Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (26.03.2022 12:24): Dokud jsi nepotkal spektrální Dragonkin Soldiers ve sněhové bouři, tak nemáš vůbec právo si na spektrální nepřátele stěžovat .-)

Jinak ale jestli je něco fakt nevyvážené, tak to jsou vylepšení zbraní - konkrétně "Smithing Stone" (normální - zpravidla modifikovatelný přes Ashes of War) vs "Somber Smithing Stone" (speciální). Vylepšit více normálních zbraní je šílené - mám pouze jednu na 25, jednu skoro na 25 a pár, které teprve potřebuje (7) kameny. A potom v inventáři asi 4x Ancient Dragon Smithing Stone...

Zatímco u Somber zbraní mám 2 max (jen), ale asi 3 na (9) a spoustu (8).

Při nové hře to bude pochopitelně lepší (už vím, že omezit normální zbraně ze začátku na minimum a kde najít ty "roadblocker" upgrady pro Somber) a samozřejmě asi někde jsou i ty "Bearings" pro otevření nákupu všech upgradů, ale pro první hru (kde se v rámci možností snažím vyhnout spoilerům), je to trochu otrava.
Jsou tam pak nějak vysvětlene ty spektrální vlajky a stromy?

Jinak se mi stalo to co Charlizemu, špatný konec incoming akorát jsem zpanikařil a vypl konzoli. Stav postavy se uložil asi ale fizuál ne. Tak vypadám normálně. Snad jsem tím nerozbil hru.
Sakra, až dnes som zistil, že aj d-pad sa dá stlačiť ako celý button LOL, super vec lebo to automaticky prepne na prvý item na opasku takže sa človek nemusí preklikávať na estus keď tam má viacero predmetov.

A armory nie sú "úplne oničom", niektoré majú bonusové vlastnosti ako regenerácia zdravia, zosilnenie jump attackov atď.
Baratheon byl ozrala a devkar ale nebyl slizký had jako většina mocných v tom seriálu/knize.  Za mlada byl asi frajer. Ale to já taky a už nejsem :D

Ja si pak nejspíš poridim armor co mají crucible knighti, zatím jsem na nej nenarazil, mám k nim uctu tak se bude dobre nosit :)

Zbrani mám rozpracovaných pět. Nejvíc pouzivam Knight greatsword a Moonveil. Pak postupně plusuju tu dlouhou katanu co je z questu s tím roninem, Banished Knight Greatsword a Iron greatsword který byl teoreticky nejlepší ale už ho nerfli. Uvidím co z nich pak bude. Ten Iron by snad měl skalovat strenght na A, při heavy nastaveni.
@Charllize (24.03.2022 09:34): je to edgelord armor. Na japonskou hru ideálka. Vždyť mám meč ze kterého se sápají drobné ručičky.. :D

Toho Baratheona jsme zmiňoval v dobrém. Bylo zmíněno v knihách, že předtím než přibral milion kilo to byl drsoň a právě jsem psal, že do té doby jsem nic zajímavého neměl, pak teda aspoň nějaký armor ve kterém mě bavilo hrát. Nebyla to kritika rohů.. :D

To plusování mě taky štve. To v DS2 ještě šlo že? Ale štve mě to možná trochu míň než že hráč dopředu neví jaké bude mít zbraň statistiky když bude +10, takže nemá dopředu jak zjistit, zda našel lepší zbraň.
@SilentWolf (24.03.2022 08:37): Největší problém armoru je ten ze nejdou plusovat. Mělo to účinek unikátnosti.
V době tvorby DS3 ta ženské pohlaví Miyazaki poté co mu ráno žena dala do kafe sůl místo cukru (schválně) svolal poradu a prohlásil ze udelaji armory tak aby byli všechny skoro k ničemu a plusovat se nebude...YAY bozi, zaznělo jednohlasně v zasedacce :)

Tak hezky armor ale nemá taky rohy? Takové min chlapacke nějak ? :D Ale lepší než než ten radahnuv bycek to je určitě.
@Charllize (24.03.2022 08:20): ale zas mám díky tomu asi nejhezčí brnění ze hry a s ním se mi hraje o poznání líp. :D Bylo by mi líto, kdybych o něj přišel. Na obrázku nevypadá tak hezky, tak video.
https://youtu.be/0NBejrWdJi8?t=90

I když je pravda, že doposud jsem měl Radahnovo brnění a rohatou helmu od crucible rytířů a připadal jsem si jako Robert Baratheon v nejlepších letech... :D jen vzít do ruky kladivo.
Ale předcházelo tomu opravdu 50 hodin zoufání v záplavě naprosto odporných kousků, kdy jsem měl stále počáteční armor.

Já se pokusil zlepšit život tomu krysákovi. Well... altruista sice jsem, ale nečtu popisky run.  :D :D I když alternativní dobrý konec je prý udělat na něj konkrétní gesto. To ať si strčí za klobouk.

EDIT: opět si tu ale dávám závazek, že další FROM hru pojedu na blind. A nebudu se ani dívat na trailery.. lol.
@SilentWolf (24.03.2022 07:11): Aha, to npc na severu tam pořad mám, i když osazenstvo manor zřejmě někam odchází po zabiti jejich pana. 
Ja pro rady na internet chodím jen ohledně vybavení a dropu různých věci a sem tam něco pochytil po ruznu z diskuzi. Úkoly a dějově linie tak z velké části nechávám na mojem uvážení, protože jsem zvědavý co dokážu udělat a kam to povede.

Ta panenka/figurka Ranni co je v inventari potom co linie skončí, nebo v průběhu, ztratí barvy, A Iji to taky bohužel nepřežil. V ty hře všichni umírají, roundtable hold je už skoro vylidneny, lol.
@7c (23.03.2022 23:29): Jo, píšu že jsem ho překočil těmi questy. Já nevěděl, že mě to tam vezme. Kdybych šel dung poctivě a sejmul ho, tak si zamknu ty questy. A abych je dodělal musel jsem zabít někoho na severu. Takže pořadí bylo jasné. Před hrou jsem byl odhodlán jet bez nějakých tipů, ale jelikož questy od Fromu jsou série random eventů a vysíracích okamžiků aneb pokecej 3x s panenkou kdy se nic neděje aby se to konečně aktivovalo, A čachrování s reloadem oblasti aby se postava "posunula" v dialogu. Tak jsem na to hodil bobek a vždycky, když mám nějaký nejasný okamžik, tak se mrknu. Podruhé to hrát asi nechci, i když se mi to líbí víc a víc.

@Charllize (23.03.2022 23:49): on mi hlavně nedával žádný dmg, ale až nakonec při 10% HP vypustil nějaké lebky a já je nedokázal přežít už poprvé, tak při tom druhém pokusu jsem mu místo snahy uskočit dal ten finální hit a umřeli jsme tedy oba.. :D

No a za ten jeho meč to stálo.
@Charllize (23.03.2022 21:42): ani ne, právěže jsem Volcano celé přeskočil těmi questy. :D To mě bavily spíš ty stoky. S hadem jsme se navíc zabili navzájem, takže jsem přišel o všechny duše, které z něj padly, protože tam nemáš checkpoint a postava která tě tam portnula tě tam už podruhé neportne.

Ale samo se tam ještě vrátím. Město určitě taky nemám úplně prozkoumané. A na severu dostávám čoud. :D
@SilentWolf (23.03.2022 21:07): Ty ses na tu Volcano manor nějak fixovany :)

From má bohatou herní historii a fázi experimentování si už podle mě prošli a nevím jestli je rozumné začít tvořit žánrově odlišné hry nebo tak něco. Sci-fi seting proč ne, ale stejne myslím ze proste by se tím nijak zvlášť výše nedostali. Vždyť Elden je hra s kterou konečně masove prorazily, tak proč to zahazovat.

Porad s tou grafikou, je naprosto dostačující, je to proste old gen hra vyvíjena pro old gen. Nebyt covid zřejmě by vyšla ještě v době kdy next gen ani nebyl nebo byl novinka. Dost se na to zapomíná jak moc to covid zbrzdil to vydání.
@Charllize (23.03.2022 19:56): vždyť on nerad dělá druhé díly. Říká to snad při každé příležitosti. Ale peníze voní.. :D Možná by mi to ani nevadilo, akorát si nedokážu představit, že budou tu formuli recyklovat stále dokola.. ten engine budou muset taky brzo vyměnit. Už pro Elden je hrozná škoda, že tak úžasné scenérie jsou v tak "mizerné" grafice.

Možná bych bral nějaké plnohodnotné sci-fi, ale nemyslím Surge styl a roboty. Spíš něco alá "Book of the new Sun". Třeba by se cestovalo na více planet. Mohli by se urvat ze řetězu.. :D A nebo jsem ještě viděl nějakou jejich hru zvanou Kuon a jako plnohodnotný horror v jejich podání bych si nechal líbit.

Přijde mi že Miyazaki docela přiznaně jede jednotlivé povídky Lovecrafta a napasuje je do Fantasy settingu, teď je u Barvy z kosmu.

Jinak dnešní seance super. Město proběhnuté, teď jen objevit secrety. Kanály jsem si hodně užil, boss je ještě trochu nad mé síly. Ve sněžné oblasti jsou velmi cool noví nepřátelé a konečně mám z questové linky Volcano Manor asi nejúžasnější brnění ze hry. Fashion souls se fakt rozjíždí, šetřili si to do druhé půlky.
@IceCreamYouScream (23.03.2022 19:23): Jo mohli by udělat Kings Field 5 :)
Taky můžou udělat ten vysněný Bloodborne 2 a v open worldu, lol.
Zrejme budou následovat dlc do Eldenu a po tom úspěchu bych se nedivil kdyby nás čekala další trilogie. Stejne vědí ze by se to prodavalo jak housky a nemusí vůbec začít experimentovat s nějakými novými ip.
Jak mám armored core rad, tak si myslím ze to moc lidi na západě stejne neoslovi, v Japonsku asi ano. A myslím ze to bude hodně multiplayer záležitost. 

Mám taky dojem ze Sekiro dost zapadl, tudy cesta nevedla :)
@SilentWolf (23.03.2022 07:34): Z toho co jsem četl to vypadalo, že to nový Armored Core má sdílet určitý souls-like prvky, strukturu bossfightů atd., takže bych si tím nebyl tak jistej. Samozřejmě šlo o hodně early build, pravděpodobně jen pre-prod showcase, ale myslím, že by vůbec nebylo na škodu, kdyby si vzali od soulsovek na pár let pauzu. Mám strach z únavy materiálu... když nepřišla po 5 nových IP, tak teď už musí přijít určitě.
@7c (23.03.2022 16:36): Jde? Asi nechci :) Zajímá mě ten ,,happy end,, co asi nastane :)
Navic mě trosku sraly ty různe postavičky a jejich zájmy, tohle působí jako one man ( body type b ) show až do konce. Asi.

Add mimic. Já bych to zrušil. Úplně to eliminuje potřebu používat jiné summony. :D On je po nerfu? Lol, vždyť je skoro nesmrtelnej. A ještě ke všemu jen za 600 hp. Nemusím ho vyvolávat, já vím :)
Mám dojem ze moje hra špatne skončí :)
Obejmuli mě tři prsty, spálili mne a svítí mi teď žlute oranžove oči. Melina se mne zřekla a vyhrozovala. Asi to tak mělo být, hned sem věděl ze se mám svlect do naha aby se ty dveře otevřeli, cosi mi to naseptavalo :)
Ta malá lokace co vede k těm dveřím je bozi. Stovky mrtvých, zřejmě dříve posednutych tím co teď mám já, nějaký druh plameneho šílenství a mezi nimi par přeživších co hraji na hudební nástroje. Asi tak 20x sem chcipnul při tom seskakovani dolu, ale pořad to zkoušel, proste mne to tam tahlo, hahaha :)


@Shoggot (23.03.2022 09:52): Paradoxně, mám její zbraň na +10 a používám její schopnost  Waterfowl Dance, která jí seseká jedna báseň v kombinaci s kouzlem Cannon of Haima a to po dvou zásazích položí Malenii na zem a pak použiješ Waterfowl dance.

Druhá fáze je potom o snaze dostat se jí do zad a dát jí ochutnat trochu toho blood lostu, nebo si držet odstup a sypat Stars of ruin.

Hlavně v NG+ budeš mít více životů, možná i jiné vyšší staty, potom to je jednoduší, než v NG.
Včera jsem si chvíli pohrával ve Volcano Manor a nevím jestli jsem rád, nebo naopak zklamaný za ty hadí nepřátele. Mám fóbii a projevuje se to i u hraní a přesto mě vždycky láká zažívat ty strachy. Tak je možná trochu škoda, že zde vypadají spíš vtipně, žádný hadí parazit z Bloodborne se nekoná.
Tak mám za sebou NG+. Musím konstatovat, že Radhan je piece of cake. Celkově jsem skoro všechny bosse porážel, na první dobrou (solo bez summona), ale to co mi utkvělo je, jak moc silný je Godskin při solo fightu. Bossové kteří jsou úplně přes čáru v NG+, jsou však Maliketh, the back blade a Radagon of the golden order!!
Konkrétně Radagon u kterého, kdyby nebyl glitch, kdy hned doběhnu k němu a stojím a on nic nedělá, tak se pokouším o jeho poražení ještě dnes. To co ovšem předvádí druhá fáze!? Osobně mě trochu odrazuje od NG++

Chápu výzvy ve své podstatě, a také beru, že u soulsborne to je to "knowhow" , avšak tohle je absolutní past na hráče, vyžadující značnou dávku trpělivosti, vytrvalosti a hlavně zkušeností. Jen pro informaci rozdíl u bosse na NG a NG+ je 10 000 HP, pokud jde o duo je to 20 000 HP a trio je o neskutečných 25 000 HP víc! Lze tedy říct, že jde o bosse primárně určeného na solo se summonem, popřípadě duo, neboť trio je čisté peklo.

Co se získávání run týká, NG+ je přesně o 100% vyšší příjem, to znamená 2x více. Dle informací od mého kamaráda, NG++ je nárůst pouze 10%, tudíž dosáhnutí maximálního levelu je tedy skutečný grind.
@Charllize (22.03.2022 20:52): Ten ale není v kanálech, u vchodu ke stromu v centru města?

Nicméně mě pobavilo splněné přání - jedu takhle ve vánici na okraji útesu, vítr fičí a najednou vrčení a skočí na mě medvěd - srazí mě z kamzíka a... skočí dolů ze srázu (a zemře)...

V zásadě mi teď asi nejhorší přijdou ti magičtí vlci, z "normálních" nepřátel - rychlí, ty jejich kouzla ubírají dost a obvykle mají i společnost. Naštěstí nemají až tak moc životů. Takže asi dobrá práce z FROM strany.
@SilentWolf (22.03.2022 07:27): Zvoneček na přivolání summonů jsi tak koupil u dvojčat?

Ranni quest je super, plus toho docela dost odhalí. Nicméně quest co má Fia je taky pecka a obsahuje jedno z největších odhalení ve hře.
@Charllize (22.03.2022 03:16): Už jsi konečně dál. :D Ale dneska taky plánuji jít do města. Ten secret jsi btw objevil sám, nebo už o něm věděl?

@Shoggot (22.03.2022 07:14): Ranni quest je asi nejhotovější a nejkomplexnější quest ever a nechápu kolik lokací a zajímavých věcí je za nim skyto. A ač nemohu potvrdit 100%, tak mám za to, že jsem na ni ani nenarazil před tím shledáním ve věži. :D Vím, že je hned na začátku, ale asi holt.. Elden Ring.. :D
@Charllize (22.03.2022 03:37): Pokud Ranni quest vůbec neřešíš, tak je to jedno, dopadne to stejně. Buď tuším absentuje úplně nebo tam stejně bude nepřátelský. Na konci hry po příběhovém eventu je to stejně vše jedno. 

Jedu New Game +, pojímám to jako intenzivní lore run, zkoumat a dát dohromady co nejvíc detailů z příběhu. Nejtěžší boss ve hře je imho bezkonkurenčně Malenia.
Stále výborné - vlastně nemám žádné výtky.

Po 20h padl Godrick (level 47), zabavný souboj byl s Erdtree Avatarem (Rotten Stray poison + luk) a Commanderem O Neilem (Poison Mist), atmosférou u mě vede boj s Tibia Mariner (v noci), estetika ala Berserk je přesně to, co od fantasy světa čekám (Redmane castle!), a prakticky absence vlivu Martina na pojetí titulu je také plus. Těším se na ty horní části mapy! :)
Dotaz ohledně Blaidda. Velké spoilery tak bacha.
Strasne mě sere ze sem ho zabil. Je teoreticky možné ze když bych ho nepustil z toho evergaolu ze by se nezcvoknul a přežil to?
@7c (21.03.2022 22:08): Paradoxně když chrlil ten jed byl to pro mě povel k útoku. V te fázi chrleni toho jedoveho mraku vždycky dostali největší nakládačku. Jenže během těch asi 10ti pokusu mi došli ty zelený kuličky na vyléčení takže jsem po boji zdechl.
@Charllize (21.03.2022 18:51): Ten jed (nebo spíš kyselina) je nebezpečný (podobně jako Scarlet Rot u některých nepřátel) - zraňování když jsi v mraku, obzvlášť když tam skončíš v nějaké animaci a nemůžeš hned utéct... Pak se cítíš skoro jako Midir, když na něj někdo použije Pestilent Mist :)
Ty dva gargoylove asi zatím nejtěžší pro mne.
Vitezny fight dopadl tak ze jsem chcipl asi dvě vteřiny po skoleni druhého gargoyla na otravu jedem. :)