrata. V Half Life 2 bylo myslím taky jedno takové, pokud se dobře pamatuju.
Takže FEAR 3 je tedy hra s průměrným singleplayerem sázející na multiplayer a co-op, který si stejně neužiju ?
EDIT: Teď jsem si pročítal diskuze na internetu, oni tam tedy jsou nekonečně respawnující nepřátele ? To je věc, kterou na hrách nesnáším skoro nejvíce.
EDIT: Teď jsem si pročítal diskuze na internetu, oni tam tedy jsou nekonečně respawnující nepřátele ? To je věc, kterou na hrách nesnáším skoro nejvíce.
Fear 1 měla omezení zbraní na 3 a byly lékarničky.Fear 2 mela omezení zbrani na 4 stejne jako Far cry 1.A mněla lékarničky.Fear 3 ma omezení zbraní bohužel na 2 a má autoheal.
3 ještě docela jde. Třeba v Duke Forever bych mohl mít raketomet, brokovnici a pak nějakou tu sniperovku na dálku.
Na 3.
Měla omezení na 2, nebo 3 ? Sakryš, že si takový detaily raději nepamatuju.
V jedničce byly určitě lékarničky. Ale omezení na zbraně měla.
Eh. Neměla jednička taky "Trochu" autoheal a omezení na 3 zbraně?
Damn, damn a ještě jednou damn.
...
...
ach jo, dalo se to čekat, co ?
...
...
ach jo, dalo se to čekat, co ?