Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak nějak tu hru vidím jako Pavel Dobrovský :-) Do té "padesátky" mi ještě 10 hodin chybí, ale začínám už být nějak přesycen. Sice už nedostávám tak naklepáno jako na začátku (no...občas), ale u takhle dlouhý hry mi vážně vadí, že příběhu za celou dobu vůbec nerozumím (a věřím, že tam nějaký je, jen tam všichni mluví v nějakých podivných hádankách).
Obtížnost je čím dál zvláštnější. Ale chápu, že to u otevřeného světa nejde moc vyladit. Jak prolejzám kde co, tak už je to dobrých 30 hodin o tom, že se zadrhnu u nějakýho většího bosse (tam je vždycky naopak nějaká abnormální obtížnostní špička), jinak je to jako nůž máslem.

Oblíbil jsem si tři zbraně. Většinu hry mám odehranou s Fangem z jednoho z prvních Evergoalů. Na +9 je to hezky svižná a dost devastující šavlička.

Pak Godskin oboustranný meč, který s krvácivým vylepšením má 91 bloodloss a je to pro živé enemáky celkem rychlá zhouba.

A pak blasfemický hořící meč s ručičkama, který saje zdraví. Ten je taky super :)
@Bursoft (04.04.2022 16:12): Pro mne by bylo zajímavější speedrun kde zabije všechny bosse a udělá všechny questy. 
Ake dejme tomu ze když někdo dá hlavní linku za 90 minut tak ok. Ten skill na to třeba je a dá se uznale pokrývat hlavou. Ale to glitchovani...uff




@M.a.t.t. (04.04.2022 16:19): Na to jsem koukal, kdyby aspoň nevypadal jak dement. Ale jinak dobrý.



@HolyMeatball (04.04.2022 16:52): Mne se to nelíbí :)
@Charllize (04.04.2022 15:18): ten stejný týpek pokud vím drží rekord i za speedrun s poražením všech významných bossů, a vůbec obecně konkrétně v souls komunitě figuruje už hodně dlouho, ovace jsou řekl bych na místě bez ohledu na kategorii. :)
@Charllize (04.04.2022 15:18): Mal by si byť rád, že robia hrám ako Elden Ring reklamu, čo k nej potenciálne pritiahne i nových záujemcov a súčasne ich nechať, nech si ich užívajú po svojom :) Inak z toho čo som čítal, je ten priechod s glitchmi potenciálne náročnejší, takže ovácie do istej miery chápem.

A špeciálne pre teba pridávam toto video, nie je to speedrun :) https://www.youtube.com/watch?v=yKoJQhB1JAk
@Charllize (04.04.2022 15:18): Tak ony na těch jejich ofi komunitách mají i no glitch časy. To mě z hlediska speed runu přijde mnohem zajímavější a chce to fakt obří skill v dané hře. Viz týpek, co dal Doom Eternal snad za 1,5 hoďky se 100% progressem (včetně všech collectiblů apod.) na nejtěžší obtížnost. Jde jen o to, co sleduješ..
Speedrun pod půl hodiny. Já nevím. Vlastně celou hru prošel pomoci glitchu a zřejmě na nějaký cracknuty verzi kde není nerf hoarfrostu.
Fakt se tohle bere jako ze to dohral a sbírá ovace? Já vím ze si speedrun komunita vytvořila svoje pravidla ale tohle mi přijde tak ubohý ze to je spis ostuda. Jako přijít na ty glitche dá asi dost práce ale ze by to mělo něco společne s hraním.
V tomhle případě by asi platilo i to kdyby někdo přišel na to jak z tvorby postavy skočit hned do boje s Final bossem. Divná doba.
@SilentWolf (01.04.2022 13:38): Tady bych se celkem bál překladu :(

Jinak k ER - do začátků je Flames of the Redmanes asi perfektní Ash of War - ideální pro startovací zbraně (Longswod, Uchigatana), na škálování (obzvlášť na začátku) moc nezáleží a i skill je "end game" záležitost. Něco jako v DS3 Fire Infusion, ale na steroidech. Paradoxně nejtěžší na tom je (kromě samozřejmě znalosti lokace, kde se nachází) je trefit toho neviditelného skaraba...
@7c (31.03.2022 20:14): The Locked Tomb myslíš něco v Elden Ringu nebo knižní sérii? Co tak googlím. Já se pořád odhodlávám k četbě The Book of the New Sun, což by mělo být přesně to, co píšeš. Knižní souls zážitek. A ještě s nespolehlivým vypravěčem. :D
Jestli neznáš, můžeš zkusit.

Ještě k tomu ER, hodně se mi líbí že to podzemí zřejmě koresponduje lorově s tím, co je na povrchu. Jakože podivná vesnice v Liurnii? Hádejte co je pod ní. Apod.. to mají dobře vymyšlené.
@SilentWolf (31.03.2022 12:26): Ta "void" část je hlavně v podzemí a spíš jde o náznaky. Na druhou stranu, mně jako hráči a čtenáři vyhovuje, když nejsou k dispozici všechny informace, čím méně, tím lépe (i proto je The Locked Tomb můj favorit z posledních třech let).
Nic úplně jaw-dropping, ale zřejmě poslední dvě lokace hry - Elphael a Azula jsou skvělé. Elphael je víc Anor Londo než hlavní město. A Azula je zase Dragon Aerie 5.0. Když jsem se na ty lokace snažil natěšit poté, co nadšení trochu upadalo, tak mi google nezprostředkoval to, co pak v reálu hráč vidí.. což je dobře. Mile mě to překvapilo.

Dokonce i ten setting mě už zajímá natolik, že doufám v hodně obsahu DLC. A těším se na Vaatiho. Pár střípků si člověk spojí, ale když jsem viděl jakou mindmapu už má https://twitter.com/VaatiVidya/status/1507891615611777031 tak to bych určo nedal. A vím, že to motám všude, ale jejich hry se prostě netají tím, že vždycky vezmou nějakou Lovecraft ideu a tu pak zapracují, tak zde to podle mě dělají úplně nejlíp. Hvězdy, meteority, "barva z kosmu", mimozemské koule jakéhosi tekutého stříbra které se snaží napodobit hráče. Za mě super. Škoda jen, že se trochu neurvali z řetězu a ty entity toho zas tolik nedělají.
No nic, čas na novou hru za jinou postavu - asi INT, nebo možná ARC?

Každopádně FAI/dex je parádní, velké množství zábavných zbraní, Flame Art (a případně Lightning) affinity je hodně silná, kouzel je dost a některá jsou i užitečná :) Oblíbenci: Sniper = Frenzied Burst, velké cíle = Pest Threads, MVP = Heal (VIP a Revenant killer), Death from above = The Flame of Frenzy.

MVE (běžní nepřátelé) - Runebear, Red Wolf of Radagon, . Nejoblíbenější lokace - těžká volba, ale možná Elphael, Brace of the Haligtree.

Slabá místa mě popravdě nenapadají, je málo her, které by měl bavily od začátku do konce a měly spíše vzestupnou tendenci... Teď nemluvím o hrách založených primárně na replayabilitě nebo kontinuálním hraní (Diablo 2, REREV, ...).
Ty blood psi co zabíjejí kohokoliv na jednu ránu mají dps 11 640 :) 
Jsou samozřejmě zabugovany. 

Jeste taková věc. Kolikrát se vám stalo ze boss viditelne neměl už žádné hp a presto vás zabil? Mě asi tak 5x, a co jsem koukal na různý videa stává se to lidem často. Jako jasne, třeba má tři nebo pět  hp a na tom boss teploměru to není proste poznat, ale stejne to je divny, tolikrát? :)

A co nepřátele co mají naprogramovany nějaký long range very fast útok na povel zmacknuti použití vašeho estusu? :)
@Charllize (29.03.2022 18:12): taky mě nejvíc baví explorace ale ty pozdější oblasti mi přijdou o dost prázdnější. Pak mě trochu mrzí že levely jsou velmi lehké a odpadá těšení se na bonfire.

Vlastně jsem si ve výsledku asi nejvíce užil ty kanály. :-D
@7c (29.03.2022 17:42): to je super. Kéž bych měl taky takové pocity. Baví mě to hodně ale prostě jsem si poslední dobou vybíral tituly, které mě vždy naprosto odvařily.. Disco Elysium, Returnal loni.. Last of Us 2 předloni. A totéž jsem si sliboval od Elden Ringu a po těch desítkových recenzí ještě víc. Jako jo.. před Eldenem jsem rozehrál Horizon 2 a do něj už tuplem nemám chuť se vrátit po pár hodinách.. takže Elden furt dobrý, jen to už nejsou ty pocity, které jsem zažíval ve zlaté éře Fromu.. u Bloodborne. :-D

Určitě se ale těším na DLC a bude mi líto, jak tu hru dohraju.
@Charllize (29.03.2022 10:45): Za mě je to čím dál lepší, nádherné lokace a zajímaví nepřátelé. Haligtree a Farum Azula jsou super. Taky jsem našel zajímavé variace zbraní, takže to ani v tomhle směru není stereotyp.

Vtipné kombo je Misericorde/Rapier s Flame of the Redmanes (kde asi přijde nějaký nerf, jak to tak vidím) - jeden dva zásahy je "stagger" a potom 130/140 kritický zásah...
@Drolin (29.03.2022 12:57): Ale nic sem neprepalil :) Proste jsem to prošel co šlo a zbývá už jen konec. Já si nestezuju, jen ta motivace k dokončení se snížila. Ale už to nějak docrcam, chtěl bych zkusit NG+ .
@Charllize (29.03.2022 10:45): Přepálil si začátek :)).

Já hraji Elden Ring vlastně každý den, a mám nahráno 35h!

Level 52, konečně padl Magma Wyrm, jsem někde u Ranni, a zatím pro mě neřešitelný (nejtěžší) je boj s Misbegotten Warrior/Crucible knight.
Jsou chvíle, kdy vybublá na povrch rozbitost základu a fyziky, která mi trhá žíly už od dob Demons Souls. Souboj s tělnatým bossem v chrámu plném sloupů. My veteráni hned víme kde bude problém :D Jasně, enemák nás bez nejmenších problémů vraždí skrz sloupy širokou variací útoků. V takových momentech je to vážně špatný.
Ja se asi zblaznim. Dneska mi prisel Steam deck, coz je dobro, a zaroven jsem zjistil, ze se mi po 80 hodinach rozbil save, coz je zlo. Zkusil jsem nejaky navody na opravu a zatim nic nefungovalo. Ach jo.
Ja teraz experimentujem s kombinaciou Long Katana, ale dal som do nej frost runu, bleed sice klesol na +35 (z +74) ale frost dava +88, takze dava sucasne 2 efekty, teraz som sekal velkeho grizzlyho a zafrostovalo ho to, potom este par sekov a zrazu bleed a skapal. Docela sa mi to zacina pacit.

Ale zbrane.... OP?
@SilentWolf (27.03.2022 18:17): Tak má i své nevýhody. Můj celkový favorit ve hře je Winged Scythe, ale trochu zkouším různé jiné zbraně (občas se na konkrétní nepřátele může hodit něco jiného - třeba klasický Straight Sword se Square Off).
@7c (27.03.2022 18:01): no už mám vitality 52 (boostnutou dvěmi medailony) a teď budu už asi jen dávat Faith takže pokud s ním škáluje i ten alternativní útok, tak je mi nepřátel trochu líto. Dává to dobré bomby.

Ale doteď jsem hrál furt s nějakým základním mečem. Takže si to snad zasluhuju. :-D
@SilentWolf (24.03.2022 07:11): Jsem popravdě rád, že jsem ten meč "koupil" a upgradoval až teď (po dokončení Haligtree a Malenie). Jestli je něco OP, tak tohle (v dobré slova smyslu). Jediná nevýhoda je, že vypadá dost, ehm, nechutně :) Hrát s ním je v podstatě roleplay Dark Knight z Final Fantasy Tactics. Místy je mi nepřátel skoro líto.
@Arcee (26.03.2022 21:54): Takhle simplifikovat se dá spousta žánrů. Přečti si pár komentářů zde, podívej se na pár videí. A podle toho to vyzkoušej nebo ne. Imho ta tvoje otázka nikam moc nevede.
Hele, o co v této hře jde, kromě běhání po světě a zabíjení všeho co se hýbe? ':D
@SilentWolf (26.03.2022 13:38): Asi variabilita. V Caelid dungeonu (jak se nekonečně respawnují a bojují mezi sebou dvě frakce z války) je to za mě parádní.

New Londo bych radši nevytahoval...
@7c (26.03.2022 12:29): No mě hlavně ty obyc zbraně přijdou lepší. Už jen v tom ze se daji customizovat těmi skilly a kolikrát mi přijdou i vykonejsi pak v rámci nastaveni konkrétního skillu a návaznosti statu vs skalovani.Možná proto je dá víc práce vyplusovat. Problémy s tím mám podobne jako ty, a to plusuju jen asi čtyři.
Ty somber zbraně jsou takové trosku min složité a přijde mi ze jsou spis dělané pro lidi co se s tou customizaci moc nechtějí patlat. Somber sutru mám plno :)