Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garion (14.05.2025 19:57): Hehe, zrovna jsem přesně tohle video našel a dokoukal a šel jsem sem napsat, že to vypadá nadějně. Na 720p low tam má 20 fps, takže na Ti a bez nahrávání/streamování budu mít s klidem 25+.
Koukal jsem na YT a zda se l, že to s 3060ti ve 1440p s. DLSS jde hrát v 60fos na v podstatě plně detaily. Tak pěkné. Potěšilo.
@BUMTARATA (12.05.2025 18:53): Tak 25 fps byh přežil, nejsem rozmazlený jako Garrett :) Otázka je, zda to půjde vůbec spustit. Např. Alan Wake Ii vyžaduje 6GB VRAM a spustit mi jde. Ovšem po pár minutách hraní se textury přepnou do módu devadesátých let. :)
Je tady nějaký znalec na novodobé hardwarové nároky? Píšou, že požadavky jsou 8 GB VRAM, to je docela hardcore. Ale už teď jsou testy na pcgameru, z kterých vyplývá, že 6 GB VRAM je naprosto dostačující. Moje otázka je, co 4 GB VRAM? Stačí mi hrát na low samozřejmě. Ale prý je tam enforcenutý Ray Tracing, což už samo osobě bude znamenat, že mi to asi nepojede (notebook s GF RTX 3050 Ti).
Tak Vortex 9/10. Já jsem hned z trailerů tušil, že to bude dobré. Bylo cítit, že tvůrci adresovali ty výtky ke skákání a jinak je to pořád starý dobrý nářez. Bude tam trochu víc taktiky. A celkově už se těším, až si na to najdu čas.
Tipoval jsem 86 a zatím to tam je, ale po Eternalu mě to moc neláká. Ale tak je to prequel a v gamepassu, takže časem aspoň zkusím.
Tak se obávám že Doom: The Dark Ages zatím nechám u ledu - preview v Rolling Stone teda vůbec nezní dobře. Beztak ho na mojí staré šunce asi nerozchodím...
Mohl by být zachován normální typ level designu. Nesmí to být cokoli multiplayer style, to mě nebere. A měla by být možnost ustupovat dozadu, popř. krytí a střílení z jednoho směru. V pár úsecích toto v Doom Eternal šlo, ale byla to fakt fuška. A musel jsem použít vše, co mě FPS žánr naučil.

Ke hře je dostupných dost materiálů. Moc jsem to nestudoval. Má tam být strafování, to je rychlý pohyb do stran. Dále nějaká teleportace, že se v mžiku objevím u nepřítele a setnu jej. Štít ke krytí se před útoky. Mohlo by to víc být tradičního rázu, ale i tak budou zřejmě přetrvávat aspekty z Doom Eternal, kterými jsem já nadšený nijak nebyl.
V DE tvůrci zavedenými bojovými mechanikami a nutností skákat jak blázen šli hodně přes čáru. DA by se měl vrátit k pomalejšímu hraní. Jsem zvědavý jak bude fungovat osedlávání draků, ovládání mechů a celková středověká atmosféra.