Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Byl jsem si na 100% jistý ze jakmile Elden přejde do repre hodnocení ze to někdo přijde zkurvit to hodnocení. :)
@7c (17.03.2022 21:59): Trochu to připomíná Bitterblack Isle nebo Dogmacke katakomby v menším provedení. DLC myslím spis budou cele oblasti včetně mini dungeonu. Ale třeba jim daji nový design. Těžko říct.
Nezlobil bych se ani za nějaký random generátor dungeonu, myslím ze to tak mělo dlc do Bloodbornu?
Kazdopadne nekteri bossove i v pozdějších dungeonech jsou slušný joke, kolikrát chcipnou na tři čtyři rány. Ne ze bych se při tom počtu bossu co tam je chtěl s každým patlat hodinu na xx pokusu ale trosku víc hp jim dat mohli :)
To se mi líbí, že je v jeskyních fakt tma. Sice mi trochu vadí, že je to jen tam, kde je to tak nastaveno a ne ve všech temných koutech. Takže zatímco někde je realisticky tma jak v pytli, jinde v tunelu kde není žádný zdroj světla vidíte jen lehce temný kout a jak couvnete tak se zahalí do mlhy a je tím vizuálně světlejší.

Včera jsem btw narazil na divnou věc v Redmane Castle, vůbec mi nedošlo že tam má být nějaký obsah mimo festival. Ale včera tam byli 2 bossové a jak jsem trochu redditoval tak čtu, že tam má být normálně loot a standardní nepřátele. A já měl jen ten festival jinak je hrad prázdný. Našel jsem nějaké řešení jak znovu tu oblast "aktivovat" tak jsem zvědav.. v pondělí zkusím. Protože jsem si zrovna včera říkal jak je ta oblast skvělá ale nevyužitá. :D
Zřejmě ten celý problém má co dělat s Blaiddem.
@7c (17.03.2022 21:59): Jeskyně jsou skvělý, baví mě moc. Všude tma, vytasím ohnivý kopí abych něco viděl. Zkoumám každý kout, hledám plošinky po kterých seskákat hlouběji. Nikoho dál nevidíš, jen slyšíš jak enemáci křičí. A u dna čeká nějaký pěkný neřád :D
@Charllize (17.03.2022 21:25): To je můj druhý oblíbený boss :) Objevuje se tam v noci (v podstatě Elemer na steroidech). Tahle varianta v Caelid je nejspíš nejtužší z nich. Líbí se mi, že je opravdu univerzální - má útoky na dálku, na blízko...

Godskin ve věži je dobrý i díky tomu, že je blízko grace, takže ideální na rychlý trénink.

Jinak ty dungeony (katakomby/jeskyně/atd.) jsou zajímavé - většina je spíš kratší, ale některé jsou parádní (hlavně ty úmyslně matoucí jako v Mountaintop). Místy je to skoro jako hrát staré DnD - tady bych klidně nějaké "dungeon" DLC ocenil.
@7c (17.03.2022 20:35): vlastne to povazuju za nejvetsi shame udalost za celou dobu meho hrani Eldenu. Vlezl jsem tam, vidim jak na me bezi, zvednu stit, on udelal jakysi multi pich kopim nebo co to ma a sebral mi vsechnu staminu i HP a byl konec :)

Ted bych to uz ustal, ale bojim se ho, zatim tam nejdu :)

taky je moc fajn takovy ten pitomec co se obcas zjevi u takove rozpadle chatky v caelidu kde je obchodnik. Je dost velkej, opasanej ostnatym dratem a kdyz do nej sekam tak to je jak paratkem do slona, vubec netusim kdo to je, ale trosku mam podezreni ze me nejakou spojitost s tema obchodnikama :)
Zdejší Hemwick paráda i když kratičká lokace. A boss nahoře naprostá špica. Ta hudba a jeho creepy pohyby. Pokračujeme v sérii skvělých okamžiků.
@7c (17.03.2022 15:32): tak mne to bylo hned jasny ze tam hopsat na kamzikovi je kravina a ze to musi jit jinak, ale prislo mi ze se to nabizi a kdyz to slo, tak sem se nahoru vydrapal takhle. Ovsem vevnitr jsem dostal od bosse takovu nakladacku ze jsem zase radsi sel. Ale mam tam uz odemceny porty, tak uz tam nemusim lizt znova :)
@Widl (17.03.2022 14:51): Souhlasím, o to víc zamrzí nulová customizace a existence jen základního krmiva víc tierů na uzdravování. Ke konci jsem našel armor set Night's Cavalry, vyloženě se nabízelo oháknout i kamzíka. :)
@Charllize (17.03.2022 09:44): Tak hlavně Hoarfrost nebo Sword of Night and Flame v kombinaci s těmi zabugovanými Determination/Royal Knight's Resolve. Na druhou stranu - speedrun je tu od toho, abys využil všechno, co hra nabízí, tj. je to trochu nudné, ale zároveň řešíš rychlost a to je všechno. Většina lepších speedrunnerů stejně bosse zabije i holýma rukama, jen to potrvá trochu déle .-) No-hit, no-glitch, no-upgrade runy tu jsou taky...

Ale jsem celkem rád, že INT v tomhle hraní ignoruji, a tím i tyhle skilly. Mimic Tear - tam byl IMO hlavní problém, že nebyla nutná žádná investice do MND (a OP samozřejmě byl - hlavně hotový Kostěj Nesmrtelný).
@SilentWolf (17.03.2022 10:13): Ja to pochopil z questu, ještě jsem tam nebyl jelikoz Radahn u mne pořad žije. 
Jinak ty nerfy skillu mě moc netrápí, moc je nepoužívám, jednak mám málo fp a druhak mi většinové nepřijdou moc užitečné. Vlastně mi většinou přijde ze je snazší 3x machnout zbrani než dělat nějaký double slash a podobne. 
Ten hoarfrost byl dobrý když se něco totálně dosralo. Jako třeba naagrovat 6 mobu najednou omylem a podobne. A do kopce stejne většinou nefunguje, lol
Taky tuhle jedno červený npc strašně drsne začlo točit Wild strikes, stal jsem asi pět metru od nej a asi půl minuty koukal jak se tam vrti a když skončil tak sem ho bodnul do zad a byl konec. :)

Summony pouzivam jen nějaký základní dva vojáky na +5 co občas vyvolám jako cannon fodder. Na ty lepší nemam fp a mimika jsem zatím nenašel a jediný co funguji na hp mám ty jedovatý spóry který jsou úplně k nicemu :)
@Charllize (17.03.2022 09:44): Já zrovna včera objevil summon mimica, který nepotřebuje FP na vykouzlení. Doposud jsem summony ignoroval, ale všude se píše, jak je hra pak neuvěřitelně obtížná, tak jsem chtěl jen předběžně zkusit něco vylepšit. Takže mám mimica +7. Záhy ho nerfnuli. :D :D

Jinak včera naprosto parádní zážitky. Asi radši celé do spoileru. Nevím. Nejen jsem se tedy po sejmutí Radahna (který mě bavil, je to hodně dobrý boss, pokud přistoupíte na pravidla hry a pomůžete si, ona to má být bitva, ne duel - imho) dočkal mé dávky Lovecrafta a možná ještě líp udělaného než v BB, protože je to takové nenásilné a nestojí na tom celá hra. Hlavně to evokuje trochu jiný styl jeho povídek, než chapadla a to barva z kosmu. Což je vítaná změna. Ale pohled na hlavní město za tohoto Soundtracku je něco neuvěřitelného. Ano Elden Ring recykluje,, je to Anor Londo 3.0, ale tentokrát to ten pocit, který jsem tehdy měl, když mě tam hra transportovala, mnohonásobně překonalo. Viděl jsem ho na screenech, ale jak tam pak stojíte sami, to je něco jiného. Asi nechci, ať From úplně změní směr jejich tvorby. A možná díky včerejším zážitkům o to víc oceňuji ten open world. Prostě parádička. Konečně to kliknulo, ale ty chyby se tomu těžko odpouští, když je to tak přehypované, to mám tendenci dělat u her, které jsou otloukánky.

Trochu mě mrzí, že vás hra vezme do Siafory docela brzo, ta lokace celá se mohla otevřít až po tom Radahnovi. Možná by to byl o to větší wow efekt. A tím by to i eliminovalo mou výtku že si to vývojáři hodně ulehčují teleporty, nekonečnými žebříky a výtahy a mega jumpy na koníkovi. Nevěřím, že by level design nešel udělat přirozeněji. Ale hádám, že asi chtěli ať hráč okusí gigantičnost toho města hned na začátku a neuteče od hry moc brzo.
Nový patch přidal i NPC a nějaké fáze questů, které byly zřejmě nedodělané. O tom už se na redditu spekulovalo. Docela fail. :D Ale když mainstream tak i live service přístup. :D
Tak jsem u asi nejlepšího ( a nejhezčího ) bossfightu z celé souls série. Dnešek byl hodně epický.
@Fritol (16.03.2022 18:41): No... Ale Mafii to asi spíše nedožene. Podobně Skyrim jako nejhranější RPG na DH. Byť to samozřejmě není moc fér srovnání. Dark Souls hry jsou docela specifické žánrovky. Vlastně ale poprvé jsem se podíval na ten seznam DH her dle počtu dohrání. Nikdy předtím jsem si to nevyjel, anžto mi to přijde trochu irelevantní. :)

Ale budu rád, když to přiláká pár nefandů Dark Souls žánru. Pokud tedy napíší dotyční komentáře. Na ty se případně těším, anžto samotného mě Dark Souls koncept dříve nezaujal. Elden Ring je asi první hra v "sérii", o které alespoň trochu uvažuji. Podobně se to má ale s tím RDR2 v rámci jeho okruhu více či méně příbuzných her. Nicméně u Elden Ring bych se možná přece jen více bál o své prstíky. Abych si je zase nemrvil jako když jsem hrál nedávno Hades. :)
Po zabití Radahna je to docela jízda. Konečně jsem od hry dostal to, co jsem v ní hledal. A možná to dělá líp než kdy dřív. Uvidíme až nově odemklou oblast dokončím.
Pff, tak dohráno. A jsem totálně vyšťavenej, takže přestože to neomylně vnímám jako to nejlepší, co From stvořili, napodruhé si to jen tak určitě dávat nebudu. :)
@Paul (16.03.2022 17:47): Cena je IMO nízká vzhledem k obsahu, a technické nedostatky řeší spíš skupina lidí, kterým stejně není grafika v ER dost dobrá .-) Samozřejmě rozumím, že pokud mám RTX grafiku a hra má na max nastavení propady FPS, které jsou očividně problém engine a ne výkonu PC/GPU, tak mě to naštve - ale zase to není konec světa (když to jde vyřešit v nastavení, než přijde oprava).

Resp. už jsem to nesledoval od vydání, ale hned první den byly jako problémové parametry vytipované asi 3 nastavení grafiky, které stačilo vypnout nebo snížit.

Nemyslím si, že jsem nějak tolerantní k tomu, když hra neběhá dobře (jen vyřešit nastavení myši v BioShock 2 byla noční můra), ale u PC portů FROM her jsem nikdy problémy neměl (u DS1 samozřejmě díky Duranteho patchi, ale s ním to bylo - pro mě - 100% ok).

Naopak třeba Bloodborne bych dnes asi na PS nedokázal hrát (po technické stránce vypadá hnusně (rozlišení, filtrování, efekty) a FPS je strašné) - resp. samozřejmě dokázal, ale když je tu naděje na port/remaster (PS5, emulace?), a když vidím, jak "jednoduše" by to šlo vyřešit i na PS5, tak spíš počkám. Kdyby to nebyla exkluzivita, tak už všichni roky hrajeme ve 4K@60FPS...

Vlastně nechápu kritiku FROM portů, když jejich hry na konzolích rozhodně nebyly nějak výkonově skvělé - viz již zmiňovaný Demon's Souls, který nedokázal držet ani 30 FPS.
No každopádně From už jsou ten nejmainstreamovější mainstream, takže předpokládám že všichni hipsteři začnou brzy tento komerční škvár hejtit :)
@Paul (16.03.2022 14:59): Čekal jsem ze si prijdes ulevit :)
Ale toustry celkove mají víc. Být normální dostupnost novych konzoli bylo by to ještě lepší. 
Kazdopadne ale nechci popírat ze pc si vede dobre.

A Sony si dobre nevede, to je známa věc. PS5 měla teď horší prodeje konzoli než xbox. Dobre jim tak. Doufám ze se nějaký hlavní Sony Japonec brzy nasere a těm Američanům tu značku sebere.
Ale to je hezké že ta umírající platforma PC prodala víc kopií než PS4 i PS5 dohromady, nemluvě o v průměru vyšším zisku na kopii díky většímu podílu digitálu..
Řekl bych že když Sony vidí tyhle čísla, tak se tam třeba někdo probere a zavolá do Fromu aby portli ten Bloodborne..