Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jab (08.08.2022 11:20): No tiež si myslím, že ten detail a veľkosť tých miest je na pomery dnešných hier šialený. V podstate neviem, či v nejakom RPG také veľké a detailné mestá vôbec boli a to som hral asi väčšinu väčšej RPG produkcie posledných 15-20 rokov. Aspoň teda tej západnej. Podobne veľké a detailné mestá má asi len séria Assassin's Creed, ale tam je to úplne sterilné a mŕtve, čo je škoda, lebo tie mestá sú tam fakt vymodelované super.
@Jab (08.08.2022 11:20): Já jsem se zařekl, že to znovu budu hrát až s tím ofiko next gen patchem, a že do té doby dohraju jedničku (ještě jsem ji nehrál) a dvojku za Scoia'tael. Pokud by next gen vypadal beznadějně, asi se spokojím s mody, na které tu odkazuješ :-)
@Gordon (08.08.2022 11:34): Beauclair hlavně ještě v Blood and Wine.

Omezení hry byla zmíněna. Nicméně s tím, že při její velikosti a propracovanosti jsou zcela marginální.
@Jab (08.08.2022 11:20): Těmi městy myslí Novigrad a vcelku komorní Oxenfurt, nebo na těch ostrovech, případně v nilfgardu jsou také nějaká města? Jsem teprve v hledání Ciri v Novigradu a jako jo, je to obrovské a neuvěřitelné, vcelku mě fascinují přechody z exterieru do interieru. Ale zase bych to nepřeháněl v porovnání s ostatnímy hrami.

ono třeba ty NPC "do počtu" nejsou kdovíjak úžasná, kolikrát vidím jak dojdou na konec své "kolejničky" a začnou se točit na místě jak když se sekne pathfinding mobovi v minecraftu.
Zase jsem to instaloval (páč o hře Saruman s Radeckerem pár dní zpět v hospodě básnili) a sakra... To je fakt nádherná hra. A teď na novém 4K monitoru ještě o fous hezčí. :)

Btw Saruman nechce napsat koment, páč je jich tu už tuny prý. Ale jeho základní premisa, že autoři jsou mrdlí, páč jinak by se s modelováním tak obřího světa s velkými městy nepárali, mi přišla celkem nosná pro nový komentář. :)

P. S. Málem tři měsíce bez příspěvku v diskuzi? Not on my watch! :)
@Kejtee (23.05.2022 23:07): No to je fakt divné, lebo toto sú bežné úkony a za celú hru ani na k+m, ani na gamepade som nič také nezažil. Asi nemáš druhý gamepad, aspoň na požičanie/vyskúšanie pre porovnanie?
@Tulareanus (23.05.2022 20:31): skusala a nevidela som rozdiel. Na zaciatku som mala original nepacilo sa mi to,tak som si dala na ten druhy a mam ho doteraz ale dnes som sa znova tolkokrat rozculovala. Chcem len zapalit blbu faklu a on nie a nie to spravit. Tancujem tango okolo tej fakle a az na niekolky pokus sa to podarilo. Stalo sa mi to aj pri looteni nejakych krabic.
@Tulareanus (23.05.2022 00:27): to s tym zamierenim na item a potvrdenim moze mozno nakoniec suvisiet aj s tym samovolnym pohybom, lebo ten moj Gerald sa gybe jiekedy viac ako je treba a kruzi okolo itemu :)


@Paul (23.05.2022 00:37)
Mam zapnute alternativne ovladanie

@SilentWolf (23.05.2022 09:41)

Ja mam velmi stary controller, takze je mozne, ze to moze byt sposobene aj tym. Inak dakujem za rady. Mozno sa mi podari to coskoro hrat na ps5,tak uvidime ci to bude rovnake alebo nie.
@Kejtee (22.05.2022 23:51): mě se problém s joystickem objevil už u Elden Ringu, tzv. drifting. Po roce co mám konzoli a prakticky na ni nehraju. Pomohlo mi nějaké video na youtube, které popisovalo, že máš do všech 4 směrů pohnout joysticky a vždy je tam pořádně stisknout na chvilku. Mě to (a považoval jsem to za zázrak) problém vyřešilo. Je možné že je to i tvůj problém.
@Kejtee (22.05.2022 23:51)
1. Nepraktické, ale realistické. :) V Elden Ringu sa inak loot dá zbierať aj na kamzíkovi.
2. Hral som to síce m+k, ale toto sa mi za celú hru ani raz nestalo. Controller nie je už starý? :)
3. vieš nejaký konkrétny príklad? Lebo mne sa zdá, že citlivá interakcia tam bola z môjho pohľadu asi tak trikrát v hre, ale to preto, lebo predmet interakcie bol veľmi malý alebo úzky, ale tie miesta boli oveľa neskôr v hre.
4. To sa mi síce nestalo, ale občas npc kráčalo po nejakom plote alebo tak.
A ad spoiler, no to si už skoro prešla tutorial. :D
Tak mam za sebou druhy den hrania a chcela by som sem vypichnut par veci, ktore som si stihla vsimnut a trochu mi vadia.
1. Pride mi neprakticke,ze ked sedim na koni,tak nemozem zbierat napr rastliny alebo loot
2. Neviem ci to je mojim controllerom ale dost casto sa stava, ze mi Gerald ide dopredu aj ked nedrzim joystick.
Vo vseobecnosti sa niekedy celkom tazsie s Geraldom otaca.
3.Citlivost vzialenosti Geralta a predmetu, s ktorym ma interagovat je tiez velmi delikatna a niekedy musim skusat niekolko sekund pokial sa do toho okna trafim a mozem danu vec vylootit
4.Stretla som sa aj s par bugni typu- stojim v chatrci a strcim do NPC a to sa mi presmykne cez stenu a stoji vonku :) (zázrak) 
Nechcem sa tu stazovat, iba skor vyjadrit pocity. Mozno mal niekto podobne problemy alebo skusenosti, tak sem moze kludne napisat :) Inak ma hra bavi a tesim sa na to co ma v nej este caka.
Akurat sa chystam na Griffina
@Tarhiel (19.05.2022 18:18): mna tiez jednicka bavila ale prave dvojka nie. Prisla mi nezaujimava. Presla som asi 3/4 hry a potom som si dala pauzu a nikdy som sa uz k nej nevratila. Na jednej strane je to skoda ale na druhej som si povedala, ze ked ma to nebavi,tak to nebudem hrotit.
@John Mirra (19.05.2022 18:15): To je úplne v poriadku, mne atmosféera a dizajn lokacii z jednotky sadol, i ked pribeh bol ešte na úrovnií fan-fikcie, trojka ho skvelo uzatvára a dvojku by som dal na druhé miesto, s oveľa lepším (aj politickejším) príbehom, dvoma veľkými cestami, ale konzolovitosťou, no umiernenú na minimum :)
@Paul (19.05.2022 14:28): Za mě stále asi nejlepší RPG nového tisíciletí. Nej RPG od Witchera 3 bych dal asi Disco Elysium. Jakkoliv to má v rámci žánru specifické postavení (samozřejmě kvůli neustálým soubojům je to vlastně izometrický dungeon). :)
7 let dneska. A 6 let co jsem to naposledy (podruhé) dohrál. Tak už aby byl ten remaster.
"30 nepřečtených" Už jsem si myslel, že nějaká novinka. Tak nic :D
Tak už toho nechme. Nevýhoda psaného textu tkví v tom, že někdy člověk text pochopí jinak, než pisatel myslel.

Ruku na srdce, poslední dobou CDP nemá úplně nejlepší pověst, s next-gen patchem CP77 si pověst částečně spravili a TW3 next-gen update je dost možná víc očekáváný, než CP77. Tudíž chápu, že si to řada redakcí vyložila po svém. Kdyby se CDP vyjádřili lépe nemuselo k nedorozumění dojít.
@AlieN (15.04.2022 17:34): Ale to se pleteš. Já to pochopil taky ze to odložily a nezrusily. To jen vy jste nepochopili ten můj první příspěvek, tak to proste je. Slovo VZASADE znamená ze to tak docela není a myslel jsem to tak ze odpiskali vydání co slibily. Proto jsem psal i to ze sliby chyby.
Proste jste se zase potřebovali na někom povozit místo chápání toho co pisu :)
@Charllize (15.04.2022 16:14): o tom přesně mluví Nowakovski jak jsem postnul níže. "Odloženo na neurčito" podobně jako "delayed indefinitely" má konotaci, která v tom samotném prohlášení CDP není, proto se proti těmto žurnalistickým clickbaitům taky ohradili. A proto má člověk jít ke zdroji a neřídit se přežvýkavinou.
@Rapier (15.04.2022 10:55): RTGI, DLSS a textury Halka Hogana chci i na PC. A pak některý interface vylepšení, např. aby se zobrazovala minimapa jen při použití witcher sense je něco, na co jsem musel používat mod, a bylo by hezký to mít v základu.

@Charllize (15.04.2022 14:09): tak stačí nepsat kraviny a nebude potřeba je vyvracet. Jinak možný je samozřejmě cokoliv. Třeba že na Varšavu spadne meteorit. Nebo Putlerovo atomovka. A pak holt nextgen patch nevyjde no. A budeš si moc gratulkovat jak jsi měl pravdu :)
Tak mne přijde nejvíc zábavný jak se vždycky když někdo pohání cdpr sejde obvyklá skupinka fanboyu a dá dotyčnému co proto :)
Lítají odkazy, urážky a vlákno vre jak voda na spagety. To já jsem se svoji Bethesdou úplný nevinatko :D
Tak peace jo? Uvidime co předvedou, abych sem za dva roky nemusel s dotazem kde je ten next gen patch :)
Na Bonuswebu se zamýšlejí zdali je pro TW3 nezbytný next-gen upgrade. Upřímně na PC nejspíš ne, hra tam vypadá i ve 4K rozlišení fantasticky i bez RT supportu, ale na konzolích rozhodně ano, tam je rozhodně co vylepšovat! Nejvíce to jde vidět na kvalitě textur a foliáže.
"I've been looking at the headlines that popped up here and there over the internet, and I've seen one that really drew my attention, which is, 'Witcher 3 next-gen delayed indefinitely,' which sounds like the game is in some sort of development hell," Nowakowski said. "I want to state this is not the fact. There's been a lot of insinuations that we're going to launch, like, June next year or something like that. That's completely not the case.

"Everything we're saying is—we have taken the development of the game in-house. The game is going to be finished in-house. We're evaluating our time, that requires a bit of investigation—that's all we're saying. Nobody's saying the game is delayed [with] some monumental time gap ahead of us. That's as much as I can say about Witcher next-gen, but I really want to emphasize that fact."

Later on in the call, CD Projekt joint CEO Adam Kicinski also suggested that there's not a tremendous amount of work to be done on the upgrade. "Not many," Kicinski said when asked how many developers are required to complete the project, estimating the total number at around 15 people plus some external support staff. "Taking over this project will not affect the development of our next game."

@Charllize (15.04.2022 04:42): prober se

Takhle to chodí když žurnalisti produkují clickbait aby byly prachy za reklamy a lidi co neumí číst nebo jít ke zdroji se toho chytají jak hovno košile :)
Btw z Kotaku:

Update - 4/14/22, 2:57 p.m. ET:   CDPR pushed back against headlines that the upgrade had been indefinitely delayed during a Thursday earnings, saying the lack of a new release window had to do with needing to reassess the work load rather than being a sign of “development hell.” “Nobody is saying the game is delayed in some monumental sort of time gap ahead of us,”   Michal Nowakowski, SVP of business development, said during the call. 


Holt za východní hranicí Slovenska je válka. Ta mění spoustu plánů.
@Charllize (14.04.2022 20:11): já nemůžu za tvojí neschopnost chápat psanej text. Doslova napsali že přesouvaj vývoj do interního studia a odkládaj vydání v druhém čtvrtletí, protože musí zjistit kolik toho je potřeba dodělat. To není odpískání. Až/pokud oznámí že to zrušili, tak se můžeme bavit o odpískání. Ale odložení? Projekty se odkládaj každou chvíli. A zrovna CDP si už dá pozor aby nic nevydávali předčasně.

Přijde mi že fakt zase klasicky trolíš, protože CDP.