Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Karasman (19.05.2023 07:04): mě tam neseděla ta animace útoku. Jasně, jinak to asi nejde, ale cítil jsem se blbě když švihnu a Cal vlastně udělá meči pohyb do strany a až moc mimo a pak udělá to samé na druhou stranu. A u toho stojí na místě. Přišlo mi to paradoxně takové těžkopádné. Žádný Anakin, když mu Obi hodil na pár sekund svůj meč. Ale to asi vylepšovaly pak ty skilly, ono bylo docela lehké ignorovat je, když jste si vylepšili své oblíbené, protože na další tři jste stejně slot neměli.
Mě se u toho dual wieldu nejvíc líbil ten útok na trojúhelníku, kdy Cal medituje a pak odrazí jakýkoliv útok, ale hlavně pro mistry v parírování (což já moc nejsem), tam jde kdykoliv přerušit útok a vyblokovat útok nepřátelský, bez odezvy. Asi jako jediný styl.
Co se defenzivního stylu boje týká, u mě vítězil crossguard a to, že můžu nepříteli vrátit střelu trochu silnější. Což naprosto likvidovalo droidy.

Tak mě napadá že jsem naopak krom confuse moc nepoužíval sílu. Cal sice dokáže zničit i padesát basic droidů jedním útokem, ale to je hodně situační a mě ta síla přišla vždycky až moc slabá na jakékoliv experimentování. Prostě poryv větru tam, poryv větru zpět, poryv větru okolo.. :D A na co mi je když zvednu bosse do vzduchu? Jeden free útok?
@SilentWolf (18.05.2023 08:28): to já si říkal po jedničce taky, že to podruhý hrát nebudu.:-D

A teď s tou dvojkou jsem to samozřejmě rozjel znovu.:-D Akorát mě štve, že i když mám hru na Steamu, hraju ji na Steamu a spoustou ji přes Steam, tak se stejně pořád stahuje a spouští ten jejich debilní EA klient..
@Paul (18.05.2023 18:25): Oba jsem měl a vydržel s nimi až do konce. Ten blaster je divný, ale alespoň ten styl souboje vypadá jak ten styl Dookua a na nejtěžší obtížnost blaster popravdě dost pomáhal. Každopádně Crossguard je top, protože jsme kdysi měli v Jedi Academy clan a všichni jsme jeli singl silný styl.

Mě se moc nelíbí, že vždy vidíš celý ten meč (prostě obří tyč), chybí mi oddat se jednoduchému stylu a trochu jsem si myslel, že ty stances budou právě různé typy útoků s jedním mečem - viz Nioh a Tsushima. Změníš stance a Cal dá meč nad hlavu, roztáhne ruce jako Dooku, nebo udělá ten Kenobiho stance jak stál před Grievousem.

Ale ve výsledku jsem se soubojákem docela spokojený. Neměl jsem pocit že je to o náhodě jak v jedničce a docela jsem tu věřil úskokům a parírování.
@SilentWolf (18.05.2023 08:28): jo, tady je potřeba ukládat manuálně meditací, žádnej konstantní autosave.

Já to taky hrát podruhý nebudu, proto mi nevadí si to za necelý dvě kila pronajmout..než bych to pozapomněl, tak už vyjde závěr trilogie :)
Ale spolu s RE4 a Atomic Heart pro mě zatím nejzábavnější hra tenhle rok.

Btw jaký jsi používal stance? Mi ten blaster přijde hrozně cool, jakkoliv je unJedi..a crossguard je taky bad ass.
Prakticky vůbec jsem nezkoušel dual wield.
@Paul (16.05.2023 21:52): Já tak jednou hru vypl po bossovi, který mi nepřišel nejlehčí. A to se neuložilo - tzn. nefunguje to jako Soulsy. Takže opáčko..

Každopádně jsem hru milerád střelil dál. Je to fajn osmičkový kousek, ale jak už jsem si vše vyzobal, nemám vůbec chuť to někdy pouštět znovu. Ten parkour mi opravdu chybět nebude.
Vyšel novej patch, trochu zlepšuje framerate kolem Koboh cantina. K dokonalosti to má furt daleko, musej ještě máknout. Jinak ale tedy furt baví, ikdyž spawn of oggdo je spawn of satan, zabral mi snad půl hodiny. Nevim co maj v respawnu za fetiš dělat žáby jako tvrďácký dark souls bosse.
Muzika v kantýně je občas boží 
A celkově jsem vlastně docela nadšenej...až na ten technickej stav.
15 hodin, jsem na Jedha, baví mě to hodně, ale ten technickej stav je občas fakt napřesdržku. I když pominu nepoužitelnej RT a nestabilní framerate v některejch lokacích (typicky Koboh vesnice), tak teď třeba mám bug (kterej je i na konzolích) kdy nefunguje charge shot v nepřeskočitelném tutoriálu blaster stance, a jediný řešení je reload savu, takže 20 minut prozkoumávání lokace si hezky zopáknu.
Je to osmička, ale spíš slabší osmička. Nečekal jsem, že mě to absolutně ničím nepřekvapí. Občas jsem se až divil, zda to tvůrci myslí vážně, takové dost školácké chyby. Jakoby to byla jejich první videohra. Skoro žádný nápad tu není dotažený. A celou hru jsem čekal na něco opravdu skvělého a to prostě nepřišlo.

Ani se mi nechce psát komentář, protože by to byl sloh věcí, co mi vadí zakončené prohlášením, že přesto mě to bavilo, protože holt Star Wars.. Ubisofte snaž se a udělej dobrý Star Wars open world! Mám teď docela slinu i na to MMO.

Nejhůř z toho celého vyšel stejně Cody Fern, který hrál "badass" roli, aby mu pak přidali tlustou bradu. :D A to mi nevadil ani Kylo.
@Paul (05.05.2023 11:44): Minulý týden jsem postavil novou mašinu, takže tohle je první hra, kterou jsem na tom testoval. Ryzen 5 7600, 32 GB DDR5 a GTX 2080Ti. RT je zapnutý, taky větráky na grafice jedou tak, že mi komp div neuletí, ale kolik mam fps fakt nevim.
@Karasman (02.05.2023 07:42): plné detaily znamená včetně zapnutého RT? Pokud ano, co máš za CPU? Jsem teď hrál hodinu, a když pominu shader compilation stutter (klasika), tak na tom Coruscantu jsou místa, kde framerate kolísá mezi 50-60 zatímco se GPU fláká. Když vypnu RT tak to jede 60 bez zaváhání. Připomíná mi to Gotham Knights, při lanchi taky podobně blbej výkon (ale pak to vytáhli kde to mělo být rovnou).
Zajímavé zjištění - nevím co vše udělal nový patch a co vyřešilo že jsem vypnul v nastavení nějaké odesílání dat ale najednou je to docela hratelné v quality modu. Ono se to totiž moc jinak hrát nedá, to je jak hrát přes mokrý toaletní papír, mé první setkání s Merrin bylo fakt super, jelikož se jí naprosto rozmazal obličej - že by člověk ani nepoznal kde jsou oči. Nejhorší na tom je, že ten mod fakt neřeší problémy s FPS, k těm dochází i tak, ale padá to kvůli tomu až někde k rozlišení 1p..

Takže na PS5 doporučuji vypnout performance mod. Vypnout jakékoliv rozmazávání pohybu (dělá to duchy) a film grain a podobné kraviny. Vypnout v extras odesílání dat. A aby se správně nastavilo HDR tak jak psal tehdy Charllize tak nastavit třetí možnost v HDR nastavení PS5 (ne ve hře), alespoň +1. A ve hře pak trochu srazit světlost. Plynulý zážitek to není, ale to ani performance mod. Ale aspoň to nevypadá jak mobilní hra.
Wohoo, to zjištění že Jedha je v podstatě Korriban.

Jako nevím, zas tak úplně teď nežízním ok, kecám po novém KOTORu, protože by naprosto stačilo tohle. Kdyby to mělo pár RPG prvků a ne jen kosmetický loot a ty parťáky bychom si mohli vybírat. Jsem zvědav co vykouzlí ten Ubisoft.

Nejlepší je schopnost trojúhelníku při dvou mečích. Ta meditace. Pomohla mi dost s prvním velkým bossem.
Zatím jsem to hrál jen asi hodinu, ale žádné problémy jsem nezaznamenal a to jedu na plné detaily ve QHD.
DF se podívali na zoubek i PS5 verzi a už začíná dávat smysl proč to i na highend PC neběží jak má. PS5 verze v resolution modu běží pod 1440p a framerate na některých místech klesá pod 20, v performance mode běží občas na sub720p a framerate stejně klesá ke třicítce. Plus to občas padá i na konzolích. Solidně doprasená věc. Director řekl že se ho EA zeptali kolik potřebuje extra času a řekl že bude stačit six weeks, no, nestačilo.
@Bursoft (29.04.2023 11:09): samozřejmě máš pravdu, zmiňoval jsem to spíše v kontextu menší VRAM (viz. srovnání AMD vs. Nvidia), nejsem úplně spokojen z uzší paměťovou sběrnicí a zmíněnou nižší kapacitou VRAM u RTX 4070/Ti, ačkoliv to řeší částečně cache.

Docela mě děsí aby z toho v blízké budoucnosti nebyl trend. Grafiku nekupuji na 2 roky. Mám malinko obavy aby Nvidia se zákazníky nevydrbala jako u RTX 2060, 2070, apod. kdy po krátké době jako reakci na HW lepši konkurenci nevydali refresh, alias edici Super s vyšší VRAM, apod.
@Charllize (29.04.2023 19:38): nepoznám rozdíl u toho HDR. Takže asi fakt nefunguje. Teď dva dny nebude čas hrát tak aspoň doufám v nějaký patch co nejdřív. Baví mě to moc navzdory mému rantu na parkur a že je ta velká planeta docela nudná- prostě skály. Už chci remake kotoru a tu hru od Ubisoftu a ideálně i nějakou strategii. :-D

Ale (ani nevím proč) mám díky této hře chuť strávit čas zas v nějakém obřím RPG kde budu prozkoumávat originální svět - tak se moc začínám těšit na Final Fantasy XVI. Snad dopadne dobře.
Co jsem koukal tak nejlíp běží asi na ps5 i když taky na hovno. I když asi kdybych byl fanoušek tak to odehraji i tak, nic gamebreaking tam moc nevidím. Lidi jsou moc velký citlivky. Jsem hrál Gothic 3 kde občas trvalo 15 vteřin než jsem se ve městě otočil :)
Ale poslední dobou ty špatný optimalizace dost jedou, tak 8 z 10 her běží blbě :)
GP optimized games, hehe :)
PS: prý tomu nefunguje ani HDR…
@7c (29.04.2023 19:07): ale intro toho DF videa je tak super že jsem skoro rád že to takhle blbě vydali :)

Holt si v klidu projdu Hell-A, pak Redfallem..a pak už to snad budou mít opravený. Nebo ještě zprioritizuju Ishimuru.
Slušná poprava na DF - asi by za to měly být nějaké ceny :)
Ten parkur mě tam fakt triggeruje. Cal občas musí běžet po útesu někde do zatáčky aniž by vůbec věděl, že tam pak bude mít kam skočit. Moc se mi to do té hry nehodí. A je to hrozně clunky.
@Rapier (28.04.2023 20:33): To je vizitka vývojářů, ne výrobců grafáren.

Zajímalo by mě, jak dlouho si budou nechávat lidi srát na hlavu s takovýma hrama. Na PSku to má 150 GB, jede to hrozně, na PC klasicky nehratelný..
1. Grafika v performance hnus, quality nehratelná. Ale jinak to už ani neznám. :-D
2. Coruscant fajn, akorát toho platformingu je možná zbytečně moc. Chybí mi objevování prostředí stylem že sám zkusím někam seskočit.
3. Cal je dobrý řezník.
4. Nejtěžší obtížnost nic moc. Ani u bosse jsem neumřel. Přijde mi že je to o dost lehčí.
5. Je to docela temné, příběhově... scéna z traileru kdy Cal zjistí že at dělají co dělají, impérium je stále rozlezlé všude. Je super.
Hmm, takže další hra co má problém s VRAM. To není dobrá vizitka pro Nvidia GPUs.
Ty trhaný animace postavy jsou jak z nějakýho 15 frames animaku :) Dvacet let starý Devil May Cry to mělo lepší :)
Teď jsem viděl gamestar.de video kde na ryzenu 5900X a RTX4090 framerate dropoval ke třiceti zatímco se grafika kopala do prdele, tzn. zase neuměj používat CPU. Jsem zvědav jestli to opraví day one patch, nebo jim to potrvá dva měsíce jako to trvalo Warnerům u Gotham Knights.
Přitom s jedničkou jsem ale žádný technický problémy neměl, tak jsem doufal že to tady bude podobný.
Mě tam už od jedničky hrozně vadí ty animace, je na nich prostě něco divného. A ve dvojce s tím teda nic moc neudělali. Viděl jsem nějaký gif kde prezentovali tu stance meč + blaster a jako katastrofa.

Kdybych nebyl vůl, tak jdu radši rozehrát Pathfinder a nestojí mě to dva litry. Ale prostě vžum vžum, hvězdné války!! :D
Star Wars Jedi: Survivor Review | PC Gamer

The only thing that threatened to ruin my good time were the constant performance issues with the PC version. (…) Stepping through doors sometimes triggers double-digit framerate drops for ten seconds or more. Cutscenes often plummet to 15-20 fps, cut off or overlap dialogue, and usually don't recover until I get control back.

I'm no Unreal Engine expert, but the worst slowdowns always seem to occur when the game's loading stuff in the background. Using the galaxy map on Cal's ship turned into a slideshow every single time—presumably because it's begun loading the planet I'm about to travel to. Performance in the most open parts of Koboh is pretty bad, too. On an RTX 2080 Super, i9-9900KS 4.00GHz, and 32GB RAM, I was lucky to squeeze a 35 fps average in the semi-open world. Isolated levels ran flawlessly at 80-90 fps, so there's clearly something up with the way Respawn is drawing big spaces.

(…)

We are living in a time of bad PC ports, after all.

Skvělý. Tímhle už trpěl Fallen Order. Počkám, až to bude za korunu v EA Play.