Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (21.03.2022 14:03): Jasný no, já moc dobře počítám s tim, že souls hry jsou hlavně o soubojích a o propletenosti různejch chodeb, místností a map a s tim spojený skvělý aha momenty. K tomu mi akorát ten otevřenej svět zatím moc nesedí, resp. jsem schopnej si ho do určitý míry užívat a zároveň vnímat tu obsahovou prázdnotu, která je asi částečně nutná u takhle rozsáhlý hry. Mam z toho takovej hrozně zvláštní pocit, možná to je tim, že to je první open world souls hra a je to herně něco trochu jinýho než bych čekal.

Jinak mě z tý hry taky trošku vytrhává že každou chvíli narážim na zrecyklovanej model katedrály, chatrče, dungeon bossové jsou občas jak přes kopírák, části dungeonů taky stejný.. Trošku mě děsí že jsem fakt jen na začátku a už tohle pozoruju.

Ta hra jako celek samozřejmě funguje a je super, nějakou kritiku si ale podle mě taky zaslouží :)
@Wulfgar (21.03.2022 13:37): Tam jde zejména o typ hráče. Já mám po 110 hodinách zabité jen tři hlavní bosse a přijde mi ze v te hře toho je tolik ze to stejne asi vsechno nezvládnu. Story mode hraci holt trochu utrou, a budou remcat. Trochu zbytečne, je to Souls tak nevím co čekali. Dobrý ukazatel je prave zdejsi DH kde je hodně silná skupina pribeharu a vyhýbají se tomu :) Jinak ten hlavní příběh na pochopení podle mě nijak zvlášť krypticky není. Tím nechci říct ze by se mi nelíbilo kdyby tam ty normální úkoly byli, ale proste jsem s tím ani nijak nepočítal tak mě to nemrzí.
Prelevelovani tam určitě je, ale zas bych se nebál ze i v tom případě tam nejsou bossove co daji i tak zabrat. 
Odmeny jsou dělané tak aby občas našel něco každý build, za mne je to spis zapleveleno vecma pro mágy. Holt nejde aby každý boss a truhla měla věci pro dex build.
Tak po prvních dvaceti hodinách musim říct, že mě dost začíná vadit jak je ten svět vlastně prázdnej.. Chápu že je ten svět rozlohou nafouklej kvůli ježdění na koze, ale jezdit od více či méně zajímavejm místům k jinejm více či méně zajímavejm místům skrz "open world", kterej je tady po chvilce ultimátně nudnej, no nevim nevim.. Podle mě ten svět působí dost mrtvě, hlavně kvůli absenci zajímavejch postav, questů a příběhu obecně (to kryptický blábolení ve From Software hrách neberu jako chytlavej příběh :D).. Ale třeba se to v dalších lokacích zlepší.. I když trochu pochybuju, podobně na mě působily všechny díly Dark Souls, akorát to prostředí bylo ucelenější.

Zároveň se trochu bojim overlevlingu, spousta bossů (včetně prvních dvou příběhovejch) mi přišla zbytečně jednoduchá, asi si to budu víc hlídat skrz doporučenou úroveň pro různý lokace. Jinak by mě to mohlo rychle přestat bavit hrát.

A je teda hrozně fascinující když se po dlouhý době nějaká hra vrátí do doby prvních Gothiců a Morrowindu a nemá herní mapu zaplevelenou přiblblejma otazníčkama a ukazatelema, ten zážitek z objevovaní je pak úplně jiná zábava :)) I když ty odměny za průzkum jsou zatim hodně tristní, minimálně pro můj čistej DEX build..

Nejlepší by far byl pro mě zatim level design prvního Legacy dungeonu, jestli takhle promakaný budou všechny, tak minimálně kvůli tomu mi to bude stát za to dohrát.
@7c (20.03.2022 23:28): Já teď zrovna získal Bull Goat set a našel i accesory k tomu. Komplet to dává 133 poise. Někdy zkusím co to děla. Ten armor je hnusny jak noc :)
Ja proniknul do hlavního města, hezké, jsou tam i sněhuláci. A roguny s ohnivou kulometnou kusi. Zrovna mě 3x po sobě rozstrilel na padrt, debil :)
@Charllize (20.03.2022 18:59): Vyzkoušel jsem s Colossal zbraní a vcelku to pomůže (na normální nepřátele), alespoň se zdá. Taky očividně u útoků/skillů, kde je hyperarmor (či jak to nazvat v ER). Na druhou stranu, u těch slabších to je téměř jedno a u těch nebezpečnějších stejně o "trade" nestojíš :( Hlavní problém jsou ty kouzla na blízko - v DS3 na to bylo právě poise casting (Unfaltering Prayer). V ER mi přijdou ne moc užitečné (navíc už i tak dost slabý poměr dmg/FP).

Jinak sněžná část - wow.
@7c (20.03.2022 18:39): Já jsem si to prave zkoušel s armorem kde byl poise kolem 30 a oproti 60 k tomu kolapsu docházelo podle me častěji. Nemyslím ze bude rozdíl mezi 55 a 60, to je asi fakt jedno. Já to beru jako stat co nemá zachraňovat situace a udelat z tebe dub ale ze občas to pomůže. Taky nemyslím ze když do tebe mlátí gargoyl s nějakou půl tunovou halapartnou ze to k něčemu je. Proste jsem radši když víc než min. A 44 u toho cleanrotu se mi už nelíbilo :)
@Charllize (20.03.2022 14:10): Já si myslím, že je to jejich nejlepší hra. Vypilovat ty zbytečnosti okolo hloupě zadaných questů, trochu obtížnost (hodně jsem teď přeleveloval), technicky grafiku a byla by to paráda. Dragons Dogma je určitě lepší, alespoň pro mě. Moc bych si přál stejně povedené pokračování.
@Charllize (20.03.2022 17:49): Poise mi přijde v pve zcela zbytečná (mám cca 60, ale spíš kvůli tomu, že se mi líbí ta současná kombinace brnění) :( V praxi nevidím rozdíl a aktuálně zdá se nefunguje ani Endure (aktuální patch) pro poise casting (asi jediná možnost, jak použít ty elektrická kouzla na blízko). Na druhou stranu jsem skončil u lehkých zbraní, takže možná s Colossal/Great by to bylo jiné.
Konečně armor co se mi líbí. Cleanrot set. Přijde mi i vhodný pro ženskou postavu. Ovšem poise pod 50 žádná sláva. S Radahn botama a rukavicemi by to ale mohlo fungovat, i k tomu sedí docela :)
Já třeba hodně kritizuji ale nechci hře dávat nakonec těch 95%. Radši bych se přiklonil k 100% nebo 90%. Právě proto, že jsem fanboy souls série a tohle je v rámci souls nejlepší hra (Bloodborne považuji za hru mimo sérii a je pro mně nejlepší). A teď je otázka zda dokážu ignorovat, že je to furt to samé a nebudu za to hru kárat.. nebo to bude 90% no.
@7c (20.03.2022 11:36): To jsi napsal dobre. A vidím to stejne. Ale bohužel jsem se zmohl jen na lehce vtipnou taškařici a dal mu stejne plus. Jsem líný cokoliv lidem vysvětlovat a vzasade má pravdu, když bych vzal v potaz ze jeho herní zaměření bude jinde než třeba moje.

Ja hrál Demon Souls jako první, v době kdy o nějaké slávě ještě nemohla být řec a upřímně jsem z toho měl taky dost rozporuplne pocity až později po dohrání DS1 to víc zapadlo. DeS jsem hrál tenkrát hlavně proto ze From byla moje oblíbená herní firma ( armored core, Kings Field, evergrace, Eternal Ring) a vzasade jsem byl zklamaný te směru kam se DeS vydala. A trochu toho lituji pořad :)

Taky nemam rad Miyazakiho auru boha protože si myslím ze Souls je hlavně zásluha odkazů studia z dřívějška kterému on dal jen tu pravou formu která se chytla víc masove. A dost mi vadí jak na to s přehledem každý zapomíná buď úmyslně nebo z nevědomosti. Samozřejmě zásluhu na tom on má, ale ne ve forme otce a boha. Tu vizi pro západní, těžké a temné fantasy s klasickými věcmi co dnes ze serie Souls známe mělo studio daleko před jeho příchodem. 

A i u Elden Ringu si pořad myslím ze Dragons Dogma je lepší. Ale je to vyloženě o fous. 
U Souls her občas mívám pocit marnosti a proč se s tím vůbec zabývám. Ale stejne mě to vždycky nějak přitáhne. U Eldenu nejvíc oceňuji ten svět, to je proste fantasy porno a je to zhmotneni představ o nějakém fantasy světě. A tu stovku si ta hra proste zaslouží, je to obří dílo dělané s velkou péči a rozumem a skoro bez kompromisu. Etalon fantasy světa který měl kde kdo v hlavě z gamebooku a knih a úvahách o tom jak by to mohlo vypadat. Zlobit se na gameplay který je poplatný úspěšne serii nemá moc smysl, protože to tak je správne.
@SilentWolf (20.03.2022 11:55): Tak u náhodných dungeonů nemůžeš očekávat, že bude každý rozlehlý jako část Dark Souls, dle mě to udělali nejlépe, jak to šlo (poměr kvalita/kvantita).

Ad hodnocení to je stejně subjektivní - jak jsem psal někde níže, hodně mých top her se na dh.cz pohybuje kolem 70% :) Stejně tak je tu hodně her, u kterých vidím průměr nad 90% a absolutně to nechápu (ale nikomu to neberu). Uvidím časem, třeba DS3 jsem po prvním dohrání dával nižší hodnocení, ale potom, co jsem ji později dohrál prakticky 4x po sobě mi došlo, jak jsem by "mladý a nezkušený" :)

U ER jsem (odhadem) v poslední čtvrtině hry (s tím, že se snažím pročistit úplně všechno, upgradovat co nejvíc zbraní a spirit summons na max) a nepozoruji nějakou sestupnou tendenci (jak u her často bývá silný začátek a potom čím dál kratší, menší a rychlejší lokace), spíš naopak. Jinak nejnádhernější část mi přijde celé podzemí, obzvlášť jak to vygraduje v Deeproot Depths.
@7c (20.03.2022 11:36): jo. Však kvůli loru a potenciálním překvapením. Které tam třeba jsou, jen jsem na ně zatím nenarazil. Málo mlátím do zdí. A není to Dark Souls 4, takže si to tu kritiku podle mě zasluhuje. Když to navíc vypadá jako obecně must play hra pro všechny dle hodnocení. Tak to podle mě chce co nejvíc podobné kritiky. Ať je i ta protiváha.

Mě to docela vyhovuje. Obhajoval jsem to objevování lore skrz itemy kdysi před Bodkinem. Ale pořád u nich vidím potenciál pro daleko větší věci, než jen recyklace sebe sama.

Tento týden mě čeká město a Volcano Manor a těším se neskutečně. I na ty kanály.
@SilentWolf (20.03.2022 10:59): Jestli tam nemáš motivaci k prozkoumávání, proč je prozkoumáváš? .-)

Loot je pro mě zajímavý (i popisky těch talismanů - což je většina pokladů v dungeonech), a především upgrade pro spirit summons.

LaughingMan (komentář): TLDR verze je:

"zkušenost se souls hrami mám celkem minimální, nejsem jejich velkým fanouškem,"
"nemělo tak idiotský příběh, když už na tom spolupracoval  George R. R. Martin"
"Příběh je stejně kryptický jako u všech předchozích her od Mijazakiho, takže žádného rukopisu George R. R. Martina jsem si ve hře nevšiml."

Přeloženo: "Souls hry jsem nehrál, mají idiotský příběh, nic se od té doby nezměnilo"?

Nicméně validní kritika - je spousta lidí, kteří píšou stejné (nebo vlastně mnohem horší) věci o hrách od Kojimy. O GRRM nemluvě - pro mě byla úleva, že nebýt to v popisu hry (a marketingu), ani bych si nevšiml, že byl do ER zapojený (z mého pohledu jsou idiotské příběhy jeho specializace :). Mít příběh spíš jako podkreslení světa byl myslím záměr už od DeS a pro "příběhové" hráče to asi nebude zrovna plus.

To samé "questy" (jestli to tak v Souls vůbec nazvat) - nejsou v tradičním stylu cRPG (NPC příběhy jsou spíš bonus).

Ad výbava - u zbraní a brnění jde (v Souls) primárně o hráčské preference - máš jich k dispozici tolik, že si můžeš nějaké vybrat a na ně se zaměřit (vzhled, moveset, bonusy) - cíle dosáhneš prakticky s každou z nich a máš naprostou volnost, jakou zbraň nebo zaměření postavy si vybrat (už i díky tomu, že jde jednoduše měnit škálování podle aktuální postavy). Nejsou tu "lepší" a "horší" nebo "tradiční rpg upgrade path" ve styly "bronzový meč ->železný meč -> mithrilový meč... nebo +1, +2, +3, ...).

Samozřejmě, že se vyskytnou nějaké OP nevyladěnosti (což se v případě ER z drtivé většiny týká skillů - které v předchozích hrách buď nebyly, nebo byly v pve poměrně omezené), ale to nemění pravidlo (Longsword ftw).
@Charllize (19.03.2022 23:38): docela relevantní kritika ale.
Já si spíš čím dál víc začínám myslet, že recenzenti tu hru pořádně ani nehráli a recenzovali vesměs Limgraive.
A kdyby jen bylo 98% lootu něco co kvůli specializaci nevyužiješ.. ale velká část lootu jsou summony. Takže vlastně zas tolik motivace k prozkoumávání tam ani není. Jen ten pocit ze zabití bosse..kteří jsou ale v dungeonech lehcí.
@LaughingMan (komentář): Podívej, smějici se muzicku. Doufám ze mohu použit toto familiernejsi osloveni když se pohybujeme ve sféře internetových alter ego avataru aniž bych způsobil újmu na egu reálném.
My se tu snažíme pracovat a ty jen kritizujes. Takhle tu nejvyšší metu nedosáhneme. Je potřeba se semknout a pracovat kolektivně a subjektivní kritiku nechat do volné diskuze. :D
@Charllize (19.03.2022 20:30): Tak to je myslím standardní "game journalist" mód :P Podobné články jsou v posledních letech nějak oblíbené (myslím u autorů, ne u čtenářů - doufám). Jen doufám, že to v BANDAI/FROM nikdo nečte a jestli, tak pouze pro pobavení.

A kdo ji hrál, tak moc dobře ví, že "easy mode" tu rozhodně existuje :-)

I když je fakt, že u některých hráčů ty "Hero's Grave" dungeony nejsou moc populární (tam, kde jezdí masokombináty nahoru a dolů - zdravím Boovie) - přitom je to IMO zajímavá (a "zdravě" otravná), změna. Vůbec ty dungeony/atd. jsou super - tím, že je třeba je dohrát na jeden zátah je to zajímavé z hlediska obtížnosti (víc přitvrdit a mohlo by to být jako oldschool dungeony v jednohubkovém formátu).

Obecně se mi líbí obtížnost (vzhledem k tomu, že se mi líbí, to znamená, že je to asi opravdu jednoduchá hra) - i u dungeonů/oblastí s vysokou frekvencí smrtí to nikdy nebylo otravné (zpravidla krátký "corpse run")...


@Widl (19.03.2022 19:58): Jj. Přijdou mi celkem intuitivní (různé výklenky, často zvuky za zdí nebo vidíš, že tam je nějaký vchod nahoře) - tj. autoři si s tím dali práci (aby byly skryté, ale daly se najít bez sekání do každé zdi, jako v Dungeon Master).

@Charllize (19.03.2022 19:51): To je myslím právě nesmysl v tom videu - je to normální "tajná" zeď - tj. stačí narazit a zmizí. Leda, že by tam měl nějaký bug.

A vyloženě ti o ní řekne NPC. A i kdyby neřekla, tak se do toho dungeonu dostaneš jiným způsobem.
Vsimnul jsem si jedne veci. Neni to konkretne o obsahu hry a spis co zacli provadet hlavne zapadni media.
Oni sice hodnotily vysoko ale pak nastala ta afera kdy zhrzeni vyvojari UBI a Guerilla nesnesly ze ma Elden Ring takovy uspech a nejak se nam to zacina cele lamat. Na internetu je xxx clanku o tom jak si nejaky novinar stezuje na :
Za moje penize hra vyuziva prilis mnoho opakujicich se assetu.
Hra je tezka a nenabizi easy mode.
Irituji mne poznamky hracu ve hre.
O cem je krucinal pribeh Elden Ringu.
Stahnete si modifikaci ktera udela hru snazsi a vybec se za to nestydte.
atd.
Jasne, muze to byt brano jako validni kritika ale ten obrat v mediich celem vzad je dost viditelny.

Jeste bych jen podotknul. Ze pri prilezitosti prodanych 12m kusu Bamco a From udelali banner kde bylo THANK YOU 12 Milion Tarnished. Coz je dalsi pomyslny zvednuty prostrednicek studiim jako UBI a podobne, kteri tohle nikdy neudelaji..ze by hracum podekovali. Jasne nejsou jedini, CDPR to dela taky a par dalsich. Ale bezna vec u AAA studii tohle asi fakt nebude. Spis to kolikrat vypada ze misto THANK YOU vzkazuji FUCK YOU.

Tak nejak zacinam tusit ze Elden se na hru roku nedostane, aspon ne tam kde to hlasovani nebudou mit v rukou hraci.

A vubec bych se nedivil kdyby se za chvili objevil clanek kde nam Jason sdeli jak ve Fromu crunchuji a znasilnuji sekretarky na zachodech :)

Anebo vidim certa s dablem tam kde nemam :)

Mimochodem, to intro ke hre je fakt bravurne namluvene, ten daber do toho dal cosi temneho co normalne lidem neukazuje :)
https://www.behindthevoiceactors.com/Jimmy-Livingstone/ Bude to asi tenhle :)
@7c (19.03.2022 19:18): Tak vzdycky si to muzes udelat tezsi, jit tam nahej s Wretch klackem :)
U toho videa mi spis slo o to, ze do te zdi musel bacit asi 50x, ze jako ted budeme obihat vsechny zdi a 50x do nich mlatit :) Bylo by to vtipne kdyby tam timhle zpusobem byli dalsi...
@Charllize (19.03.2022 15:56): No, je to škoda. Spíš bych očekával kritiku, že bossové jsou lehčí (alespoň část, tedy). Radahn byl pro mě jeden z těch nejzábavnějších, i proto, že trval celkem dlouho a "v zásadě" tam nebylo až tak moc OHKO okamžiků.

Ad video se zdí - na skrytou zeď stačí kotoul a není zrovna skrytá - vyloženě ti o tom řekne NPC, navíc před ní leží mrtvola...

Opravdu skryté věci jsou (co jsem viděl) hlavně v dungeonech/kobkách/atd. (obvykle je tam nějaký upgrade).
@7c (19.03.2022 14:18): On ten duvod toho nerfu mozna bude v tom ze co jsem koukal na videa tak tam k nemu lidi lezli moc brzy. Je to videt na jejich HP baru ktery meli casto kratsi nez staminu. Tak se remcalo ze je to moc tezky a kdesi cosi. Mne s vigorem 35 bral tim sipem asi 40% HP.

Ja PvP nehraju. Ne ze bych se bal, ale mam minimalni mineni o poctivosti hracu. Uz v mnoha MMO a multi hrach jsem se presvedcil ze proste lidi fixlujou jak muzou a na to nemam cas ani naladu. Vzdyt i nejaky podelany online tabulky vysledku v nejake hre lidi behem par hodin uvedou do stavu ze jsou nepouzitelne.

Co se zbrani tyce, vypada to ze to dohraju s tim Knight GS. Respec na nejakou inteligencni zbran sice udelat muzu ale mam radsi kdyz se drzim jednoho od zacatku. Pokud bude sil hrat Elden nekdy znova zamerim se jinak mozna. Ale porad doufam ze nakonec nekde nejaky GS nebo CGS najdu co bude lepsi nez ten Knight GS.
EDIT: ok , nedalo mi to a koukl na wiki, a jo, nejaky tam jeste budou ty GS :)

Tohle meni celkovy pristup ke hledani skrytych casti hry, lol :)
https://www.youtube.com/watch?v=9dALsx7QeIA
sry pokud to uz tady bylo..
@Charllize (19.03.2022 13:16): Záleží na nepřátelích. Ale v pvp je ten meč totální apokalypsa.

@SilentWolf (19.03.2022 13:10): Teď to čtu - když jsem byl u něj, tak mi jeden zásah šípem ubral 90% hp, a to samé platilo i pro ostatní útoky. A ti přivolaní bojovníci padali jako mouchy, aniž by mu nějak výrazně ubrali. Docela škoda, byl to myslím parádní boss :(
@Charllize (19.03.2022 04:18): Já jsem měl Redmane plný nepřátel - byl jsem tak na začátku v průběhu prozkoumávání hry, ještě před zabitím prvního příběhového bosse.

Jinak ty jeho meče jsou extrém, jestli na to máš sílu, tak se vyplatí přihodit i něco do INT jen kvůli nim.

Co se GS týče, tak mi přijde ER slabší, ale zase je fakt, že jsem je brzy na začátku přestal používat. Výhoda specializace na několik zbraní je, že máš změnu při další hře :)
@Charllize (19.03.2022 04:18): vizuál Radahna hatuju už od prvního traileru. Příšernost. A to jsem ještě nevěděl, že bude jezdit na oslíkovi. Ale taky ten armor používám. Helmu mám od Blaidda. Vlčí hlavu. Helmy jsou taky celkem příšernost. To fakt není fashion souls. :-D
Ten Radahnuv armor, hmm. Tělo, ruce a nohy jsou fajn. Ale ta výrazná helma, o te nevím co si myslet. Rohy jsou šaškárna a ten chrchol krapet cloni ve výhledu. Navic celkove ten armor je vzasade staty podobný tomu co mám pomalu od začátku hry. 
A už mě taky rozčiluje ze všechny greatswordy raritnejsiho druhu které najdu jsou colosal, to tam nemůže být aspoň jeden necolosal. A kouzel, hůlek, holí a různých hadrovych zástěr pro mágy mám tolik ze bych si mohl otevřít obchod. Ta hra je strašně zamorena magii a vecma co nepotrebuju. :)
A crucible knighti jsou skutecni dustojni protivnici. Jedny z nejzábavnejsich fightu ve hře :)

PS: Radahn na první pokus, vzal jsem jen Blaidda a pana hrnce, pro jistotu, kdyby to souviselo s úkoly. Radahn nic moc, meteor sem mu bloknul štítem a pak dostal nakládačku :D
Hrad se mi pak normálně zaplnil neprateli. Včetně dua bossu. Bůhví proč se tak někomu neděje. Možná po Radahnovi promluvit s tím jeho majordomem? Nevím. Nastesti mi to šlo normálně, uff
Mimochodem díky poslednímu patchi jsou vidět npc na mape. Ale nevšimnul jsem si jestli to platí i pro npc co putují po světě. Blaidd atd. Protože to by byla asi jediná užitečná vlastnost tehle nove funkce. U statických npc si tam nějakou ikonu mužů dat sám. I když ok, je teď vidět jméno npc.
@pajmič (18.03.2022 17:58): Nene. Stejně jako v případě RDR2 i zde budu čekat případně na velkou slevu. Žánr mě jako takový neláká. Ale pokud tu budou fajné komenty od přátel a stalkovaných, tak to časem zkusím. ;)
@Jab (18.03.2022 16:49): Pochopitelně, že nemám. To si jen tak ověřuji globální dopad mého hodnocení v ránné fázi. A abych taky potenciálně trochu škodolibě rozlítil někoho se stovkou :) Za chvilku se vše vrátí do normálu, já odstraním hodnocení své, Charlize své zase navrátí a rovnováha bude obnovena.
@Lukaaash (18.03.2022 15:31): 94% by to řadilo mezi nej hry na DH. Nedělal bych z toho problém. Naopak by mi trochu zvedalo obočí, pokud by někdo potlačoval vlastní kritiku kvůli tomu, aby vykopl nějakou hru nahoru v žebříčku. Přece jen je v posledku celkem jedno, která hra je první, desátá atp. Hlavní je, abychom se u nich bavili jeden každý z nás.

Z fleku bych tedy nepodsouval, že dotyčný hodnotí naschvál. Třeba jej něco opravdu naštvalo. Nebo to zkusil a zjistil, že jej žánr/hra nebaví.

P. S. Jukněte na jeho seznam hodnocených her. Rozhodně to nevypadá, že by se nějak zaměřil zrovna na Elden Ring. Spíše se tu možná opravdu z hodnocení téhle hry dělá zbytečně trochu fetiš. ;)
Doufám, že se nám k tomu Frankie i nějak vyjádří. :)

@SilentWolf (18.03.2022 14:56): Ad Bloodborne - ve hře je i runa, která člověku dá healování za každý úder v rámci daného časového úseku, vyloženě á la Bloodborne, byť méně. Neumím si ovšem moc představit, že by ji někdo zvládnul získat nějak brzy, takže asi spíš do NG+. Což, kdybych nebyl tak vyšťavenej, bych bezesporu jel, a právě s touto runou. C: