Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

TO bolo na mňa. :D Ja by som len povedal, ako už Bodkin naznačil, že nič okrem zebry nie je čiernobiele. :)
To je sice pravda, ale to je ten normální postup. Jenže když mluvíme o herním světě, tak se mi zdá, že je v poslední době situace s originalitou (PROSÍM, NECHYTAT ZA SLOVO - to není na tebe Bodkine) hodně špatná.

Takovej je můj názor. Hry si pořád užívám, jen mě to nutí víc a víc hrát starší pecky, co jsem propásl namísto moderních věcí.

Takovej Deus Ex. Dlouho jsem ho neznal, pak před dvěma lety zahrál a byl jsem nadšen. A přitom jsem o něm 9 let nevěděl vůbec nic.
S kámošem jsme vymysleli moudro - dneska už není originální skoro nic, vše je jen nastavovaná kaše jedoucí staré osvědčené triky. Koneckonců byl o tom nedávno článek na tiscali.games.cz. Největší inovace jsou pak v rovině indie/freeware her, kde můžou vývojáři dost experimentovat.

Budoucnost inovací - indie ?
fg: to jsem pochopil, že se ti to "asi" nelíbilo. co přesně ti na ní (FEAR3) vadilo?
No čo je potom znakom nenáročnosti, ak nie, že dokážu kupovať v podstate to isté dookola? :)
Že su ľudia nenároční je hlúposť, pretože po stránke akcie je napríklad F.E.A.R. 3 výborný. A že je to vlastne len zábavná a ničím prelomová odreagovávačka mi je jedno, pretože to funguje. Ja som ani nič viac nečakal.
Hmm... level desing byl otřesný (obzvláště v Perseus Mandate), navíc působily jako nastavovaná kaše... tj. naprosto zbytečně.
Mě přišli ty datadisky k jedničce stejné, skoro nic se tam nezměnilo. Takže jsem si je užil, ale originál je však jednička.
Hra se mi zatím libi, jsem v druhám intervalu.Hlavne krycí system je na FPS dost dobrej.
trochu nechapu ty vysoke skore v recenzich, hold lide jsou nenarocni...
Mne príbeh trojky príde ako jedno dlhšie finále, skutočne to už po tejto stránke už nemá čo ponúknuť. Ani prvý ani druhý diel neboli v tomto žiadna sláva ale napriek tomu ponúkli pár zaujímavých zvratov a dejových kľučiek, takže som bol v niektorých momentoch napätý čo bude ďalej. Trojka na mňa posobí ako jazda po horskej dráhe, celý čas baví ale v zásade neprekvapí vôbec ničím a ponúka len povinnú očakávanú jazdu. Prípadné ďalšie diely mi bezprostredne po dohratí prídu zbytočné.
Imo už s tím Fearem měli seknout a raději se věnovat opět něčemu novému, trojka na mě též na první pohled působí dosti kontraproduktivně. A z hlediska "příběhu" (byť ho hra moc nepobrala) nejsou jednotlivé díly příliš konzistentní, no (což je i následek toho, že datadisky a tředí díl dělají odlišná vývojářská studia).
Príbeh F.E.A.R.u je hlavne dosť rozťahaný, hrateľnosť a atmosféra sa mení a platí to aj o trojke.
Ale tak když vím to hlavní, a ještě k tomu co jsem ve 3 viděl ty videa z jejich dětství.. dává mi ta 1 větší smysl- i když je to možná tím že nepřesakuju videa :D :D
Zabývat se podstatou příběhu u F.E.A.R. prostě nejde, resp. nemá smysl se o to pokoušet, protože mi někdy připadá, že sami autoři ho pořádně neznají. :-) Co chybí v příběhu, bohatě doplňuje akce a atmosféra (hlavně to první). A o to tu jde především.
Jo vlastně ve 2 je zase nový "hrdina" , sakra- proč to tak motají- ale co, jdu prostě po příběhu, snad se chytnu :D takže oba datadisky příběhově vynechám- možná si je dám později, nevím ale ty stařičké feary mají něco do sebe :) Pamatuju si jen že Jin umřela v datadisku a ve 3 zase je (možná i ve 2, nevím)
Ja mám pri FEARoch neustále pocit, že každý nový diel je v podstate len remakom toho predošlého. :D
Druhý díl nebere do úvahy ani jeden, ovšem se ani nikterak výrazně nevylučují. První datadisk pouze dovyprávěl "příběh" vaší původní postavy (nu on tam v podstatě beztak už téměř žádný nebyl:p). Ten druhý bych pak přirovnal asi k HL:opposing force... čili nová postava a příběh, který ovšem není dále rozvíjen (časové se odvíjí zhruba ve stejné době jako původní hra, resp. přesněji od cca poloviny původní hry a části prvního datadisku). Ve druhém díle se hráč opět vžije do nové postavy, příběhově pak přímo navazuje na první díl, resp. začíná cca 15-30 minut před koncem dílu prvního.
Ja sa tiež v tom príbehu nijak zvlášť neorientujem vďaka datadiskom a neviem ani ktoré berie dvojka do úvahy ale Chuck ako veľký F.E.A.R. fanda by mohol vedieť :D Ale ak si chceš zahrať komplet maratón, určite nevynechaj datadisk k dvojke, Reborn.
Teď hraju jedničku znovu, a tohle se tomu nemůže rovnat. Jak je to vlastně s příběhem? hraju to kvůli tomu, takový fear maraton, které díly mám vynechat ? oba datadisky? vím totiž že ve FEAR2 děj některého z nich- nebo obou, ignorovali.
edit: navíc fettel v 1 vypadal skvěle (jako magor) .. tady vypadá hrozně :D to samé ten point man. Jako kamarádi z hospody..
Nemierim tým teraz na Kubula (snáď mi odpustí latinské skloňovanie), ale však to tu býva bežne: niekto čaká od hry kvalitný fps zážitok, potom je však z toho samozrejme sklamaný a zo sklamania tomu dá len 80-85%. :D
"kvalitní FPS zážitek " :D tady nekteri stale letaji v oblacich :)
Už za týden, hoši. Doufaje v kvalitní FPS zážitek se do toho pustím s plným nasazením, i navzdory mým velmi dobrým vztahům s díly předchozími :P
Imho je to jen pro USA, vsimni si, ze FEAR 2 u nas neni dostupny (ale v USA jo).
Tak na steamu píšou save 50% fear collection, ale po kliknutí naběhne jen třetí díl? Co to jako je?
Súhlasím viacmenej so všetkým, čo sa tu napísalo ale aj tak mi subjektívne dvojka sadla viac. Ale ako celok považujem F.E.A.R. za kvalitnú sériu :)
Ale u těch, co píšou všema deseti, se to toleruje, ne? ;-) Nějak jsem ten malíček blbě vychýlil. :-)
Vidím, že nejsem sám komu se občas podaří napsat místo U to Ü - české rozložení klávesnice se pozná (nebo ne?).

Jaké bude mít vlastně trojka nároky ? Oni nějaké oficiální jsou uvedené, ale ty jsou často k ničemu, no a také jsou uvedené na stolní PC, zatímco já hraji na NB (a myslím že nejsem sám). Mám třesoucí se 5650 (klasická karta).
Těžko říct.

Přijde mi to jiné než jednička. Tu jsem hrál několikrát. Nezdálo se mi však, že by tam bylo málo akce, vždyť kolik zabitých vojáků (a pár duchů) je na konci hry, 500-1000, ne ? Teď si nejsem jist.

Ale ano, takové méně děsivé. Lekací momenty tu jsou, ale atmosféra už není taková. Tím však 2 ani 3 nezavrhuji.
Je tu někdo, komu se styl dvojky a trojky líbí více, než jedničky ? Těžko soudit podle trailerů, ale hrubý nástin jak hra funguje poskytnou.
Pokud budete editovat, šoupněte tam i UK cover. Popisek celkem OK, akorát nějaké podrobnější info o singlepayeru v něm chybí.
Ugra: Za Fettela by se údajně mělo dát hrát dokonce i v SP po odemknutí určité úrovně hrané za Mana, ovšem ve kterém MP módu to je, přímo řečené není, ale jako nejpravděpodobnější se jeví mód Soul Survivor.
ugraugra: Ty jsi uchošťour, no fajn tak tam mělo být "Tím zmíněným multiplayerovým módem je právě......." místo "Další specifikum hry se týká první" :-)
"jeden z multiplayerových módů nabízí i hru za tohoto padoucha" Není to právě ta o kousek níže zmíněná kooperativní kampaň?